محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


پخش کنید یا از آن بگذرید: مستند اسرار فیل ‌ها در دیزنی +، یک مجموعه مستند معمولی زیبا و آموزنده

آیا می دانستید که یکی از عناوین غیررسمی جیمز کامرون «نشنال جئوگرافیک کاوشگر بزرگ» است؟ درست است - او تهیه‌کننده اجرایی (مستند اسرار فیل ها پخش در Nat Geo، پخش در Disney+)، یک مجموعه مستند است که در اعماق زندگی pachyderm است. ناتالی پورتمن روایت می‌کند، و دکتر پائولا کاهومبو، متخصص فیل، "راهنمای" ما برای این چهار قسمت روز زمین است که رفتار فیل‌ها را در چهار منطقه مختلف مشاهده می‌کند. تصاویر زرق و برق دار جزئی جزئی از اسناد طبیعت مانند اینها هستند، اما چین و چروک مدرن برای آنها بحث اجتناب ناپذیر تغییر آب و هوا و چگونگی تغییر غیرقابل حذف مناظر است تا زمانی که موجودات شگفت انگیز روی صفحه نمایش ... خوب، می دانید. می توانم گزارش کنم که این سریال بیشتر از چیزهای دلگیر کننده، چیزهای زیبا دارد، اما دومی تقریباً باید بخشی از روایت متنی باشد تا مبادا سریال به سادگی به ما نشان دهد که چگونه فیل ها چیزهای شگفت انگیزی هستند.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.       

اسرار فیل ها: آن را پخش کنید یا از آن بگذرید؟

عکس افتتاحیه: زوم آهسته روی سوسکی که هنگام غروب خورشید از منظره بیابانی بالا می رود.

اصل مطلب: نمای نزدیک: پاهای فیل، با انگشتان بزرگ، عجیب و غریب و بد شکل. پورتمن می گوید: «این پاها داستانی را بیان می کنند، اما او البته به معنای واقعی کلمه صحبت نمی کند، زیرا همانطور که احتمالاً می دانید، پاها دهان ندارند. این فیل گاو نر به تنهایی در سراسر صحرای نامیب نامیبیا پرسه می‌زند، که یکی از بدبخت‌ترین بخش‌های زمین‌های زیبا و غم‌انگیز در کل سیاره لعنتی است: دمای هوا به 120 درجه فارنهایت می‌رسد، سالانه کمتر از سه اینچ باران می‌بارد و زمانی که نزولات جوی در نهایت رخ می دهد، سیل های مرگبار تهدید می کنند که همه چیز را در مسیر خود غرق می کند.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

حدود 150 فیل بیابانی در اینجا وجود دارد، و دکتر کاهومبو به ما می گوید که آنها دقیقاً همان گونه فیل های موجود در ساوانا هستند، اما آنها به طور خاص با این محیط سازگار شده اند، اگر یک فیل ساوانا را در نامیب رها کنید، اصلا دوام نمی آورد جای خشن آنقدر خشن، فیل‌هایی که در اینجا گیر کرده‌اند، روزهای خود را به راه رفتن، راه رفتن، راه رفتن و کمی بیشتر راه می‌روند، در جستجوی آب و بوته‌ها برای خوردن میان وعده. آن گاو نر تنها؟ او 40 سال را صرف این کار کرده است و حدود 50 مایل در روز را طی کرده است. گهگاه با فیل دیگری رابطه جنسی برقرار می کند. من که یک فیل نیستم، نمی توانم بگویم که آیا این همه سختی ارزش سوار شدن بر یک فیل خانم چروکیده دوست داشتنی را دارد یا خیر، اما او همچنان ادامه می دهد.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

ماده‌ها داستان متفاوتی دارند - آنها به صورت دسته جمعی سفر می‌کنند و از یکدیگر و فرزندان خود در برابر شکارچیان محافظت می‌کنند (پورتمن: "خانواده قلعه آنهاست"). یکی به تازگی یک بچه فیل به دنیا آورده است و ما شاهد تلاش تایک برای اولین بار روی پای خود ایستاده ایم. و سپس مادر جفت را در تنه‌اش می‌گیرد و برای «حمام بعد از زایمان» روی پشتش می‌کوبد، اگرچه بقیه فیل‌ها ترجیح می‌دهند آن را دفن کنند، زیرا نگران این هستند که این بو دشمنان گرسنه‌شان را جذب کند.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

همانطور که ما تماشا می کنیم، پورتمن مطمئن می شود که چیزهایی یاد می گیریم: مادر اصلی گروه چهار نوزاد به دنیا آورده است، که یک شاهکار شگفت انگیز است - بارداری 22 ماهه طول می کشد. اکثر نوزادان در شش ماه اول در نامیب زنده نمی مانند. آیا این ماده کوچولو اولین فیل بیابانی در هشت سال گذشته خواهد بود که از این معیار عبور می کند؟ تغییرات آب و هوایی فصل خشک را بسیار خشک کرده است و بنابراین تلاش فیل ها برای آب بسیار دشوار است. به همین دلیل، گاو نر سرگردان با هیچ یک از خانم های این دسته جفت گیری نمی کند، زیرا مراقبت از فرزندان در این محیط دشوارتر از همیشه است. در نهایت، یک طوفان باران می‌آید و فیل‌ها با عجله از بستر رودخانه بیرون می‌روند و دیواره‌ای از آب به داخل می‌آیند. نامیب مکانی فوق‌العاده خیره‌کننده است، اما به نظر می‌رسد تقریباً هر جای دیگری خارج از ماه یا گودال ماریانا، مکانی باشد. محلی مناسب برای زندگی فیل ها ممکن است سنت لوئیس را پیشنهاد کنم؟

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

چه نمایش هایی را به شما یادآوری خواهد کرد؟ اسرار فیل‌ها قبل از اسرار نهنگ‌های شگفت‌انگیز مشابه اسرار فیل‌ها ساخته شد و پس از آن اسرار اختاپوس ها. فیلم‌های مستند فیل و در ردپای فیل هم‌اکنون در دیزنی+ هستند. و صادقانه بگویم، هیچ یک از این مجموعه های سینمایی خیره کننده دوران HD بدون سیاره زمین وجود نخواهد داشت.

برداشت ما: به عنوان یک دکتر خوب طبیعت، و کسی که چیزهای زیادی درباره فیل ها ندیده است، اولین اپیزود فیلم اسرار فیل ها فوق العاده است. این آموزنده است، از نظر بصری نیروبخش است - تصویر 180 درجه بالای سطح رودخانه در حال سیل خیره کننده است - و حمل و نقل است. شما می توانید خود را در مناظر زیبای عکاسی آن گم کنید (که برای استفاده از یک کلیشه، به همان اندازه دوست داشتنی هستند که قابل بخشش نیستند). این درام روزانه زندگی فیل-بیابان را به شدت، بدون تزیینات سطحی و سطحی مستند، به تصویر می کشد.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

و موضوع خود را از طریق انسان‌سازی کودکانه نمی‌کند، یا به شدت به فاجعه تغییرات آب و هوایی آهسته که در اطراف ما رخ می‌دهد، نمی‌پردازد، چنانکه چنین تفسیری ضروری است (سریال دیوید آتنبرو/نتفلیکس، سیاره ما به شدت به این موضوع برخورد کرد). سه قسمت دیگر درباره فیل ها در ساوانا، آسیا و جنگل های بارانی است. لطفا من را ثبت نام کنید

جنسیت و پوست: باز هم، پسر ما به دلایل عملگرایانه محروم شد، بنابراین هیچ نوکی فیل نیست، متاسفم.

عکس فراق: ما به تصویر متزلزل فیل گاو نر تنها که در حال پرسه زدن است، در پس زمینه یک تپه شنی عظیم نگاه می کنیم.

بیشترین خط خلبانی: پورتمن روی فیل ها: "آنها به اندازه شن های متحرک بخشی از صحرا شده اند."

تماس ما: طبق معمول، کامرون نام خود را روی هیچ چیز قدیمی نمی گذارد. مشاهده اسرار فیل ها برای علاقه مندان به طبیعت بسیار مهم است. آن را استریم کنید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نقد و بررسی: یادآوری آنچه بود و نبود در سریال سوگ حسابی

این راهی است که آنها بودند. شاید.

مسئولیت به خاطر سپردن بر دوش نکچی، راوی «غم خوب»، نمایشنامه لطیف نگوزی آنیانوو درباره فقدان در سنین پایین، سنگینی می کند که روز سه شنبه در تئاتر وینارد افتتاح شد. نکچی قسم خورده است که هرگز پسری را که همیشه (احتمالاً، شاید) بیشتر از هر کس دیگری در جهان دوست خواهد داشت، فراموش نکند.

اما چرا اکنون دیدن او در چشمان ذهنش برای او سخت است؟ نکچی که توسط خانم آنیانوو در جریانی از افزایش و کاهش یقین به تصویر کشیده شده است، صحنه‌هایی از رابطه‌اش با MJ کاریزماتیک (ایان کوینلان) را بازنگری می‌کند، گاهی اوقات از دریچه‌ای از پشیمانی سرد، گاهی از طریق ذره‌بین افسانه.

برای تماشای فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

و همانطور که تصاویر تغییر می کنند و تغییر می کنند، او فکر می کند: "شاید من چیزی یا شخص دیگری را به خاطر می آورم. شاید دارم او را با عشق یا شخص یا احساس یا زمان دیگری مخلوط می کنم." نکچی (که معمولاً N نامیده می شود) امیدوارانه نتیجه می گیرد: "اما شاید او وجود داشته است."

ژرفای بسیار جوانی چنین افکاری این محصول غنایی را که به عنوان رشته ای سوسو زننده از لحظات توسط تمپو کارگردانی شده است، اشباع می کند. "غم خوب" توسط خودآگاهی وجودی شکل می گیرد که نوجوانان را درگیر می کند که با واقعیت سرد مرگ و میر سروکار دارند.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک و فیلم عاشقانه نیز در نماوا فراهم شده است.

این جرأت دارد که مانند جوانان در آن دوره ای که هورمون ها وارد می شوند و احساسات بین افراط و تفریط به چشم می خورند، خیالی، تاریخی، بی دست و پا و کاملاً وحشت زده باشد. زمانی است که نشاط مهتابی شما باعث می شود مرگ هم غیرممکن و هم غیرقابل مقاومت به نظر برسد.

بر این اساس، مرگ اغلب در مکالمات بازیگوش اما کاملاً جدی N، دختر نیجریه ای-آمریکایی در حومه پنسیلوانیا، و همکلاسی او MJ مطرح می شود. مردن چه حسی دارد؟ بعدش چی میشه؟ و نه فقط به مردم مرده، بلکه به کسانی که پشت سر گذاشته شده اند.

پخش زنده فوتبال در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

چنین صحبت‌هایی در «غم خوب» که بین سال‌های 1992 و 2005 اتفاق می‌افتد، یا بهتر است بگوییم در زمان حال نامشخصی که در آن N بی‌آرام آن دوره را به یاد می‌آورد، به صورت تکه‌تکه بیان می‌شود. فیلمنامه تقریباً به‌طور تصادفی در آن سال‌ها پرش می‌کند، از روزی که N در مدرسه ابتدایی با MJ ملاقات می‌کند تا ماه‌های سایه‌دار زندگی او که پس از کشته شدن او در یک تصادف رانندگی به بی‌پایانی شدن می‌رسد.

چیزی که زمانی یک انتزاع آزاردهنده بود، به واقعیتی غیرقابل تحمل تبدیل شده است. و N خود را برای همیشه زنده می‌کند و در حال بازنویسی آن روزهایی می‌شود که او و MJ - بهترین دوست و تقریباً معشوقش - صحبت می‌کردند، صحبت می‌کردند و در مورد اینکه چه کسی بودند و چگونه ممکن است به یاد بیاورند صحبت می‌کردند.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

از نظر لحن، «غم خوب» رمان‌های احساساتی بزرگسالان جوان تراژدی زودرس مانند رمان پرفروش جان گرین «تقصیر ستاره‌های ما» را به ذهن می‌آورد. از نظر فرم، به طور قابل توجهی ماجراجویی تر است. خانم آنیانوو در یادداشت‌های مقدماتی نمایشنامه درباره ساختار آن می‌گوید: «اگر وجود دارد، پس به این شکل پیش می‌رود.

این جنبه تجربی نباید نوجوانانی را که به نظر می‌رسد مخاطب ایده‌آلی برای این داستان دلخراش هستند، و نه بزرگسالانی را که گهگاه دوست دارند روزهای گذشته پر از اضطراب و خلسه را مرور کنند، ناامید کند. به نوعی، «غم خوب» معادل آرام‌تر و مراقبه‌آمیزتر «بیشتر باش» (Be More Chill) در برادوی است، موزیکال سخت و سرسام‌آور درباره خطرات محبوبیت دبیرستان.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

من شخصاً جایگزین جلد پایین‌تر خانم آنیانوو را ترجیح می‌دهم، که آثار قبلی‌اش شامل "ملکه بازگشت به خانه" است، درباره زن جوانی که از ایالات متحده به زادگاهش نیجریه بازمی‌گردد. (باز هم، فقط برای اینکه بدانید، من همچنین از طرفداران فیلم عاشقانه نوجوانان نتفلیکس "به همه پسرانی که قبلاً دوست داشتم" هستم.)

«غم خوب» می‌تواند از مجموعه‌ای شاعرانه‌تر از جعبه سیاه چندسطحی ارائه‌شده توسط جیسون آردیزون وست، با نورپردازی اغلب سرد توسط اونا کرلی بهره ببرد. من قدردانی می کنم که همه چیز در نیمه شب تخیل N اتفاق می افتد. اما ظاهر همیشه با زبان خانم Anyanwu که به ستاره‌های درون تاریکی می‌رسد مطابقت ندارد.

فیلمنامه می‌تواند از ثبات و آهنگ بیشتری در سکانس‌های فانتزی خود استفاده کند تا به اثر فوگ‌مانندی برسد که فکر می‌کنم خانم آنیانوو آرزوی آن را دارد. ارائه صحنه ای که در آن N از مرگ MJ به عنوان یک مسابقه کشتی تلویزیونی مطلع می شود منطقی است. اما از نظر لحن، این یک ریف یکباره است که به راحتی در متن قرار نمی گیرد.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

سریال سوگ حسابی هنوز در سراسر به عنوان یک مطالعه تاثیرگذار در مورد دوسوگرایی سوگ ثبت می شود. و توسط یک بازیگر حساس بازی می‌شود که احساسات واقعی را حتی در شیک‌ترین صحنه‌ها می‌یابد.

Oberon K.A. آجپونگ و پاتریس جانسون شوانز به طرز ماهرانه‌ای بی‌رحمی و ملایمت را به عنوان والدین درمانده N ترکیب می‌کنند، که تکه‌هایی از فرهنگ و فلسفه فرهنگ نیجریه‌ای خود را در برخورد با دختر داغ‌دیده و بی‌پاسخ خود به کار می‌برند. (ن با عصبانیت از مادرش می پرسد: «آیا فقط به من ضرب المثل آفریقایی زدی؟»

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 28 خرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بگذار تو را پایین بیاورم چون می خواهم...

نکته نگران کننده در مورد نارنیا این است که ممکن است با آن در یک اتاق باشید. ممکن است داخل آن کمد لباس قدیمی باشد. یا این بار در داخل آن نقاشی با موضوع دریایی. آن امواج بسیار واقعی به نظر می رسند. در واقع، لوسی می گوید، آنها تقریباً به نظر می رسند که در حال حرکت هستند. حرف بعدی که می شنویم این است: "من داخل نقاشی هستم!"

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.       

در واقع او همینطور است و سحر تریدر بر فراز امواج نزدیک می شود. یوستاس، مزاحم پسر عمویش، نابخردانه نقاشی را از روی دیوار بیرون می کشد و آب دریا به سرعت بیرون می زند و اتاق را پر می کند تا جایی که به نظر می رسد در خطر غرق شدن هستند، اما نه، آنها بیرون می آیند و توسط ملوانان کشتی به ناخدای کاسپین نجات می یابند. بن بارنز) که تقریباً به نظر می رسد انتظار آنها را داشته است.

فیلم سرگذشت نارنیا: سفر به طلوع آفتاب، سومین فیلم الهام گرفته از داستان های سی. اس. لوئیس، بار دیگر به خدمات کودکان انگلیسی برای نجات جهان جایگزین نیاز دارد. چگونه جهان ممکن است که مستلزم مشارکت از یک جهان موازی است، من به فیزیک نظری واگذار می کنم. اگر سوالی نپرسید، سوال نیست.

لوسی (جورجی هنلی)، برادرش ادموند (اسکاندار کینز) و یوستیس جوان (ویل پولتر) در کشتی قایقرانی هیچ سوالی نمی‌پرسند. علیرغم ماجراجویی‌هایی که در فیلم‌های قبلی داشتند، آن‌ها برای بازگشت به نارنیا خیلی خوشبخت هستند. لوسی و ادموند، که اکنون در اواسط نوجوانی خود هستند، به نظر می رسد که به طور غیرمعمولی آرام هستند که از زندگی روزمره خود دور شوند و در یک کشتی عجیب در دریاهای ناشناخته سوار شوند، اما این بچه ها دست به چنگ می زنند.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

آنها در جریان وضعیت قرار می گیرند: نارنیا توسط نیروهای شیطانی از جزیره تاریک مرموز تهدید می شود که هیچ کس ندیده است اما همه درباره آن شنیده اند. هفت شمشیر جادویی گم شده به نمایندگی از لردهای تلمار وجود دارد که توسط اصلان شیر (صدای لیام نیسون) به نارنیا داده شده است و باید دوباره گرد هم آیند تا طلسمی که اربابان را زندانی می کند شکسته شود. بدیهی است که این بچه ها می توانند این کار را انجام دهند. یوستاس شاید 7 ساله باشد، اما، هی، بچه را با خود بیاور.

در کشتی یک موش صحرایی کوچک به نام ریپیچیپ (صدای سیمون پگ) وجود دارد. او راست راه می‌رود، قاطعانه صحبت می‌کند، مستقیماً در نقش نیمه اجباری Sidekick کوچولو ناز می‌افتد، قلبی قهرمانانه و شمشیر کوچک بامزه‌ای دارد که از تکان دادنش ترسی ندارد. اینکه چرا پسر کوچولو هرگز زیر پا گذاشته نشده و له نشده است، توضیحی وجود ندارد.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

این یک سفر سخت است. طوفان وجود دارد. یک نبرد وحشتناک با یک هیولای دریایی وجود دارد. هیولا به اندازه‌ای بزرگ به نظر می‌رسد که داون تریدر را با دم خود به پایین بفرستد، اما نارنیائی‌ها غالب می‌شوند، به ویژه به این دلیل که Reepicheep از دکل‌ها دور می‌شود و یک زخم گوشتی بد ایجاد می‌کند. همانطور که آنها از جزیره ای نارنیان به جزیره ای دیگر در حال حرکت به دنبال شمشیر هستند، یک سری چالش های دیگر با آنها روبرو می شوند، از جمله مه شوم دریا که نگران کننده مانند آنچه در "مه" استیون کینگ وجود دارد.

یک سفر اوج به جزیره تاریک ضروری است و مملو از خطرات است. نصف جیره غذا و آب برای همه سرنشینان! هیچ کس نمی داند چقدر دور است. خوش شانسی که آنها می دانند در کدام جهت حرکت کنند. اگر آنها از جزیره عبور کنند، ممکن است از لبه زمین خارج شوند، در حالی که کلمب در نارنیا وجود نداشته است.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

این جزیره که ابتدا از فاصله دور مشاهده شد، به طرز شومی شبیه یک جمجمه به نظر می رسد، با درخشش آتشفشان های احتمالی در چشمان اسکلت آن. جزیره جمجمه به ذهن می رسد. در اینجا سرنوشت نارنیا مهر و موم خواهد شد. به ما گفته می شود این جزیره محل سکونت و تجسم شر خالص است. من فکر می کنم، از آنجایی که سی. اس. لوئیس کتاب هایش را تمثیل مسیحی در نظر گرفته است، جهنم است. بچه‌ها و خدمه داون تریدر با آن مقابله می‌کنند و یوستیس از تبدیل شدن به اژدهایی آتش‌نفس بسیار خوشحال است.

اگر من بیش از حد در داستان درنگ کرده ام، به این دلیل است که بیشتر آنچه شما دارید یک سری فرصت برای جلوه های ویژه است. شخصیت ها به جای شخصیت، ویژگی ها و خودآگاهی کمی دارند. آنها به خدمت طرحی می‌آیند، که به‌ویژه منسجم نیست، یکی پس از دیگری به چیزهای لعنتی تبدیل می‌شود.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

با این حال، این یک فانتزی ماجراجویانه برای خانواده‌ها، به‌ویژه اعضای جوان‌تر که اصرار بر تداوم ندارند، است. کارگردان Michael Apted ممکن است برای این مواد خیلی خوب باشد، اما او با ذوق حمله می کند. همچنین بازیگران جوان بیش از حد تحت تأثیر کهن الگویی نجیب نیستند. لوسی (که واقعاً رهبر است) می‌تواند به هری پاتر درس بدهد که چگونه اهمیت خود را کاهش دهد. یک جهان ممکن است در تعادل باشد، اما هی، این فقط یک فیلم است.

میترسم سه بعدی باشه من می گویم بهترین اجرای سه بعدی را که در یکی از این نمایش های اکشن دیده ام دارد. Apted از آن استفاده می کند و توسط آن هدایت نمی شود. سطح نور کم شده است. همیشه به صورت 3 بعدی است. ای کاش می توانستم آن را به صورت دو بعدی ببینم. اگر می توانید سعی کنید.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سریال دنی فانتوم یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی است که از سال 2004 تا 2007 پخش شد. این سریال که توسط بوچ هارتمن ساخته شده است، ماجراهای دنی فنتون، نوجوانی را دنبال می کند که تبدیل به یک ابرقهرمان نیمه روح می شود. در اینجا مروری بر این سریال است:

سریال دنی فانتوم یک انیمیشن دوست داشتنی است که تأثیری ماندگار بر مخاطبانش گذاشت. با ترکیبی منحصر به فرد از اکشن، طنز، و عناصر ماوراء طبیعی، بینندگان را در هر سنی مجذوب خود کرد. این نمایش به طرز ماهرانه‌ای بین داستان‌گویی اپیزودیک و روایتی فراگیر تعادل برقرار می‌کند و یک تجربه تماشایی جامع و جذاب ایجاد می‌کند.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

یکی از نقاط قوت سریال در شخصیت های آن نهفته است. دنی فنتون، شخصیت اصلی، قابل ارتباط و دوست داشتنی است زیرا در چالش های نوجوانی در حالی که با قدرت های روح تازه یافته اش دست و پنجه نرم می کند، می گذرد. بازیگران مکمل، از جمله دوستان دنی، سام و تاکر، خواهرش جاز، و والدین شکارگر ارواح او، به سریال عمق و طنز می بخشند.

سبک انیمیشن دنی فانتوم از نظر بصری جذاب است و انیمیشن های سنتی طراحی شده با دست را با جلوه های کامپیوتری ترکیب می کند. سکانس های اکشن پویا و هیجان انگیز هستند، در حالی که طراحی شخصیت ها به یاد ماندنی و متمایز هستند. این نمایش همچنین از پالت های رنگی برای تمایز بین دنیای انسان و ارواح استفاده موثری می کند.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

یکی از جنبه های برجسته این سریال داستان سرایی آن است. هر قسمت چالش شبح‌آمیزی جدیدی را برای دنی ارائه می‌کند که به خلاقیت و تنوع در خطوط داستانی اجازه می‌دهد. ترکیبی از طنز، ماجراجویی، و لحظات صمیمانه مخاطب را سرگرم نگه می دارد و از نظر احساسی سرمایه گذاری می کند. علاوه بر این، خطوط داستانی فراگیر که در طول فصل توسعه می یابند، به سریال عمق و تداوم می بخشد و به بینندگان اختصاصی پاداش می دهد.

لیگ لالیگا در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

سریال دنی فانتوم همچنین به بررسی مضامین هویت، پذیرش و پیامدهای اعمال فرد می‌پردازد. به مسائل پیچیده ای مانند قلدری، دوستی و پویایی خانواده می پردازد و درس های ارزشمندی را در یک زمینه سرگرم کننده ارائه می دهد. توانایی نمایش در پرداختن به این مضامین بدون اینکه بیش از حد موعظه شود ستودنی است.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

در حالی که «دنی فانتوم» مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، برخی از بینندگان ممکن است اپیزودهای خاصی را فرمولی یا قابل پیش بینی بدانند. علاوه بر این، این سریال به دلیل لغو آن پس از سه فصل، با پایان‌های ضعیف و خطوط داستانی حل نشده به پایان رسید، که باعث شد طرفداران بیشتر بخواهند.

فیلم عاشقانه ترکی دوبله فارسی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.  

به طور کلی، «دنی فانتوم» یک سریال انیمیشنی بسیار لذت بخش است که ترکیبی از اکشن، طنز و شخصیت های مرتبط است. توانایی آن در پرداختن به موضوعات مهم در عین ارائه داستان سرایی سرگرم کننده و جذاب، گواهی بر کیفیت آن است. اگر از طرفداران ماجراجویی های ماوراء الطبیعه با کمی کمدی و لحظات دلنشین هستید، «دنی فانتوم» قطعا ارزش دیدن را دارد.

ژانر «دنی فانتوم» را می توان ترکیبی از اکشن، ماجراجویی، کمدی و ماوراء طبیعی توصیف کرد. این عناصر داستان سرایی ابرقهرمانی را با یک پیچش شبح‌آلود ترکیب می‌کند و یک پیش‌فرض منحصربه‌فرد و جذاب ایجاد می‌کند. این سریال اغلب طنز را در قسمت های خود گنجانده است، و در کنار جنبه های اکشن و ماوراء طبیعی، تسکین کمدی را ارائه می دهد. علاوه بر این، این نمایش مضامین دوستی، پویایی خانواده و رشد شخصی را بررسی می کند و به داستان سرایی آن عمق می بخشد. به طور کلی، «دنی فانتوم» در ژانرهای انیمیشن اکشن ماجراجویی و کمدی با پیچش ماوراء طبیعی قرار می گیرد.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

خلاصه داستان "دنی فانتوم" حول محور زندگی دنی فنتون، پسر 14 ساله ای است که پس از یک تصادف آزمایشگاهی، توانایی تبدیل شدن به یک ابرقهرمان نیمه روح را به دست می آورد. به عنوان دنی فانتوم، او از قدرت های تازه کشف شده خود برای محافظت از شهر خود، Amity Park، در برابر تهدیدات شبح مانند استفاده می کند.

 

این سریال با این شروع می شود که دنی بین مسئولیت های خود به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی تعادل برقرار می کند و در عین حال کنترل قدرت ارواح خود را یاد می گیرد. دنی با کمک بهترین دوستانش، سم منسون و تاکر فولی، با ارواحی مبارزه می‌کند که هم برای دنیای انسان‌ها و هم برای منطقه ارواح تهدید می‌کنند.

 

در طول سریال، دنی با چالش ها و دشمنان متعددی از جمله شرورهای تکراری مانند ولاد پلاسمیوس، یک روح قدرتمند با انتقام گیری شخصی از او روبرو می شود. دنی همچنین با مبارزات معمول نوجوانان، مانند مدرسه، دوستی ها، و عاشقانه سر و کار دارد، در حالی که سعی می کند هویت مخفی خود را پنهان نگه دارد.

 

همانطور که داستان پیش می رود، دنی بیشتر در مورد قدرت ارواح خود کشف می کند، توانایی های جدیدی را کشف می کند و با پیامدهای اخلاقی اعمال خود دست و پنجه نرم می کند. این نمایش به اسطوره‌شناسی دنیای ارواح می‌پردازد و تاریخ و افسانه موجودات مختلف شبح را بررسی می‌کند.

 

علاوه بر ماجراهای اپیزودیک، «دنی فانتوم» دارای داستان‌های مداومی است که در چندین فصل توسعه می‌یابند. اینها شامل رابطه تیره دنی با والدین شکارگر ارواح، دوستی پیچیده او با سام، و رازهای پیرامون منشاء روحی او است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم بدلکار ریچارد راش مانند یکی از آن مجموعه‌های ظریف جعبه‌های چینی است که هر کدام جعبه دیگری در داخل دارند، کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شوند تا اینکه در نهایت هیچ چیز دیگری باقی نمی‌ماند. به عنوان یک معمای سینمایی که در آن هیچ پاسخی وجود ندارد و تنها سوال این است که آماده باش قدیمی، واقعیت چیست؟

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.       

این فیلم در صحنه فیلمبرداری اتفاق می‌افتد، تصویری از نوع جسوران در حال پرواز از جنگ جهانی اول که از زمان «مکس آبی» ساخته نشده است. پیتر اوتول نقش کارگردان فیلم در فیلم را بازی می‌کند و عملکردی بسیار شیک ارائه می‌کند که به نوعی با نامحتمل بودنش ما را جذب می‌کند. او به قدری تند و تیز است که ما متوجه می شویم هیچ کس مانند این واقعاً نمی تواند وجود داشته باشد - به جز، احتمالاً، در زندگی واقعی.

این مجموعه فیلم اتاقی از وحشت است که قبلاً یک قربانی گرفته است، بدلکاری که در اثر سقوط ماشینش از روی پل غرق شده است. آیا مرگ او یک تصادف بود؟ یا اوتول یک دیوانه است که آن را ترتیب داده است؟ چه کسی می داند؟ فیلم به عمد ما را با احتمالات آزار می دهد. و سپس قهرمان (استیو ریلزبک) به صورت تصادفی وارد تصویر می شود و خیلی زود به تصویر می پردازد.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

ریلزبک توسط پلیس تحت تعقیب است. او باید پنهان شود. اوتول راز خود را کشف می کند و به او پیشنهاد شغلی می دهد و جایگزین بدلکار گم شده می شود. Railsback چاره‌ای جز پذیرش ندارد و خیلی زود، با باج‌گیری اوتول، سخت‌ترین بدلکاری‌ها را خودش انجام می‌دهد. تنها مشکل این است که برخی از شیرین کاری ها کمی بیش از حد واقعی به نظر می رسند. ریلزبک شروع به شک می کند که اوتول واقعاً می خواهد او را بکشد، یا در خدمت هنر سینمایی یا برای اهداف خصوصی سادیستی. و این اساساً موقعیتی است که فیلم، بارها و بارها، صحنه به صحنه، تا انتها تکرار می‌کند.

این چیزی است که مرا آزار می دهد. من همون موقع فهمیدم که روش فیلم فریب دادن و گمراه کردن من بود (فکر عمیقی نمی‌خواست). از آنجا که توانایی انجام این کار کاملاً در حیطه توانایی کارگردان است - زیرا من فقط می توانم بدانم که او چه چیزی را به من می گوید - رویکرد فیلم را بیشتر ناامیدکننده دیدم تا چالش برانگیز. «مرد بدلکار» مانند شعبده‌بازی‌هایی است که توسط شعبده‌باز در یک فیلم انجام می‌شود: مهم نیست که چقدر خوب انجام شده‌اند یا حتی واقعاً انجام شده باشند، زیرا جلوه‌های ویژه سینمایی به هر حال همه آن را فریبنده می‌کنند.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

با این حال، فیلم بدلکار به شدت توصیه می شود. این یکی دیگر از آن خواب های افسانه ای است، مانند "سانتینی بزرگ" که تقریباً بدون دیده شدن در قفسه گذاشته شد. ریچارد راش که دیگر تیتراژهایش «استرایت شدن» و «فری و باقلا» هستند، آماده سازی این فیلم را در سال 1971 آغاز کرد و در نهایت در سال 1978 فیلمبرداری آن را آغاز کرد. این فیلم توسط تولیدات ملوین سایمون تامین مالی شد که نتوانست توزیع کننده ای برای آن پیدا کند. . به مدت یک سال در قفسه نشست، سرانجام در جشنواره های فیلم ایالات متحده (دالاس) و مونترال مورد توجه قرار گرفت و دو ماه پیش توسط فاکس قرن بیستم انتخاب شد. افتتاحیه این فیلم در نیویورک مورد استقبال بسیاری از منتقدان قرار گرفت، از جمله مهم‌ترین آنها، پائولین کائل از نیویورکر، که توصیه او این است که «مرد بدلکار» یکی از بهترین فیلم‌های سال است.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

من اینطور فکر نمی کردم. چیزهای زیادی در آن وجود داشت که من آن را تحسین می کردم: آن بازی عجیب اوتول، زرنگی ریلزبک نه تنها به عنوان یک شخصیت، بلکه به عنوان یک بازیگر که آزمایش های باورنکردنی را پشت سر گذاشت، و خود شیرین کاری های فیلم. اما زمان هایی بود که احساس می کردم فریب خورده ام. برخی از بدلکاری‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نه‌تنها ریلزبک را فریب می‌دهند، بلکه به وضوح غیرممکن هستند. و من هرگز نفهمیدم چرا اوتول را حتی زمانی که کار نمی کرد در جرثقیل کارگردان بلند می کنند - و چرا فعالیت های خارج از صفحه نمایش او مانند یک فیلم روشن می شد.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

شیرین کاری ها هم یواشکی بودند. به ویژه در یک لحظه، Railsback روی برجی است که در شعله های آتش منفجر شده است. ما فکر می کنیم هیچ راهی وجود ندارد که او بتواند زنده بگریزد - و فیلم صرفاً به نما دیگری از او می پردازد، بدون اینکه توضیحی درباره فرارش بدهد. فیلمی که به فریب دادن ما بستگی دارد باید طبق قوانین خودش بازی کند. اگر قرار باشد به طور کلی فریب بخوریم، خوب است، اما در این صورت نمی توان در مورد جزییات فریب خورد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 2 خرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

جاه طلبی به تنهایی چشمگیر است.

مایکل بی جردن برای اولین کارگردانی خود تصمیم گرفت که فیلم کرید 3 را که آخرین فیلم در فرانچایز اسپین آف «راکی» و نهمین فیلم در حماسه محبوب بوکس است، بازی کند. او همچنین خود را در این فرآیند هدایت می کند، زیرا او یک بار دیگر به نقش قهرمان جنگنده آدونیس کرید، پسر آپولو باز می گردد. و او در هر دو طرف دوربین برق می‌زند، به عنوان ستاره فیلم و همچنین اعتماد به نفس و سبک واقعی کارگردان فیلم، به تظاهر و عمق احساسی جدید می‌پردازد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

با انجام این کار، جردن راه های سیلوستر استالونه را دنبال می کند که خود را در چهار فیلم «راکی» کارگردانی کرد، از جمله فیلم صمیمانه «راکی بالبوآ» در سال 2006. اما او همچنین باید کارهای دوست دیرینه و همکار نزدیک خود رایان کوگلر را دنبال کند که کارگردان اصلی فیلم کرید بود. جردن تمام این فشارها و انتظارات را متحمل شده و آن را به فیلمی تبدیل کرده است که هم میراث سریال را ارج می نهد و هم داستان را به جلو می چرخاند. و کاملاً تعجب آور نیست، او اجراهای قدرتمندی را از بازیگران همبازی خود می گیرد، از جمله جاناتان میجرز ترسناک در نقش دوست دوران کودکی آدونیس که تبدیل به دشمن شد.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند

با این حال، فیلم کرید 3 کمی طول می‌کشد، زیرا به سال 2002 لس آنجلس بازمی‌گردد تا تاریخ مشترکی بین رقبای نهایی فیلم ایجاد کند. آدونیس «دونی» کرید را می‌بینیم که در نوجوانی از اتاق خوابش بیرون می‌رود تا شخصیت برادر بزرگش، دامیان «دام» اندرسون را ببیند که در مبارزات زیرزمینی تسلط دارد. یک رویارویی خشونت‌آمیز در راه خانه یک شب سرنوشت هر دوی آنها را رقم می‌زند، آدونیس به عظمت می‌رود و دامیان برای محکومیت 18 سال زندان. یک برش مسابقه با زمان بندی دقیق و زیبا، داستان را 15 سال به جلو می برد تا به ما نشان دهد که دانی اکنون حرفه بوکسی را دارد که دام همیشه آرزویش را داشت. یک جهش دیگر به امروز نشان می دهد که آدونیس از رینگ بازنشسته شده است و در یک عمارت مدرن در هالیوود هیلز زندگی مجللی دارد.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

نگاه جردن به جزئیات نشان داده می شود زیرا او به خوبی نشان دهنده نوع ثروتی است که آدونیس با همسرش بیانکا (تسا تامپسون) و دختر ناشنوای آنها، آمارا (میلا دیویس کنت) از آن برخوردار است. ظرافت مینیمالیستی و خنثی‌های خامه‌ای - کار طراح تولید Jahmin Assa و طراح لباس لیز ولف - فوراً نشان می‌دهد که آدونیس شخصیت خوش‌ذوق و صلح‌جویانه‌ای را که اکنون به دنبال آن است به دنیا نشان دهد.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد

همانطور که آدونیس در حال شکل دادن به نسل بعدی مبارزان به عنوان یک نیروی پشت صحنه در آکادمی بوکس دلفی خود است، بیانکا خواننده و ترانه سرا در حال نوشتن آهنگ ها و کار با استعدادهای جدید به عنوان تهیه کننده است. آنها به خود می گویند که راضی هستند، اما تنش جذابی در ترکیب وجود دارد، زیرا واضح است که هر دو هنوز مشتاق کانون توجهی هستند که زمانی آنها را تعریف می کرد و آنها را تغذیه می کرد. تامپسون زمینی و حساسیت را به این فیلم به شدت مردانه به ارمغان می آورد و دیویس کنت جوان - که یک هنرپیشه ناشنوا است - در اولین نقش اصلی خود بسیار درخشان می درخشد، بیش از اینکه با حضور پرشور و زمان بندی بازیگران کهنه کار مقابل خود را نگه دارد. فیلیسیا رشاد نیز با یک بازی مهم و برازنده در نقش مادر آدونیس، مری آن، باز می گردد. و استفاده مکرر از زبان اشاره به‌عنوان وسیله‌ای برای برقراری ارتباط در خانواده، لمسی معنادار و معتبر است.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

اما حس و حال آنها با آمدن دیم از بین می‌رود، کسی که از هر نظر خود را در زندان سخت‌تر کرده است و اکنون به دنبال شکوه بوکس است که معتقد است حق اوست. با توجه به حضور شرورانه قابل توجهی که هر دو بازیگر در دنیای سینمایی مارول داشته اند، لذت خاصی در تماشای نمایش کانگ علیه کیل مونگر وجود دارد. Majors، مثل همیشه، فوق العاده است. او انرژی عمیقاً ناراحت کننده ای را به نقش می بخشد - چیزی ناپایدار در مورد دیم در زیر ظاهر به ظاهر آرام او وجود دارد. این واقعیت که او آشکارا همیشه عصبانی نیست، چیزی است که او را ترسناک‌تر می‌کند: او تماشا می‌کند، نقشه می‌کشد، می‌جوشد، اما جسمانی تحمیلی‌اش در نهایت او را وحشی می‌کند.

 

جردن کارگردان با همکاری با فیلمبردار کرامر مورگنتا و تدوین‌گران جسیکا باکلس و تایلر نلسون، صحنه‌ای به ظاهر ساده را می‌گیرد که در آن آدونیس و دامیان شامی ناخوشایند را با هم ملاقات می‌کنند و داستانی کامل و غنی را با آن روایت می‌کنند. کلوزآپ ها، قدم زدن، تصمیم به نگه داشتن چهره یک بازیگر برای یک یا دو ضرب بیشتر از حد انتظار - همه آنها معنا و زیرمتن زیادی را منتقل می کنند. مبادله با چیزهایی که نشان نمی‌دهد قدرتمند است - برای چیزهایی که این شخصیت‌ها به ما نمی‌گویند، با چیزهایی که از نظر استراتژیک مانع می‌شوند، اما ما می‌توانیم حس کنیم.

اما «کرید 3» همچنین به مردم آنچه را که می‌خواهند می‌دهد و آن عبارت است از: چندین مونتاژ آموزشی. همانطور که آنها در «تیم آمریکا: پلیس جهانی» می خوانند، «حتی «راکی» مونتاژ داشت. وقتی مشخص شد که دانی باید به فرم خود بازگردد تا با دام برای قهرمانی بجنگد - در استادیوم داجر، از همه مکان‌ها، مکانی واقعاً الهام‌بخش که بسیار لس آنجلس است - فیلمنامه از کینان کوگلر (برادر رایان) و زک بالین ("شاه") ریچارد») تمام ضربات نشاط‌آوری را که انتظار دارید می‌زند، اما ضرب‌های هوشمندانه جدیدی را نیز وارد می‌کند. بنابراین بله، در خیابان ها، در ساحل، بالای یک تپه دویدن وجود دارد.

 
نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com