محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


س از هفت فیلم قبلی که به یک دهه قبل می رسند، حماسه هری پاتر در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2 به یک نتیجه محکم و رضایت بخش می رسد. فینال آنقدر هیبت و وقار را القا می کند که به عنوان یک پایان مناسب و تضاد دراماتیک با معصومیت (نسبی) "هری پاتر و سنگ جادو" در تمام آن سال های جادویی عمل کند.

هری، هرمیون و رون اکنون بزرگ شده‌اند و هری حتی کلش‌های صورت مورد نیاز همه قهرمانان حماسی را رشد داده است. زمان آن فرا رسیده است که او در آخرین مسابقه خود با لرد ولدمورت روبرو شود و درگیری آنها در یک سری از سکانس های جلوه های ویژه حاوی قدرت و اعتقاد به صحنه می رود. من هنوز مطمئن نیستم که پیچ های تخلیه شده توسط عصای جادویی واقعاً از چه چیزی تشکیل شده اند، اما مهم نیست. آنها شرور و کشنده به نظر می رسند.

در کنار ژانرهای مختلف نماوا، این پلتفرم برای کودکان نیز کارتون های جدیدی را فراهم کرده است.

من جرأت نمی‌کنم حتی یک جزئیات مهم را در مورد خود داستان فاش کنم، مبادا پلیس اسپویلر را که اخیراً درگیر پرونده من بوده‌اند توهین کنم. علاوه بر این، شما هرگز نمی دانید. شاید آنها کتاب پایانی جی کی رولینگ را در این مجموعه به طور کامل بازنویسی کرده باشند. شاید هری بمیرد، ولدمورت پیروز شود و شر سلطنت کند.

چیزی که من می توانم مشاهده کنم این است که این فیلم پایانی نوعی اتحاد دوباره برای شخصیت های زیادی است که در طول سال ها با آنها آشنا شده ایم. بسیاری از بازیگران برجسته بریتانیایی در فیلم‌های پاتر ایفای نقش کرده‌اند که آن‌هایی که این کار را نکرده‌اند ممکن است به‌شدت عصبانی شوند. در اینجا بار دیگر شخصیت‌هایی را می‌بینیم که نام‌هایشان زمانی جدید بود و اکنون با تداعی‌ها طنین‌انداز می‌شود: بلاتریکس لسترنج، روبئوس هاگرید، پروفسور دامبلدور، اولیواندر، لوسیوس مالفوی، سیریوس بلک، سوروس اسنیپ، ریموس لوپین و حتی پروفسور مینروا مک گوناگال، که از او خواسته می‌شود. برای احضار قدرت های خود و محافظت از مدرسه هاگوارتز در برابر قدرت های ولدمورت.

شما نمی خواهید بدانید که در اینجا چه اتفاقی برای هاگوارتز می افتد. بسیاری از مناره های درخشان و طاق های گوتیک نجیب آن به ویرانه و خاکستر تبدیل شده و میدان نبرد آخرالزمانی را فراهم می کند. همچنین به نظر می رسد مدرسه به طور مرموزی در مجاورت ارتفاعات بلندی قرار گرفته است که امکان سقوط سرگیجه به زمین را بسیار پایین تر می دهد. هیچ جایی در بریتانیا نیست که با این جغرافیا مناسب باشد، اما آیا هاگوارتز کاملاً در بریتانیای واقعی است؟

فیلم جدید هری پاتر خیلی از طرفداران در سراسر دنیا را شاد کرد.

چیزی که اشغال می کند بریتانیای تخیل است. این سریال به مفهوم اصلی جی کی رولینگ وفادار مانده است و در برابر وسوسه‌های ارزان‌تر کردن اکشن یا ساده‌سازی پیچیدگی آن مقاومت می‌کند. او دنیایی تخیلی را با منطق و قوام خاص خود خلق کرد و اینجا در فینال، از دیدن پایان های شل و بسته شده، رازهای ماندگار توضیح داده شده و سوء ظن ها تأیید می شود، تا حدی رضایت وجود دارد.

در یک سکانس رویایی، اجازه داریم شخصیت ها را همان طور که در ابتدا بودند ببینیم. آنها خیلی جوان بودند. با دربرگرفتن چیزی شبیه به زمان واقعی، داستان همراه با آنها قدیمی تر شده است. دنیل رادکلیف، متولد 1989، زمانی که برای اولین بار نقش هری پاتر را بازی کرد، 11 سال داشت، اکنون 21 ساله است، و او و ران ویزلی (روپرت گرینت) و هرمیون گرنجر (اما واتسون) خوشبختانه شناخته شده باقی مانده اند و از طریق سختی های زیادی به انجام رسیده اند. کار یدی. در طول یک دهه، بازیگران جوان زیادی اینقدر بی وقفه کار نشده اند.

کارتون مرد عنکبوتی یکی از کارتون های مورد علاقه ی کودکان که در نماوا پرطرفدار است.

با این اوصاف، دوباره در این فیلم آشکار می‌شود که سه نقش اول توسط شخصیت‌های فرعی به تصویر کشیده می‌شوند. نقش آنها این است که دلیر، تمیز و استوار باشند. آنها یواشکی به اطراف می چرخند و چیزها را مشاهده می کنند. استراق سمع می کنند. حدس و گمان می زنند. به آنها سخنرانی می شود. آنها کمی بلوغ ضعیف را تحمل می کنند. هری برای تسلط بر جادوی خود تلاش می کند. در همین حال، اسطوره های بریتانیایی مانند مگی اسمیت، هلنا بونهام کارتر، مایکل گامبون، آلن ریکمن و رالف فاینس تنها با ایستادن در آنجا صحنه ها را می دزدند. هری یا هر کسی چه شانسی در برابر صورت شکسته ولدمورت با سوراخ های بینی اش دارد؟ در اواخر فیلم، ولدمورت حتی به عنوان جنین خودش ظاهر می‌شود و به نظر می‌رسد که در سس قرمز پخته شده باشد.

این ولدمورت فاینس است که در آخرین قسمت تسلط دارد و این اصل بازیگران قدیمی را نشان می دهد که بهتر است نقش شخصیت شرور را بازی کنیم تا قهرمان. به یک شرور قابل توجه نیاز است تا در ویرانه های فرو ریخته هاگوارتز خود را حفظ کند و دانش آموزان باقی مانده را مجبور کند که بین دوستان هری یا پیوستن به او در قسمت تاریک یکی را انتخاب کنند. با توجه به اتفاقاتی که برای هاگوارتز افتاده است، کمی تعجب آور است که دانش آموزان به خانه فرستاده نشده اند، اما دامبلدور چیزهای دیگری در ذهن خود داشته است.

این فیلم به طرز چشمگیری روی صحنه می رود، دیالوگ ها وزن مناسبی دارند و عجله ندارند، غافلگیری هایی وجود دارد که در آینده به اندازه کافی منصفانه به نظر می رسند، و "هری پاتر" اکنون دارای پایانی است که در خور سودآورترین سریال تاریخ سینماست. این فیلم‌ها تا مدت‌ها باقی خواهند ماند. و بدون اینکه حتی یک چیز را خراب کنم، فقط به این نکته توجه کنم که صحنه پایانی به وضوح فرصتی برای دنباله دارد. می دانم، رولینگ می گوید که یکی نخواهد بود.

توجه: کل این فیلم تاریک، تاریک و پر از سایه است. پس باید باشد. این امر آن را به ویژه برای تاریکی اضافی سه بعدی نامناسب می کند. چند عکس وجود دارد که از سه بعدی بهره می برند (من باز شدن کره کوچک جادویی را دوست دارم) اما هیچ کدام به آن نیاز ندارند. از هزینه اضافی اجتناب کنید و فیلم را به صورت 2 بعدی مناسب با رنگ روشن تر ببینید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com