محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


مینی سریال انگلیسی شش قسمتی جدید در پرایم ویدیو، یک وسترن درباره افراد خارجی است که توسط یک خارجی ساخته شده است. وقتی کسی که اهل ایالات متحده نیست به بومی ترین ژانرها، وسترن، می پردازد، همیشه کمی طعم متفاوتی وجود دارد. و می‌توان تأثیر سرجیو لئونه و وسترن اسپاگتی را در درام جذاب بریت هوگو بلیک احساس کرد، نمایشی که با دو تا از بهترین قسمت‌های تلویزیون امسال از دروازه خارج شد، قبل از اینکه در اواسط خود کمی بی‌حس و بی‌حوصله شود. -بخش. خوشبختانه، جای خود را به دست می آورد و هرگز اعتماد بصری یا سبک خود را حتی از طریق چیزهای آهسته از دست نمی دهد. این درام درباره سرزمین‌هایی است که با خشونت شکل گرفته و در اثر انتقام فرسوده شده‌اند، یک تمرین ژانری با اجراهای خارق‌العاده و عناصر فنی با کالیبر فیلم. طرفداران غربی قطعاً نمی خواهند آن را از دست بدهند.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

سریال انگلیسی پس از پیش درآمدی که وضعیت پرفراز و نشیب موجودیت در آمریکای میانه در سال 1890 را شرح می دهد، دو قهرمان خود را در صحنه ای طولانی از پیچش های سرنوشت ساز کنار هم قرار می دهد. لیدی کورنلیا لاک (امیلی بلانت) برای انتقام مرگ پسرش وارد ایالات متحده می شود، اما بلافاصله توسط جنایتکاران حریص و خشن که توبی جونز و سیاران هیندز نقش شگفت انگیزی بازی می کنند، تهدید می شود. هنگامی که او از کالسکه به سمت پای هیندز پرتاب می شود، شکل مردی کتک خورده را می بیند که در لبه ملک آویزان است. این الی ویپ (چاسک اسپنسر)، پیشاهنگ سواره نظام سابق پاونی است که اکنون قصد دارد سرزمین موعود خود را از دولتی که برای آن جنگیده بود، بگیرد، حتی اگر در قلبش می‌داند که بعید است به راحتی آن را بدست آورد. اینها هر دو افرادی هستند که علیه یک سیستم شکسته عقب نشینی می کنند، سیستمی که به حریصان و بی انصافان پاداش می دهد، و اساساً در جاده ای با هم به سمت شهر کوچکی به نام هاکسم، وایومینگ می روند.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

این مینی ددوود در وایومینگ (به سختی) توسط کلانتری به نام رابرت مارشال (استیون ریا) رهبری می‌شود که توسط یک سری قتل‌های محلی که ممکن است شامل بیوه‌ای جوان به نام مارتا مایرز (والری پاچنر) باشد، سرگردان می‌شود. همانطور که همه چیز به سمت یک سری افشاگری ها و رویارویی ها در Hoxem پیش می رود، چهره های آشنا ظاهر می شوند از جمله چرخش های به یاد ماندنی توسط Rafe Spall و Gary Farmer (خیلی خوب در "Reservation Dogs"). بخش اعظم «انگلیسی ها» شامل گفت و گوهای طولانی است که با خشونت شدید همراه است. این یک معادله جذاب است زیرا اساساً نمایشی در مورد افرادی است که معتقدند فقط با زور به آنچه می‌خواهند می‌رسند و در عین حال از لحاظ دیالوگ و تعامل شخصیت‌ها نیز بسیار غنی است. مکالمه اپیزود ابتدایی میان هیندز و بلانت روی میز شامی که شامل صدف های دشتی است (به آن نگاه کنید) به اندازه کوئنتین تارانتینو خودآگاه نیست، اما تبادلات مشابهی را در فیلم های او مانند «جانگو رها شده» و «حرامزاده های بی شکوه» به یاد می آورد. که در آن شما می دانید که همه شوخ طبعی ها احتمالاً به خونریزی ختم می شود.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

Blick گاهی اوقات کمی بیش از حد در این مبادلات طولانی، مخصوصاً در قسمت‌های سه و چهارم زیاده‌روی می‌کند، و اجازه می‌دهد که داستان‌سرایی در فلاش‌بک‌ها به هم ریخته شود، زمانی که فصل بعد از اپیزودهای آغازین انفجاری آن باید شتاب بیشتری بگیرد. با این حال، با وجود همه اینها، نمایش یک تجربه بصری جذاب باقی می ماند. بلیک و تیمش علاقه زیادی به تصاویر نمادین وسترن دارند - شبح‌ها در برابر یک آسمان آبی بزرگ، نمای نزدیک از چشم‌های پنهانی و غیره - اما همچنین به کاوش در زیر تصاویر به حقیقت سرزمین وعده‌های شکسته‌شده، هر دوی آن‌هایی که به آنها داده شده است، علاقه‌مند هستند. مردم گفتند که می توانند زندگی جدیدی را در آنجا و کسانی که زمینشان دزدیده شده است شروع کنند. در اواخر فصل، شخصی از تفاوت بین سفر با امید در مقابل سفر بدون ترس صحبت می کند، و این شبیه نمایشی است درباره زمانی در آمریکا که امید بسیار کم بود. برخی از مسافران به جوامع جدیدی مانند Hoxem ممکن است بدون ترس سفر کرده باشند، اما به این دلیل نبود که آنها به همان اندازه که چاره دیگری نداشتند به آینده ای روشن امیدوار بودند.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

حتی با وجود اینکه «انگلیسی ها» از نظر داستان سرایی کمی افت می کند، اجراها در طول فصل فوق العاده باقی می مانند. هیندز و جونز در اپیزود خود بسیار هیجان انگیز هستند و ریا معمولاً قوی است، اما نمایش متعلق به بلانت و اسپنسر است که هر دو فوق العاده هستند. بلانت همیشه توانسته است بین آسیب‌پذیری و قدرت تعادل برقرار کند، و این دو ویژگی در برخی از انتخاب‌های او در اینجا به شیوه‌ای فریبنده در یک ضرب وجود دارند. اسپنسر می‌داند که چگونه پشیمانی را در بدن و لحن خود حمل می‌کند، و مردی را اسیر می‌کند که ممکن است از آنچه روی مردمش انجام می‌شود بی‌حس شده باشد، اما اجازه نداده است که نجابت او را تحت تأثیر قرار دهد. هر دوی آن‌ها صدای فوق‌العاده‌ای دارند که اگر چشمانتان را ببندید، گاهی به «انگلیسی‌ها» حال و هوای سینمای ژانر کلاسیک می‌دهد. هر بار که بلانت و اسپنسر شروع به گفتگوی رگباری می کنند، گم شدن در این نمایش آسان است.

 

مینی سریال استریم به قدری تبدیل به یک زمینه اشباع شده است که چیزی مانند "انگلیسی" ممکن است در میان جمعیت گم شود. مانند شخصیت‌هایی که نمایه می‌کند، سزاوار فرصتی برای شادی و حک کردن بخشی از چشم‌انداز برای خود است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

"عمیق تر از بریکینگ بد": خداحافظ سریال بهتره با ساول تماس بگیری، نمایشی که هیچ چیز دیگری در تلویزیون وجود ندارد

پس از 61 قسمت بی نظیر، این درام سینمایی و همه جانبه امروز به پایان می رسد. این تلویزیون از نظر بصری زیبا و جزئیات محور بود که بسیار بیشتر از برنامه قبلی وینس گیلیگان شد.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

خداحافظی سائول گودمن: ستاره اسپین آفی که هرگز ندیدیم که بیاید. هنگامی که 9 سال پیش جسی پینکمن در پایان قسمت آخر بریکینگ بد به بیابان رفت و والتر وایت مجروح مرگباری را پشت سر گذاشت، پول مطمئنی روی باب اودنکرک شرط بندی نمی شد که در نقش جیمی مک گیل خزنده ای به نام "Slipping" در یک پیش درآمد بازی کند. که جهش او را از شلمیل کوچک به وکیل لزج تر، سائول گودمن ردیابی کرد.

احتمال بیشتری وجود داشت که جسی، متمطبپز پر زرق و برق، به سمت ماجراجویی های جدید برود. در عوض، البته، آرون پل به صداپیشگی تاد در BoJack Horseman ادامه داد، کسی که اساساً جسی دوست‌داشتنی‌تری است منهای متقاعد کردن آبی کریستالی.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

درست همانطور که فریزر به طور نامحتملی از Cheers جدا شد، سائول نیز از جسد Breaking Bad بیرون آمد. بیش از شش سریال بهتره با ساول تماس بگیری به یک درام عمیق تر و زیباتر در مورد فساد انسانی نسبت به سریال قبلی خود تبدیل شد. از نظر بصری به چیزی مجلل تر از Breaking Bad تبدیل شد، در حالی که هرگز، برای یک لحظه، مهارت کلامی و قطب نما اخلاقی خود را از دست نداد.

برای مثال، اپیزود اخیر، شامل مجموعه‌ای از نماهای زیبا از فضای داخلی آپارتمان سائول بود که مانند فضای داخلی یک نقاشی از عصر طلایی هلند آشکار می‌شد. گاهی اوقات، همه طرح‌ها برای چند لحظه هیپنوتیزم به حالت تعلیق در می‌آمدند، دوربین روی یک اسکناس دلاری که روی یک خار کاکتوس گرفته می‌شد، یا روی ترکیبی انتزاعی از یک تکه فویل فلزی که در اطراف صحرا دمیده شده بود، درنگ می‌کرد.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

تلویزیون بسیار کمی این اعتماد به نفس را دارد که وقت خود را در این راه صرف کند. و همین امر در مورد آن صحنه‌های طولانی و بدون کلام مردان کارگر (آنها معمولاً مرد بوده‌اند) که کارهایی انجام می‌دهند صادق است، خواه ساختن رول دارچین در اوماها، کلاهبرداری پیچیده، ساختن آزمایشگاه متابولیک در زیر لباس‌شویی یا همان طور که مایک زمانی آرام این کار را انجام داد، مانند یک صنعتگر، در حالی که در جنوب مرز دور از اراذل مواد مخدر که می خواستند او را بکشند، قاب پنجره را عوض کرد.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

وینس گیلیگان و همکاران خلاقش می‌دانند، چیزی آرامش‌بخش در مورد تماشای کاری که به آن افتخار می‌کند وجود دارد - کار دستی، دقیق و آگاهانه که پادزهر پیشه‌ورزی را برای کارهای روزمره ثابت می‌کند (آنچه دیوید گریبر، انسان‌شناس فقید آن را «کارهای مزخرف» نامید) . فراتر از مزخرفات، در جهان بینی گیلیگان، احترامی برای اثر و ارج نهادن به آن با به تصویر کشیدن آن بر روی صفحه نمایش وجود دارد - حتی اگر آن اثر در حال پختن مواد غذایی خالص یا دستکاری در سیستم قانونی باشد.

 

واقعاً، در حال حاضر هیچ چیزی در تلویزیون وجود ندارد که جرأت کرده باشد ما را به این روش ها فریب دهد، و همچنین مدت طولانی است که برنامه ای وجود ندارد که بین خطوط داستانی به این سو و آن سو سوئیچ کند، مطمئن باشد که مخاطب آنقدر زرنگ است که بتواند ادامه دهد. چقدر عجیب، شاید حتی منحصر به فرد، پیدا کردن یک درام طولانی که به هوش ما توهین نمی کند، بلکه آن را به کار می اندازد.

همه اینها به این معناست که بعد از 61 قسمت فیلمسازی دقیق، نویسندگی و بازیگری (غیر از یک حمله قلبی در نیمه فصل سر صحنه فیلمبرداری باب اودنکرک عزیز که باعث شد من و بدون شک دیگر طرفداران، نگران خودخواهانه باشیم که، فقط احتمالاً، ما هرگز نمی‌توانیم اپیزودی را ببینیم (به نام) سریال بهتره با ساول تماس بگیری که این داستان را برای ما به پایان می‌رساند) یک لذت تقریباً همیشگی بوده و درسی در مورد اینکه چگونه تلویزیون می‌تواند سینمایی و همچنین غوطه‌ور باشد، حماسی بوده است. و همچنین به شدت روی جزئیات متمرکز شده است.

به همین دلایل، حداقل برای من، این یکی از آن چیزهایی بوده است که در سریال سرگرمی بی وقفه ما - تلویزیون قرار ملاقات، به شدت نادر شده است. اپیزود پایانی آن در نتیجه غم شیرینی است. .

از همان ابتدا، تمام آنچه گفته شد، این یک فرض امیدوارکننده نبود. برای Breaking Bad، گیلیگان این ایده را داشت که سفر والتر وایت از معلم شیمی به سلطان مواد مخدر با کلاه پای خوک، قوس دراماتیک از آقای چیپس تا Scarface را دنبال کرد. اما سریال بهتره با ساول تماس بگیری چنین توسعه شخصیتی ندارد: سائول همیشه بد بوده است، حتی زمانی که جیمی تازه کار بود. یا ممکن است تا آخرین لحظات این پایانی بی‌نقص - زمانی که بالاخره ستاره این اسپین‌آف غیرقابل پیش‌بینی را ترک می‌کنیم، چنین فرض کنیم.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 24 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

این سال حتی دو هفته هم نمی گذرد، اما در حال حاضر یک فیلم فوق العاده درخشان در اعتبار خود دارد. فیلم توهین به کارگردانی زیاد دویری که در فهرست نهایی فیلم خارجی زبان اسکار قرار گرفته است، با درام دادگاهی جذاب که نشان می‌دهد چگونه حتی تنش‌های بین‌فردی جزئی نیز می‌تواند به آسیب‌های ملی تبدیل شود، در میان شکاف‌های فرقه‌ای لبنان فرو می‌رود. در حالی که موضوعاتی که فیلم درگیر آن می شود به موقع و مهم هستند، ادعای شهرت فیلم واقعاً از دستاوردهای فوق العاده آن در هر زمینه، از نویسندگی و کارگردانی گرفته تا بازیگری و فیلمبرداری ناشی می شود.

برای تماشای این فیلم قدیمی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

دوئیری، اهل لبنان که در ایالات متحده تحصیل کرده و به عنوان اپراتور دوربین کوئنتین تارانتینو در «داستان پالپ» خدمت کرده است، از زمان اولین زندگی‌نامه‌اش در «West Beirut» (1998) یکی از صداهای مهم در سینمای خاورمیانه بوده است. مانند درام «حمله» با مضمون تروریسم در سال 2012، که در اسرائیل فیلمبرداری کرد و به‌خاطر آن اقدام در لبنان بازداشت شد، «توهین» نشان می‌دهد که او فیلم‌ساز شجاعی است که نه تنها جایی می‌خواهد که دیگران از پا گذاشتن آن می‌ترسند، بلکه می‌خواهد به آن دست بزند. مهارت هایی که او را با هر نویسنده/کارگردان هالیوودی همتراز می کند.

در کنار تماشای انیمه و انیمیشن، دانلود سریال و دانلود فیلم نیز در نماوا فراهم شده است.

این فیلمساز در دهه 1980 در لبنان روی سن آمد، زمانی که کشور درگیر جنگ داخلی بود. در حالی که از آن زمان تاکنون اسماً در صلح بوده است، اما هنوز گروه‌های قومی و مذهبی مختلف را در خود جای داده است که دشمنی دیرینه‌ای با یکدیگر دارند. کسانی که در مرکز "توهین" قرار دارند مسیحیان هستند که 40 درصد جمعیت را تشکیل می دهند و فلسطینی ها، پناهندگانی که سال ها در لبنان بوده اند و اکنون ده درصد از جمعیت را تشکیل می دهند. (فیلم توسط دوئیری مسیحی و جوئل توما مسلمان نوشته شده است.)

از «توهین» می‌توان چیزهای زیادی در مورد این گروه‌ها و لبنان معاصر یاد گرفت، اما می‌توان با آگاهی کمی از وضعیت تصویر شده وارد فیلم شد و همچنان کاملاً مجذوب این فیلم شد. به این دلیل که تضاد در مرکز درام بسیار شخصی، درونی و قابل تشخیص است. ممکن است در می سی سی پی، پکن یا بوگوتا برگزار شود.

فیلم ایرانی نیز در نماوا پرطرفدار است. یکی از ژانرهای پربازدید آن فیلم سینمایی کمدی است.

عنوان فیلم در واقع ممکن است متکثر بوده باشد، زیرا داستان آن مجموعه‌ای از توهین‌ها را به تصویر می‌کشد، اما اولین آن در یکی از خیابان‌های مسکونی بیروت اتفاق می‌افتد. تونی هانا (عادل کرم)، یک مکانیک سی و چند ساله با همسری باردار، در حال آبیاری گیاهان در بالکن آپارتمانش است که ناخواسته یک خدمه ساختمانی را در خیابان پایین پاشیده است. سرکارگر خدمه، یاسر سلامه (کامل الباشا) متوجه وجود لوله غیرقانونی در آپارتمان تونی می شود و پیشنهاد می کند آن را تعمیر کند. بعد از اینکه تونی در را به صورتش کوبید، یاسر از خدمه اش می خواهد لوله را به هر حال تعمیر کنند. وقتی تونی این را می بیند، لوله جدید را خرد می کند. یاسر که شاهد ویرانی از خیابان است، بر سر تونی فریاد می زند که او یک "خارج کننده لعنتی" است.

این دو کلمه داستان را به حرکت درآورد. مردی فریاد توهین به دیگری می زند که خشمگین شده و عذرخواهی می کند. رئیسش از مرد دیگر خواسته است که عذرخواهی کند تا همه بتوانند ادامه دهند. در ابتدا به نظر می رسد که او تمایل دارد این کار را انجام دهد، اما زمانی که زمان آن فرا می رسد، او نمی تواند. به زودی همه چیز تشدید می شود و مردان به اولین دادگاه از دو دادگاه می رسند، جایی که در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

از پرطرفدارترین ژانرهای فیلم ها در کنار کارتون های رنگارنگ می توان به فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی اشاره کرد.

این رویارویی مطمئناً ارتباط زیادی با دو منیت مرد درگیر دارد. تونی سرسختی است، از آن جورهایی که می توانید تصور کنید آخر هفته در میان بارها وارد دعوا می شود. به عبارت دیگر، همانطور که مرد گفت، یک خار واقعی. سلامه به نوبه خود مردی کم حرف و با چهره عبوس است که به نظر می رسد روحیه رواقی او احساس عمیقی از نارضایتی و رنجش را می پوشاند.

آیا این مهم است که تونی یک مسیحی دست راستی و سلامه یک فلسطینی است؟ در این زمینه، اهمیت زیادی دارد. در صحنه اولیه که تونی درب خانه‌اش را به روی مردی می‌کوبد که به او کمک رایگان ارائه می‌کند، خبری از مذهب، قومیت یا سیاست نیست. اما وقتی به آن فکر می کنید، به راحتی می توانید حدس بزنید که تونی اگر به یک مسیحی هموطنانش خطاب می کرد، این کار را نمی کرد. وقتی سلامه برای عذرخواهی به گاراژ تونی می‌رود، تلویزیون یک سیاستمدار مسیحی راست‌گرا را سرزنش می‌کند که از حضور فلسطینی‌ها در لبنان ابراز تاسف می‌کند. در حالی که مکالمه به سرعت به خصومت تبدیل می شود، تونی غر می زند: "کاش آریل شارون همه شما را از بین می برد" یعنی فلسطینی ها. برای آن، سلامه به شکم او ضربه می زند و اطمینان می دهد که نبرد آینده تلخی در عرصه حقوقی خواهد داشت.

 

زمانی که دومین محاکمه آنها اتفاق می افتد، هر مردی برای مردم مربوطه خود دلیلی شده است. تونی توسط یک تیم حقوقی بزرگ به ریاست یک وکیل مشهور مسیحی به نام وجدی وهبی (کامیل سلامه) نمایندگی می شود. در همین حال، دفاع از سلامه توسط نادین وهبی (دیامند بو عبود)، وکیل جوان باهوشی ارائه می‌شود که به نظر می‌رسد نمونه این عقیده است که می‌شنویم مبنی بر اینکه مسیحیان لیبرال و چپ‌گرا به آرمان فلسطین «روند» است. او همچنین، تصادفاً، دختر وجدی وهبی است.

همانطور که دادگاه دوم در حال گسترش است، طغیان های خشونت آمیزی را در داخل و خارج از دادگاه برمی انگیزد و پوشش رسانه ای پر شور احساسات فرقه ای را در سراسر لبنان برمی انگیزد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 23 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انیمیشن فانتزی ولف واکرز

کارتون سالن، استودیو سازنده «راز کلز»، «آواز دریا» و «نان‌آور» امسال با بهترین فیلمشان بازمی‌گردند، ماجرایی هیجان‌انگیز، غنایی و شگفت‌انگیز به نام «گرگ‌روها». این اثر زیبا پژواک هنرهای دیگری از افسانه‌های کلاسیک گرفته تا فیلم‌های استودیو گیبلی درباره رابطه انسان با طبیعت مانند «شاهزاده مونونوکه» است، اما صدای قوی و قدرتمند خود را نیز توسعه می‌دهد. با بافتی که سرگرمی خانوادگی به ندرت مجاز است و حتی از نظر بصری بلندپروازانه تر از سایر فیلم های Cartoon Saloon، این یک فیلم خاص است.

فیلم هندی دوبله فارسی در کنار فیلم های خارجی آمریکایی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

داستان انیمیشن ولف واکرز در سال 1650 در پس زمینه استعمار انگلیس در ایرلند اتفاق می افتد. الیور کرامول شکارچی به نام بیل گودفلو (شان بین) را به یک پاسگاه دورافتاده می فرستد که با رشد شهر در جنگل های اطراف، شاهد حملات گرگ ها بوده است. وظیفه بیل شکار و کشتن گرگ‌ها است، اما دخترش رابین (آنر کنافسی) از اینکه در شهری که واقعاً پدر یا او را نمی‌خواهد در آنجا جا بماند، ناامید می‌شود تا در وظایف روزانه‌اش به او ملحق شود. لازم به یادآوری است که رابین نیز یک خارجی است، پدرش به گونه ای مجبور به انجام وظیفه می شود که او را هدف تمسخر بچه های محلی قرار می دهد.

فیلم سینمایی و فیلم جدید 2022 نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

رابین مخفیانه دور می‌شود و پدرش را به جنگل تعقیب می‌کند و متوجه می‌شود که افسانه‌هایی که در شهر یک گرگ‌واکر گفته می‌شود درست است. او با مِب (اوا ویتاکر)، دختری که شکل گرگی دارد که از او مستقل است، ملاقات می کند، در حالی که مِبِ انسان در خواب است. او همچنین دارای قدرت شفابخشی و کنترل بر دسته گرگ های شرور است که مردم را عذاب می دهد. مبه منتظر است تا مادرش از حالت گرگی بازگردد، به این امید که سپس گله را به مکان امن تری هدایت کند.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، انیمیشن سینمایی نیز در سایت فیلم نماوا موجود است.

انیمیشن ولف واکرز تقریباً به‌طور کامل از طریق انیمیشن‌های دست‌کشی آشکار می‌شود که بیشتر از آنچه مخاطبان مدرن از کارتون‌ها انتظار دارند، بازتاب هنر آبرنگی است که جان گرفته است. این زیبایی مسحور کننده با توجه بسیار دقیق به جزئیات دارد. رنگ ها در سراسر صفحه پخش می شوند و جزئیات خط گاهی اوقات به نظر می رسد که به طور هدفمند توجه را به این واقعیت جلب می کند که کسی این را کشیده است. انیمیشن گاهی اوقات احساس می کند که به دنبال کمال از نظر CGI و جزئیات است، اما چیزی که من در مورد ظاهر انیمیشن ولف واکرز دوست دارم این بود که چقدر به من یادآوری کرد که هنرمندان انسانی آن را خلق کرده اند. شما می توانید شور و شوق هنر را در هر قاب احساس کنید، که برخی از آنها به اندازه کافی چشمگیر هستند که به دیوار آویزان شوند. از نظر بصری، این یکی از انیمیشن‌های مورد علاقه من در مدت زمان طولانی است، و یادآور زمان‌های دیگری بود که از زیبایی یک اثر انیمیشنی مانند انیمه شهر اشباح یا افسانه پرنسس کاگویا شگفت زده شده بودم.

فیلم عاشقانه 2022 نیز از جدیدترین و پرطرفدارترین ژانرها در نماوا هستند.

با این زبان بصری زیبا، تام مور و راس استوارت آنچه را که «سه‌گانه فولکلور ایرلندی» نامیده می‌شود را با داستانی پر از ماجرا و تنش کامل می‌کنند. این یک افسانه محتاطانه و محتاطانه مانند آنچه مردم معمولاً از آن ژانر انتظار دارند نیست. این واقعاً یک فیلم اکشن است زیرا رابین و مب به دنبال نجات یک روش زندگی و حفظ امنیت مردم خود هستند. و البته لایه‌هایی از زیرمطالب در مورد توانمندسازی، استعمار، و رابطه انسان با طبیعت مادر وجود دارد. این نوع فیلمی است که می‌توانید با فرزندانتان قدردانی کنید، به گونه‌ای که جرقه‌ای برای گفت‌وگو درباره مضامین و هنر ایجاد کند. در هر فریم چیزهای زیادی در جریان است.

علاوه بر تماشا، امکان دانلود فیلم ها در تمامی ژانرها وجود دارد و برای دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 که یکی از دسته ها است، میتوانید به نماوا مراجعه نمایید.

اگر نقصی در انیمیشن ولف واکرز وجود داشته باشد، آن طول است. من احساس می کنم شاهکاری از یک فیلم 95 دقیقه ای در این فیلم 105 دقیقه ای مدفون شده است. برخی از صحنه ها فقط کمی طولانی است و برخی از ایده ها یک بار بیش از حد تکرار می شوند. در حالی که فیلم به دلیل لذت تجربه آن چندان طولانی نیست، احساس می‌کنم می‌توانست کمی سخت‌تر شود و شاید یک کلاسیک فوری باشد.

 

واضح است که این یک شکایت جزئی است و من احساس می‌کنم هر مشکلی که با انیمیشن ولف واکرز داشتم با تماشای دوم و سوم محو می‌شود. و بیش از بسیاری از فیلم هایی که در سال 2020 دیده ام، این فیلمی است که می دانم دوباره آن را تماشا خواهم کرد. در مقاطع مختلف زندگی ام به فیلم های استودیو گیبلی برمی گردم و از بهترین آنها چیزهای متفاوتی می گیرم. من احساس می‌کنم انیمیشن برنده اسکار ولف واکرز قدرت ماندگاری مشابهی خواهد داشت و در دوران کودکی، بزرگسالی و پیری با انرژی متفاوتی بازی می‌کند. هنر بزرگ این توانایی را دارد.

برای سرگرمی کودکان نیز میتوانید انیمیشن های جدید را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید.

 

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 22 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم 007 زندگی کن و بگذار بمیرند نهمین فیلم جیمز باند است و دقیقا بهترین نیست. تمام دختران، حیله‌ها، اتاق‌های کنترل زیرزمینی، لباس‌های یونیفرم پوش و ساعت‌های مچی جادویی را دارد که می‌تواند نگه دارد، اما آن شوخ طبعی را ندارد و سبک بهترین فیلم‌های باند را ندارد.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این ممکن است ربطی به جایگزینی راجر مور به جای شان کانری به عنوان 007 داشته باشد. مور ویژگی های سطحی این کار را دارد: شهرنشینی، ابروهای بلند شده به طرز عجیبی، آرامش زیر آتش و در رختخواب. اما کانری همیشه می توانست نقش را با طنز خاصی سرمایه گذاری کند، حسی از مضحک بودن آن. مور با تعداد زیادی دوتایی و دوتایی عرضه شده است، اما به نظر نمی رسد که او این شوخی را درک کند.

طرح این بار به روش معمول شروع می شود، با ناپدید شدن کسانی که به ناچار به عنوان "سه نفر از بهترین مردان ما" توصیف می شوند. یکی در نیویورک، یکی در نیواورلئان (در حین تشییع جنازه ای که متأسفانه معلوم شد متعلق به اوست) و دیگری در دریای کارائیب درگذشت. نیازی به گفتن نیست، رشته‌ای از تصادفات قتل‌ها را به هم مرتبط می‌کنند و به نظر می‌رسد به آقای بزرگ منتهی می‌شوند. بازی آقای بزرگ را، حدس می زنم، یافت کوتو بازی می کند. باید حدس بزنم زیرا یا گوش نمی‌دادم یا هرگز کاملاً توضیح داده نشد که آیا کوتو در تمام مدت برای بیگ طرفدار بود یا واقعاً بزرگ بود و فقط وانمود می‌کرد که برای او جلو می‌رود. نه اینکه مهم باشد؛ فیلم شخصیت شرور باندی ندارد که شایسته گلدفینگرها، دکتر نوس و اودجاب های گذشته باشد.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، دانلود فیلم نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

آدم های بد، در واقع، کمی پیش پا افتاده هستند. در گذشته، باند دانشمندان شیطانی را که برای به بردگی کشیدن جهان تلاش کرده بودند، غلبه کرد. او طرحی را برای از بین بردن ماهواره های فضایی ما با پرتوهای لیزر شکسته است. بیایید ببینیم، او با محافظت از عرضه طلای ما، دلار را نجات داده است (چیزی که دولت فعلی در آن کمتر موفق است). این چیزهای بزرگی است. اما این بار، تمام افراد بدی که انجام می دهند، تولید هروئین به ارزش یک میلیارد دلار است تا صنعت غیرقانونی دوپینگ را از اوباش بگیرد. (آن‌ها سیاه‌پوست هستند، اما تبلیغات فیلم با مهربانی از قول دادن به آن‌ها خودداری می‌کنند که برنامه‌ای برای چسباندن آن به مرد دارند، شاید به دلیل احترام به اصل بریتانیایی باند. بالاخره این تابستان، «کشف آمریکا» است.)

بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی در کنار ژانرهای دیگر قرار دارد.

عناصر کمی وجود دارد که هر فیلم باند قطعا باید داشته باشد و «زندگی کن و بگذار بمیرد» آنها را دارد. البته با ملاقات با ام و خانم وفادار خانم مانی پنی شروع می شود. باند با بادبادک حامل انسان به مخفیگاه کارائیب می رسد. تعقیب و گریز تماشایی دارد (این یکی شامل قایق های تندرو است، اما به اندازه تعقیب و گریز عالی اسکی دو Bonds قبل سرگرم کننده نیست). این یک شرور به طرز تماشایی نابود شده ای دارد (او یک کپسول هوای فشرده را می بلعد و منفجر می شود). دخترا رو داره و باند تسلط خود را بر چیزهای بهتر در زندگی با درخواست از سرویس اتاق برای یک بطری بولینگر - نه سرد، اما "کمی سرد"، نشان می دهد.

فیلم های کشور های مختلف از جمله فیلم ایرانی و سریال های جدید ایرانی نیز در نماوا فراهم شده است.

و برای اعتبار بخشیدن به آن، یک صحنه اصلی باند را دارد که به نظر می رسد همیشه از فیلم قبلی باند کپی شده است: نفوذ در ارگ زیرزمینی. این صحنه همیشه با فشار دادن یک اهرم یا کشف در مخفی باند شروع می شود. سپس عکسی از یک غار زیرزمینی وسیع است که پر از کارمندان یونیفرم پوشی است که برای انجام کارهای علمی مرموز عجله دارند.

فیلم های اکشن جدید و فیلم جنایی نیز در نماوا قرار دارد.

باند بدون مشاهده از مخفیگاهی به مخفیگاه دیگر می لغزد. کشف می شود؛ از تعقیب کنندگان خود فرار می کند. شش غاز اجیر شده را با عجله می بیند. و سپس از در دیگری عبور می کند و به طور غیرمنتظره شرور را می یابد که در آنجا منتظر اوست. دیالوگ اینجا همیشه یکسان است، چیزی شبیه به "بیا، آقای باند، ما منتظر شما بودیم..." و سپس . . . اما آیا شما همان تصوری را که من می‌دانم، متوجه می‌شوید که بعد از 9 مورد از این موارد، ما به اندازه کافی غذا خورده‌ایم؟

تماشای کارتون جدید نیز برای کودکان در نماوا فراهم شده است.

 

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 16 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم دهکده یک اشتباه محاسباتی عظیم است، فیلمی مبتنی بر فرضی که نمی تواند آن را پشتیبانی کند، فرضیه ای آنقدر شفاف که اگر فیلم آنقدر مهلک نباشد خنده دار می شود. این یک بهانه ضعیف برای یک طرح است، با شخصیت هایی که به زیر یک بعدی حرکت می کنند و وارد Flatland می شوند. ام. نایت شیامالان، نویسنده و کارگردان، در برانگیختن وحشت از داستان های مینیمالیستی مانند «نشانه ها» موفق بوده است، که اگر منطقی به آن فکر کنید پوچ است -- اما آنقدر درگیر می شوید که نمی توانید منطقی فکر کنید. او کارگردانی با مهارت قابل توجه است که داستان هایی را از حالت روحی تداعی می کند، اما افسوس که این بار روز را تعطیل کرد.

فیلم هندی دوبله فارسی در کنار فیلم های خارجی آمریکایی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

پس از نمایش فیلم از منتقدان خواسته شد تا از افشای اسرار داستان جلوگیری کنند. این به این دلیل نیست که ما فیلم را برای شما خراب می کنیم. به این دلیل است که اگر آنها را می شناختی، نمی خواستی بروی. کل این کار یک داستان سگ پشمالو است، و به نوعی، همه راز است. من به سختی می توانم در مورد آن بحث کنم بدون اینکه به طرز دیوانه کننده ای مبهم باشم.

فیلم سینمایی و فیلم جدید 2022 نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

بیایید بگوییم که در زمان و مکان نامشخصی اتفاق می‌افتد، احاطه شده توسط جنگلی که شخصیت‌ها هرگز وارد آن نمی‌شوند. لباس کاراکترها و نبود ماشین و تلفن و مواردی از این دست، حکایت از دهه 1890 یا جامعه آمیش دارد. همه طوری صحبت می کنند که انگار «اقناع دوستانه» را خوانده اند. مهمترین فضایل مدنی، احتیاط و احتیاط است. اینجا روستایی است که به شدت به دهکده شرقی نیاز دارد.

داستان با یک تشییع جنازه با حضور همه روستاییان آغاز می‌شود و پس از آن یک غذای بزرگ در فضای باز پشت میزهای طولانی که با ذرت روی بلال ناله می‌کردند و همه چیزهای دیگر را تزیین می‌کردند. ظاهراً همه در دهکده همه کارها را با هم انجام می‌دهند، اگرچه هیچ‌وقت مشخص نیست که بیشتر شغل‌های آنها چیست. مقداری کشاورزی و نانوایی ادامه دارد.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، انیمیشن سینمایی نیز در سایت فیلم نماوا موجود است.

فیلم آنقدر غم انگیز است که می ترسد در حضور خودش صدایش را بلند کند. این باعث می‌شود حتی در صحنه‌های ملودرام بی‌شرمانه‌ای هم وجود داشته باشد. ما پدرسالار ادوارد واکر (ویلیام هرت) را ملاقات می کنیم که در همه چیز آنقدر عاقل است که به نظر می رسد وزیری است که در باشگاه روتاری صحبت می کند. دخترش آیوی (برایس دالاس هاوارد) نابینا اما بداخلاق است. مرد جوان سرسخت، لوسیوس هانت (خواکین فینیکس)، از بزرگان درخواست می کند که به او اجازه دهند نگاهی به جنگل بیندازد. مادر بیوه او آلیس (سیگورنی ویور) احساساتی نسبت به ادوارد واکر دارد. احمق دهکده (آدرین برودی)، قمار و قمار کلمه ای نیست که من به راحتی از آن استفاده کنم. یک مرد خوب و واقعی وجود دارد (برندان گلیسون). و دامادی که می ترسد پیراهنش چروک شود.

فیلم عاشقانه 2022 نیز از ژانرهای پرطرفدار در نماوا هستند.

داستان با یک تشییع جنازه با حضور همه روستاییان آغاز می‌شود و پس از آن یک غذای بزرگ در فضای باز پشت میزهای طولانی که با ذرت روی بلال ناله می‌کردند و همه چیزهای دیگر را تزیین می‌کردند. ظاهراً همه در دهکده همه کارها را با هم انجام می‌دهند، اگرچه هیچ‌وقت مشخص نیست که بیشتر شغل‌های آنها چیست. مقداری کشاورزی و نانوایی ادامه دارد.

علاوه بر تماشا، امکان دانلود فیلم ها در تمامی ژانرها وجود دارد و برای دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 که یکی از دسته ها است، میتوانید به نماوا مراجعه نمایید.

فیلم آنقدر غم انگیز است که می ترسد در حضور خودش صدایش را بلند کند. این باعث می‌شود حتی در صحنه‌های ملودرام بی‌شرمانه‌ای هم وجود داشته باشد. ما پدرسالار ادوارد واکر (ویلیام هرت) را ملاقات می کنیم که در همه چیز آنقدر عاقل است که به نظر می رسد وزیری است که در باشگاه روتاری صحبت می کند. دخترش آیوی (برایس دالاس هاوارد) نابینا اما بداخلاق است. مرد جوان سرسخت، لوسیوس هانت (خواکین فینیکس)، از بزرگان درخواست می کند که به او اجازه دهند نگاهی به جنگل بیندازد. مادر بیوه او آلیس (سیگورنی ویور) احساساتی نسبت به ادوارد واکر دارد. احمق دهکده (آدرین برودی)، قمار و قمار کلمه ای نیست که من به راحتی از آن استفاده کنم. یک مرد خوب و واقعی وجود دارد (برندان گلیسون). و دامادی که می ترسد پیراهنش چروک شود.

برج های مراقبت از اطراف روستا محافظت می کنند و شراره ها در طول شب می سوزند. اما نه ترس: کسانی که ما انجام می دهیم، و غیره، به آتش بس رسیده اند. آنها در جنگل می مانند و روستاییان در روستا می مانند. لوسیوس می خواهد به جنگل برود و از بزرگان که از این میل اخم می کنند درخواست می کند. آیوی دوست دارد با لوسیوس ازدواج کند، و این را به او می‌گوید، اما او بسیار متفکر و اهل تشییع جنازه است که برای مقابله با او به یک فیلم دیگر نیاز دارد. با این حال آنها همدیگر را دوست دارند. احمق روستایی هم برای آیوی چیزی دارد و گاهی با هم قمار می کنند.

برای سرگرمی کودکان نیز میتوانید انیمیشن های جدید را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید.

اتفاق وحشتناکی برای کسی می افتد. من جرأت نمی‌کنم چه چیزی، و برای کدام و توسط چه کسی را فاش کنم. ادوارد واکر با اکراه تصمیم می‌گیرد کسی را به «شهرها» بفرستد تا برای هر کسی که زخمی شده است دارو بیاورد. و دخترش آیوی، دختری نابینا که در جنگلی راه می‌رود که در آن کسانی که و غیره زندگی می‌کنند، می‌رود. او کلاه زرد سواری خود را بر سر می‌گذارد، و تلاشی مافوق بشری می‌طلبد تا به خانه مادربزرگ فکر نکنیم.

دعواهای جدی ویولن در تراک صدا نفوذ می کند. پاییز، ابری و سرد است. دخترها یک گل قرمز پیدا می کنند و آن را دفن می کنند. همه با صدای منفعل صحبت می کنند. نشاط از شخصیت ها تخلیه شده است. اینها زائران استپفورد هستند. بزرگترها جلساتی دارند که جوانان از آنها حذف می شوند. یکی از زیر تخته ها چیزی پیدا می کند. آیا نمی‌دانستید که دقیقاً در جایی که لازم بود، وجود دارد تا کسی کاری را انجام دهد که بدون آن نمی‌توانست انجام دهد.

 

در نهایت راز کسانی و غیره فاش می شود. نامیدن آن ضد اوج نه تنها به اوج بلکه به پیشوندها نیز توهین خواهد بود. این یک راز تلخ است، حدود یک پله بالاتر از نردبان اصالت روایی از It Was a Dream. در واقع آنقدر بیهوده است که وقتی راز را کشف می کنیم، می خواهیم فیلم را به عقب برگردانیم تا دیگر راز را ندانیم.

و سپس به عقب و عقب رفتن ادامه دهید تا زمانی که به ابتدا برگردیم و بتوانیم از روی صندلی‌هایمان بلند شویم و از سالن تئاتر به عقب برگردیم و از پله برقی بالا پایین برویم و نگاه کنیم که پول از صندوق به جیب می‌رسد. .

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم ۰۰۷: جاسوسی که دوستم داشت (1977) یکی از عجیب‌ترین فیلم‌های جیمز باند است، نه دقیقاً جزء اصلی رئالیسم سینما برای شروع. هیچ یک از شخصیت های آن را نمی توان سه بعدی توصیف کرد، و نه روابط آنها را به ویژه معنادار. همچنین اتفاقاً یک ورودی نسبتاً قدیمی باند است، با مدل‌های موی دهه 1970، مدها و موسیقی متن فیلم Marvin Hamlisch که کمی در کنار دیسکو است. در این فیلم راجر مور بازی می‌کند، کسی که تصور یک قاتل بی‌رحم را ندارد و کارگردانی آن را لوئیس گیلبرت، کارگردان بدنام «دوستان» (1971) بر عهده داشت که دو فیلم 007 دیگرش در میان فیلم‌های پایین‌دست این مجموعه هستند («شما فقط دو بار زندگی می‌کنید» و "Moonraker") و با این حال، نتیجه نهایی بدون شک یکی از درخشان ترین نقاط سری باند است و شامل بخش زیادی از بهترین لحظات آن است.

برای تماشای این فیلم سینمایی کمدی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این فیلم به کارل استرومبرگ (Curd Jurgens)، شرور شیفته اقیانوس و تلاش های او برای جایگزینی "تمدن منحط" آن زمان با شهرهای زیر آب با ربودن زیردریایی های آمریکایی و روسی و تلاش برای استفاده از کلاهک های آنها برای شروع یک آرماگدون هسته ای می پردازد. . این امر سرویس مخفی بریتانیا و KGB را مجبور به سازش می‌کند و جنگ سرد را متوقف می‌کند، ترتیبی که «ناخواسته» 007 را در کنار مأمور فوق‌العاده توانا اما نه چندان رسا XXX، که به نام سرگرد آنیا آماسوا (باربارا باخ) نیز شناخته می‌شود، قرار می‌دهد. دوست پسر توسط باند در صحنه قبل از اعتبار کشته شد. این بدان معناست که 007 باید زمان زیادی را صرف نجات فردی در فیلم کند که بیشتر می‌خواهد از شر او خلاص شود (اگر چه به سختی تنها). ما تا به حال در دوجین سال اوراق قرضه مور به دست آوردیم.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر فیلم های خارجی، فیلم ایرانی نیز قرار دارد.      

چیزی که «جاسوسی که مرا دوست داشت» در ایجاد فضای خطر موجود در برخی از بهترین فیلم‌های باند («از روسیه با عشق»، «اسکای فال») کم دارد، در خلق یک فیلم ظاهراً غیرممکن، آن‌چه را به‌هم می‌آورد. موقعیتی برای قهرمان داستان پس از دیگری، به گونه ای که سایر نوشته ها خوش شانس بودند که یک نمونه واحد را در بر گیرند. مور باندز اغلب زمانی که قصد داشت مخاطبان خود را به وجد بیاورد، زیاده روی می کرد، و برای هر سکانس به یاد ماندنی مانند فرار تمساح از «زندگی کن و بگذار بمیرد»، ما سهم خود را از موارد سر تکان می دادیم، مانند تعقیب و گریز تاک تاب در «اختاپوسی» و تخته موج سواری برفی «دختران کالیفرنیا» در «منظره ای برای کشتن». «TSWL» به اندازه هر فیلم باندی که در حافظه باقی مانده است، شانس داشت و هنوز هم یکی از بالاترین میانگین‌های ضربه‌ای سری دارد. این شامل یکی از بهترین تعقیب و گریزهای ماشینی تمام دوران است که از زمین خشک شروع می شود و با لوتوس اسپریت 007 غوطه ور در آب خاتمه می یابد، تنها وسیله نقلیه باند دیگری که استون مارتین DB5 را برای پول خود به ارمغان می آورد. این صحنه کاملاً مهارت آن را در تشدید تدریجی سرگرمی در صحنه‌های اکشن نشان می‌دهد و آنها را به جلوتر می‌برد، درست زمانی که انتظار می‌رود باند در حال پیچیدن به سمت پایین، روبه‌رو شدن باند در برابر موتورسیکلت با مسافر موشکی است که یک ماشین با یک غول تیرانداز و یک هلیکوپتر خلبان شده است. توسط همان بمبی که چند دقیقه قبل توانست آماسوا را با معاشقه آشکار با "شوهر" مخفی خود (باند) خشمگین کند.

فیلمهای سینمایی ایرانی جدید و فیلم سینمایی دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا قرار دارد.

مطمئناً چند ابزار «آینده‌نگر» در «TSWL» وجود دارد که در ابتدا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسیدند، اما اکنون به طرز خنده‌داری تاریخ‌گذاری شده‌اند. به دوچرخه آبی استفاده شده توسط Bond برای نجات XXX و ساعت Casio (از زمان ارسال پیامک) فکر کنید که پیام‌های M را از طریق "Dymo tape" دریافت می‌کند (خوانندگانی که واقعاً می‌دانند ما در اینجا درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم ممکن است دیگر خیلی جوان نباشند) .

برای کودکان نیز برنامه کودک سینمایی جدید تهیه شده است.

با این حال، بسیاری از سکانس‌های تصویر جزو بهترین‌های این مجموعه هستند، از جمله آنچه که مطمئناً هیجان‌انگیزترین تعقیب و گریز اسکی است که تا به حال فیلم‌برداری شده است، که در آن باند به عقب، جلو می‌لغزد، به عقب می‌چرخد و همه را با یک شیرین کاری برای سنینی که امکان مرگ را می توان در همه جا احساس کرد، فرار از دست دشمنانش با پریدن از کنار کوه در یکی از موارد نادر زندگی سینمایی من که می توانم کل تئاتر را به یاد بیاورم که با تشویق های خودجوش منفجر شد.

یکی از ژانرهایی که میتوانید در نماوا بیابید فیلم سینمایی هندی عاشقانه است.

این یکی از بهترین لحظات 007 شده است (در کنار شاید کشف دختر طلایی در "گلدفینگر") و آهنگی که در ادامه می آید به سرود شخصی و غیر رسمی او تبدیل شده است ("هیچ کس آن را بهتر نمی کند..."). به تغییرات بی‌پایانی (بسیاری از فیلم‌های دیگر باند)، تا جایی که تماشای هر گونه فرار سینمایی که با چتر بازکننده پوشانده می‌شود یا هر آیتمی که جک یونیون را نشان می‌دهد دیگر چندان جالب نیست.

دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی نیز از برنامه‌های نماوا است.

ارنست استاورو بلوفلد در ابتدا قرار بود دوباره نقش شرور اینجا باشد، اما مشکلات حقوقی تهیه‌کنندگان را مجبور کرد تا شخصیتی به نام کارل استرومبرگ را معرفی کنند. او اساساً یک ماکت بدون گربه از بلوفلد با مو و دست‌های تغییر شکل داده شده از نوع اردک دونالد است (باور کنید یا نه)، یک علامت تجاری شبیه دکتر نو که به روشی احمقانه قرار است به توضیح میل او به آب کمک کند، چیزی که مورد توجه قرار نگرفت. به هر حال باید مخاطبان را دنبال کند زیرا هیچ هدف واقعی در طرح نداشت

امکان دانلود نیز در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است. دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی دو ژانر محبوب است. .

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: شنبه 14 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم سیکاریو با دو نشانگر دنیای خشونت‌آمیز آغاز می‌شود، یکی کشف و دیگری یک انفجار، که هر دو زمینه را برای فیلم هیجان‌انگیز رضایت‌بخشی فراهم می‌کنند. این جهانی است که در آن شواهدی از شر در دید آشکار وجود دارد و در دیوارهای خانه ای در حومه آمریکا پنهان شده است. و این دنیایی است که در آن خشونت می تواند در یک چشم به هم زدن فوران کند و جان ها را بگیرد و دیگران را متلاشی کند. گاهی اوقات، «سیکاریو» یک بررسی عمیقاً رضایت‌بخش و شدید از یک جنگ بدون قاعده درگیری است که توسط اجرای تماشایی بنیسیو دل تورو و معمولاً فیلم‌برداری مسحورکننده راجر دیکینز انجام می‌شود. در زمان‌های دیگر، به‌ویژه در قسمت میانی‌اش، «سیکاریو» می‌تواند به طرز ناامیدکننده‌ای خودپسند باشد، پر از عکس‌های هلیکوپتری بالای سر از مرز مکزیک و یک امتیاز تپنده و پرمدعا. این فیلمی است که فوریت‌های هیجان‌انگیز واقعاً عالی را ندارد، اما در فضای کمیاب از ارزش‌های تولید تصفیه‌شده در هر سطح و مجموعه‌ای بی‌عیب وجود دارد. این که از عظمت کمتری برخوردار است می تواند ناامید کننده تلقی شود، اما هنوز چیزهای زیادی برای دوست داشتن در اینجا وجود دارد.

فیلم هندی دوبله فارسی در کنار فیلم های خارجی آمریکایی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

در صحنه آغازین، مامور اف بی آی کیت میسی (امیلی بلانت) در تلاش برای یافتن یک قربانی آدم ربایی در خانه ای در آریزونا است. او به معنای واقعی کلمه از دیوار کامیون خود عبور می کند و فقط یک هدف را در حالی که تفنگ ساچمهای را در جهت او خالی می کند، پایین می آورد. تفنگ ساچمه ای سوراخی را در دیوار ایجاد می کند و جسدی که در پلاستیک پیچیده شده است را نشان می دهد. و این جسد تنها نیست. به زودی، آنها متوجه می شوند که خانه پر از اجساد است و تحقیقات آنها منجر به انفجار می شود. چه خبره؟ چه ترسناکی از مرز شهر معروف خوارز که قانون‌آلود است تا آریزونا عبور کرده است؟

فیلم سینمایی و فیلم جدید 2022 نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

بی باکی و هوش تند میسی توجه مافوقش را به خود جلب می کند و او را به جلسه ای برای یک کارگروه بین سازمانی دعوت می کند. به رهبری مردی مرموز و حرفه ای نامشخص (او ممکن است سیا باشد) به نام مت (جاش برولین)، افرادی که پشت این گروه ضربت قرار دارند آنچه را که از کیت می شنوند دوست دارند. آنها او را سوار می کنند و مت، کیت و آلخاندرو مرموز (بنیسیو دل تورو) به سمت جنوب می روند تا یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کنند و او را برای بازجویی به ایالات متحده بازگردانند. این سکانس به تنهایی نگاهی به "سیکاریو" را توجیه می کند. این تیم با ورود به بخشی از قاره که در آن بزرگان مواد مخدر چنان برجسته شده اند که اجساد مرده در مکان های عمومی به عنوان پیام آویزان می شوند، باید سریع وارد عمل شوند.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، انیمیشن سینمایی نیز در سایت فیلم نماوا موجود است.

در راه بازگشت از مکزیک، آنها در ترافیک در مرز گیر می کنند. اتومبیل‌های اطراف آنها می‌تواند حاوی دوستان قاچاقچی مواد مخدر باشد که منتظر حمله هستند. این صحنه یک استاد کلاس در تولید تنش است. دیکینز به زیبایی از شیشه های ماشین استفاده می کند و ویرایشگر جو واکر به طور یکپارچه اکشن را با هم برش می دهد. این که فیلم دیگر هرگز در بالای این سکانس قرار نگرفت، همان جایی است که مسلماً مشکلات شروع می شود. با چنان شدتی باز می‌شویم که عدم صدای هیس در قسمت دوم شروع به دردسر می‌کند.

بخشی از مشکل این است که فیلمنامه تیلور شریدان واقعاً یک شخصیت اصلی را ایجاد نمی کند. کیت اغلب یک ناظر، یک مسافر ناخواسته و ناآگاه در این سفر است. مت برولین و الخاندرو دل تورو آنقدر به وضوح مسئول اتفاقات هستند که در فکر جابه‌جایی چندین دسیسه هستند، در حالی که کیت نه تنها از نقشی که قرار است بازی کند، بلکه از نقش‌هایی که همه دارند نیز معلوم نیست. متوجه شدم که این احساس سردرگمی بخشی از موضوع است. «سیکاریو» در هسته خود درباره جهانی است که در آن فقدان رهبری در هر دو طرف جنگ مواد مخدر هرج و مرج کامل ایجاد کرده است. و بنابراین منطقی است که در آن یک قهرمان داستان وجود داشته باشد که به همان اندازه به دلیل فقدان قوانین اساسی گیج شده است. با این حال، این باعث می‌شود که فیلمی بسازد که حداقل تا آخرین مرحله که جدول ورق می‌شود و ما متوجه می‌شویم که ممکن است در تمام مدت روی داستان اشتباه تمرکز کرده‌ایم، ضربه احساسی بهترین فیلم‌های هیجانی را نداشته باشد.

فیلم عاشقانه 2022 نیز از ژانرهای پرطرفدار در نماوا هستند.

علیرغم مشکلاتی که با روایت «سیکاریو» دارم، نمی‌توان عناصر فنی را که تا این حد بالاتر از حد متوسط ​​هستند و مهارت دنیس ویلنوو در کارگردانی بازیگران را انکار کرد. او از برولین به عنوان مردی که از بی خبر نگه داشتن اطرافیانش لذت می برد، عملکرد فوق العاده ای می گیرد. او هوش را ابزار دست بالا می داند. دل تورو هدف بسیار متفاوتی دارد، هدفی که به آرامی آشکار می شود و او در اینجا به سادگی مغناطیسی است. او هر صحنه‌ای را که در آن حضور دارد می‌دزدد. بلانت نیز معمولاً عالی است، حتی اگر به نظر برسد که ماهیت ضعیف شخصیت او بزرگترین نقص فیلم است.

علاوه بر تماشا، امکان دانلود فیلم ها در تمامی ژانرها وجود دارد و برای دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 که یکی از دسته ها است، میتوانید به نماوا مراجعه نمایید.

زمانی که «سیکاریو» به مرحله نهایی خود می‌رسد و ویلنوو و دیکینز از طریق ضربه‌های زیر پوشش تاریکی با عینک‌های دید در شب به قلمرو «زیرو تاریکی سی» نزدیک می‌شوند، نمی‌توان فیلم‌نامه را انتخاب کرد. وقتی مرگ و زندگی در جریان است، مثلاً در آن صحنه در اتوبان، و واقعاً کل قسمت پایانی، «سیکاریو» به سطحی می‌رسد که امیدوارم در تمام مدت حفظ شود. این یک فیلم کامل از آن صحنه آغازین می شود - فیلمی از رازها و تهدید خشونت مداوم. این در مورد دنیایی است که ما واقعاً حتی نمی توانیم آن را در مورد عدم نظم و درجه بی رحمی آن درک کنیم. و در حیاط خلوت ماست.

برای سرگرمی کودکان نیز میتوانید انیمیشن های جدید را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

البته این فرمول خالص است. دو مرد - یکی سفید و دیگری سیاه پوست - از پس‌زمینه‌های متضاد قطبی با شخصیت‌های بسیار متضاد تحت شرایط غیرعادی دور هم جمع می‌شوند. آنها از یکدیگر می آموزند، یکدیگر را برای بهتر شدن تغییر می دهند و متوجه می شوند که - حدس بزنید چیست؟ - بالاخره آنها چندان متفاوت نیستند.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

فیلم کتاب سبز همه چیز و بیشتر است: همچنین در حالی اتفاق می‌افتد که این دو مرد در طول سال 1962 در حال رانندگی در جنوب آمریکا هستند، بنابراین حاوی چندین فرمول به طور همزمان است. این فیلم سفر جاده ای ناهماهنگ با دوستان است با پیامی در مورد روابط نژادی، ورود به سینما در اوج فصل جوایز و تعطیلات، درست به موقع برای اینکه همه ما احساس بهتری نسبت به دنیا داشته باشیم - یا حداقل یک نگاه کوتاه به ما بدهد. امید در این دوره از تقسیم بندی سیاسی و ایدئولوژیک. به عنوان یک امتیاز اضافی، اتفاقاً از یک داستان واقعی نیز الهام گرفته شده است.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، دانلود فیلم نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

اما لعنت به اگر تقریباً در تمام مدت زمان دو ساعت به اضافه خود به زیبایی کار نکند. «کتاب سبز» نوعی فیلم‌سازی قدیمی است که استودیوهای بزرگ دیگر ارائه نمی‌دهند. براق و پرزرق و برق است، در امتداد سطح مسائل عمیقاً احساسی و پیچیده می‌چرخد در حالی که به اندازه کافی در آنها فرو می‌رود تا طعم واقعی را به ما بچشاند.

و لذت آن تقریباً به طور کامل ناشی از نقش آفرینی ویگو مورتنسن و ماهرشالا علی عالی است. هر دو بازیگر نقش خود را با دقت و رقت آغشته می کنند. آنها به طور جداگانه در انواع آشنای خود تفاوت های ظریفی پیدا می کنند و یک شیمی روحی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. تماشای آن‌ها از ابتدا تا انتها با هم لذت بخش است، حتی اگر از ابتدا می‌توانید دقیقاً بفهمید که تا پایان لحظات مشخصی بین آنها چگونه خواهد بود.

فیلم های کشور های مختلف از جمله فیلم ایرانی و سریال های جدید ایرانی نیز در نماوا فراهم شده است.

ممکن است تعجب کنید که بدانید این قطعه معمولی از فیلم‌سازی باکلاس و الهام‌بخش از کارگردان و همکار نویسنده، پیتر فارلی، یک استاندارد قدیمی کمدی کمدی در کنار برادرش، بابی، می‌آید. این یک فرصت نادر برای او برای کارگردانی انفرادی است و ممکن است به نظر یک جدایی بیاید. اما کمدی بولینگ «کینگ پین» که به‌طور غم‌انگیزی مورد توجه قرار نگرفته است، دارای تعدادی از مضامین متضاد در سفر جاده‌ای و همچنین امکان دوستی غیرمنتظره است. شیرینی زیربنایی - و نیاز به شایسته بودن برای دیگران - اغلب در زیر هنجارها و مایعات بدن وجود دارد که برای چندین دهه نان و کره برادران بوده است. و این مطمئناً در قلب "کتاب سبز" قرار دارد.

 

در یک تلنگر نژادپرستانه از «رانندگی خانم دیزی»، تقریباً 30 سال پس از آن که آن فیلم تعداد انگشت شماری از اسکار از جمله بهترین فیلم را به دست آورد، «کتاب سبز» مرد سفیدپوستی را نشان می دهد که به عنوان راننده و پیشخدمت، و عضله و مشکل همه جانبه خدمت می کند. حل کننده - به یک مرد سیاه پوست. (این بدان معنا نیست که فیلم کاملاً عاری از لحظات ناجی سفیدپوست است، اما نمونه‌هایی از نجات شخصیت علی مورتنسن را نیز ارائه می‌کند.) عنوان از راهنمای سفر رستوران‌ها و متل‌هایی است که سیاه‌پوستان اجازه داشتند در مناطق جدا شده رفت و آمد کنند. جنوب.

فیلم های اکشن جدید و فیلم جنایی نیز در نماوا قرار دارد.

توانایی‌های آفتاب‌پرست‌مانند مورتنسن بار دیگر در اینجا به نمایش گذاشته می‌شود، زیرا او در نقش تونی واللونگا ناپدید می‌شود – یا «تونی لیپ»، همان‌طور که او در میان هموطنان ایتالیایی-آمریکایی خود در نیویورک شناخته شده است. (پسر تونی، نیک، فیلمنامه واضح و محبت آمیز را با فارلی و برایان هیز کوری نوشته است.) یک مرد بی پروا و دوست داشتنی با اشتهای زیاد و وفاداری حتی بیشتر به همسرش (لیندا کاردلینی دوست داشتنی) و دو جوان. پسران، تونی از ماندن در همان بخش برانکس که همیشه در آن زندگی می‌کرد، راضی است. یک سیگار همیشه حاضر از دهانش آویزان می شود و او زبان انگلیسی را به هم می زند. او که در کلوپ شبانه کوپاکابانا به عنوان یک جسارت‌باز کار می‌کند و این‌جا و آنجا برای پول نقد بیشتر قمار می‌کند، به اندازه‌ای در اطراف اوباش باقی می‌ماند تا خود را از خطر واقعی دور نگه دارد. (در لحظات اولیه که نشان دهنده احساس درست و نادرست اوست، ترجیح می دهد ساعتش را گرو بگذارد تا قبل از کریسمس زندگی خود را تامین کند تا اینکه برای پولی آسان برای بعضی از بچه ها کار کند.)

تماشای کارتون جدید نیز برای کودکان در نماوا فراهم شده است.

اما پس از آن، امکان استخدام پیش می آید که به او امکان می دهد ثبات مالی واقعی را برای خانواده خود فراهم کند، حتی اگر چند ماه او را از آنها دور کند. دکتر دان شرلی از علی، یک پیانیست در سطح جهانی، به کسی نیاز دارد که او را در یک تور در شهرهای سراسر ساحل شرقی و جنوب رانندگی کند، جایی که او هم در سالن‌های کنسرت و هم در خانه‌های شخصی اجرا خواهد کرد. شرلی - یا همان طور که تونی او را "دکتر" می نامد - همه چیزهایی است که تونی نیست: تحصیل کرده، پیچیده، خوش بیان، دقیق. و مشکی. تونی ممکن است پسر خوبی باشد، اما او ایده‌های قدیمی و نادرست درباره آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار دارد و بیش از نوعی نژادپرستی علیه آنها است، همانطور که واکنش اولیه او به چند لوله‌کشی که در خانه‌اش کار می‌کردند نشان می‌دهد. واضح است که همه چیز در شرف تغییر است.

بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی در کنار ژانرهای دیگر قرار دارد.

علی ظرافتی را برای نقش به ارمغان می آورد اما آسیب پذیری متحرکی را نیز به همراه دارد. وقتی برای اولین بار او را در آپارتمان تزئین شده اش بالای کارنگی هال می بینیم، جایی که لباس و جواهرات به تن دارد و به معنای واقعی کلمه روی تختی بالای تونی نشسته است تا برای این کار با او مصاحبه کند، به راحتی می توان حدس زد که او به سادگی فرومایه و بداخلاق خواهد بود. اما داک سایه ها و پیچیدگی ها را با پیشرفت سفر آشکار می کند و به عذاب درونی اش اشاره می کند که او را به ساختن یک پوسته بیرونی تصفیه شده سوق داده است.

 

لذت اصلی «کتاب سبز» از تماشای شوخی‌های تونی و داک ناشی می‌شود که از شهری به شهر دیگر می‌آیند – گفت‌وگوهای کوچک، آشنایی با یکدیگر و به هم ریختن اعصاب یکدیگر. نظرات متمایز آنها در مورد مرغ سرخ شده و ریچارد کوچک، برای مثال، کلیشه های سنتی را به چالش می کشد. اغلب اوقات، دوستی رو به رشد آنها دقیقاً همانطور که انتظار دارید انجام می شود. وقتی همسر تونی از او می‌خواهد که نامه‌هایش را از جاده بنویسد، و او از خجالت ناراحت می‌شود، می‌دانید که دکتر به او کمک می‌کند تا پیام‌های شیوا و عاشقانه بفرستد تا او را بفرستد.

اما صحنه های دیگر شگفتی هایی را در جزئیات اجرای آنها ارائه می دهد. این امر به ویژه در اجراهای قدرتمند پیانو صادق است (که با کمک یک بدن دوبل به دست می‌آید، اگرچه رفتار برازنده علی قانع کننده است). آن‌ها نشان‌دهنده دگرگونی‌هایی هستند که بین دو مرد اتفاق می‌افتد، اگر بهتر از دیالوگ آنها نباشد، به‌ویژه در آخرین نمایش سفر، جایی که بسیاری از ایده‌های فیلم درباره نژاد و هویت به شکل شاد و رضایت‌بخشی در هم می‌پیچد. در واقع ممکن است در پایان متوجه شوید که کمی خفه می شوید، حتی اگر قبلاً بارها در این سفر بوده اید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 10 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دیزنی پلاس با نمایش های اصلی در سایه کتابخانه عظیم خود راه اندازی می شود

برای تماشای این فیلم سینمایی وسترن به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

پس از ماه‌ها تبلیغ، بالاخره فردا، ۱۲ نوامبر، Disney Plus قادر مطلق راه‌اندازی می‌شود و خانه موش تعدادی نمایش اصلی را حذف می‌کند تا همراه با کاتالوگ صدها فیلم انیمیشن کلاسیک، فیلم‌های مارول، فیلم‌های «جنگ ستارگان» و فصل های تلویزیونی (از جمله کل «سیمپسون ها»). بزرگ‌ترین نمایش جدید «ماندالوریان» است، برنامه‌ای که در دنیای لوکاس‌فیلم اتفاق می‌افتد که دیزنی ترجیح داد از قبل در اختیار منتقدان قرار ندهد (فردا اولین بازبینی اولین نمایش را خواهیم داشت)، و بزرگترین فیلم نسخه جدید آن است. از «بانو و ولگرد»، امروز بررسی شد. چی چیز باقی مانده است؟ مجموعه ای از برنامه های خوب تا متوسط ​​دقیقاً همان مخاطبانی را هدف قرار می دهد که در چند دهه گذشته کانال دیزنی را تماشا کرده اند. یک بار دیگر، پیکسار روز را می دزدد، اگرچه یک نمایش واقعی واقعی جدید نیز باید طرفدارانی داشته باشد. به ترتیب اولویت:

انیمیشن جرقه‌ های کوتاه

با فاصله بین ماراتن های Disney و Canon Pixar که قرار است بر زندگی مشترکین Disney Plus در سراسر جهان تسلط پیدا کند، سری به این سری فیلم های کوتاه از شرکتی بزنید که «داستان اسباب بازی»، «Inside Out»، «WALL» به ما داده است. -E، «پیدا کردن نمو»، و بسیاری دیگر. طرفداران «داستان اسباب‌بازی 4» تابستان امسال از مجموعه کوتاه «فورکی سؤال می‌پرسد» لذت خواهند برد، که در یک مجموعه 10 قسمتی کوتاه 2 تا 3 دقیقه‌ای، اسپورک مضطرب را به نمایش می‌گذارد. آن‌ها سرگرمی‌های هوشمندانه‌ای هستند که صداپیشگی تونی هیل و جان راتزنبرگر را به نمایش می‌گذارند. مجموعه‌ای که در آن به کارکنان پیکسار شش ماه و بودجه محدود برای ساخت یک فیلم کوتاه فرصت داده می‌شود، جاه‌طلبانه‌تر است. سه قطعه کوتاه از این برنامه در اوایل سال جاری در یوتیوب منتشر شد - «Purl»، «Smash and Grab» و «Kitbull» - و همه آنها اینجا هستند، تا با مجموعه‌ای از پیشنهادات ماهانه جدید همراه شوند، که با « زیبا» شروع می‌شود. شناور» درباره پدری که دخترش شناور است. هر چهار مورد بلندپروازانه و به گونه‌ای متفاوت هستند که ما اغلب در فیلم‌های کوتاهی که پیش از فیلم‌های پیکسار در سینماها می‌بینیم، نمی‌بینیم. آنها را بررسی کنید

در سایت فیلم نماوا علاوه بر فیلم های خارجی، فیلم ایرانی نیز قرار دارد.      

"Encore!"

موثرترین سریال اصلی در دیزنی پلاس انیمیشنی نیست و حتی تخیلی نیست - این واقعیت نمایشی است با یک فرض ساده و شگفت‌انگیز: یک دیدار مجدد در دبیرستان موسیقی. بازیگران تولیدات دبیرستانی بازمی گردند تا نمایشنامه ای را که دهه ها قبل در آن بودند، دوباره روی صحنه ببرند. به کارگردانی کریستن بل، "Encore!" نمایشی هوشمندانه و خوش ساخت است که از دبیرستان تا بزرگسالی بیشتر به این موضوع می‌پردازد که چگونه تغییر می‌کنیم (و چقدر تغییر نمی‌کنیم). تماشای مردم در حال لغزش به سمت ناامنی‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند یا احیای جنبه‌های هنری که زندگی آنها را مجبور به سرکوب می‌کند، تلویزیون واقعیت جذابی را به وجود می‌آورد.

"پروژه قهرمان مارول"

فیلمهای سینمایی ایرانی جدید و فیلم سینمایی دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا قرار دارد.

این واقعیت نمایشی که تا حدی دستکاری‌کننده‌تر است، اما در مواقعی هنوز مؤثر است، طراحی شده است تا مردم را تشویق کند تا قهرمانان واقعی جهان را بشناسند. هر قسمت داستان شخصی را شرح می دهد که به درستی می توان او را قهرمان نامید، که مارول سپس از او برای ساختن کتاب کمیک خود استفاده می کند.

یکی از ژانرهایی که میتوانید در نماوا بیابید فیلم سینمایی هندی عاشقانه است.

با کنار گذاشتن نام تجاری تا حدودی تهوع‌آور که گنجاندن آن در دنیای مارول نشانه نهایی قهرمانی است، این داستان‌های انسان‌دوستانه در برخی مواقع به‌طور غیرقابل انکاری قدرتمند هستند و سریال به‌طور منطقی ساخته شده است. گاهی اوقات بچه‌ها می‌توانند از یادآوری استفاده کنند که همه قهرمان‌ها شنل نمی‌پوشند، و این مکان معقولی برای شروع گفتگو درباره تعریف کلمه "قهرمان" است.

"جهان از نظر جف گلدبلوم"

دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی نیز از برنامه‌های نماوا است.

تحمل کلی شما نسبت به شخصیت پیرمرد عجیب جف گلدبلوم که او در دهه گذشته به یک برند تبدیل شده است، تعیین می کند که در نهایت چند قسمت از این سریال اصلی را تماشا خواهید کرد. در حالی که من گلدبلوم را به عنوان یک بازیگر دوست دارم، گرایش او به عجیب و غریب بودنش در مصاحبه‌ها، او را به کریستوفر واکن جدید تبدیل کرده است، و کمی از این موضوع تا حدودی بسیار مفید است. اپیزودهای این مجموعه شامل گلدبلوم است که در حال بررسی موضوعات مختلف است - مانند «کفش‌های کتانی» در اولین نمایش و «بستنی» در قسمت دوم - اما آنها در واقع فقط وسیله‌ای برای بازیگر هستند تا تصویر جدید خود را اصلاح کند. یک آگهی تبلیغاتی نیم ساعته را تصور کنید. من آن را بیشتر آزاردهنده دیدم.

داستان تخیل

امکان دانلود نیز در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است. دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی دو ژانر محبوب است.

آیا آن ویدئوهایی را که در دنیای دیزنی در مورد تاریخ پارک می بینید، می شناسید؟ یک نسخه سری از آن را تصور کنید، با ارزش و عمق تولید تا حد زیادی. این سریال مستند پیشنهاد می‌کند داستان تاریخ پارک‌های دیزنی را روایت کند، اما بیشتر شبیه یک فیلم تجاری اطلاعاتی است تا مستند. این فیلم که توسط افراد با سابقه پارک‌ها تهیه و کارگردانی شده است، یک قطعه تلویزیونی شگفت‌انگیز است که می‌تواند Disney World را در رده‌های مشابه عجایب هفتگانه جهان قرار دهد. من عاشق دنیای دیزنی هستم، اما شما تقریباً هیچ چیز از این سریال یاد نخواهید گرفت، سریالی که باید یک گام به عقب برمی داشت و کاری فراتر از یک تبلیغات طولانی مدت انجام می داد.

برای کودکان نیز برنامه کودک سینمایی جدید تهیه شده است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com