محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


فیلم مربع

در سوئد فیلم مربع روبن اوستلوند، چیزی که زمانی موزه سلطنتی استکهلم بود، اکنون موزه «ایکس رویال» است که به هنر معاصر و ارزش‌های همراه آن اختصاص دارد. نحوه تغییر خارج از قدیم، درون با جدید در صحنه ای بیان می شود که در آن کارگران تلاش می کنند مجسمه یک اسب و سوار را از میدان مقابل موزه خارج کنند. مجسمه ای که توسط گردن سوارش برافراشته می شود، می شکند و سر این مجسمه را از بدن جدا می کند و ازاره ای را که زمانی روی آن قرار داشت خراب می کند.

برای تماشای سریال سرگیجه، سریال جدید نماوا به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

در جای ازاره، مربع عنوان یا مربع، فضای کوچکی که توسط یک نوار نور سفید محصور شده است، نصب شده است. بخشی از یک نمایشگاه بزرگتر که توسط یک هنرمند/جامعه شناس ساخته شده است، به این معناست که به اصطلاح یک "فضای امن" مشترک را نشان دهد. در بیانیه این هنرمند آمده است: "میدان پناهگاه اعتماد و مراقبت است." در چارچوب آن، همه ما حقوق و تعهدات برابری داریم.» کریستین، متصدی ارشد موزه، اکنون برای فروش پیام و نمایشگاه به مردم به سختی تحت فشار است.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

اما کریستین، یک حرفه‌ای خوش‌تیپ و آشکارا کارکشته با بازی کلاس بنگ در یک بازی متعهدانه که احتمالاً بهترین چیز در این فیلم بسیار نادرست است، بازی می‌کند. حواس او از زندگی مدرن، یا زندگی پست مدرن، یا هر چیزی که می خواهید آن را بنامید، پرت شده است. در صحنه‌ای که رفت‌وآمد کریستین به سر کار را به تصویر می‌کشد، اوستلوند نویسنده/کارگردان از رویکرد خود به طنز اجتماعی از طریق پتک پرده‌برداری می‌کند. او با تصویری از مردی بی خانمان که در یک پیاده رو تمیز استکهلم دراز کشیده باز می شود. در موسیقی متن، صدایی مدام می پرسد: "آیا دوست داری امروز جانی را نجات دهی؟" صدا، که در یک عکس وسیع‌تر می‌بینیم، متعلق به یکی از آن وکیل‌هایی است که برای اشتراک در خدمات اجتماعی، کلیپ‌بورد را در دست دارند. بله، یک بار دیگر زمان "چه طنز باورنکردنی" است - آن مرد شاید در چند قدمی او در حال مرگ است، و این شخص از رهگذرانی که هم نسبت به او و هم به پسر بی خانمان بی تفاوت هستند، می پرسد که آیا به نجات یک زندگی علاقه مند هستند یا خیر! وای

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

صحنه خیابان زمانی حل می شود که کریستین متوجه شد کیف، تلفن و دکمه سرآستین از او دزدیده شده است. او نمی تواند قسمت آخر را باور کند. کریستین با کمک یکی از زیردستان به نام مایکل (کریستوفر لسو) موفق می شود تلفن را ردیابی کند و او و مایکل با پخش یک نامه تهدیدآمیز در پروژه مسکنی که دستگاه در آن موجود است، نقشه ای احمقانه برای بازگرداندن آن در نظر می گیرند. این ترفند در واقع جواب می‌دهد، اما عواقبی دارد، و در حالی که با این عواقب برخورد می‌کند، کریستین بدون فکر یک کمپین بازاریابی را امضا می‌کند که توسط چند هزاره کارتونی ساخته شده است. و این تقریباً به معنای واقعی کلمه در صورت او منفجر می شود.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این یک فیلم ترسناک داستان محور نیست. در واقع، در دو ساعت و بیست دقیقه، این یک سر و صدا است. این فیلم باید حکایت‌های دیگری را در مورد زندگی مدرن در نظر بگیرد، از جمله دیدار یک شبه کریستین با یک روزنامه‌نگار آمریکایی (الیزابت ماس) که به طور غیرقابل توضیحی شامپانزه‌ای را در آپارتمانش نگه می‌دارد و درگیر یک بازی غافلگیرکننده طناب کشی با کاندوم می‌شود. پس از مقاربت همچنین مشکلی در یکی از نمایشگاه‌ها وجود دارد، نصب انبوهی از سنگ‌ریزه‌ها که خدمه پاک‌سازی موزه به‌طور ناخواسته از ساعت‌های بعد کم می‌کنند.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

اوستلوند استراتژی سبکی خاصی برای ایجاد و افزایش تنش در صحنه های خود دارد. او پارامترهای یک مبادله مشخص را تعیین می کند و سپس عمداً عکس های معکوس را متوقف می کند. یک شخصیت سوالی می پرسد، و یکی انتظار دارد که شخصیت دیگر پاسخ دهد، و در عوض، اوستلوند شات را نگه می دارد. شخصیت منتظر است. پاسخ می آید، اما هیچ برشی وجود ندارد. در صحنه‌ای که کریستین و مایکل با نامه‌های خود به پروژه مسکن می‌روند، مایکل عصبی در ماشین منتظر می‌ماند و افرادی در خیابان به او نزدیک می‌شوند که به شیشه‌ها می‌کوبند، از او درباره ماشین می‌پرسند و به‌طور مبهم او را تهدید می‌کنند. دوربین هرگز ماشین را ترک نمی‌کند و مایکل را در تمام مدت مضطرب نگه می‌دارد. این روش موثر است مگر در مواردی که موثر نباشد. پس فقط تحریک کننده است

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

اگر می‌پرسید چرا کریستین فقط تلفن دزدیده شده را به پلیس گزارش نکرده است، جالب است: به نظر می‌رسد سوئد این فیلم پلیس، نگهبان یا دربان ندارد. هنگامی که یک شیرین کاری هنر پرفورمنس در یک شام جشن - به گمان من، قطعه امضای فیلم - به دلیل تهاجم غیرقابل توقف هنرمند، به طرز وحشتناکی اشتباه می‌شود، این به مهمانان شام بستگی دارد که جلوی آن را بگیرند. که البته برای انجام آن زمان زیادی طول می کشد، زیرا، می دانید، زندگی مدرن. به همین ترتیب، یک گیرنده عصبانی نامه کریستین که به دنبال بازپرداخت است، بدون مشکل وارد ساختمان آپارتمان کریستین می شود و دردسرهای زیادی در آن ایجاد می کند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

خوب، پس اگر این جامعه ای است که اوستلوند تصور می کند، این امتیاز اوست. با این تفاوت که فیلم حتی از منطق درونی خود تبعیت نمی کند. النا، رئیس موذی موزه، با نوازندگی مارینا شیپجنکو، نوازنده سوئدی، در یک صحنه با تبلیغات ویدئویی «ویروسی» برای نمایشگاه میدان به تصویر کشیده شده است. او در میان چیزهای دیگر نگران تأمین مالی است.

تقریباً در صحنه بعدی او آرام و قدردانانه می نشیند در حالی که برخی از خیرین او به نام هنر مورد حمله قرار می گیرند.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

عکس‌های مفهومی ماهی در بشکه در هنر معاصر با نقد ظاهری مردانگی و امتیاز متناوب می‌شوند و به نقطه اوج می‌رسند که دلسوزی ناخوشایند و ناکافی را تأیید می‌کند. با وجود تمام مهارت و جلای نمایش داده شده، "مربع" هرگز چیزی فراتر از سهولت و رضایت از خودش نیست.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

در مورد زمان هایی که نخل طلای امسال در کن به اثری بسیار ارتجاعی اعطا شد، چیز ناراحت کننده ای می گوید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 27 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

آنچه فیلم کتاب دزد درباره داستان ها به ما می آموزد

من یک خواننده مشتاق هستم. امسال تا الان ده کتاب خوانده ام. من فکر می‌کنم که این بسیار چشمگیر است، زیرا غلظت یک قاشق چای‌خوری را به دلیل خستگی دائم از خواسته‌های رئیس دارم. رئیس من پسر سه ساله ام است. او دوست‌داشتنی‌ترین پسر دنیاست، اما خواندن کتاب را برای من یک چالش می‌سازد.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

من یک شب در رختخواب بودم، بعد از یک روز طاقت فرسا که رئیس را در اطراف تعقیب می کردم و سعی می کردم او را در حالی که به دلیل COVID-19 در انزوا هستیم، مشغول نگه دارم، بخوابم. کتاب دزد اثر مارکوس زوساک نزدیک ترین کتاب در دسترس بود. تقریباً سه بار آن را خوانده‌ام، بنابراین می‌دانستم که می‌توانم اطلاعات را حفظ کنم، زیرا برایم بسیار آشنا بود، حتی اگر خسته و سوخته بودم. وقتی به جلد نگاه کردم، به ذهنم رسید که چندین سال است این کتاب را نخوانده بودم و از آن زمان تاکنون کتاب های زیادی خوانده بودم. آیا هنوز کتاب مورد علاقه من بود؟

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

با خواندن صفحه اول، پاسخ خود را دانستم.

اولین باری که کتاب دزد را خواندم…

وقتی برای اولین بار کتاب دزد را در قفسه دیدم، آن را برداشتم فقط به این دلیل که جلد عجیب و در عین حال ساده آن را دوست داشتم. جلد قدیمی به نظر می رسید، به رنگ پوست، و دختر بچه ای با لباسی که دست در دست داشت با چهره ای که به طرز قابل توجهی شبیه به گریم ریپر بود. او شنل قهوه ای رنگی پوشیده بود و مثل آن دختر پاهایش را می دیدی. من همیشه شیفته چیزهایی بودم که تاریک یا عجیب بودند، بنابراین همانطور که می توانید تصور کنید، باید بدانم کتاب با جلد عجیب درباره چیست:

من فروخته شدم

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

دزد کتاب را برداشتم، به خانه بردم و بلافاصله خواندم.

 

من به باد رفت. من هرگز چنین چیزی را نخوانده بودم. داستانی که در آلمان نازی اتفاق می‌افتد، با بازی دختر کوچکی که کتاب‌ها را می‌دزدید و مرگ روایت می‌شد. این فقط داستان تاریک و گیرا نبود، یا شخصیت‌هایی که بعد از اتمام کتاب مدت‌ها غصه‌شان را خوردم، بلکه نحوه نگارش آن بود. صدا بود

 

چرا صدا در کتاب ها بسیار مهم است

به احتمال زیاد کتاب مورد علاقه شما به دلیل صدایی که در آن گفته می شود مورد علاقه مطلق شما باشد. و اگر موافق نیستید، اینگونه به آن فکر کنید: آیا اگر کتاب مورد علاقه خود را به سبک نویسنده ای نوشته شده باشد که مطلقاً از آن نفرت دارید، باز هم دوست دارید؟

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

تصور کنید، اگر می خواهید، استیون کینگ با صدای منحصر به فرد خود کتابی برای کودکان می نویسد. او به احتمال زیاد تاریخ شهری را که در آن روایت می‌شود بیان می‌کند که خوانندگان جوان را از گریه در می‌آورد. او شخصیت شرور را چنان واضح توصیف می کرد که خوانندگان جوان از خاموش کردن چراغ ها می ترسیدند. هیچ کس در داستان او زنده نمی ماند و هیولا به احتمال زیاد همه بچه ها را می بلعد. خوانندگان تا آخر عمر کابوس می دیدند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

سازگاری صدا و داستان مهم است. صدایی که یک داستان در آن روایت می‌شود می‌تواند تفاوت بین کتابی باشد که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید و کتابی که تنها پس از خواندن صفحه اول به خواب می‌روید. دزد کتاب نمونه کاملی از اهمیت داستانی است که با صدایی متناسب با داستان روایت می شود

شخصیت ها

من عاشق کتاب دزد هستم چون به همه شخصیت ها اهمیت می دهم. آنها هر دو واقع بین هستند و در عین حال کمی اغراق آمیز هستند، که آنها را برجسته می کند و به آنچه عمدتاً یک داستان غم انگیز از زندگی طبقه کارگر در طول جنگ جهانی دوم است رنگ می بخشد. هر شخصیت فوراً از ابتدا تا انتها در حافظه شما نقش می بندد.

 

من فوراً می توانم تصور کنم که این افراد چگونه به نظر می رسند و چگونه رفتار می کنند، و از آنجایی که می توانم شخصیت ها را خیلی واضح ببینم، احساس می کنم به داستان منتقل شده ام. بهترین داستان ها خواننده را جذب می کند تا احساس کند بخشی از کنش است که ارتباط عاطفی برقرار می کند. خوانندگان به احتمال زیاد وقتی یک صحنه احساسی اتفاق می‌افتد، احساس عمیق‌تری خواهند داشت و اگر دنیایی که کتاب در آن روایت می‌شود واقعی باشد، غم مرگ شخصیت‌ها را بیشتر می‌کنند. زوساک در The Book Thief از طریق توصیف چهره افراد، رفتارها و تعاملاتی که شخصیت ها با یکدیگر دارند به این مهم دست می یابد. یک لایه اضافی اضافه می شود که Death کل داستان را روایت می کند. این دیدگاه منحصر به فرد ما را قادر می سازد تا تقریباً صحنه های کتاب را از دید پرندگان تماشا کنیم. خواننده احساس می‌کند که می‌تواند همه چیز را ببیند، از جمله وقایعی که برخی از شخصیت‌های دیگر نمی‌توانند ببینند یا درک کنند - در حالی که به طور همزمان باعث می‌شود خواننده احساس ناتوانی کند زیرا نمی‌توانند مداخله کنند. درست مثل مرگ، ما هم باید از قوانین پیروی کنیم. ما باید عقب بنشینیم و بگذاریم داستان، هر چقدر هم که دلخراش باشد، به سادگی باز شود.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: شنبه 24 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نقد فیلم کلاسیک: کارتون شمشیر در سنگ

از بچگی همیشه عاشق کارتون شمشیر در سنگ بودم. اگرچه اکثر منتقدان فکر می کنند که این فیلم یکی از ضعیف ترین انیمیشن های دیزنی است، اما من آن را یکی از بهترین ها می دانم. این فیلم با سکانس هایی بسیار سرگرم کننده است که تماشای آنها حتی در حال حاضر بسیار سرگرم کننده است. بهترین سکانس فیلم، دوئل مرلین و دیوانه مادام میم است که در آن به حیوانات مختلف تبدیل می شوند. صحنه های خوب دیگر زمانی است که آرتور توسط مرلین به حیوانات مختلف تبدیل می شود. بهترین شخصیت جغدی است که یکی از خنده دارترین خنده هایی که تا به حال شنیده ام دارد. این فیلم ثابت می کند که همه فیلم ها نباید برای سرگرمی اسلحه و موشک داشته باشند.»

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

- بررسی من از کارتون شمشیر در سنگ برای پروژه مدرسه قرون وسطایی در کلاس ششم، در حدود 1996

دیدن دوباره بسیاری از فیلم های قدیمی دیزنی باعث خوشحالی بود. این فیلم ها واقعا مرا به دوران کودکی و عاشق شدن با رویاهایی که فیلم هستند برمی گرداند. والت دیزنی بر ساخت فیلم‌های واقعاً باکیفیت تأکید داشت و هیچ‌گاه در داستان سرایی کودکان را تحسین نمی‌کرد. این همان چیزی است که The Sword in the Stone را از نقطه نظر داستان گیج می کند. از بسیاری جهات به طرز شگفت انگیزی کودکانه است و یکی از کمتر داستان های عصر طلایی دیزنی است.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

اکثر فیلم ها بر آموزه های جادوگری به وارت جوان توسط مرلین شعبده باز متمرکز است. زگیل به یک ماهی، یک سنجاب و یک پرنده تبدیل می شود و سپس ماجراهای دیوانه کننده ای وجود دارد که در آن وارت باید از توانایی های جدید خود برای رهایی از موقعیت های بد استفاده کند. همه اینها در نبردی هیجان انگیز بین مرلین آرام و مادام میم عجیب و غریب و نمایان شدن پادشاه واقعی زمین به اوج خود می رسد ... در یک نقطه انتقام ....

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

به طور کلی تماشای فیلم از منظری کاملاً جذاب هنوز هم لذت بخش است. هرگز خسته کننده نیست و صحنه های سرگرم کننده زیادی وجود دارد. شماره آهنگ و رقصی که مرلین در آن همه وسایلش را جمع می کند تا بتوانند اولین ماجراجویی خود را انجام دهند، بسیار سرگرم کننده است و همه شخصیت ها، از جمله یک گرگ دست و پا چلفتی که وایل ای کویوت را به یاد می آورد، همه چیز را در حرکت نگه می دارند. در امتداد.

 

مادام میم شرور، که به طرز شگفت انگیزی حتی تا بیست دقیقه آخر فیلم ظاهر نمی شود، علیرغم زمان اندک خود در صفحه نمایش، هنوز به عنوان یک شخصیت به یاد ماندنی دیزنی تا به امروز طنین انداز است. جفت اصلی دو نفره بسیار دوست داشتنی هستند و مرلین لحظات بسیار خنده‌داری دارد.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

همچنین صحنه ای وجود دارد که هنوز به عنوان یکی از غم انگیزترین صحنه های هر فیلم انیمیشن دیزنی کار می کند. یک سنجاب ماده Wart را به عنوان یک سنجاب نر می یابد و بلافاصله عاشق می شود. آنها زمانی را با هم تقسیم می کنند زیرا وارت فقط سعی می کند از او دور شود. پس از یک صحنه طولانی شامل تعقیب و گریز و حمله حیوانات، وارت در نهایت به یک انسان تبدیل می شود. صحنه با تماشای رفتن ورت و مرلین توسط سنجاب به پایان می رسد و او در حالی که گریه می کند، غمگین و تنها، بالای درخت می نشیند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

از زمانی که من کودک بودم، این صحنه به عنوان یک صحنه فیلم انیمیشن دیزنی به خصوص دلخراش برای من جذاب بود. آن طور که نباید به مرگ موفاسا و مادر بامبی نزدیک می شود، اما پس از این همه سال به دلایل غیرقابل توضیحی طنین انداز شده است. آیا این ترس از رها شدن توسط یک عزیز است؟ آیا این سردرگمی است که همه ما زمانی که شخصی تصمیم می گیرد وسایل خود را جمع و جور کند و ادامه دهد، تجربه می کنیم؟ یا این فقط دیدن یک سنجاب است که به حال خود رها شده است؟ امکانات زیادی وجود دارد.

 

با این حال، در سطح داستان، فیلم به نوعی آشفته است. در مقایسه با سایر انیمیشن‌های اولیه دیزنی، The Sword in the Stone چندان به داستان تکیه نمی‌کند، بلکه متکی به شوخی‌های کمدی مملو از سرگرمی است که بیشتر کودکان را هدف قرار می‌دهد. اینها تماشای فیلم را در کودکی بسیار سرگرم کننده کردند، اما اکنون نه چندان. تضاد کافی و اتفاقات کافی برای تضمین مشارکت کامل مخاطبان وجود ندارد. همچنین پایانی که در آن ورت شمشیر را از روی سنگ بیرون می‌کشد و پادشاه سرزمین می‌شود، تقریباً مانند یک پس‌اندیش عمل می‌کند، انگار باید بخشی از یک فیلم متفاوت باشد.

The Sword in the Stone فیلم خوبی است، فقط مانند اکثر انیمیشن های دیزنی آن زمان عالی نیست. پینوکیو، پیتر پن، و زیبای خفته کلاسیک هستند. The Sword in the Stone صرفا یک بازی سرگرم کننده است. جدای از نبرد بزرگ با مادام میم، و صحنه به یاد ماندنی عجیب و غریب با سنجاب ماده، امروز در بزرگسالی چیز زیادی از فیلم نمی توان گرفت. برای طرفداران دیزنی ارزش بررسی را دارد، اما مطمئناً تلاش کمتری در آن زمان است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: شنبه 24 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انیمیشن زندگی یک حشره

در حالی که مورچه ها برای جمع آوری لقمه های غذا تلاش می کنند، یک برگ می افتد و راهپیمایی آنها را قطع می کند. "من گم شده ام!" یک کارگر وحشت زده فریاد می زند. "خط کجاست؟" نیروهای امدادی به سرعت می رسند: "ما به سمت چپ دور می زنیم!" برداشت ادامه دارد. مورچه ای مشاهده می کند: «این در مقایسه با شاخه سال 93 چیزی نیست.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

با لذت بردن از این، من از استفاده از انیمیشن برای تجسم دنیایی که در اکشن زنده دیده نمی شد و با جلوه های ویژه ساخته نمی شد لذت بردم. انیمیشن شامل نویدهای عظیمی برای نوع جدیدی از داستان سرایی است که از واقعیت و گرانش رها شده است، اما اگرچه ژاپنی ها از این آزادی سوء استفاده کرده اند، بسیاری از کارتون های آمریکایی از فرمول دیزنی از قهرمانان و قهرمانان جوان خوش دست و حامیان کمیک پیروی می کنند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

این فرمولی است که فیلم های فوق العاده ای تولید کرده است. اما استودیوی انیمیشن کامپیوتری پیکسار، یکی از تولیدکنندگان دیزنی، با «داستان اسباب‌بازی» در سال 1995 راه جدیدی را آغاز کرد و اکنون با «زندگی یک حشره» به صورت رایگان اجرا می‌شود. داستان درباره یک کلونی مورچه‌ها است که خود را از بردگی ملخ‌ها رها می‌کند، از جهاتی شبیه به انیمیشن بزرگ دیگر پاییز، «Antz» است، اما مخاطبان بیشتری را هدف قرار می‌دهد و فاقد شوخی‌های درونی است.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

قهرمان فیلم فلیک (با صدای دیو فولی)، باهوش ترین مورچه در کلنی است (رقابت شدید نیست). در حالی که مورچه‌های دیگر برای انباشتن «پیشنهاد»، کوهی از غذا برای ملخ‌های ظالم تلاش می‌کنند، فلیک اختراعی را برای برداشت سریع‌تر غلات تکمیل می‌کند. او Cyrus McCormick از Hymenopterous Formicidae است. اما او هنوز اساساً فقط یک مورچه است.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

این فیلم بیشتر درباره سرنوشت مستعمره است و نه چندان درباره افرادی مانند قهرمان وودی آلن در «آنتز». یک بحران وجود دارد. فلیک پیشکش را می ریزد و هاپر (کوین اسپیسی)، رهبر ملخ ها، راضی نیست. هاپر دارای شخصیتی است که او را وادار می کند با دستانش صحبت کند، و از آنجایی که او چهار دست دارد، فلیک این پیام را دریافت می کند: پیشنهاد را دوباره بسازید یا با عواقب غیرقابل توصیف روبرو شوید. چه باید کرد؟ فلیک احساس وحشتناکی می کند زیرا ناشیانه بودن او باعث دردسر شده است. او از ملکه (فیلیس دیلر) عذرخواهی می کند، توسط شاهزاده آتا (جولیا لوئیس-دریفوس) و مستر سویل (رودی مک داوال) تشویق می شود و تصمیم می گیرد که به عقب برگردد.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

فلیک از غلاف قاصدک به عنوان نوعی هواپیما استفاده می کند و در تلاشی امیدوارکننده برای یافتن مزدورانی که می تواند برای دفاع از مستعمره استخدام کند پرواز می کند. او 9 نفر را پیدا می کند، از جمله یک عصا به نام اسلیم (دیوید هاید پیرس)، یک آخوندک نمازگزار (جاناتان هریس)، یک کاترپیلار که ظاهری نظامی دارد و شبیه نازی ها (جو رانفت)، یک بیوه سیاه پوست (بانی هانت) و دیگران است. او چگونه می‌داند که آنها واقعاً حشرات جنگجو نیستند، بلکه صرفاً اجراکنندگانی ناراضی از سیرک P. T. Flea هستند؟ انیماتورها به رهبری کارگردان جان لستر، تصاویری غنی ارائه می دهند. یک طوفان باران احساس می کند که کلنی در حال بمباران آب است. یک ترفند سیرک شامل کبریت و کاغذ پرواز است. خطوط دور ریختنی یواشکی وجود دارد (زمانی که فلیک از شهری بازدید می کند، با گدای روبرو می شود که توضیح می دهد: "بچه ای بال هایم را کشید").

 

آیا «زندگی یک حشره» با اکران به این زودی پس از «آنتز» آسیب خواهد دید؟ بیش از یک تریلر به شانس بعدی لطمه نمی زند. «Antz» حتی ممکن است با نشان دادن تعداد زیادی امکانات دراماتیک و کمدی در یک لپه مورچه ها به تجارت برای «زندگی یک حشره» کمک کند. و انیماتورهای پیکسار، با استفاده از نسل‌های بعدی نرم‌افزاری که ظاهر تازه‌ای را در «داستان اسباب‌بازی» ایجاد کردند، فیلمی ساخته‌اند که تماشای آن همیشه لذت‌بخش است: سطوح درخشان و گرد، حس سه‌بعدی، چشم برای جزئیات و خنده‌های بزرگ در پایان، زمانی که تیتراژ با «خروجی‌های» متحرک قطع می‌شود که خطوط دمیده‌شده و نشانه‌های از دست رفته در کوکی‌های اعتباری لایو اکشن را به سخره می‌گیرد.

"Antz" حساسیت پیچیده تری دارد و می تواند برای بزرگسالانی که خودشان حضور دارند بازی کند. «زندگی یک حشره» به وضوح بیشتر به عنوان یک فیلم خانوادگی در نظر گرفته شده است. بچه‌های کوچک‌تر به تهدید هاپرها و مزدوران عجیب و غریب که توسط فلیک استخدام شده‌اند، پاسخ خواهند داد.

 

توجه: پس از دیدن «زندگی یک حشره»، ممکن است بخواهید آن مستند فرانسوی «Microcosmos» را اجاره کنید، که از تصاویر بسیار بزرگ‌نمایی شده برای نشان دادن پادشاهی حشرات استفاده می‌کند. اون پایین یه دنیای دیگه هست مراقب باشید کجا قدم می گذارید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده

فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، بهتر از سایر فیلم‌های ابرقهرمانی است اما تفاوت چندانی ندارد. از نظر بصری نامشخص است و مانند اکثر پروژه‌های مارول کامیکس، به‌ویژه فیلم‌های اخیر مربوط به انتقام‌جویان، از نظر بصری نامشخص و مبتنی بر اعداد است. این کمبود خلاقیت یک مشکل بزرگ در "روزهای گذشته آینده" است زیرا شخصیت هایی را دنبال می کند که در زمان سفر می کنند تا از آخرالزمان آینده جلوگیری کنند.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

خوشبختانه، در «روزهای گذشته آینده» به اندازه کافی حق وجود دارد که اشتباه را جبران کند. کارگردانی مطمئن برایان سینگر، کارگردان، بیشتر مشکلات آشنای فیلم های کمیک را جبران می کند، از جمله دیالوگ های توضیحی طاس و اکشن فراموش شدنی. داستان سرایی چنان شتابی دارد که شما وقت ندارید متوجه شوید که داستان فاقد فوریت است.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

فیلم در آینده شروع می شود. قتل جهش یافته به رهبری خیرخواه چارلز "پروفسور ایکس" خاویر (پاتریک استوارت) و دشمن اریک "مگنیتو" لنشر (ایان مک کلن) برای نجات انسان و جهش‌یافته از ربات قاتل سنتینل‌ها که تغییر شکل می‌دهند، توطئه می‌کنند. برای جلوگیری از تبدیل شدن نگهبانان به سلاح‌های مورد تایید دولت، جهش‌یافته‌ها لوگان/ولورین (هیو جکمن) را به سال 1973 می‌فرستند تا ریون «میستیک» دارکلم (جنیفر لارنس) را از قتل خالق نگهبان‌ها، بولیوار تراسک (بازی‌های تاج و تخت) متوقف کند. پیتر دینکلیج). و در این روند، لوگان مجبور می شود تا نسخه های جوان تر ریون، خاویر (جیمز مک آووی) و مگنیتو (مایکل فاسبندر) را برانگیزد و دوباره متحد کند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

متأسفانه، موانعی که بر سر راه لوگان قرار دارند و خطراتی که او برای آن می‌جنگد، به‌خوبی توسعه نیافته‌اند. «روزهای گذشته آینده» به قدری سریع حرکت می کند که ممکن است فکر کنید دنیس هاپر پس از مرگ بمبی را به آن بست، و با این حال حرکت بی امان رو به جلو، نعمتی متفاوت را ثابت می کند. "روزهای گذشته آینده" هفتمین فیلم مردان ایکس از سال 2000 است.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

در نتیجه، سینگر (کارگردان سه فیلم برتر فرنچایز) و فیلمنامه نویس سیمون کینبرگ به اندازه کافی مطمئن هستند که صحنه های کلیدی را با تک خطی ها و شخصیت های کافی پشت سر بگذارند. -تعریف اقدام برای پیشبرد امور اما باز هم ناامیدکننده است که ببینیم چنین فیلمی پیش‌رانگر به‌طور انتخابی برخی از داستان‌های فرعی را بازبینی می‌کند.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

صحنه‌های گران‌بهای کمی در آینده دیستوپیایی فیلم اتفاق می‌افتد، و شخصیت‌های فرعی جدیدی مانند پیتر «کوئیکس سیلور» ماکسیموف (ایوان پیترز از «داستان ترسناک آمریکایی») و بیشاپ (بازیگر «عمر سای» ستاره «دست‌نخورده‌ها») زمان کمی برای نمایش داده می‌شوند. به عنوان نسخه های آینده خاویر و مگنتو.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

مهمتر از آن، نقص های کلیدی شخصیت، مانند نیاز ژاویر جوان به مصرف دارویی که قدرت او را از بین می برد، اما به او توانایی راه رفتن می دهد، به سختی ایجاد شده است. به جای توسعه واقعی، ما دیالوگ‌های پیچیده‌ای داریم، مانند زمانی که لوگان و خاویر جوان برای اولین بار ملاقات می‌کنند، که تقریباً تمام ناامنی‌های خاویر را در یک یا دو صحنه توضیح می‌دهند. خوب است بدانید که این میانبرها به دلایل خوبی ساخته شده اند. سینگر و کینبرگ حداقل به اندازه کافی متفکر بودند که داستان گسترده خود را زمانی که طرح خود را با نیازهای آن کاهش دادند، در نظر بگیرند. اما شنیدن کاراکترها برای تشخیص و درمان یکدیگر از طریق قدرت گفتار انگیزشی به سرعت خسته کننده می شود.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

خاویر بدترین وسیله داستانی شخصیت شکل از این نظر است. از آنجایی که او یک تله‌پات است که با اریک و ریون شراکت ثابتی دارد، خاویر از قبل می‌داند که ریون، اریک و حتی خودش چه دردسرهایی دارد. او در نهایت همه را به آرامی، همدلانه و ملال آور تحریک می کند. او حتی به لطف قدرت سفر در زمان خود را تقویت می کند و از آینده با گذشته خود ارتباط برقرار می کند (این صحنه متأسفانه حاوی بزرگترین تکه دیالوگ پاتریک استوارت است). صحبت‌های خاویر بوی بدی می‌دهد، زیرا به شما یادآوری می‌کند که چقدر گوشت از بقیه فیلم کم شده است.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

با این حال، لحظه به لحظه، "روزهای گذشته آینده" یک فیلم پاپ کورن سرگرم کننده است. در حالی که بازیگران عجیب و غریب فیلم زمان کافی برای خودنمایی ندارند، حداقل آنقدر جذاب هستند که شما را بیشتر بخواهند. تسلط مطمئن سینگر بر شخصیت‌هایش چیزی است که فیلم‌های مردان ایکس او را به بهترین فیلم‌ها تبدیل می‌کند. او در گام برداشتن و اجرای صحنه‌هایی مانند فرار از زندان مگنیتو یا اولین مبارزه بین نگهبانان و مردان ایکس آینده بسیار خوب است. این فیلم همچنین برای چشمک زدن به تماشاگران زمان می‌برد، مانند زمانی که ولورین، اکنون بدون اسکلت فلزی، در حالی که آرام از میان یک فلزیاب عبور می‌کند، نفس راحتی از خود بیرون می‌دهد. این نوع رویکرد مطمئن و دانسته به شخصیت‌های تثبیت شده، در داستانی که اغلب شبیه یک تردمیل بی‌رحم به نظر می‌رسد، کمک زیادی می‌کند.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

من احساس اجبار عجیبی برای نوازش آن خز کدر روباه دارم

برخی از هنرمندان روشی دارند که دید شما را با اطمینان از کاری که انجام می دهند، پرچین می کنند. این ربطی به موضوع یا سبک ندارد. این غیر قابل توضیح است. اندی وارهول و مادربزرگ موزس. کم کاری برگمان یا سیرک فلینی. وس اندرسون هم همینطور است. هیچ چیز ثابتی در مورد کار اخیر او وجود ندارد، جز توانایی آن در وادار کردن من به باغ وحش! «The Darjeeling Limited» و «The Life Aquatic with Steve Zisso» چه وجه اشتراک دیگری دارند؟

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

حالا اینجا کارتون آقای فاکس شگفت‌ انگیز است، یک عکس متحرک که هیچ شباهتی با انیمیشن‌های سنتی ندارد، به جز اینکه تا حد زیادی در یکی از قدیمی‌ترین سبک‌های انیمیشن است - استاپ موشن، همان چیزی که در «کینگ کنگ» استفاده شده است. حیوانات کوچکتر از انسان نیستند، اما اغلب بزرگتر و بالغ تر هستند.

آنها در ابعادی گاه مسطح زندگی می کنند. دوربین ها از لغزش به جلو و عقب خوشحال تر از حرکت به داخل و خارج هستند. افکت گاهی شبیه یک اسلاید پروژکتور قدیمی است. مناظر و سازه‌های این جهان منش‌ور و تصویری هستند. با این حال، چهره‌های خارق‌العاده حیوانات تقریباً آزاردهنده انسانی است (البته برای حیوانات). ما به دره UnCanny می‌رویم، سرزمینی که انسان‌ها را از ابداع شده جدا می‌کند. مهمتر از همه، خز آنها بسیار واقعی است. من به ندرت چنین بافتی را در فیلمی دیده ام.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

داستان شامل دره ای در جایی است که منظور از آن جهان است که توسط:

بوگیس و بانس و بین،

یکی چاق، یکی کوتاه، یکی لاغر.

این کلاهبرداران وحشتناک، از نظر ظاهری بسیار متفاوت هستند.

با این حال به همان اندازه بد بودند.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

حیوانات هم همه مقدس نیستند. آقای فاکس با صداپیشگی جورج کلونی، تا زمانی که زمان پرمخاطره شد، یک دزد مرغ شکوفا بود. سپس، مانند یک دستفروش پس از لغو، او مستقیماً - یا، دقیق تر، به روزنامه نگاری رفت. او والتر وینچل از دره است، تا زمانی که دوباره به غذاخوری با مرغ های بیرون بر می گردد و خودش آنها را بیرون می آورد. او این را از خانم فاکس راست قامت (مریل استریپ) مخفی نگه می دارد.

فریب او باعث ناامیدی بزرگ همه می شود، زمانی که افراد چاق، کوتاه قد و لاغر همه به افراد پست تبدیل می شوند و اعلان جنگ می کنند. آقای فاکس با رهبری تیمی از حیوانات دیگر، مانند قهرمانان "فرار بزرگ" شروع به تونل زدن می کند - اما در داخل، نه بیرون.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

این ماجراجویی‌ها زمینه را برای درام شخصی فراهم می‌کنند، زیرا یک بلاتکلیفی بین پسر خونسرد آقای فاکس، اش (جیسون شوارتزمن) و پسر عموی خود به نام کریستوفرسون (اریک اندرسون) ایجاد می‌شود. کریستوفرسون تمام آن چیزی است که باید یک روباه باشد، همانطور که با این نام چگونه نمی توانست؟ او فرزند طلایی خانواده یا روباه است. آیا آقای فاکس پسر عمو را بیشتر از پسرش تحسین می کند؟ به هر حال او چه نوع پاپ بوده است؟

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

همه حیوانات دارای خیاطی عالی هستند که به قد آنها می افزاید. آنها مجبور نیستند کت و شلوارهای ملوانی احمقانه بپوشند یا مانند دانلد داک هرگز شلوار نپوشند. طراحی هنری بخش بزرگی از جذابیت فیلم است. در تمام طول مسیر تازه می ماند. به پالت های رنگی «دارجلینگ» و «زندگی آبزی» فکر کنید.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

این فیلم بر اساس کتاب معروف کودکان رولد دال ساخته شده است که مانند همه آثار او، ته‌و‌هوای شومی دارد، گویی هر لحظه شیطان می‌تواند وارد شود. این حیوانات به هیچ یک از مخاطبان غذا نمی‌دهند. ما این احساس را داریم که آنها به شدت زندگی خود را بدون کاهش سرعت برای زندگی ما انجام می دهند.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

مانند قهرمان «ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی» که بر اساس یکی از کتاب هایش ساخته شده است، به نظر می رسد موجودات دره دال بیشتر از آنچه که اجازه می دهند می دانند. شاید حتی رازهایی که ما خیلی نمی خواهیم بدانیم. به خصوص کودکان چیزهایی را می یابند که نمی فهمند و چیزهایی که آنها را می ترساند. عالی یک داستان خوب برای کودکان باید بعد پنهانی را نشان دهد و البته آن بعد، عمری است که هنوز در پیش روی آنهاست. شش کمی زود است که یک فیلم به بچه ها پیشنهاد دهد که پرونده بسته شده است. آه، اگر بچه ها شروع به گریه کردن در مورد کلماتی که نمی دانند چه می شود؟ - مامان، مامان! کرم بروله چیست؟" به خاطر خدا به آنها نشان دهید. آنها از شما تشکر خواهند کرد. حرف من را در این مورد قبول کنید.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 20 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم روانی

نه پیامی بود که تماشاگران را برانگیخت و نه اجرای فوق‌العاده‌ای... آنها با فیلم ناب برانگیخته شدند.»

بنابراین آلفرد هیچکاک به فرانسوا تروفو درباره «روانی» گفت و افزود که «به فیلمسازان تعلق دارد، به من و تو». هیچکاک عمداً می خواست «روانی» شبیه یک فیلم بهره برداری ارزان قیمت باشد. او آن را نه با گروه گران قیمت همیشگی اش (که به تازگی «شمال از شمال غرب» را به پایان رسانده بود، بلکه با گروهی که برای نمایش تلویزیونی اش استفاده کرد، فیلمبرداری کرد. او سیاه و سفید فیلمبرداری کرد. قسمت های طولانی هیچ دیالوگی نداشت. بودجه او، 800000 دلار، حتی بر اساس استانداردهای 1960 ارزان بود. متل و عمارت بیتس در قسمت پشتی یونیورسال ساخته شد. در احساس درونی خود، «روانی» بیشتر با فیلم‌های نوآر مانند «بی‌راهی» مشترک است تا با فیلم‌های هیجان‌انگیز هیچکاک مانند «پنجره عقب» یا «سرگیجه».

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

با این حال هیچ فیلم دیگری از هیچکاک تأثیر بیشتری نداشت. کارگردان در مصاحبه‌ای با تروفو گفت: «من بینندگان را هدایت می‌کردم. "شاید بگویید من آنها را می زدم، مثل یک ارگ." این تکان دهنده ترین فیلمی بود که مخاطبان اصلی آن تا به حال دیده بودند. "غافلگیری ها را فاش نکنید!" تبلیغات فریاد می زد و هیچ تماشاگر سینما نمی توانست پیش بینی غافلگیری های هیچکاک را نداشته باشد - قتل ماریون (جانت لی)، قهرمان ظاهری، تنها یک سوم راه برای ورود به فیلم، و راز مادر نورمن. «روانی» مانند یک تریلر استثماری قلعه ویلیام تبلیغ شد. «لازم است از همان ابتدا «روانی» را ببینید! هیچکاک دستور داد و توضیح داد: «کسانی که دیر آمدند منتظر بودند تا جانت لی را بعد از ناپدید شدن او از صحنه نمایش ببینند».

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

این غافلگیری ها اکنون به طور گسترده ای شناخته شده اند، و با این حال "روانی" به عنوان یک تریلر ترسناک و تلقین کننده به کار خود ادامه می دهد. این تا حد زیادی به دلیل هنر هیچکاک در دو زمینه است که چندان واضح نیستند: چیدمان داستان ماریون کرین، و رابطه بین ماریون و نورمن (آنتونی پرکینز). هر دوی این عناصر کار می کنند زیرا هیچکاک تمام توجه و مهارت خود را صرف رفتار با آنها می کند که گویی برای کل تصویر توسعه داده می شوند.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این چیدمان شامل موضوعی است که هیچکاک بارها و بارها از آن استفاده کرده است: گناه یک فرد عادی که در یک موقعیت جنایی به دام افتاده است. ماریون کرین 40000 دلار دزدی می کند، اما با این حال او با قالب هیچکاک یک بیگناه به جنایت همخوانی دارد. ما برای اولین بار او را در یک بعد از ظهر در اتاقی کهنه در هتل با معشوق مطلقه اش، سم لومیس (جان گاوین) می بینیم. به دلیل نفقه او نمی تواند با او ازدواج کند. آنها باید مخفیانه ملاقات کنند. وقتی پول ظاهر می شود، به یک مشتری لزج املاک (فرانک آلبرتسون) متصل می شود که القا می کند برای چنین پولی، ماریون ممکن است برای فروش باشد. بنابراین انگیزه ماریون عشق است و قربانی او یک خزنده است.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

این یک چیدمان کاملاً مناسب برای طرح دو ساعته هیچکاک است. هرگز برای لحظه‌ای احساس نمی‌کنیم که موادی ساخته شده است که ما را گمراه کنند. و همانطور که ماریون در راه فرار از فینیکس به شهر زادگاه سام در فیرویل، کالیفرنیا، یک علامت تجاری محبوب دیگر هیچکاک را دریافت می کنیم، پارانویا در مورد پلیس. یک مامور گشت بزرگراه (مورت میلز) او را از چرت کنار جاده بیدار می کند، از او سؤال می کند و تقریباً می تواند پاکت پول دزدیده شده را ببیند. او در ماشینش با ماشینی با پلاک های مختلف معامله می کند، اما در نمایندگی از دیدن همان گشتی که در آن طرف خیابان پارک شده، تکیه داده به ماشین تیمش، دستانش را جمع کرده و به او خیره شده، مبهوت می شود. هر بیننده ای که برای اولین بار است، بر این باور است که این چیدمان خط داستانی را ایجاد می کند که فیلم تا انتها دنبال خواهد شد.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

ماریون ترسیده، خسته و شاید از دزدی خود پشیمان شده باشد، ماریون به فیرویل نزدیک‌تر می‌شود اما طوفان شدید باران او را کند می‌کند. او وارد متل بیتس می شود و ارتباط کوتاه و سرنوشت ساز خود را با نورمن بیتس آغاز می کند. و در اینجا نیز توجه هیچکاک به صحنه‌ها و دیالوگ‌ها ما را متقاعد می‌کند که نورمن و ماریون در ادامه فیلم بازی خواهند کرد.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

او این کار را در خلال مکالمه طولانی آنها در "سالن خانه" نورمن انجام می دهد، جایی که به نظر می رسد پرندگان وحشی آماده هستند تا به پایین بروند و آنها را به عنوان طعمه بگیرند. ماریون صدای مادر نورمن را شنیده که به تندی با او صحبت می‌کند، و به آرامی به نورمن پیشنهاد می‌کند که لازم نیست در این بن‌بست اینجا بماند، متل شکست خورده در جاده‌ای که توسط ایالت جدید دور زده شده است. او به نورمن اهمیت می دهد. او همچنین تحت تأثیر قرار می گیرد تا در اعمال خود تجدید نظر کند. و او لمس می شود. آنقدر تحت تاثیر قرار گرفته است که احساس می کند از احساساتش تهدید می شود. و به همین دلیل باید او را بکشد.

هیچکاک گفت وقتی نورمن از ماریون جاسوسی می‌کند، اکثر مخاطبان آن را به‌عنوان رفتار Peeping Tom خوانده‌اند. تروفو مشاهده کرد که افتتاحیه فیلم، با ماریون در سوتین و شلوارک، نشان دهنده فضول بودن بعدی است. ما نمی دانیم که قتل در انتظار است.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

با دیدن صحنه دوش گرفتن امروز، چندین چیز برجسته می شود. برخلاف فیلم‌های ترسناک مدرن، «روانی» هرگز گوشت چاقو را نشان نمی‌دهد. هیچ زخمی وجود ندارد. خون وجود دارد، اما نه گالن از آن. هیچکاک سیاه و سفید فیلمبرداری کرد زیرا احساس می کرد تماشاگران نمی توانند این همه رنگ را تحمل کنند (بازسازی گاس ون سنت در سال 1998 به طور خاص این نظریه را رد می کند).

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 19 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم هتل بزرگ بوداپست

چند ساعت پس از اینکه برای اولین بار فیلم «هتل بزرگ بوداپست» وس اندرسون نویسنده/کارگردان را دیدم، فکر عجیبی به ذهنم خطور کرد. این بود که اندرسون کارگردان ایده آلی برای فیلم «لولیتا» یا مینی سریال «آدا» خواهد بود. اکنون می دانم که «لولیتا» دو بار فیلمبرداری شده است، اما مشکل اساسی هر نسخه ربطی به توانایی به تصویر کشیدن یا مدیریت محتوای مخاطره آمیز ندارد، بلکه به یک سوءتفاهم اساسی مربوط می شود که رمان معروف ناباکوف در «دنیای واقعی» اتفاق افتاده است. با وجود تمام وحشت و تراژدی واقعی داستانش، اینطور نیست. هامبرت هامبرت، قهرمان/راوی هیولایی کتاب، در پایان «لولیتا» می نویسد: «من به آروخ ها و فرشتگان، راز رنگدانه های بادوام، غزل های نبوی، پناه هنر فکر می کنم». ناباکوف هامبرت را خلق کرد تا هامبرت بتواند دنیای خود را بسازد (با ترکیبی از جزئیات هم از نظر جغرافیایی قابل تأیید و هم به طرز پنهانی خیالی)، پناهگاهی از اشتباه خود.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

«هتل بزرگ بوداپست» از یک ترفند روایی نه مشابه استفاده می‌کند، یک تدبیر عروسکی تودرتو که در یک پلک زدن و بخش مهمی از افتتاحیه آن را از دست خواهید داد. بانوی جوانی از یک پارک بازدید می کند و به مجسمه نیم تنه یک "نویسنده" محبوب نگاه می کند، که سپس در شخصیت تام ویلکینسون تبدیل به جسم می شود، که سپس خود جوانتر خود را در شخصیت جود لاو به یاد می آورد، و سپس ملاقات خود با آقای دکتر را بازگو می کند. مصطفی (ف. موری آبراهام)، صاحب هتل عنوان. هتل سعید عمارتی افسانه‌ای است که در حال منسوخ شدن است، و «نویسنده» لاو کنجکاو است که ببیند چرا مصطفی بسیار ثروتمند در بازدیدهای سالانه‌اش از آن مکان، اتاقی به اندازه کمد را انتخاب می‌کند. سر شام مصطفی می‌خواهد کنجکاوی نویسنده را برآورده کند و از شاگردی‌اش در نزد نگهبان هتل، ام. گوستاو (رالف فاینس) به او می‌گوید.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

همه این مطالب نه فقط در سبک استاندارد وس اندرسون، به عنوان مثال، نماهایی با دقت ترکیب و طراحی شده با حرکات دقیق و بسیار فشرده دوربین منتقل می شود. در «هتل»، اصلاح حالت خاص فیلمسازی اندرسون توسط اندرسون به قدری متمایز است که اولین ویژگی او، «موشک بطری» که به سختی سبک نشده است، در مقایسه با تصویر کاساوتیس به نظر می رسد. بنابراین، برای پاسخ به برخی از افرادی که ادعا می‌کنند از فیلم‌های اندرسون لذت می‌برند و در عین حال عصبانی هستند که آرزو می‌کنند استعدادهای سینمایی‌اش را در حالتی «متفاوت» به کار گیرد: نه، این فیلمی نیست که او در آن کاری را که شما فکر می‌کنید می‌خواهید انجام می‌دهد، هر کاری که می‌خواهید انجام دهد. به این معنا که.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

کاری که او انجام می‌دهد، کار خودش است، که از نظر دستاورد در سطح دشواری مشابهی است که ناباکوف در رمان‌های انگلیسی‌زبانش بر آن تاکید می‌کرد: تداعی کردن تلخی و تراژدی در زمینه قلمروهایی که از آن جدا شده‌اند، اما همچنین. خیالی، دیوانه وار از کثیفی «واقعیت» پاک شده است. M. Gustave یک تعلیم دهنده خدمات سطح بالا است، که به زرو مصطفی جوان در هنر فهمیدن خواسته های یک مهمان و رساندن آن به مهمان، قبل از اینکه مهمان حتی به آن فکر کند، آموزش می دهد.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

او رایحه ای به نام "Eau de Panache" می پوشد. او همچنین یک هوندوگ و ژیگولو مضحک است و مشکلاتش زمانی شروع می شود که ثروتمندترین مزدبگیرش (تیلدا سوینتون) می میرد و نقاشی عجیبی برای او باقی می گذارد. پسر غیرممکن شرور مرد موذی (آدریان برودی) آرزو می کند که ام گوستاو چیزی به دست نیاورد، و برای رسیدگی به آن دست از هیچ چیز نمی کشد. عزم او مجموعه‌ای از ارعاب‌ها و حملات را به راه می‌اندازد که با ظهور یک قدرت ظاهراً فاشیستی در پارک تم بوهمیایی اغلب آب نباتی اروپای میانه، اندرسون و طراحان تولید او در اینجا پیچیده‌تر می‌شوند. (از آنجایی که در این نقد دو بار از ناباکوف استفاده کرده‌ام، واقعاً باید تأکید کنم که خود فیلم به نوشته‌های اشتفان تسوایگ، نویسنده اتریشی که زندگی‌نامه تلخ و کوبنده‌اش «دنیای دیروز» نام داشت، الهام‌بخش اصلی است. )

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

دیالوگ آمریکایی معاصر است، با فحش های فراوان. اکشن اغلب به طرز وحشتناکی همراه با افزایش نسبت حیوانات در معرض خطر است که یکی از صحنه های نگران کننده آخرین فیلم اندرسون، "پادشاهی طلوع ماه" را ارائه می دهد. ارجاعات متعدد هستند و از همه جا می آیند (یکی از موارد مورد علاقه من یک سکانس تله کابین است که به فیلم هیجان انگیز کارول رید در سال 1940 "قطار شب به مونیخ" اشاره می کند). بازیگران مجموعه معمولی از استعدادهای باورنکردنی از بالا به پایین هستند، از جمله، جدای از موارد ذکر شده، متیو آمالریک، ویلم دافو، جف گلدبلوم، هاروی کایتل، ادوارد نورتون، سائورس رونان، لئا سیدوکس و اندرسون از بیل موری، جیسون. شوارتزمن و اوون ویلسون. (تونی رولوری تازه وارد نقش مصطفی جوان را بازی می کند.) تنظیمات نه تنها شامل هتل، بلکه یک زندان پر آب، یک نانوایی بهشتی، و انواع وسایل حمل و نقل با اسب یا بخار می شود.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 18 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم دانی براسکو

نورمن میلر به ما گفت که بچه های سرسخت نمی رقصند، اما در فیلم ها، بیشتر افراد سرسخت هستند که می رقصند. ما به قدری از پیوندهای عاطفی نزدیک بین مردان چشم پوشی می کنیم که فیلم ها فقط در صورتی راحت هستند که آن ها پلیس، جوک، سرباز یا اوباش باشند. در زیر همه چیز، فیلم دانی براسکو داستان دو مرد است که در چارچوب رابطه معلم و دانش آموز به یکدیگر عشق می ورزند. این در مورد رابطه نیست، بلکه در مورد نیاز است.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

این فیلم در یک کافی شاپ در نیویورک که پاتوقی برای اوباش است اکران می شود. پسر جوانی به نام دانی (جانی دپ) وارد می‌شود و با مرد بزرگ‌تری به نام لفتی (آل پاچینو) بی‌احترامی صحبت می‌کند. لفتی نمی‌تواند به گوش‌هایش باور کند: "داری به من می‌گویی آدم خنگی؟ می‌دانی با چه کسی صحبت می‌کنی؟ چپی از خیابان توت!" انگار این معنایی دارد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

با این حال، در واقع برای دونی براسکو، که نام اصلی او جو پیستون است، و یک مامور مخفی FBI است، معنای زیادی دارد. او به تدریج اعتماد لفتی را به دست می آورد و مشخص می شود که لفتی به شدت به کسی برای اعتماد نیاز دارد. او سرطان دارد، پسرش معتاد است، و حرفه اوباش به جایی نمی رسد. دانی بچه خوشتیپی است که خوب گوش می دهد و لفتی به شدت نیاز دارد که یک مربی باشد. در دنیایی دیگر، او معلم دبیرستان مورد علاقه شما بود.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

لفتی به دانی توضیح می‌دهد: «اگر بگویم دوست من هستی، به این معنی است که به هم متصل شده‌ای. اگر شما را معرفی کنم در قبال شما مسئول هستم. هر چیزی برای شما مشکلی نیست، من پایین می روم.» این فیلم بر اساس کتابی در سال 1978 ساخته شده است که با الهام از پرونده واقعی «دونی براسکو» (نویسنده آن هنوز در برنامه حفاظت از شاهدان دولتی زندگی می کند) ساخته شده است.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

داستان مانند یک همراه است. "GoodFellas"، با همان افسانه، همان رمز مافیایی خشن، همان تناوب بین خشونت ناگهانی و کمدی عجیب و غریب. (در یک نقطه، لفتی به جلسه ای با رئیسش احضار می شود و انتظار دارد کشته شود. در عوض به او هدیه ای داده می شود. --یک شیر، زیرا دوست دارد حیوانات وحشی را در ویدئوها تماشا کند.) کارگردان بریتانیایی مایک نیول، که بزرگترین موفقیت او "چهار عروسی و یک تشییع جنازه" بود، ممکن است انتخاب عجیبی برای این ماده به نظر برسد، اما او گزینه مناسبی است، زیرا فیلم در واقع در مورد خشونت یا اکشن نیست، بلکه در مورد دوستی است. ما می توانیم بلافاصله متوجه شویم که چرا لفتی به سمت دانی کشیده شده است، اما کمی بیشتر طول می کشد تا ببینیم چرا دانی شروع به دوست داشتن لفتی می کند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

بالاخره یک پسر جان خود را به خطر می اندازد زیرا او به شما اعتماد دارد؛ اگر دوتایی هستید، نمی‌توانید مانند یک موش صحرایی نباشید برای او آواز بخوان مایکل مدسن نقش رئیسی را بازی می کند که لفتی به او گزارش می دهد. او قد بلند، سرسخت، بی امان است - و همچنین می ترسد، زیرا زمانی که او یک درجه بالا می رود، این کار شامل 50000 دلار پرداخت ماهانه به مرد بالای سرش می شود. این افراد زمان زیادی را در باشگاه اجتماعی خود می گذرانند، ورق بازی می کنند و شکایت می کنند که تجارت بد است. در این فیلم، بچه‌های مافیایی از هیچ چیز فرار نمی‌کنند: با آنها، کار، کار، کار است، درست مثل بقیه.

 

دانی برای آنها ایده هایی دارد، از جمله یک باشگاه در فلوریدا که فکر می کند ممکن است برای آنها پول درآورد. اما شب افتتاحیه اشتباه پیش می‌رود، و اگرچه آنها به یک چهارپایه در میان خود مشکوک هستند، چیزی که آنها مشکوک نیستند این است که یک جناح اوباش رقیب مسئول بوده است. هر بار که فیلمی از مافیا را می بینم، تعجب می کنم که چگونه یک مافیوسی می تواند هنوز زنده باشد، با توجه به میزان ساییدگی ناگهانی و خشونت آمیز و تمایل به فیلمبرداری اول و کشف بقیه حقایق بعدا.

پروژه فلوریدا و مشاغل دیگر زمینه ای برای رابطه بین دانی و لفتی است، که پیچیده است زیرا مامور اف بی آی یک زن و بچه ها را در حومه شهرها دور می زند و هفته ها بدون اینکه از او خبری داشته باشند می روند. او حتی نمی تواند به آنها بگوید که چه می کند (و نه آنها او را باور می کنند). همسرش به او می گوید: «من وانمود می کنم که بیوه هستم.

 

در نهایت همه موضوعات، شخصی و جنایی، به یک لحظه می رسد که لفتی یا به آنچه می داند عمل می کند یا نخواهد کرد، یا فکر می کند که می داند. در حالی که این دو مرد با لحظه حقیقت خود روبرو می شوند، به ما یادآوری می شود که فیلم چه بازی های خوبی دارد. ما این را از پاچینو انتظار داریم، کسی که روی زمین است و به خوبی می شناسد، و به عنوان مردی که "فقط یک سخنران در چرخ" است، یک سرباز وفادار است که زندگی می کند و می میرد. Donnie Brasco» مسیر جدیدی را می شکند. او در اینجا کمی پیرتر، کمی خسته‌تر به نظر می‌رسد، و هر بار گام‌های ظریفی از مدفوع به دوست تبدیل می‌شود.

خشونت در این فیلم وحشتناک است (صحنه ای که شامل از بین بردن اجساد است به ویژه گرافیکی است). اما این فیلم ویژگی‌های انسانی زیادی دارد و حاوی آنچه به عنوان یکی از بهترین صحنه‌های پاچینو به یادگار خواهد ماند. در لحظه مهمی از زندگی اش، چیزهایی را در کشو می گذارد. شروع به رفتن می کند، سپس دوباره فکر می کند، برمی گردد و کشو را نیمه باز می گذارد. آنچه که این دلالت دارد و نحوه بازی آن پایانی عالی را برای فیلم ایجاد می کند، که به رنگ سیاه محو می شود - فقط برای شروع دوباره با پاورقی های غیر ضروری. ایرادی نداره؛ من آن صحنه را به خاطر خواهم آورد

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نقد و بررسی فیلم روزهای بهتر

درام نوجوانانه موفق درک تسانگ "روزهای بهتر" ("Shao nian de ni") افشاگری از قلدری در دبیرستان های چین است، جایی که فشار برای رسیدن به آن کشنده است.

یکی از چندین فیلم چینی که در فوریه به طور ناگهانی از جشنواره فیلم برلین کنار گذاشته شد، «روزهای بهتر» (Shao nian de ni) اثر درک کوک چونگ تسانگ بود که برای اکران داخلی در چین تلاش کرد و در نوامبر برای چند هفته در صدر باکس آفیس قرار گرفت. در حال اجرا این تراکت موبر علیه باندهای مدرسه، که قلدری وحشیانه آنها یک دختر را به خودکشی و دیگری را به قتل سوق می دهد، در جشنواره بین المللی فیلم و جوایز ماکائو به تعظیم جشنواره رسید. جذابیت اصلی آن باید برای مخاطبان جوان باشد زیرا به صورت محدود از طریق توزیع‌هایی مانند Well Go USA عرضه می‌شود.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

فرض می‌شود که سانسورچی‌های پکن مسئول لغو نمایش در بخش Generation 14Plus در برلین بوده‌اند، اما به سختی می‌توان گفت که چه چیزی ممکن است آنها را نادرست کرده باشد. شاید قلدری یا فشار دبیرستان برای دستیابی به مسائل اجتماعی باشد که ترجیح می دهند در انظار عمومی پخش نشوند. با این حال، فیلم با این خبر خوب به پایان می رسد که وزارت آموزش و پرورش در سه سال گذشته اقدامات قوی و موثری را علیه قلدری انجام داده است و مجازات ها و مجازات ها را به شدت در مدارس افزایش داده است.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

اگرچه در ارائه پایان نامه آن خیلی ظریف نیست، اما داستان عموماً توسط بازیگر و کارگردان جوان هنگ کنگ، تسانگ (همسر روح) پر تعلیق و به خوبی روایت می شود. همچنین انگشت اتهام را متوجه فشار فوق‌العاده‌ای می‌کند که دانش‌آموزان دبیرستانی برای نمرات بالا در معادل چینی آزمون‌های SAT و ورود به دانشگاه‌های مهم هستند. و برای اندازه گیری خوب، یک عاشقانه فانتزی بین قهرمان مناسب و یک ناودان نازک با بازی جکسون یی از گروه پسر محبوب TFBoys وجود دارد.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

دانشجوی جدی چن نیان (ژو دونگیو) از بخش فقیرانه شهر می آید، جایی که طلبکاران مادر مجرد او را شکار می کنند. او که دیوانه‌وار برای امتحانات ملی گائوکائو که انتخاب‌های دانشگاه و در نتیجه زندگی آینده دانش‌آموزان را تعیین می‌کند، غرق می‌شود، وقتی تنها کسی است که می‌رود صورت همکلاسی‌اش را بپوشاند که تسلیم فشار شده و به سمت او پریده است. مرگ در حیاط مدرسه این عمل پارسا او را به عنوان قربانی بعدی قلدرها هدف قرار می دهد.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

او بعد از مدرسه در خانه طولانی اش توسط سه دختر که بدخواهی را بر چهره خود می پوشانند، به سر می برد. با تشدید عذاب، که توسط رسانه های اجتماعی تقویت می شود، نیان از ترس اینکه تمرکز خود را برای امتحان بزرگ از دست بدهد، وحشت می کند. پس از آن است که او با شیائو بی (Yee) آشنا می شود، یک خیابان سرسخت که می داند چگونه کتک بخورد. آنها یک اتحاد بعید تشکیل می دهند و بی موافقت می کند که نیان را به عنوان محافظ بدون دستمزدش به مدرسه برساند و برگردد. اعتماد آنها افزایش می یابد و در حالی که مادرش به خاطر تجارت غیرقانونی در لم می باشد، به کلبه او در زیر یک راهرو بزرگراه نقل مکان می کند، اگرچه آنها ظاهراً جداگانه می خوابند.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

همچنین در کنار نیان یک بازپرس پلیس جوان (یین فانگ) قرار دارد که شجاعت او را در خروج از رفتار و بی تفاوتی مدرسه تحسین می کند. با این حال، عدم تمایل سرسختانه او به برقراری ارتباط با او، تماشای آن را خسته کننده می کند. یک روز، زمانی که بی در اطراف نیست، او توسط قلدرهایی گرفتار می شود که موهایش را کوتاه کرده و او را در صحنه ای بیمارگونه از خشونت بی معنی برهنه می کنند. با وجود اینکه این ویدیو در فضای مجازی منتشر می‌شود، نیان به طرز تحسین‌آمیزی حاضر نمی‌شود از رویاهای خود دست بکشد و با سر تراشیده بالا به کلاس می‌رود.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

این درام زمانی به اوج می رسد که یک دختر مدرسه ای کشته می شود و در یک قبر کم عمق در کنار بزرگراه دفن می شود. نیان و بی هر دو در این جنایت دخیل هستند و مجبور می شوند تصمیم بگیرند که چقدر برای همدیگر تلاش کنند. اما با ورود به خانه، داستان به طور ناامیدکننده ای کنترل خود را از دست می دهد، به ویژه در صحنه طولانی بازجویی پلیس.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

درک تسانگ که پسر اریک تسانگ بازیگر و تهیه کننده هنگ کنگ است، حسی نسبت به بازیگران جوان خود دارد که برخی از ناهنجاری های روایی را برطرف می کند. دونگیو (عشق روی درخت زالزالک) نقش نیان را در نقش دختری بازی می‌کند که فراتر از سال‌های زندگی‌اش بالغ شده است، که درون‌گرایی او رازآلود و تمایز را به او می‌بخشد، اگرچه مانعی برای برقراری ارتباط عاطفی با تماشاگر است. به عنوان پانک طلایی، یی یک آسیب پذیری قابل توجه در پشت لاف زن خود نشان می دهد.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم دانی براسکو

نورمن میلر به ما گفت که بچه های سرسخت نمی رقصند، اما در فیلم ها، بیشتر افراد سرسخت هستند که می رقصند. ما به قدری از پیوندهای عاطفی نزدیک بین مردان چشم پوشی می کنیم که فیلم ها فقط در صورتی راحت هستند که آن ها پلیس، جوک، سرباز یا اوباش باشند. در زیر همه چیز، فیلم دانی براسکو داستان دو مرد است که در چارچوب رابطه معلم و دانش آموز به یکدیگر عشق می ورزند. این در مورد رابطه نیست، بلکه در مورد نیاز است.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

این فیلم در یک کافی شاپ در نیویورک که پاتوقی برای اوباش است اکران می شود. پسر جوانی به نام دانی (جانی دپ) وارد می‌شود و با مرد بزرگ‌تری به نام لفتی (آل پاچینو) بی‌احترامی صحبت می‌کند. لفتی نمی‌تواند به گوش‌هایش باور کند: "داری به من می‌گویی آدم خنگی؟ می‌دانی با چه کسی صحبت می‌کنی؟ چپی از خیابان توت!" انگار این معنایی دارد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

با این حال، در واقع برای دونی براسکو، که نام اصلی او جو پیستون است، و یک مامور مخفی FBI است، معنای زیادی دارد. او به تدریج اعتماد لفتی را به دست می آورد و مشخص می شود که لفتی به شدت به کسی برای اعتماد نیاز دارد. او سرطان دارد، پسرش معتاد است، و حرفه اوباش به جایی نمی رسد. دانی بچه خوشتیپی است که خوب گوش می دهد و لفتی به شدت نیاز دارد که یک مربی باشد. در دنیایی دیگر، او معلم دبیرستان مورد علاقه شما بود.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

لفتی به دانی توضیح می‌دهد: «اگر بگویم دوست من هستی، به این معنی است که به هم متصل شده‌ای. اگر شما را معرفی کنم در قبال شما مسئول هستم. هر چیزی برای شما مشکلی نیست، من پایین می روم.» این فیلم بر اساس کتابی در سال 1978 ساخته شده است که با الهام از پرونده واقعی «دونی براسکو» (نویسنده آن هنوز در برنامه حفاظت از شاهدان دولتی زندگی می کند) ساخته شده است.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

داستان مانند یک همراه است. "GoodFellas"، با همان افسانه، همان رمز مافیایی خشن، همان تناوب بین خشونت ناگهانی و کمدی عجیب و غریب. (در یک نقطه، لفتی به جلسه ای با رئیسش احضار می شود و انتظار دارد کشته شود. در عوض به او هدیه ای داده می شود. --یک شیر، زیرا دوست دارد حیوانات وحشی را در ویدئوها تماشا کند.) کارگردان بریتانیایی مایک نیول، که بزرگترین موفقیت او "چهار عروسی و یک تشییع جنازه" بود، ممکن است انتخاب عجیبی برای این ماده به نظر برسد، اما او گزینه مناسبی است، زیرا فیلم در واقع در مورد خشونت یا اکشن نیست، بلکه در مورد دوستی است. ما می توانیم بلافاصله متوجه شویم که چرا لفتی به سمت دانی کشیده شده است، اما کمی بیشتر طول می کشد تا ببینیم چرا دانی شروع به دوست داشتن لفتی می کند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

بالاخره یک پسر جان خود را به خطر می اندازد زیرا او به شما اعتماد دارد؛ اگر دوتایی هستید، نمی‌توانید مانند یک موش صحرایی نباشید برای او آواز بخوان مایکل مدسن نقش رئیسی را بازی می کند که لفتی به او گزارش می دهد. او قد بلند، سرسخت، بی امان است - و همچنین می ترسد، زیرا زمانی که او یک درجه بالا می رود، این کار شامل 50000 دلار پرداخت ماهانه به مرد بالای سرش می شود. این افراد زمان زیادی را در باشگاه اجتماعی خود می گذرانند، ورق بازی می کنند و شکایت می کنند که تجارت بد است. در این فیلم، بچه‌های مافیایی از هیچ چیز فرار نمی‌کنند: با آنها، کار، کار، کار است، درست مثل بقیه.

 

دانی برای آنها ایده هایی دارد، از جمله یک باشگاه در فلوریدا که فکر می کند ممکن است برای آنها پول درآورد. اما شب افتتاحیه اشتباه پیش می‌رود، و اگرچه آنها به یک چهارپایه در میان خود مشکوک هستند، چیزی که آنها مشکوک نیستند این است که یک جناح اوباش رقیب مسئول بوده است. هر بار که فیلمی از مافیا را می بینم، تعجب می کنم که چگونه یک مافیوسی می تواند هنوز زنده باشد، با توجه به میزان ساییدگی ناگهانی و خشونت آمیز و تمایل به فیلمبرداری اول و کشف بقیه حقایق بعدا.

پروژه فلوریدا و مشاغل دیگر زمینه ای برای رابطه بین دانی و لفتی است، که پیچیده است زیرا مامور اف بی آی یک زن و بچه ها را در حومه شهرها دور می زند و هفته ها بدون اینکه از او خبری داشته باشند می روند. او حتی نمی تواند به آنها بگوید که چه می کند (و نه آنها او را باور می کنند). همسرش به او می گوید: «من وانمود می کنم که بیوه هستم.

 

در نهایت همه موضوعات، شخصی و جنایی، به یک لحظه می رسد که لفتی یا به آنچه می داند عمل می کند یا نخواهد کرد، یا فکر می کند که می داند. در حالی که این دو مرد با لحظه حقیقت خود روبرو می شوند، به ما یادآوری می شود که فیلم چه بازی های خوبی دارد. ما این را از پاچینو انتظار داریم، کسی که روی زمین است و به خوبی می شناسد، و به عنوان مردی که "فقط یک سخنران در چرخ" است، یک سرباز وفادار است که زندگی می کند و می میرد. Donnie Brasco» مسیر جدیدی را می شکند. او در اینجا کمی پیرتر، کمی خسته‌تر به نظر می‌رسد، و هر بار گام‌های ظریفی از مدفوع به دوست تبدیل می‌شود.

خشونت در این فیلم وحشتناک است (صحنه ای که شامل از بین بردن اجساد است به ویژه گرافیکی است). اما این فیلم ویژگی‌های انسانی زیادی دارد و حاوی آنچه به عنوان یکی از بهترین صحنه‌های پاچینو به یادگار خواهد ماند. در لحظه مهمی از زندگی اش، چیزهایی را در کشو می گذارد. شروع به رفتن می کند، سپس دوباره فکر می کند، برمی گردد و کشو را نیمه باز می گذارد. آنچه که این دلالت دارد و نحوه بازی آن پایانی عالی را برای فیلم ایجاد می کند، که به رنگ سیاه محو می شود - فقط برای شروع دوباره با پاورقی های غیر ضروری. ایرادی نداره؛ من آن صحنه را به خاطر خواهم آورد

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 13 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نقد و بررسی فیلم روزهای بهتر

درام نوجوانانه موفق درک تسانگ "روزهای بهتر" ("Shao nian de ni") افشاگری از قلدری در دبیرستان های چین است، جایی که فشار برای رسیدن به آن کشنده است.

یکی از چندین فیلم چینی که در فوریه به طور ناگهانی از جشنواره فیلم برلین کنار گذاشته شد، «روزهای بهتر» (Shao nian de ni) اثر درک کوک چونگ تسانگ بود که برای اکران داخلی در چین تلاش کرد و در نوامبر برای چند هفته در صدر باکس آفیس قرار گرفت. در حال اجرا این تراکت موبر علیه باندهای مدرسه، که قلدری وحشیانه آنها یک دختر را به خودکشی و دیگری را به قتل سوق می دهد، در جشنواره بین المللی فیلم و جوایز ماکائو به تعظیم جشنواره رسید. جذابیت اصلی آن باید برای مخاطبان جوان باشد زیرا به صورت محدود از طریق توزیع‌هایی مانند Well Go USA عرضه می‌شود.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

فرض می‌شود که سانسورچی‌های پکن مسئول لغو نمایش در بخش Generation 14Plus در برلین بوده‌اند، اما به سختی می‌توان گفت که چه چیزی ممکن است آنها را نادرست کرده باشد. شاید قلدری یا فشار دبیرستان برای دستیابی به مسائل اجتماعی باشد که ترجیح می دهند در انظار عمومی پخش نشوند. با این حال، فیلم با این خبر خوب به پایان می رسد که وزارت آموزش و پرورش در سه سال گذشته اقدامات قوی و موثری را علیه قلدری انجام داده است و مجازات ها و مجازات ها را به شدت در مدارس افزایش داده است.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

اگرچه در ارائه پایان نامه آن خیلی ظریف نیست، اما داستان عموماً توسط بازیگر و کارگردان جوان هنگ کنگ، تسانگ (همسر روح) پر تعلیق و به خوبی روایت می شود. همچنین انگشت اتهام را متوجه فشار فوق‌العاده‌ای می‌کند که دانش‌آموزان دبیرستانی برای نمرات بالا در معادل چینی آزمون‌های SAT و ورود به دانشگاه‌های مهم هستند. و برای اندازه گیری خوب، یک عاشقانه فانتزی بین قهرمان مناسب و یک ناودان نازک با بازی جکسون یی از گروه پسر محبوب TFBoys وجود دارد.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

دانشجوی جدی چن نیان (ژو دونگیو) از بخش فقیرانه شهر می آید، جایی که طلبکاران مادر مجرد او را شکار می کنند. او که دیوانه‌وار برای امتحانات ملی گائوکائو که انتخاب‌های دانشگاه و در نتیجه زندگی آینده دانش‌آموزان را تعیین می‌کند، غرق می‌شود، وقتی تنها کسی است که می‌رود صورت همکلاسی‌اش را بپوشاند که تسلیم فشار شده و به سمت او پریده است. مرگ در حیاط مدرسه این عمل پارسا او را به عنوان قربانی بعدی قلدرها هدف قرار می دهد.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

او بعد از مدرسه در خانه طولانی اش توسط سه دختر که بدخواهی را بر چهره خود می پوشانند، به سر می برد. با تشدید عذاب، که توسط رسانه های اجتماعی تقویت می شود، نیان از ترس اینکه تمرکز خود را برای امتحان بزرگ از دست بدهد، وحشت می کند. پس از آن است که او با شیائو بی (Yee) آشنا می شود، یک خیابان سرسخت که می داند چگونه کتک بخورد. آنها یک اتحاد بعید تشکیل می دهند و بی موافقت می کند که نیان را به عنوان محافظ بدون دستمزدش به مدرسه برساند و برگردد. اعتماد آنها افزایش می یابد و در حالی که مادرش به خاطر تجارت غیرقانونی در لم می باشد، به کلبه او در زیر یک راهرو بزرگراه نقل مکان می کند، اگرچه آنها ظاهراً جداگانه می خوابند.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

همچنین در کنار نیان یک بازپرس پلیس جوان (یین فانگ) قرار دارد که شجاعت او را در خروج از رفتار و بی تفاوتی مدرسه تحسین می کند. با این حال، عدم تمایل سرسختانه او به برقراری ارتباط با او، تماشای آن را خسته کننده می کند. یک روز، زمانی که بی در اطراف نیست، او توسط قلدرهایی گرفتار می شود که موهایش را کوتاه کرده و او را در صحنه ای بیمارگونه از خشونت بی معنی برهنه می کنند. با وجود اینکه این ویدیو در فضای مجازی منتشر می‌شود، نیان به طرز تحسین‌آمیزی حاضر نمی‌شود از رویاهای خود دست بکشد و با سر تراشیده بالا به کلاس می‌رود.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

این درام زمانی به اوج می رسد که یک دختر مدرسه ای کشته می شود و در یک قبر کم عمق در کنار بزرگراه دفن می شود. نیان و بی هر دو در این جنایت دخیل هستند و مجبور می شوند تصمیم بگیرند که چقدر برای همدیگر تلاش کنند. اما با ورود به خانه، داستان به طور ناامیدکننده ای کنترل خود را از دست می دهد، به ویژه در صحنه طولانی بازجویی پلیس.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

درک تسانگ که پسر اریک تسانگ بازیگر و تهیه کننده هنگ کنگ است، حسی نسبت به بازیگران جوان خود دارد که برخی از ناهنجاری های روایی را برطرف می کند. دونگیو (عشق روی درخت زالزالک) نقش نیان را در نقش دختری بازی می‌کند که فراتر از سال‌های زندگی‌اش بالغ شده است، که درون‌گرایی او رازآلود و تمایز را به او می‌بخشد، اگرچه مانعی برای برقراری ارتباط عاطفی با تماشاگر است. به عنوان پانک طلایی، یی یک آسیب پذیری قابل توجه در پشت لاف زن خود نشان می دهد.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 13 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بررسی فیلم ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی

بچه ها احمق نیستن آنها یکی از تیزبین ترین، باهوش ترین و عقابی ترین موجودات روی زمین خدا هستند و بسیار کمی از توجه آنها دور می مانند.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

شاید مشاهده نکرده باشید که همسایه‌تان هنوز از لاستیک‌های برفی خود در اواسط ژوئیه استفاده می‌کند، اما هر کودک چهار ساله‌ای که در بلوک است این کار را می‌کند، و بچه‌ها وقتی به سینما می‌روند به جزئیات توجه می‌کنند. آنها چیزی را از دست نمی دهند و نسبت به کارهای نامرغوب و فرسوده تحقیر غریزی دارند. من این نظر را به این دلیل انجام می‌دهم که از هر ده فیلم کودکان، 9 فیلم احمقانه، بی‌معنا و تحقیر تماشاگران هستند و به همین دلیل است که بچه‌ها از آنها متنفرند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

آیا همه ی والدین از فیلم های بچه ها همین را می خواهند؟ که هیچ چیز بدی در آنها نیست؟ آیا آنها نباید چیز خوبی در خود داشته باشند - مقداری زندگی، تخیل، خیال، خلاقیت، چیزی برای غلغلک دادن به تخیل؟ اگر قرار نیست فیلمی برای بچه های شما مفید باشد، چرا اجازه دهید آن را ببینند؟ فقط برای کشتن یک بعد از ظهر شنبه؟ به نظر من این نشان دهنده نوعی تحقیر ظریف نسبت به ذهن کودک است.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

همه اینها مقدمه ای برای یک جمله ساده است: «ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی» احتمالاً بهترین فیلم در نوع خود پس از «جادوگر شهر اوز» است. این همه چیزی است که فیلم های خانوادگی معمولا ادعا می کنند که هستند، اما نیستند: لذت بخش، خنده دار، ترسناک، هیجان انگیز، و مهمتر از همه، یک اثر تخیلی واقعی.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

"ویلی ونکا" چنان فانتزی مطمئن و شگفت انگیزی است که روی همه نوع ذهن کار می کند و جذاب است زیرا مانند تمام فانتزی های کلاسیک، مجذوب خودش است.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

این بر اساس کتاب معروف کودکان رولد دال است و توسط شرکت Quaker Oats به عنوان آزمایشی در ارائه سرگرمی های خانوادگی با کیفیت بالا تامین شده است. موفق می شود. گوشه ها را کوتاه نمی کند و مانند دیزنی سراغ میانبرهای ارزان قیمت نمی رود. این یک بازیگر درجه یک (جین وایلدر در نقش سازنده شکلات اجباری بی اعتماد، جک آلبرتسون در نقش پدربزرگ قدیمی بازی)، یک محصول درجه یک و - من مدام به این موضوع برمی گردم - تخیل واقعی را ارائه می دهد.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

داستان، مانند تمام فانتزی های خوب، درباره یک سفر پیکارسک است. ویلی ونکا بزرگترین تولید کننده شکلات در جهان است و پنج پاس طلایی را برای سفر در کارخانه خود و یک ذخیره مادام العمر شکلات توزیع می کند. هر پاس به یک بچه می رسد، که ممکن است یک بزرگسال را همراه خود بیاورد، و قهرمان ما چارلی (یک روزنامه نگار فقیر اما صادق که از چهار پدربزرگ و مادربزرگ و مادرش حمایت می کند) آخرین مورد را برنده می شود.

 

چهار بچه دیگر به هر طریقی متنفر هستند و به عاقبت وحشتناکی می رسند. یکی در دریاچه شکلات می افتد و به روده های کارخانه می ریزد. او نباید خوک می بود.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

یکی دیگر به اندازه کافی بیهوده است که بتواند اختراع جدید وونکا را برای انتقال از راه دور امتحان کند، و قدش به شش اینچ می رسد - اما دستگاه تافی کش به زودی او را به اندازه خود باز می گرداند، درست است؟ اگر این سرنوشت ها برای شما کمی وحشتناک به نظر می رسد، فکر کنید که تمام داستان های بزرگ کودکان کمی وحشتناک هستند، از برادران گریم گرفته تا آلیس در سرزمین عجایب تا سفید برفی، و مطمئناً مادر غاز را مستثنی نمی کنند. بچه‌ها شکر و ادویه نیستند، نه خیلی وقت‌ها، و وقتی بچه بدی چیزی را که به سراغش می‌آید، از عدالت شاعرانه قدردانی می‌کنند.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 12 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم بازی مالی

مالی بلوم هیست و دوش می کند. او هیس می کند و خیره می شود، و در هر اتاقی که باشد، کاملاً فرمانده است - یعنی تا زمانی که نباشد. با این حال، حتی در آن زمان، او به طرز غیرقابل مهاری کلامی است - قادر است همه چیز را، همیشه، به روش‌هایی که بسیار سریع‌تر و هوشمندانه‌تر از یک انسان معمولی است، بیان کند.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

به عبارت دیگر، مولی بلوم یک شخصیت آرون سورکین است، اگرچه او یک شخصیت واقعی با داستانی واقعاً خارق‌العاده برای گفتن است: «شاهزاده پوکر» با اجرای بازی‌های پرمخاطره برای افراد ثروتمند و قدرتمند ثروت زیادی به دست آورد. و «بازی مولی» اولین کارگردانی نویسنده «بال غربی»، «شبکه اجتماعی» و «چند مرد خوب» و بسیاری دیگر را نشان می‌دهد. (البته او از روی فیلمنامه خودش کار می کند.) بنابراین اگر شما از طرفداران برند خاص او از شخصیت های غیرممکن باهوش هستید که دیالوگ های موش را با هم رد و بدل می کنند، اینجا در بهشت خواهید بود. شیلنگ به مدت دو ساعت در حال انفجار کامل است. به نظر می رسد هیچ چیز و هیچ کس او را، چه خوب و چه بد، نگه نمی دارد.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

و در جسیکا چستین، سورکین همتای کاملی برای بازنده شوخ طبع خود پیدا کرده است. همانطور که او در طول زندگی حرفه‌ای‌اش ثابت کرده است - به‌ویژه در فیلم‌های «Zero Dark Thirty» و «Miss Sloane» - چستین حضور، هوشمندی و مهارت دارد تا از این نوع مواد پیچیده استفاده کند و آن‌ها را بخواند. علیرغم رفتار بدبینانه و بی‌تفاوت‌اش، او نیرویی از طبیعت است در لباس‌های بانداژی و بانداژی - نمی‌توان از تماشای و گوش دادن به آن‌ها در حین روایت تکه‌های غول‌پیکر «بازی مالی» به شیوه‌ای شوخ‌آمیز طنزآمیز دست برد.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

فیلم سورکین کمی طولانی است، اما عمدتاً به سرعت حرکت می‌کند، به خصوص از اوج، زیرا مولی در یک صداپیشگی طولانی ما را از گذشته خود به عنوان یک اسکی باز با کالیبر المپیک و تصادف عجیبی که مسیر زندگی او را به شدت تغییر داد، آگاه می‌کند. سورکین با یادآوری انواع روش‌هایی که آدام مک‌کی اطلاعات پیچیده‌ای را در «کوتاه بزرگ» ارائه می‌کرد، با تصاویر و گرافیک بازی می‌کند و از همان ابتدا ما را با انرژی بالایی جذب می‌کند.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

با الهام از خاطرات بلوم به همین نام، «بازی مولی» در فاصله زمانی بین دستگیری مولی توسط اف‌بی‌آی به دلیل اجرای یک عملیات قمار غیرقانونی و تلاش‌های او برای متقاعد کردن وکیل نیویورکی (یک ادریس البا) به نمایندگی از او و فلاش بک به نحوه ساخت امپراتوری پر زرق و برق خود. سورکین همچنین به دوران جوانی مولی باز می‌گردد، زمانی که او با آزار دادن پدر روان‌شناس خود (کوین کاستنر سخت‌گیر) رگه‌های اولیه رگه‌های مستقل و سرکش خود را نشان داد. (به عنوان مولی نوجوان، سامانتا ایسلر به زیبایی با صدا و رفتار چستین مطابقت دارد.)

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

برای اثبات ارزش خود و فاصله گرفتن از رقابت برادران موفقش، مولی به جای رفتن به دانشکده حقوق همانطور که از ابتدا برنامه ریزی کرده بود به لس آنجلس نقل مکان کرد. در آنجا او به طور تصادفی یک بازی پوکر هفتگی و زیرزمینی را برای یک بازیکن بالقوه هالیوود (جرمی استرانگ) در "Cobra Lounge" سازماندهی کرد - یک ایستگاه برای اتاق بدنام وایپر در Sunset Strip. سورکین به ما اجازه می دهد تا بازی را درست همراه با مولی بیاموزیم - اصطلاحات، استراتژی، روانشناسی. (من اصلاً یک متخصص پوکر نیستم، اما افرادی که به من می‌گویند «بازی مولی» به درستی متوجه می‌شوند.) با یک مطالعه سریع، مولی در کوتاه‌ترین زمان بازی را از دستش می‌گیرد و به معنای واقعی کلمه و مجازی بالا می‌رود. همانطور که او به طرز جذابی آن را مال خود می کند. دگرگونی او سرگیجه‌آور است، اما طبیعت با اعتماد به نفس و پایه‌دار چستین باعث می‌شود که کار کند.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

مایکل سرا در یک نقش شرور نادر، به عنوان یک بازیگر مشهور معروف به «بازیکن ایکس» (اما ظاهراً بر اساس توبی مگوایر)، یکی از اولین افراد همیشگی مولی که بیشتر به نابود کردن رقابت علاقه دارد تا اینکه میلیون‌ها دلار را برای خود به ارمغان بیاورد، خوشحال می‌شود. در سوی دیگر طیف، بیل کمپ ویرانگر به عنوان یک مرد شایسته و یک بازیکن قوی قرار دارد که روزهای طوفانی را در اتاق پوکر سوئیت هتل گران قیمت مولی تحمل می کند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

اما خط اصلی همه این حکایات، تقویت رابطه بین مولی و وکیلش است، تنها کسی که می تواند به طور مداوم با او در بخش گفتگوی آتش سریع برابری کند. چستین و البا از همان ابتدا دارای ترکیب شیمیایی ترقه‌ای هستند—شما عملاً می‌توانید انرژی تکیه‌شان به یکدیگر را احساس کنید. یا می‌توانید خود را به دنیای پرشور سورکین بسپارید یا نمی‌توانید، اما صحنه‌های بین چستین و البا مطمئناً کار را آسان‌تر می‌کنند.

این موضوع باعث می‌شود که او و شخصیت کاستنر در نهایت وقتی در پایین‌ترین نقطه مولی است، به مولی توضیح می‌دهند، وحشتناک‌تر و تاسف‌آورتر می‌شود. صحنه با کاستنر به ویژه ساخته شده است. رستگاری که آن را به تصویر می کشد به عنوان یک لحظه بسیار مورد نیاز از کاتارسیس در نظر گرفته شده است، اما در نهایت احساس می شود مانند یک آدم از خود راضی توضیح می دهد.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

مولی که همیشه رقیب سرسخت بود، راهی برای حکومت در دنیای مردانه پیدا کرده است. اگر «بازی مولی» به او اجازه می داد در نهایت با شرایط پیچیده و جذاب خودش برنده شود.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 11 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم تنها بازمانده

فیلم سینمایی تنها بازمانده در تب یک پروژه شور می سوزد. قدردانی پیتر برگ، نویسنده و کارگردان از سربازان ایالات متحده به خاطر تمام فداکاری‌هایشان، از اولین فریم تا آخرین فریم به صورت درونی انجام می‌شود. فیلم با مونتاژی طولانی از زندگی واقعی نیروهای دریایی نیروی دریایی در حال آموزش آغاز می شود و با نمایش اسلایدی از SEAL ها و سربازانی که زندگی کامل و شادی را در خارج از وظیفه زندگی می کنند، پایان می یابد و با یک تصنیف قدرت احساسی همراه است. چیزی که در این بین وجود دارد، برای سربازان آمریکایی «مصائب مسیح» است: یک اپیزود تاریخی خونین که عمدتاً در تصاویر مردان جوان سرسختی که با صدای بلند از هم جدا می‌شوند، روایت می‌شود. اگرچه منبع منبع برگ عهد جدید نیست، او اغلب به شرح ناوی Seal Marcus Luttrell (از طریق پاتریک رابینسون، نویسنده ارواح) از مأموریت شناسایی محکوم به فنا او در سال 2005 با احترام رعد و برق مل گیبسون برای مصلوب شدن و رستاخیز مسیح رسیدگی می کند.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

برگ یک هنرپیشه کهنه کار، لمس بسیار ظریف تری را با اجرای گروه نشان می دهد. صحنه‌هایی از جنگجویان نخبه که در لحظه‌های ترسناک انتظار بین نبردها شوخی می‌کنند و جوهره شیمی گروه شوخی را به تصویر می‌کشند. من به ماموران خودسر FBI در "پادشاهی" برگ و حتی بازیکنان فوتبال دبیرستان در "چراغ های شب جمعه" فکر می کنم. واضح است که او جزئیات کتاب لوترل متوسط جو را با دیالوگ هایی که عشق پسران به فیلم «گوینده: افسانه ران بورگاندی» و عصبانیت های متیو اکسلسون (بن فاستر) تازه ازدواج کرده را در بر می گیرد، بررسی کرده است. مارک والبرگ در نقش لوترل، تیلور کیچ در نقش ستوان مایکل مورفی و امیل هیرش در نقش دنی دیتز به جذابیت و هوش طبیعی زیر نظر بی‌نظیر برگ کمک می‌کنند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

بهترین مثال برای این کار، یک سکانس کاملاً کنترل شده است که در آن اعضای تیم SEAL 10 از یک تپه افغان برای نظارت بر محوطه رهبر طالبان احمد شاه (یوسف اعظمی) استفاده می کنند. برگ با محدود نگه داشتن دید ما به چهار مهر که در موقعیت‌هایشان نشسته‌اند، که به سختی توسط شاخه‌های کم ارتفاع کاج استتار شده‌اند، و نقطه‌نظرشان از دره، تنش را ایجاد می‌کند. آن‌ها طوری صحبت می‌کنند که انگار به پایگاه برگشته‌اند تا اضطراب خود را بسوزانند - که البته این اضطراب ما را تشدید می‌کند. به تدریج مزیت جغرافیایی آنها به دام آنها تبدیل می شود. این انتقال آهسته از شناسایی معمولی به آتش‌سوزی دیوانه‌کننده، من را به یاد نبرد جنگلی در کلاسیک رزمی بعید جان مک‌تیرنان، «Predator» انداخت.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

البته، «پرداتور» یک فیلم اکشن علمی تخیلی بود، به این معنی که به راحتی می‌توانست اجازه دهد تنش به هیجان‌های پاپ کورن تبدیل شود. "تنها بازمانده" باید با حقیقت مذاکره کند. برگ در قلب یک کارگردان اکشن است، بنابراین راه او برای مهار اشتیاق به قهرمانانش رامبوفی در راستای برنامه میهن پرستانه این فیلم این است که رنج آنها را دو چندان کند. هر زمان که یکی از Seals شلیک می شود، جلوه های صوتی ما را با پیشرفت گلوله از طریق گوشت، استخوان و اندام های حیاتی آشنا می کند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

صدای تنفس ریه ای که در گازهای ناقص می آید هرگز اینقدر واضح نبوده است. در زیر بارانی از پرتابه‌ها، مهرها از دامنه کوهی تقریباً 65 درجه ناهموار فرو می‌روند، در حالی که می‌روند به صخره‌های غول‌پیکر کوبیده می‌شوند و برای مدت طولانی سقوط می‌کنند و می‌لرزند، در مجموعه‌ای از ویرایش‌های بسیار روان، که شروع به فکر کردن درباره فیلم‌های تجربی بزرگ کردم. بلکه آن لحظه در «ادی مورفی دلیریوس» که خاله بانی برای همیشه از پله ها سقوط کرد. با این حال مردان به راه خود ادامه می دهند. اندام‌ها از کار می‌افتند یا می‌افتند، خون بیرون می‌ریزد، اما تا زمانی که حداقل یک چشم بتواند از طریق یک دوربین نگاه کند و یک انگشت بتواند به ماشه برسد، هر سرباز تا حد مرگ می‌جنگد.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم پنج هم خون عالی اسپایک لی با محمد علی آغاز می شود و با دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور، دو افسانه ای که به طور جدایی ناپذیری با جنبش حقوق مدنی و غرور سیاهان گره خورده اند، پایان می یابد. لی از آنها برای برجسته کردن وجه مشترک دیگر استفاده می کند: مخالفت شدید آنها با جنگ ویتنام. برای علی، این مخالفت به قیمت چندین سال پربار از دوران حرفه ای و عنوان سنگین وزن او تمام شد. برای دکتر کینگ، این تمرکز جدید احتمالاً آخرین نی بود که منجر به ترور او شد. اولین کلماتی که می شنویم، توضیح معروف علی است که چرا از سربازی سربازی امتناع کرده است. آخرین کلماتی که می شنویم از سخنرانی کینگ در 4 آوریل 1967 است، دقیقا یک سال قبل از قتلش، جایی که او از لنگستون هیوز شاعر "بگذارید آمریکا دوباره آمریکا شود" نقل قول می کند.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

بین این دو کتاب، یک نوع فیلم دزدی وجود دارد، البته فیلمی که در ذهنش بسیار بیشتر از آن چیزی است که جزئیات داستان آن نشان می دهد. لی یکی از معدود کارگردانانی است که به این گفته گدار توجه می کند که «برای نقد یک فیلم، باید فیلم دیگری بسازید». در اینجا نقدهایی وجود دارد، به‌ویژه فیلم‌هایی مانند «کلاه‌های سبز»، «رمبو» و «مفقود شده در عمل»، با یکی از شخصیت‌هایی که درباره چگونگی بازگشت هالیوود به ویتنام برای «برنده شدن در جنگ» روی پرده شوخی می‌کند. همچنین توضیحاتی در مورد سفید بودن این فیلم ها وجود دارد، با افرادی مانند چاک نوریس و سیلوستر استالونه که به شکوه اسطوره ای دست یافتند و در عین حال این واقعیت را که 32 درصد از سربازان در جنگل سیاه پوست بودند را پاک کردند. این نوع سفیدپوش کردن کهنه‌سربازان است که لی با بازیگران و داستان‌هایش از آن استقبال می‌کند، همان نوعی که به یک بازیکن ملی پوش NFL اجازه می‌دهد بگوید که پدربزرگ‌های سفیدپوستش نسبت به سربازان رنگین پوستی که در جنگ با آنها می‌جنگیدند، میهن‌پرست‌تر بودند. در شرایط بدی به خانه آمد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

موازی با این انتقادات، ادای احترام آشکاری به فیلم‌های دیگر است، و نه فقط فیلم‌های جنگی مانند «اکنون آخرالزمان»، که وقتی شخصیت‌های اصلی یک بوگی شبه خط قطار روح را برای فیلم «باید بدهم» ماروین گی، نام بصری می‌گیرند. آن بالا." بخش بزرگی از «Da 5 Bloods» ادای احترام به اقتباس استادانه جان هیوستون در سال 1948 از تمثیل کلاسیک حرص و آز بی تراوون، «گنجینه سیرا مادره» است. مانند آن فیلم، طرح داستان شامل جستجوی طلا می‌شود، اگرچه برخلاف همفری بوگارت و پدر جان، والتر، شخصیت‌های اصلی اینجا ایده خوبی دارند که گنج کجاست. این غارت نیز قبلاً به شمش های طلای خوش طعم تر و قابل تشخیص تبدیل شده است.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

مانند فیلم‌هایی مانند «درون مرد» و «BlacKkKlansman»، لی بی‌وقار از تأثیرات او نقل قول می‌کند – او می‌داند که شما می‌دانید دارد چه کار می‌کند، و تا آنجا که می‌تواند مسافت پیموده شده را می‌دوشد. همانطور که ضرب المثل می گوید از بهترین ها بدزدید و "گنج" رگی است که ارزش استخراج دارد. بنابراین، رقص شادی آور والتر هیوستون برای کشف طلا وجود دارد و راهزنان ویتنامی جرأت می کنند این جمله را در مورد بی نیازی به نشان های بدبو تعریف کنند. طلا به خودی خود به همان اندازه مک گافین بزرگ است، با این تفاوت که در اینجا نیز نوعی دیوس پیشین است که از اتر نتی از نشاط امیدوارکننده بیرون می کشد که داستان تخیلی را به نتیجه ای بسیار مطلوب و مبتنی بر واقعیت که تقریباً خیلی خوب است، مرتبط می کند. باور کردن اما دیدنی شگفت انگیز است.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

در دست‌های کمتر، به هم ریختگی گاه به گاه فیلمنامه توسط لی، کوین ویلموت، نویسنده برنده اسکار «BlacKkKlansman»، و دنی بیلسون و پل دی میو ممکن است منجر به فیلمی شود که به دلیل قابلیت پیش‌بینی گاه و بیگاهش ضعیف می‌شود. اما لی همیشه استاد استفاده از تروپ‌های سینمایی بوده است که همیشه به‌عنوان یک اوکی دوک کار می‌کردند: دست چپ شما را با چیزهای آشنا فریب می‌دهد، قبل از اینکه دست راست شما را با قدرت مشت زدن غیرمنتظره نقطه مورد نظر کور کند. بله، ملیله یک صحنه ساده را به تصویر می‌کشد، اما با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شود که تارهای آن با پیچیدگی بافته شده است. این کارگردان قدرت مجذوب کردن مخاطب را می‌داند تا بتواند آنها را تشویق کند تا پیامش را دنبال کنند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

بنابراین، در ظاهر، ما داستان چهار دامپزشک ویتنام را داریم که به کشوری بازگشته اند که آنها را در نبرد پیوند داده است تا گنجی را که چندین دهه پیش دفن کرده بودند، به دست آورند. به نظر می رسد که خود مردان در ابتدا با تیپ های معمولی همخوانی داشته باشند - جوکر، ملوین (آیزیا ویتلاک جونیور)، پزشک سطح بالا، اوتیس (کلارک پیترز) و کسی که بیشترین موفقیت را پس از جنگ به دست آورد، ادی (نورم لوئیس) هستند. ). در تکمیل این کوارتت، رهبر نیرومند و سرسخت، پل، با بازی دلروی لیندو در یکی از بهترین اجراهایی که از یک مفصل اسپایک لی بیرون آمده است. خون پنجم این عنوان، پسر پل، دیوید (جاناتان میجرز) نیست که به طور غیرمنتظره ای برای ملحق شدن به خدمه بزرگانش حاضر می شود، بلکه رفیق کشته شده و رهبر گروه آنها، نورمن است که اجازه نبش قبر جسد او را گرفته اند تا نبرند. در مورد دیگر نیات خود سوء ظن ایجاد کنند. وین (جانی تری نگوین)، راهنمای قابل اعتمادی که زمینه ای را از طرف خود برای آنچه "جنگ آمریکایی" می نامد، به آنها کمک خواهد کرد.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

اوتیس به پسر خوانده‌اش دیوید می‌گوید: «او برای پدرت مثل یک دین بود. خون‌ها به رهبر خود لقب «نورمن استورمین» را دادند و با لحن‌های محترمانه‌ای که برای قهرمانان مردمی در نظر گرفته شده است صحبت می‌شود. در یک انتخاب عالی، استورمین نورمن توسط خود پلنگ سیاه، چادویک بوزمن، بازی می‌شود. بوزمن پس از بازی در افسانه‌های واقعی سیاه‌پوست مانند جیمز براون، تورگود مارشال و جکی رابینسون، به غیر از پادشاه خیالی واکاندا، نیازی به بازی بیش از حد از جایگاه اسطوره‌ای خود ندارد. عکسی از او که فقط با یک پیک افرو که از پشت سرش بالا می‌آید شلیک می‌کند، آنقدر سیاهی غیرقابل معذرت‌خواهی را به همراه دارد که یک رآکتور هسته‌ای انقلاب را تامین می‌کند. این اوست که خون‌ها را در مورد تاریخ سیاه‌پوستان و قهوه‌ای‌ها یاد می‌دهد که برای کشوری می‌میرند که آنها را دوست ندارد، از کریسپوس اتوکس شروع می‌شود و به میلتون اولیو سوم ختم می‌شود، کسی که برای نجات جوخه‌اش روی یک نارنجک کبوتر می‌کند. اولین آمریکایی آفریقایی تبار مدال افتخار را در ویتنام دریافت کرد. استورمین نورمن همچنین تنه شمش‌های طلا را که در هواپیمای ساقط شده سیا کشف کرده‌اند در متن قرار می‌دهد - او آن را به‌عنوان غرامت مستحق می‌بیند، یعنی استفاده مجدد از وجوهی که در ابتدا برای ویتنامی‌هایی که اطلاعاتی را در اختیار ایالات متحده قرار می‌دادند، در نظر گرفته شده بود.

 

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com