محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


هنگامی که وظیفه شما ترویج غلات صبحانه است، می دانید که کدام انواع شیرین هستند. مارشمالو می چرخد. اسمک عسل مات شده. هر چیزی که مربوط به شکلات باشد. اگر آن حساب‌ها سرزمین موعود باشد، پس چارلی هینتون و همکارش فیل، هنوز در بیابان سرگردان هستند. آن‌ها Veggie-Os را بازاریابی می‌کنند، یک ترکیب سالم، اگر نه دقیقاً خوشمزه، از سبزیجات نه چندان مورد علاقه شما که به یک صبحانه ترد تبدیل شده است، اوم، لذیذ. اوه، و آنها آن را برای بچه ها بازاریابی می کنند. تقریباً ناگفته نماند که چارلی و فیل خیلی خوب نیستند. حداقل این چیزی است که به آنها گفته می شود وقتی بی رحمانه و کارآمد کوچک می شوند.

فیلم عاشقانه غمگین خارجی و فیلم های سینمایی در ژانرهای دیگر را در سایت فیلم نماوا تماشا نمایید.

از دست دادن شغل به خصوص برای چارلی مشکل سختی است زیرا او و همسرش کیم به تازگی پسرشان بن را در آکادمی مجلل چپمن ثبت نام کرده اند. بچه‌های چهار ساله‌اش که یونیفورم‌پوشش را پرینستون پیش‌دبستانی می‌نامند، تای چی تمرین می‌کنند، در کلاس‌های آمادگی SAT ثبت‌نام می‌کنند و تفاسیر فرویدی گلدی‌لاک را می‌آموزند. اما بدون درآمد چارلی، قبیله هینتون شانسی برای پرداخت چنین ولخرجی آموزشی ندارد. و با تنها نان آور خانواده کیم، چارلی ناگهان خود را آقای مامان می بیند. سپس الهام می آید. بسیاری از والدین نمی توانند فرزندان خود را به سالن های مقدس چپمن بفرستند. اگر او و فیل مهدکودک مقرون به صرفه خود را راه اندازی کنند چه می شود؟ و به این ترتیب، فیلم روز مراقبت پدر - با تمام شکوه آشفته، بی سر و صدا و آه بسیار بلندش - متولد شد.

فیلم ترسناک جنی و لیگ برتر انگلیس امشب نیز در سایت فیلم نماوا در دسترس قرار دارد.   

عناصر مثبت: پیام اصلی روز مراقبت پدر این است که بچه ها نباید مجبور شوند مانند بزرگسالان مینیاتوری رفتار کنند، نکته ای مفید در دنیای پرشتاب امروزی. آکادمی شلوغ چپمن، با بلیزرهای تاج دار و برنامه ریزی بسیار منظم، بیشتر شبیه آکسفورد است تا پیش دبستانی. متضاد آن مراقبت روزانه بابا است. پس از اینکه دو مدیر عامل اولیه ساده لوح آن کارهای خود را با هم انجام می دهند، فضای سرگرم کننده ای را فراهم می کند که به بهبود کودکان به شیوه ای سالم اختصاص دارد. یک دختر کوچک باهوش خواندن را یاد می گیرد. یک ظالم کوچک به یک جنتلمن مودب تبدیل می شود. و بن از ترس بازی با بچه های دیگر به داشتن یک سری دوستان تبدیل می شود. به نظر می‌رسد فیلم می‌گوید: «مطمئناً، بچه‌ها باید بالغ شوند، اما دلیلی وجود ندارد که در حالی که هنوز هستند، بچه‌بودن را متوقف کنند.»

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

لطافت روابط شدید پدر و پسر نیز گرامی داشته می شود. چارلی و بن زمان زیادی را با هم می گذرانند، در مراسم های پیوندی متعددی (داستان های قبل از خواب، آغوش خانواده، بازی های خانوادگی) شرکت می کنند و اغلب عشق خود را به یکدیگر اعلام می کنند. در همین حال، فیل بر برخی از ضدیت های خود نسبت به جنبه های ترسناک تر والدین (تعویض پوشک) غلبه می کند و بیشتر درگیر زندگی پسرش می شود.

 

سایر عناصر مثبت شامل این حقایق است که همه شخصیت‌های اقتدار باعث بدبختی نمی‌شوند، والدین همیشه می‌توانند جایی برای پیشرفت پیدا کنند، موفقیت مستلزم پشتکار است و موقعیت حرفه‌ای با پاداش والدین خوب بودن قابل مقایسه نیست.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد

وقتی چارلی و فیل با گفتن اینکه «دو والدین متعهد» هستند، سعی می‌کنند اضطراب همسایه‌ها را در مورد مدیریت یک مهدکودک آرام کنند، به اشتباه تصور می‌شود که همجنس‌گرا هستند. همکار سابق فیل و چارلی، ماروین، تحت تاثیر یک مادر مجرد جذاب قرار گرفته است. وقتی از او می‌خواهد بیرون برود، او - با اینکه فکر می‌کند می‌خواهد کودک بنشیند - پاسخ می‌دهد: "شام، حمام، تخت، کارها؟" چند شخصیت زن لباس های تنگ می پوشند.

 

محتوای خشونت‌آمیز: در طول یک گروه متمرکز برای Veggie-Os، بچه‌های عصبانی کاسه‌هایی را پرتاب می‌کنند که کارگران مضر غلات و گلوله‌ها را با لباس‌های هویج و کلم بروکلی پوشیده‌اند. فیل توسط یک کودک سرنگون می شود. در حین خرید، چارلی جعبه شکلاتی را می بیند که یکی از همکارانش به بازار عرضه شده است و به طرز بدی به آن پا می زند. در یک دوجوی کاراته، یک تایک به فاق فیل لگد می زند. بعداً، فیل هنگام گذاشتن بروشورها به طور تصادفی دست خود را منگنه می کند. چارلی به طور تصادفی بن را به داخل یک در بسته می برد. یکی از بچه های بداخلاق چندین بار به ساق پا چارلی لگد می زند. چند روز اول در روز مراقبت پدر با هرج و مرج مطلق به پایان می رسد زیرا کودکان بالش ها را پاره می کنند، روی مبلمان می پرند، محلول حباب غلیظ می نوشند و با سر به دیوار می دوند. چارلی و فیل در حالی که با لباس‌های هویج و کلم بروکلی کشتی می‌گیرند، میز را خرد می‌کنند. فیل و ماروین وقتی می خواهند کندوی عسل را به زمین بزنند نیش می زنند. مدیر آکادمی چپمن که به موفقیت روز مراقبت پدر حسادت می‌کند، با از دست دادن حیوانات باغ‌وحش و ریختن سوسک‌ها در غذا در غرفه‌های امتیاز، نمایشگاه جمع‌آوری سرمایه را خراب می‌کند. یک مدیر بازاریابی می‌گوید تنها راهی که بچه‌ها می‌توانند بزرگسالان را وادار کنند برایشان غلات شیرین بخرند این است که «سرهای کوچک خود را به زمین بکوبند تا خون از گوش‌هایشان خارج شود». فیل از یک باشگاه ورزشی در جنگل سقوط می کند و بر بالای پدری ناآگاه فرود می آید.

زبان رکیک یا رکیک: با توجه به اینکه مردی به نام ادی مورفی در آن نقش آفرینی می کند، روز مراقبت پدر به طرز تکان دهنده ای تمیز است. یک مورد استفاده از کلمه "h-" و حدود نیمی از سوء استفاده از نام خدا وجود دارد. اعتراض آمیزترین لحظه زمانی است که چارلی عصبانی هنگام شام می گوید که از رئیسش می خواهد "پرواز ..." را انجام دهد (همسرش قبل از اینکه بتواند جمله را تمام کند صحبت او را قطع می کند). یکی از همکاران چارلی پروژه بازاریابی او را با لقب «گیاه‌خواری» تحقیر می‌کند. سایر ناکامی‌ها و خامی‌ها عبارتند از: «سرشکن»، «مکیدن»، «گوز»، «بازنده» و «احمق سر حباب».

 

محتوای مواد مخدر و الکل: فیل در حین بحث درباره راه‌های آرام کردن کودکان در مراقبت روزانه بابا، به چارلی می‌گوید که آنها باید ریتالین بخورند و افسار بزنند.

 

سایر عناصر منفی: بیشتر شوخ طبعی روز مراقبت پدر حول عملکردهای بدن متمرکز است. در صحنه آغازین، بن در حال ادرار کردن از صفحه نمایش است. فلاش بک تلاش ناموفق فیل برای تعویض پوشک پسرش در حالی که در یک رستوران گران قیمت بود را نشان می دهد. بعداً، کودک بسیار نفخ‌زده از دستشویی چارلی استفاده می‌کند و دستشویی را از دست می‌دهد (مخاطبان تنها حالت وحشت‌زده چارلی را در حین نگاه کردن به داخل می‌بینند). بچه‌ها با عشق توصیف می‌کنند که حیوانات خانگی‌شان چقدر مدفوع می‌کنند. ماروین از دکتر اسپاک مراقبت از کودک و کودک لیبرال به دلیل آگاهی دادن به کودکان به او اعتبار می دهد. فیل در حالی که در یک پارک است باید یک موش مرده را از پسرش دور کند در حالی که یک مادر از فرزندش می خواهد که با مدفوع گربه بازی نکند.

 

نتیجه: «روز مراقبت پدر» احتمالاً تمیزترین فیلمی است که ادی مورفی تا به حال ساخته است. دکتر Dolittle 2 گامی در مسیر درست بود، اما از کمک متوسطی به ناسزاگویی، یکی از علائم تجاری بدنام مورفی رنج می برد. Day Care در بخش زبان نیز به کمال نمی رسد، اما به طور قابل توجهی بهتر است. همچنین تعدادی از نکات ارزشمند را به خانه هدایت می کند. فعالیت‌های دوتایی مهدکودک پویا (و بسیار مردانه) برای پدرانی که در همه جا هستند، صحبتی هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد. چارلی کشف می‌کند که مراقبت از بچه‌ها می‌تواند بی‌نهایت رضایت‌بخش‌تر از حرفه‌ای با قدرت بالا باشد. کودکان می بینند که همسالان خود در صفحه نمایش یاد می گیرند که چگونه رفتار کنند، به بزرگترها احترام بگذارند و دوست پیدا کنند. البته، والدین حق دارند که همچنان از ثبت نام فرزندان کوچک خود در مهدکودک بابا احتیاط کنند، زیرا این شامل شوخی های اسکاتولوژیک و مقدار زیادی خشونت قابل تقلید است.

 
نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com