محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


انیمه پیک پرنده، یک انیمیشن ژاپنی به کارگردانی هایائو میازاکی و محصول استودیو گیبلی است. این فیلم داستان جادوگری جوان به نام کیکی را روایت می‌کند که به شهری جدید نقل مکان می‌کند تا با استفاده از چوب جاروش خدمات تحویل کالای خود را راه‌اندازی کند. در طول راه، او دوستان جدیدی پیدا می کند و با چالش های مختلفی روبرو می شود که به رشد و کشف نقاط قوت خود کمک می کند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است. 

به طور کلی، «خدمات تحویل کیکی» یک فیلم جذاب و دلچسب است که ترکیبی لذت بخش از جادو، ماجراجویی و تم های دوران بلوغ را ارائه می دهد. این انیمیشن خیره کننده است، با رنگ های زنده و جزئیات پیچیده که دنیا و شخصیت ها را زنده می کند. موسیقی ساخته شده توسط Joe Hisaishi نیز یک نکته برجسته است که لحن عجیب و نشاط‌آور فیلم را کاملاً به تصویر می‌کشد.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید

یکی از نقاط قوت فیلم شخصیت های آن است، به خصوص خود کیکی که یک قهرمان داستان دوست داشتنی است. مبارزات و پیروزی‌های او در حالی که تلاش می‌کند جایگاه خود را در جهان بیابد، با بینندگان در هر سنی طنین‌انداز خواهد شد. این فیلم همچنین دارای حس قوی شگفتی و جادو است، با جزئیات تخیلی فراوان و لحظات مسحور کننده که تماشای آن را لذت بخش می کند.

به طور کلی، انیمه پیک پرنده یک فیلم انیمه کلاسیک است که جایگاه شایسته‌ای را در قلب بسیاری از بینندگان در سراسر جهان به دست آورده است. برای علاقه مندان به داستان های انیمیشن، فانتزی و دوران بلوغ، دیدن آن ضروری است.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید

"خدمات تحویل کیکی" یک انیمیشن ژاپنی است که در ژانرهای فانتزی، ماجراجویی و خانوادگی قرار می گیرد. داستان یک جادوگر جوان به نام کیکی است که به شهر جدیدی نقل مکان می کند تا با استفاده از چوب جاروش خدمات تحویل خود را راه اندازی کند و چالش های مختلفی که در تلاش برای یافتن جایگاه خود در جهان با آن روبرو می شود. این فیلم همچنین مضامین دوستی، استقلال و رشد شخصی را بررسی می‌کند و آن را به یک کلاسیک محبوب برای بینندگان در هر سنی تبدیل می‌کند.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی

انیمه پیک پرنده به طور کلی برای بینندگان در هر سنی مناسب در نظر گرفته می شود. این فیلم دارای رتبه G در ایالات متحده و رتبه U در انگلستان است که به معنای مناسب برای مخاطبان عمومی است. مضامین دوستی، استقلال، و خودشناسی برای کودکان و بزرگسالان قابل ارتباط و لذت بخش است. علاوه بر این، انیمیشن خیره کننده و داستان سرایی عجیب و غریب فیلم، تماشای آن را بدون در نظر گرفتن سن لذت بخش می کند. در مجموع، «سرویس تحویل کیکی» یک فیلم خانوادگی است که تماشاگران در هر سنی می توانند از آن لذت ببرند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

اگر از «پیک پرنده» لذت بردید، چندین انیمه و انیمیشن دیگر نیز وجود دارد که ممکن است از آنها لذت ببرید. در اینجا چند توصیه وجود دارد:

1- انیمه همسایه من توتورو: این یکی دیگر از فیلم های انیمه کلاسیک استودیو گیبلی به کارگردانی هایائو میازاکی است. داستان دو خواهر را روایت می کند که به حومه شهر نقل مکان می کنند و با روح جنگلی جادویی به نام توتورو دوست می شوند.

2- انیمه بازگشت گربه: این فیلم انیمه ای نیز از استودیو گیبلی، داستان دختر جوانی را روایت می کند که به پادشاهی جادویی گربه ها منتقل می شود. دارای شخصیت های جذاب، انیمیشن لذت بخش، و داستان عجیب و غریب است.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

3- انیمیشن پونیو: یکی دیگر از فیلم های استودیو گیبلی به کارگردانی هایائو میازاکی، "پنیو" داستانی خارق العاده از پسر جوانی است که با یک شاهزاده ماهی قرمز دوست می شود و به یک ماجراجویی جادویی می پردازد.

4- انیمیشن بندانگشتی: این فیلم انیمیشنی که با نام "Arrietty" نیز شناخته می شود، یکی دیگر از تولیدات استودیو گیبلی است. داستان خانواده کوچکی از وام گیرندگان است که در زیر تخته‌های یک خانه انسانی زندگی می‌کنند و دوستی بین یک وام‌گیر جوان به نام آریتی و پسری به نام شاون شکل می‌گیرد.

5- مری و جادوگر: این فیلم انیمه به کارگردانی هیروماسا یونبایاشی، داستان دختر جوانی را روایت می کند که یک گل جادویی را کشف می کند که به او قدرت می دهد یک شب جادوگر شود. دارای انیمیشن خیره کننده و یک ماجراجویی هیجان انگیز است که شما را در لبه صندلی خود نگه می دارد.

این انیمه ها و انیمیشن ها شبیه «خدمات تحویل کیکی» هستند که همگی دارای جهان های جادویی، شخصیت های جذاب و داستان های دل انگیز هستند.

برای تماشای انیمیشن جدید و فیلم و سریال به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

هایائو میازاکی یک انیماتور، فیلمساز و هنرمند افسانه ای ژاپنی است که به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین کارگردانان انیمیشن در تمام دوران شناخته می شود. او به همراه ایسائو تاکاهاتا و توشیو سوزوکی استودیو گیبلی، یک استودیوی مشهور انیمیشن در ژاپن را تأسیس کرد. میازاکی بسیاری از نمادین ترین فیلم های این استودیو را کارگردانی کرده است، از جمله «همسایه من توتورو»، «ارواح دور» و «شاهزاده مونونوکه».

 

فیلم‌های میازاکی به خاطر انیمیشن‌های خیره‌کننده، داستان‌گویی تخیلی و مضامین پیچیده‌شان شناخته می‌شوند. آنها اغلب محیط زیست گرایی، صلح طلبی و فمینیسم را بررسی می کنند و شخصیت های قوی و قابل ربط دارند. آثار او تحسین منتقدان و جوایز متعددی از جمله چندین جایزه اسکار و شیر طلایی از جشنواره فیلم ونیز را به دست آورده است.

 

Studio Ghibli یک استودیوی انیمیشن ژاپنی است که در سال 1985 توسط میازاکی، تاکاهاتا و سوزوکی تأسیس شد. این استودیو فیلم های انیمیشن محبوب بسیاری از جمله "خدمات تحویل کیکی"، "پورکو روسو" و "قلعه متحرک هاول" را تولید کرده است.

فیلم های این استودیو به خاطر انیمیشن های زیبا، شخصیت های به یاد ماندنی و داستان های جذابی که برای مخاطبان در هر سنی جذاب است، شناخته می شوند.

 

استودیو گیبلی با فیلم‌های محبوبش در ژاپن و سراسر جهان به یکی از تأثیرگذارترین استودیوهای انیمیشن در جهان تبدیل شده است. این استودیو دارای سبکی متمایز است که الهام بخش بسیاری از انیماتورها و فیلمسازان دیگر بوده است و میراث آن تا سال های آینده بر دنیای انیمیشن تاثیر گذاشته و شکل می دهد.

 

 

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم قطار سریع السیر قطبی، یک انیمیشن کریسمس آمریکایی محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی رابرت زمکیس و بر اساس کتابی به همین نام توسط کریس ون آلزبورگ برای کودکان است. این فیلم با صدای تام هنکس در چندین نقش مختلف و داستان پسر جوانی را روایت می کند که در شب کریسمس با قطار جادویی به قطب شمال می رود.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

یکی از نکات قابل توجه فیلم انیمیشن آن است که نفس گیر و واقعی است. توجه به جزئیات در طراحی کاراکترها و محیط ها چشمگیر است و فناوری ضبط حرکتی که برای جان بخشیدن به شخصیت ها استفاده می شود، درجه یک است.

یکی دیگر از جنبه های برجسته فیلم، موسیقی متن آلن سیلوستری است که روح جادویی و دلچسب داستان را کاملا به تصویر می کشد. موسیقی لایه‌ای از عمق احساسی را به فیلم اضافه می‌کند و کمک می‌کند مخاطب را بیشتر به دنیای فیلم بکشاند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

یکی از انتقادات به فیلم این است که برخی از دیالوگ‌ها می‌توانند درهم و تعلیمی باشند، و برخی از طنزها از بین می‌رود. با این حال، این مسائل جزئی هستند و از کیفیت کلی فیلم کم نمی کنند.

در خاتمه، «اکسپرس قطبی» یک فیلم بصری خیره کننده و از نظر احساسی رضایت بخش است که برای فصل تعطیلات عالی است. چه از طرفداران انیمیشن، فیلم های کریسمس یا فقط داستان سرایی خوب باشید، این فیلم مطمئناً خوشحال خواهد شد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

اگر از فیلم قطار سریع السیر قطبی لذت بردید، می‌توانید از فیلم‌های زیر نیز لذت ببرید که حس جادویی و دل‌انگیز مشابهی دارند:

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

"Elf" (2003) - کمدی در مورد انسانی که توسط الف ها در قطب شمال بزرگ شد و برای یافتن پدر واقعی خود به شهر نیویورک می رود.

"سرود کریسمس" (2009) - بازگویی داستان کلاسیک چارلز دیکنز در مورد ابنزر اسکروج و ارواح کریسمس در گذشته، حال و آینده.

 

"چگونه گرینچ کریسمس را دزدید" (2000) - اقتباسی سینمایی از داستان کلاسیک دکتر سوس در مورد گرینچ و نقشه او برای سرقت کریسمس از Whos in Whoville.

"بابانوئل" (1994) - کمدی در مورد مردی که به طور تصادفی باعث می شود بابانوئل در شب کریسمس از پشت بام خود به پایین بیفتد و مجبور شود جای او را بگیرد.

"تنها در خانه" (1990) - کمدی در مورد پسر جوانی که به طور تصادفی وقتی خانواده اش برای تعطیلات کریسمس به تعطیلات می روند و مجبور است از خانه خود در برابر دو سارق دفاع کند، جا مانده است.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

این فیلم‌ها همگی ترکیبی مشابه از طنز، قلب و روحیه تعطیلات دارند که می‌توانند برای مخاطبان در هر سنی لذت ببرند.

داستان در مورد پسر جوانی است که در مورد وجود بابانوئل تردید دارد. در شب کریسمس، او صدای سوت قطار را در خارج از خانه‌اش می‌شنود و تصمیم می‌گیرد آن را دنبال کند، اما قطاری جادویی به نام فیلم سینمایی قطار سریع السیر قطبی را کشف می‌کند که عازم قطب شمال است.

پسر سوار قطار می شود و با چند کودک دیگر و همچنین با هادی که تام هنکس نقش او را بازی می کند، ملاقات می کند. در طول سفر، بچه ها با بسیاری از تجربیات شگفت انگیز و جادویی مواجه می شوند، از جمله ملاقات با خود بابا نوئل.

با این حال، اعتقاد پسر به جادوی کریسمس زمانی مورد آزمایش قرار می گیرد که او متوجه می شود که همه در قطار به بابانوئل اعتقاد ندارند. پسر از طریق تجربیات خود در قطار، معنای واقعی کریسمس و قدرت باور را می‌آموزد.

در پایان، پسر با اعتقادی دوباره به جادوی کریسمس و قدردانی تازه‌ای از قدرت تخیل و روح انسانی به خانه بازمی‌گردد.

این یک فیلم انیمیشن فانتزی خانوادگی است. می توان آن را به عنوان یک فیلم کریسمس طبقه بندی کرد، زیرا داستان در شب کریسمس اتفاق می افتد و حول فصل تعطیلات می چرخد.

علاوه بر این، فیلم دارای عناصری از ماجراجویی و رمز و راز است، زیرا کودکان در قطار سفری به قطب شمال را آغاز می کنند و در طول مسیر با بسیاری از تجربیات جادویی و هیجان انگیز روبرو می شوند.

این فیلم همچنین دارای برخی طنزهای آرام و همچنین مضامین دوستی، اعتقاد و معنای واقعی کریسمس است که آن را به فیلمی تاثیرگذار و دلچسب تبدیل می کند که می تواند برای مخاطبان در هر سنی لذت ببرد.

«اکسپرس قطبی» یک فیلم عالی برای کودکان است. این فیلم دارای رتبه G است، به این معنی که برای همه مخاطبان مناسب است و مضامین آن دوستی، اعتقاد و جادوی کریسمس مطمئنا بینندگان جوان را خوشحال می کند.

 

علاوه بر این، انیمیشن از نظر بصری خیره کننده است و شخصیت ها دوست داشتنی و قابل ربط هستند و ارتباط کودکان با داستان را آسان می کند. موسیقی متن و موسیقی متن فیلم نیز عالی است و لایه ای از هیجان و احساسات را به فیلم اضافه می کند.

به طور کلی، «اکسپرس قطبی» یک فیلم دل انگیز و جادویی است که برای فصل تعطیلات عالی است و مطمئناً در بین کودکان و خانواده ها مورد علاقه خواهد بود.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم امپراطوری روشنایی

فیلم امپراطوری روشنایی عنوانی باشکوه برای درام شخصیتی جدید و صمیمی سام مندز است که کمی تاریک و بدون تمرکز شروع می‌شود و با رها شدن، واضح‌تر و روشن‌تر می‌شود.

جدیدترین سریال منتشر شده، سریال آکتور و پخش زنده فوتبال را در نماوا تماشا کنید.

داستان در پاییز و زمستان 1980-1981 در شهر ساحلی مارگیت، کنت، حول یک سالن تئاتر آرت دکو با دو پرده می‌گذرد که فیلم‌هایی را نشان می‌دهد که در آن زمان جدید بودند (از جمله «گاو خشمگین»، «جنون به هم بزنید، "و "9 تا 5") و این تخیل مندس جوان را تغذیه کرد که بخش هایی از فیلمنامه را بر اساس دوران جوانی خود بنا کرد. نتیجه به نظر می رسد که انگار قرار است به طور کامل یکی دیگر از فیلم های «ببین، جادوی فیلم ها» باشد (حداقل سالی چند مورد از آن ها را می گیریم؛ رای دهندگان جوایز سینمایی مانند آن ها) و همچنین یک شبه خاطرات که قرار می دهد یک قاب جدید پیرامون کار یک کارگردان تثبیت شده (اخیراً چندین مورد از آن ها نیز وجود داشته است؛ گاهی اوقات آنها همان فیلم هستند).

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

و در یک سوم اول «امپراتوری نور» نشانه‌های هشداردهنده زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد فیلم چیزی جز یک کمپین اسکار برای خودش نخواهد بود. یک پروژکتوری با بازی توبی جونز وجود دارد که نشان می دهد پروژکتور چگونه کار می کند و در مورد تداوم بینایی و اینکه چگونه نور می تواند تاریکی را مسدود کند صحبت می کند. شخصیت‌های مختلف مدام از قهرمان، هیلاری اسمال (اولیویا کولمن) مدیر وظیفه تنها و معتاد به کار می‌خواهند که هر چند وقت یک بار در سالن بنشیند و اجازه دهد سینما او را از بدبختی‌هایش دور کند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

مندز و فیلمبردارش راجر دیکینز از شکل صفحه نمایش پانوراما برای تأکید بر چگونگی شکل‌گیری زندگی‌های معمولی در منظره‌ای از تاریخ استفاده می‌کنند که چهره‌های کوچک در پیش‌زمینه آن نمی‌توانند به طور کامل درک کنند. مشکل اینجاست که در ابتدا همه شخصیت‌ها Small نوشته می‌شوند، نه فقط هیلاری: مجسمه‌هایی از «مردم عادی» که اگر اجراکنندگان از طریق زبان بدن و لحن به آن‌ها جان نمی‌دادند، و اگر مندز و دیکینز این کار را نمی‌کردند، تحقیرآمیز به نظر می‌رسیدند. آنها را با چنین دقتی قاب نکنید و روشن نکنید.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

ما هیلاری غمگین را می بینیم که خودش را جمع می کند تا با کارکنان شوخی کند، با رئیس متاهلش آقای الیس (کالین فرث) یک برخورد جنسی پنهانی و تحقیرآمیز داشته است، تنها غذا می خورد و تنها راه می رود و در آپارتمانش تنها می نشیند، و به پایین می رود وان و زیر آب ماندن (بیان ژست آرزوی خودکشی). جدیدترین کارآموز او، یک مرد جوان سیاه پوست دوست داشتنی و خوش تیپ به نام استفن (مایکل وارد)، آنقدر قوی با او ارتباط برقرار می کند که می دانیم یک رابطه جوان کننده (هر چند نامناسب) در محل کار دقیقاً در گوشه و کنار است. وارد انرژی سیدنی پواتیه اوایل دهه 1960 را به نقش می بخشد: شخصیت جذاب و شوخ طبع است و برای هر کاری بازی می کند، اما در مورد اینکه انگلستان پس از تاچر چگونه وحشیانه با افرادی مانند او رفتار می کند عاقلانه است.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

اما او برای مدت طولانی یک انتزاع باقی می ماند، تا جایی که به نظر می رسد فیلم او را بیشتر به عنوان یک وسیله داستانی (یا بره قربانی) می سازد تا یک مرد. این فیلم با القای عذاب قریب‌الوقوع استفان می‌لرزد، و دیالوگ به حوادث نژادی اخیر اشاره می‌کند. اما مندز خشم، ترس و پریشانی خود را با همان نگاه گسسته ای نشان می دهد که هیلاری را با دیدن اسکین هدهایی که استفن را در پیاده رو عذاب می دهند، منجمد می کند. در اینجا نیز مانند سایر قسمت های فیلم، داستان سرایی به هم ریخته است. و به نظر می رسد کمتر آسان گیرانه است (به شیوه یک فیلم «پاتوق») تا اینکه تمایل به انحراف برای اهداف شعاری داشته باشد. نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا صحنه‌ای ظاهری است یا زیرنویس‌شده یا مسطح به نظر می‌رسد، زیرا فیلم نمی‌خواهد خیلی زود به شما چیزی بدهد، یا اینکه یکی از آن فیلم‌هایی است که نمی‌تواند تصمیم بگیرد با خودش چه کند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

اما در نهایت «امپراتوری نور» شیار خود را پیدا کرده و در آن می ماند. تحول مثبت آنقدر ناگهانی و قطعی است که ممکن است شما را متعجب کند که چرا فیلم تمام کارت‌های روایی و شخصیت‌پردازی مهم خود را در چند دقیقه اول روی میز قرار نداده و به چیزی که جالب است نپرد: تنش بین تعهد اجتماعی برای کمک کردن. افرادی که مشکل دارند یا نیازمند هستند، در مقابل آسیب های جانبی که معمولاً زمانی اتفاق می افتد که کمک کنندگان متوجه نمی شوند که اجبارهای خودشان نیز در این میان وجود دارد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

بخش‌هایی از جزئیات بیوگرافی در چند صحنه اول ارائه می‌شود، اما تا زمانی که (خیلی زیاد) بعداً با حساسیت و جزئیات مورد بررسی قرار نگیرید. هیلاری، برای مثال، لیتیوم مصرف می کند و باید یک سال قبل از کار به مرخصی پزشکی می رفت. بدون ارائه فوری و لایه ای این عوامل، بسیاری از صحنه های اولیه به عنوان خلاصه ای از کلیشه های فیلم بانوی مجرد غمگین خوانده می شوند. استفن، به همین ترتیب، آن شخصیت باهوش اما مبهم Nice Outsider Who's Too Good for This World نیست که فیلم به ما اجازه می دهد فکر کنیم او هست. مهم ترین فرد در زندگی او مادرش است، یک والد مجرد معتاد به کار که ده ها سال پرستار بوده و به پسرش یاد داده است که او برای شفای موجودات زخمی (مانند کبوتری با بال شکسته که از آن مراقبت می کند، یک الزام اخلاقی دارد. صحنه اولیه با هیلاری).

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تحلیل کارتون گربه چکمه پوش: آخرین آرزو

کارتون گربه چکمه پوش: آخرین آرزو به همان اندازه که گربه سان صاحب نامش بر پاهایش نورانی و نورانی است.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

پارادوکس ذاتاً وسوسه‌انگیز بچه گربه‌ای از جهان «شرک» 11 سال پس از اولین فیلم انفرادی او همچنان پابرجاست. او یک ماجراجوی پرشور، جذاب با خانم‌ها است که در سرتاسر این سرزمین می‌ترسند و شهرت دارند – اما به‌طور غیرقابل تحملی دوست‌داشتنی است زیرا با زبان صورتی و سنباده‌اش، شیر را از شیشه‌ی شات می‌اندازد. مثل همیشه، آنتونیو باندراس کاریزماتیک و حساس، لحن مناسبی را در کاوش در جنبه‌های زیبا و احمقانه این شخصیت متحرک خزدار پیدا می‌کند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

«آخرین آرزو» فهرستی از بازیکنان با استعداد مضحک و مضحک از فیلم اصلی «گربه چکمه پوش» نامزد اسکار در سال 2011 را گسترش می دهد. فلورانس پوگ، اولیویا کولمن، ری وینستون، داوین جوی راندولف، و جان مولانی و بسیاری دیگر به باندراس و دوست دیرینه و همبازی اش سلما هایک پینو می پیوندند. آنها مقدار شگفت انگیزی از مواد را به چیزی که ممکن است یک تلاش کاملاً بازیگوش باشد، می آورند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

اما البته، طنز سریع و جلوه‌های بصری استادانه، جذابیت‌های اصلی فیلم جوئل کرافورد کارگردان و کارگردان همکار ژانوئل مرکادو است. زیبایی‌شناسی فیلم ممکن است به شدت به تأثیرات انیمه‌ها متکی باشد، به خصوص در طول سکانس‌های اکشن، اما رنگ‌های زنده و بافت‌های غنی لذت بخش هستند. از خزه‌هایی که روی یک غول ترسناک جنگلی رشد می‌کنند تا ابریشمی براق سبیل‌های پوس که در باد می‌وزند، «آخرین آرزو» جزئیات شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. و اغلب دارای سایه های دراماتیک و حل شدن های ظریف برای انتقال از گذشته به حال یا صحنه ای به صحنه بعدی است.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

داستان با یک باکال فاسد آغاز می‌شود (شامل بشکه‌هایی پر از لچه) که قانع‌کننده‌تر از عیاشی آغازین در «بابل» است. گربه چکمه پوش به طور طبیعی جلو و مرکز است، با صدای دلش می خواند، جشن می گیرد - اما در نهایت، وقتی متوجه شد که شکارچی جایزه بزرگ، گرگ بد بزرگ (واگنر مورا) او را دنبال می کند، باید فرار کند. آخرین 9 زندگی او (مونتاژ پرزرق و برقی که نشان می دهد بسیاری از راه های مردن او مملو از چیزهای شوخ و کوچک است.) FYI برای والدین و مراقبان بچه های کوچک: The Big Bad Wolf اساساً The Grim Reaper است. او بی امان است و وحشتناک است.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

پوس با تظاهر به مرگ خود، به دنبال پناهگاهی برای گربه‌های تنگ می‌گردد که توسط مامان لونا، دلنشین راندولف اداره می‌شود. تماشای مبارزه گربه مغرور و متکبر برای جذب شدن در دنیای پیش پاافتاده غذای خشک و جعبه های زباله مشترک خنده دار است، و زوایایی که از طریق آن دگرگونی بی میل او را تجربه می کنیم ما را در ذهن او قرار می دهد. اما اینجاست که پوس با یک متحد بعید ملاقات می کند: یک چیهواهوا ژولیده و چشم دیوانه که تظاهر به گربه می کند زیرا جایی برای رفتن ندارد. ما او را به عنوان پریتو می شناسیم، و او با شیرینی صحنه ای توسط هاروی گیلن («آنچه در سایه ها انجام می دهیم») بازی کرده است. در یک گروه صداپیشگی، اجرای گیلن به عنوان برجسته‌سازی غیرمنتظره ظاهر می‌شود. معصومیت و اشتیاق غیرقابل انکار پریتو در مواجهه با خطر مسری است، اما او همچنین برخی از عمیق ترین لحظات احساسی را به فیلم ارائه می کند. باز هم، قسمت های تاریک تر "آخرین آرزو" ممکن است بینندگان جوان را آزار دهد.

وقتی کیتی سافت پاوز، رقیب سابق و شعله‌ور پوس ظاهر می‌شود (یک بار دیگر با طعنه‌آمیز و طعنه‌آمیز توسط هایک پینو صدا می‌شود)، هر سه به مأموریتی می‌روند تا ستاره آرزوی افسانه‌ای را بیابند تا زندگی ۹ پاس را احیا کنند. نقشه جادویی که آنها را به آنجا می برد، بسته به اینکه چه کسی آن را در دست دارد، مسیرهای بسیار متنوع و سرگرم کننده ای را نشان می دهد. اما آنها تنها کسانی نیستند که به دنبال نقشه و قدرت ستاره آرزو هستند. همچنین گلدیلاک ها و سه خرس (پوگ، وینستون، کولمن، و سامسون کایو) در دم آنها هستند که اکنون یک سندیکای جنایی با صدای کاکنی هستند که مستقیماً از یک فیلم گای ریچی خارج شده اند. (ایده وینستون و کولمن در نقش پدر و مادر پوگ در هر قالبی مقاومت ناپذیر است، و ما به این موارد بیشتر نیاز داریم.) و در کمترین نقش مکمل، مولانی نقش رئیس باند پرخور «بزرگ» جک هورنر را بازی می‌کند، شخصیتی برجسته که مجموعه‌های کمیاب دارد. ، اشیاء افسانه ای مانند دمپایی شیشه ای سیندرلا و شاخ های تک شاخ بچه.

 

پس از شروعی خروشان، «آخرین آرزو» کمی در وسط قسمت فرو می‌رود زیرا مشخص می‌شود که ما درگیر یک جستجوی کاملا استاندارد از این فیلمنامه توسط پل فیشر («کرودز: عصر جدید») و تامی سوردلو هستیم. "گرینچ" در سال 2018). البته، همه به دنبال دیگران هستند، و همه آنها به دنبال یک چیز هستند، با برخی موانع خنده دار و ترسناک در مسیر. اما این فیلم همچنین می‌تواند پیام‌های از خودگذشتگی و کار گروهی را به گونه‌ای منتقل کند که احساس سنگینی و بیهودگی نداشته باشد. و اجرای صدای خیره کننده و تصاویر خیره کننده چیزها را چنان جذاب نگه می دارد که برای سرگرم کردن شما نیازی به نشانگر لیزری یا اسباب بازی موش پر شده از گربه نخواهید داشت.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تماشای کارتون بره ناقلا: فارماگدون

برای این طرفدار قدیمی مجردی عاشق پنیر و سگ مورد اعتمادش، آنها همیشه به عنوان شرکتی شناخته می شوند که نبوغ والاس و گرومیت را به جهان بخشید. اما میراث آردمن در دهه گذشته بیشتر و بیشتر به شخصیت بزرگ دیگری، یعنی کارتون بره ناقلا، گره خورده است. یک شخصیت فرعی از شورت های والاس و گرومیت - او اولین بار در سال 1995 در "A Close Shave" ظاهر شد، شاهکاری که اگر هنوز این کار را انجام نداده اید باید در اسرع وقت ببینید - در سال 2007 به شان سریال داده شد و به سرعت تبدیل شد. یک موفقیت بین المللی این نمایش در ده ها کشور اجرا شده است، شاید به دلیل عدم اتکا به چیز کوچکی به نام دیالوگ، به راحتی در سراسر جهان قابل شناسایی باشد.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

شان صحبت نمی‌کند و بزرگ‌ترهای اطراف او مانند پدر و مادری در کارتون بادام‌زمینی غر می‌زنند، و شجاعت کاملی که برای ساخت یک فیلم کودکانه بدون دیالوگ بر اساس طنز فیزیکی لازم بود، زمانی که او در سال 2015 به پرده بزرگ جهش کرد، طراوت بخش بود.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

کارتون بره ناقلا بسیاری از سرگرمی‌های خانوادگی به ارجاعات رایج فرهنگ پاپ یا جوک‌های راه‌اندازی/پنجره‌ای متکی است، اما «فیلم Shaun the Sheep» بیشتر مدیون برادران مارکس بود تا ستاره‌های ویدیویی YouTube. متأسفانه، من می ترسم که اکثر مردم ایالات متحده حتی از این که دنباله ای به نام «فیلم یک شان گوسفند: فارمگدون» در سال گذشته به صورت بین المللی اکران شد و تاکنون بیش از 40 میلیون دلار فروش داشته است، آگاه نیستند. امروز نسبتاً بی سر و صدا در نتفلیکس ریخته می شود. اگر چیزی Aardman یا هر چیز خنده‌داری را دوست دارید، باید برای پیدا کردن آن تلاش کنید.

پخش زنده رایگان و آکتور را در نماوا تماشا کنید.

ویل بچر و ریچارد فیلان این ماجراجویی علمی-تخیلی را برای شان و دوستانش کارگردانی می‌کنند که اهداف احمقانه و بی‌معنی آن را از فریم‌های ابتدایی آن مشخص می‌کند، زیرا یک سفینه فضایی بر فراز یک تجارت خودرو به نام «H.G. چرخ ها." بعد از چند هجینک حواس پرت که نشان می دهد شان و دوستان گوسفندش چقدر خسته شده اند - آنها بیشتر روزهای خود را با عذاب دادن سگ بیتزر در مزرعه می گذرانند، که مجبور می شود تعداد فزاینده ای از علائم را در مورد کارهایی که گوسفندان مجاز به انجام آن نیستند نصب کند. در یک دنباله الهام‌گرفته از صحنه‌ها که لحن احمقانه‌ای را در اوایل ایجاد می‌کند - طرح "فارمگدون" زمانی شروع می‌شود که شان به بیگانه‌ای به نام لو-لا در انبار برخورد می‌کند.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

تصویر "E.T.-The Extra-Terrestrial" با Shaun در نقش بچه و یک بیگانه آبی شایان ستایش در نقش اصلی دوباره تجسم شده است و شما ایده ای از الگوی فارماگدون خواهید داشت. شان باید بیگانه را از وزارت تشخیص بیگانگان در امان نگه دارد و هیجینک ها شروع به انباشته شدن می کنند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.       

داستان‌های فرعی هیستریکی وجود دارد که در «Three Stooges Meets E.T» بازی می‌کنند. زیبایی‌شناختی «فارمگدون»، از جمله برنامه‌های کشاورز برای ایجاد پارکی با مضمون بیگانه که نام آن را به فیلم می‌دهد، اما این فیلم‌ها، به‌درستی، به سختی می‌توان با کلمات به تصویر کشید. آنها واقعا مجموعه‌ای از سکانس‌های کمدی فیزیکی با طراحی هوشمندانه هستند، و بنابراین بخش عمده‌ای از موفقیت نمایش و فیلم‌ها به زمان‌بندی بازمی‌گردد. از نظر ریتم و سرعت، دو موردی که خیلی از سرگرمی های کودکان به نفع صدای بی وقفه نادیده گرفته می شود، این فیلم ها عالی هستند.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

تیم پشت سر آنها می‌داند چه زمانی باید لحظه‌ای را بنشیند و چه زمانی سریعاً به لحظه‌ای دیگر برود. آن‌ها می‌دانند چه زمانی باید به یک مرکز جوک وارد شوند و چه زمانی باید اجازه دهند یکی از زیپ‌ها به گونه‌ای که بعداً متوجه شوید. آنها ممکن است از نظر بصری به اندازه لایکا جسور نباشند یا از نظر فلسفی مانند بهترین های پیکسار چالش برانگیز نباشند، اما مهارت آردمن در زمان بندی کمیک بی بدیل است.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

باید اعتراف کنم که در اولین تماشای «فارمگدون»، کمی از سادگی اولین انیمیشن بره ناقلا را از دست دادم. طرح یا فقدان آن فیلم بخشی از جذابیت آن بود - فقط در مورد یک گوسفند وفادار و کشاورزش در شهر بزرگ بود - و این یکی می تواند کمی به هم ریخته احساس کند، به خصوص در طول مونتاژهایش. اگرچه "بهم ریختگی" از آن دسته چیزهایی است که برای بزرگسالانی که در فیلم های دهه 80 بزرگ شده اند - "E.T." تنها تأثیر آشکار نیست؛ اسپیلبرگ دیگر سر این موضوع را تکان می دهد.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

علاوه بر این، در تماشای دوم، ماهیت منحصر به فرد "Farmageddon" را به طور واضح تری درک کردم. این فقط خنده دار، شیرین و هوشمندانه است - سه چیز که این پدر سه فرزند نمی تواند به اندازه کافی در مورد سرگرمی هنگام تماشای فیلم با فرزندانش بگوید. در حالی که کمی غم انگیز است که فیلمی که اینقدر دقت بصری را به خود اختصاص دهد و شامل کار صدها نفر فقط برای اینکه شانون دهان مسخره اش را تکان دهد هرگز روی صفحه نمایش بزرگ دیده نشود، حداقل شما هم می توانید آن را بیش از یک بار تماشا کنید.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

 

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تماشای فیلم بردمن

اولین باری که مایکل کیتون را در فیلم بردمن با لباس‌های تنومندش می‌بینیم، از پشت است. شخصیت او که قبلاً یک ستاره سینمای بلند پرواز بود، در رختکن خود در یک تئاتر تاریخی برادوی در موقعیت نیلوفر آبی نشسته است، فقط او در بالای زمین معلق است. غرق در نور خورشید که از پنجره ای باز به داخل می ریزد، آرام به نظر می رسد. اما صدایی در سرش غرغر می‌کند، غر می‌زند، او را به طرز عجیبی در مورد مسائل کوچک و بزرگ می‌خورد.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

دفعه بعد که کیتون را در فیلم «مرد پرنده‌ای» با لباس‌های تنومندش می‌بینیم، او شب‌ها دیوانه‌وار در میدان تایمز می‌دوید و به‌طور تصادفی خودش را در همان تئاتر در وسط اجرای یک محصول ریموند کارور که در آن بازی می‌کرد، حبس کرد. نویسندگی و کارگردانی او در بالادست رودخانه ای از گردشگران هشیار، جویندگان امضا، چرخ دستی های غذا و هنرمندان خیابانی شنا می کند. اما با وجود هرج و مرج که او را احاطه کرده است، او هدفمند، رانده شده و برای اولین بار محتوای عجیبی به نظر می رسد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

اینها افراطی‌هایی هستند که کارگردان آلخاندرو جی. ایناریتو با جاه‌طلبی جسورانه و مهارتی تماشایی در «مرد پرنده‌ای» - که عنوان کامل آن «مرد پرنده‌ای یا (فضیلت غیرمنتظره‌ی جهل)» است، پیش می‌رود. او فیلمی ساخته است که هم از نظر فنی حیرت‌انگیز و در عین حال از لحاظ احساسی غنی، صمیمی و در عین حال عظیم، گزنده و در عین حال گرم، طنزآمیز و در عین حال شیرین است. همچنین این اولین باری است که ایناریتو، کارگردان فیلم‌های پرمشغله‌ای مانند «بابل» و «بیوتیفول»، واقعاً به نظر می‌رسد که دارد سرگرم می‌شود.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

آن را بسیار سرگرم کننده کنید. «مرد پرنده ای» از ابتدا تا انتها یک انفجار کامل است. ترفند اینجا – و این کار بسیار بدی است و به زیبایی کار می‌کند – این است که ایناریتو این حس را ایجاد کرده است که شما در حال تماشای یک فیلم دو ساعته که همه در یک برداشت گرفته شده‌اید. ایناریتو با همکاری با فیلمبردار درخشان و مبتکر امانوئل لوبزکی (که امسال برای فیلمبرداری «جاذبه» برای دوست نزدیک ایناریتو و کارگردان مکزیکی آلفونسو کوارون برنده اسکار شد)، ظریف‌ترین و خیره‌کننده‌ترین بازی با سیم بالا را ساخته است. و در واقع، قبل از شروع فیلمبرداری، کارگردان عکسی از فیلیپ پتی را برای گروه بازیگرانش فرستاد که در حال راه رفتن روی طناب بین برج های مرکز تجارت جهانی به عنوان الهام بخش بود.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

دوربین از طریق نماهای ردیابی بسیار طولانی و پیچیده، از راهروهای باریک، بالا و پایین پله‌های تنگ و خیابان‌های شلوغ عبور می‌کند. برای مکالمات آرام و پروازهای خیال‌انگیز بین آسمان‌خراش‌ها و جادویی-واقع‌گرایی نزدیک است. موسیقی پرکاشن و پیشران از آنتونیو سانچز، سنگین بر روی طبل و سنج، حال و هوای شگفت انگیز و هیجان انگیزی را در سراسر آن حفظ می کند. مطمئناً، می‌توانید با دقت نگاه کنید تا ببینید احتمالاً کجای این بریدگی‌ها اتفاق افتاده است، اما این لذت بخش زیادی را از آن می‌گیرد. تسلیم شدن در برابر هیجان این تجربه، نکته اصلی است.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

به همان اندازه که بازی پرهیجان از کیتون در نقش یک عمر در نقش ریگان تامپسون هیجان انگیز است. این فیلم به دنبال آغاز پرمشغله اولین بازی او در برادوی است که آخرین ضربه او به عظمت است – اگرچه تغییر نفس روی پرده او با بیان ترس هایش و ایجاد شک دائمی در خود کمک چندانی نمی کند. بله، آگاهانه سرگرم کننده است که کیتون، که بیش از 20 سال پیش به عنوان یک ابرقهرمان به اوج خود رسید، در نقش بازیگری بازی می کند که بیش از 20 سال پیش به عنوان یک ابرقهرمان به اوج خود رسیده است. اگرچه من با خوشحالی استدلال می‌کنم که بتمن کیتون برای تیم برتون در سال 1989، اجرای قطعی این شخصیت نمادین است – اما این یک «مکالمه دیگر برای زمان دیگری» است.

یا آن؟ در حالی که «مرد پرنده‌ای» در دنیای واقعی خودش وجود دارد، اما از منظر فرهنگ پاپ در این زمان و مکان است، با ارجاع به دیگر بازیگران واقعی مانند رابرت داونی جونیور و مایکل فاسبندر که موفقیت عظیمی را در زمانی که تجربه کرده‌اند. آنها لباس های ابرقهرمانی را بر تن کرده اند. فیلمنامه ایناریتو، نیکلاس جیاکوبون، الکساندر دینلاریس و آرماندو بو هوشمندانه متا است بدون اینکه خیلی ناز و از خود راضی باشد.

 

کیتون کمی با شخصیت خود بازی می‌کند – و همچنین تصدیق می‌کند که حرفه‌اش در سال‌های اخیر چقدر آرام بوده است – اما دیدن او در فرم چاشنی لذت خود را به همراه دارد. او هنوز بیش از حد کلامی و بازیگوش است و هنوز هم می‌تواند در زایمان خود سرگرم‌کننده باشد، اما یک غم و اندوه و حتی یک استیصال در این ترکیب وجود دارد که به‌شدت دردناک است.

همچنین ادوارد نورتون در نقش مایک شاینر با شهرت واقعی خود روبرو می شود، بازیگر درخشان اما بدنام دمدمی مزاجی که در نقش همبازی ریگان نقش آفرینی می کند درست زمانی که پیش نمایش های تولید عاشقانه او «What We Talk About When» آغاز می شود. ما در مورد عشق صحبت می کنیم.» نورتون که در طول سال‌ها با بار سختی و سخت‌گیری آمده است، تعادل مناسبی بین تکبر و صداقت پیدا می‌کند.

 

علاوه بر این، آنها به یکدیگر نیاز دارند، همانطور که در روزهای منتهی به شب افتتاحیه می یابند. همه آنها به یکدیگر نیاز دارند. ایناریتو بازیگران فوق‌العاده‌ای را جمع‌آوری کرده است و خواسته‌های فنی مضحکی از آن‌ها مطرح کرده است، با این حال همه آن‌ها بیش از حد به این موقعیت دست یافته‌اند و از شانس درخشش لذت برده‌اند.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تماشای آنلاین فیلم جوجو خرگوشه

چیزی قابل توجه در مورد شخصی مانند تایکا وایتیتی وجود دارد که تمام آن پول مارول را که فقط در اتاقی در خانه اش نشسته است، می گیرد و فیلمی می سازد که در غیر این صورت هرگز نمی توانست به آن کمک مالی کند. یک کمدی روی سن درباره نازی‌ها دقیقاً در فهرست آرزوهای بیشتر استودیوهای سال 2019 نیست. و مواقعی وجود دارد که فیلم جوجو خرگوشه تقریباً پاسخی به این سؤال می‌دهد: «هی، تایکا، می‌خواهی چه کار کنی. با آن همه پول نقد «راگناروک» انجام دهید؟»

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

با این اوصاف، جاه طلبی فقط شما را به اینجا می رساند و اصالت این "طنز ضد نفرت" خودخوانده پس از چند دقیقه فروکش می کند. «جوجو رابیت» آنطور که افتتاحیه‌اش می‌گوید کاملاً جمع نمی‌شود و از همه شوکه‌کننده‌تر، فاقد مشت لازم برای کار کردن است. از فاجعه‌ای که می‌توانست با طناب‌های محکمی که می‌رود به آن داده شود، بسیار دور است، اما به همان چیزی که همه ما امیدوار بودیم نزدیک‌تر است. باور کنید یا نه، "کمدی هیتلر" آن را بیش از حد امن بازی می کند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

"اگر وس اندرسون یک کمدی نازی بسازد چه؟" یک راه معقول برای ارائه "جوجو خرگوشه" به کسی که علاقه مند به دیدن آن است. حس کمدی احمقانه وایتیتی، رمان «آسمان‌های قفس» نوشته کریستین لونز را با داستانی در حال بلوغ اقتباس می‌کند که اتفاقاً در روزهای کم‌رنگ جنگ جهانی دوم در آلمان اتفاق می‌افتد. آنجا با جوجو (رومن گریفین دیویس) آشنا می‌شویم، پسری آلمانی شیرین که به اردوگاه نازی‌ها می‌رود، جایی که مردان جوان پرتاب نارنجک را یاد می‌گیرند و زنان جوان اهمیت داشتن نوزادان آریایی را می‌آموزند (مربی با بازی ربل ویلسون به داشتن 18 سال افتخار می‌کند. تا حالا). او مشتاق است که به حزب نازی بپیوندد، وقتی با دوست خیالی خود، آدولف هیتلر، که با انرژی احمقانه وایتیتی در شخصیتی که در کتاب کاملاً جدی نیست، صحبت نمی‌کند، با اعتماد به نفس «هیل هیتلرها» را بیرون می‌اندازد. نویسنده/کارگردان یکی از شرورترین افراد تاریخ را به‌عنوان یک احمق به تصویر می‌کشد که همیشه به دوست 10 ساله‌اش سیگار تعارف می‌کند و ایده‌های بسیار بدی را پیشنهاد می‌کند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

خوشبختانه، درست زمانی که «هیتلر احمق» خسته می‌شود، وقتی جوجو یک یهودی را پیدا می‌کند که در اتاق زیر شیروانی خود پنهان شده است، با بازی توماسین مک‌کنزی فوق‌العاده، به پس‌زمینه اصلی داستان «خرگوش جوجو» فرو می‌رود. پی گیری"). می دانیم که این مادر جوجو (اسکارلت جوهانسون) است که او نیز برای مقاومت کار می کند و دختر را پنهان کرده است، اما جوجو به طرز باورنکردنی گیج شده است. به هر حال، این یهودی شبیه یک هیولا نیست و عمل نمی کند. او شروع به صحبت با او می کند، سعی می کند حقیقت یهودیان را بیاموزد تا بتواند کتابی بنویسد، و رابطه ای ایجاد می کند که او را تغییر می دهد. تشابه بین دوست خیالی که در واقع یک هیولا است و دختری که به او گفته شده یک هیولا است، اما در واقع یک دوست است، دوستی خوبی است که می توان آن را باز کرد، و وایتیتی مراقب است که ملودرام آرک را بیش از حد تحت فشار قرار ندهد. مک کنزی لذت بخش است و جوهانسون شیرین و لطیف است - هر دو گرمای بسیار مورد نیاز را به فیلم اضافه می کنند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد

«خرگوش جوجو» زمانی از ریل خارج می‌شود که مقدمه‌اش از بین می‌رود و شما شروع به تعجب می‌کنید که همه اینها به چه معناست. یک بچه با هیتلر صحبت می کند و متوجه می شود که یهودیان می توانند برقصند - و یک تراژدی در این راه رخ می دهد. خودشه؟ منتظر ماندم تا «خرگوش جوجو» به چیزی بیش از یک شوخی چشمک زدن و تلنگری مبدل شود، و زمانی که سعی می کند در قسمت آخر احساساتی شود، از جمله پایانی که برای یک شخصیت نازی با بازی سم راکول بازی می کند. Waititi نمی تواند در برخی از آب های تونال بسیار دشوار حرکت کند. صحنه‌های پایانی «خرگوش جوجو» بدون اینکه چیزی را از دست بدهیم، برای فیلمی که باید خطرناک و جسورانه باشد، بسیار آسان است. فیلمی که با جسارت شروع می‌شود، هرچه پیش می‌رود، نسبتاً عمومی می‌شود و حتی یک نوبت تکان‌دهنده‌اش به احساس دستکاری ختم می‌شود. اگر فرض مخاطره آمیز باشد، اعدام به طرز افسرده کننده ای چنین نیست.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

وقتی کسی از «جوجو رابیت» عقب می‌رود و به تک تک قطعات نگاه می‌کند، چیزهای زیادی برای تحسین وجود دارد. بار دیگر، کارگردان فیلم‌های «پسر» و «شکار برای مردمان وحشی» نشان می‌دهد که استعدادی با بازیگران کودک دارد و یک بازی عالی از دیویس و آرچی یتس که تقریباً فیلم‌دزدیده بود، به عنوان رفیق پژمرده‌اش در اردوگاه نازی‌ها به تصویر کشیده است. و یک موسیقی از مایکل جیاکینو و فیلمبرداری توسط Mihai Malaimare Jr. ("The Master") با هم کار می کنند تا فضای اندرسونی که وایتیتی در جستجوی آن بود را به انجام برسانند. واضح است که موفقیت به وایتیتی اجازه داده است تا همه افراد مناسب را برای اجرای دیدگاه خود استخدام کند. و با این حال من "جوجو رابیت" را ترک کردم و فکر کردم که هدف دقیق آن دید مبهم باقی مانده است.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تماشای فیلم عشق سگی

فیلم عشق سگی از مکزیک می آید و ابرهای شکوه را دنبال می کند - یکی از نامزدهای اسکار امسال بود - و در اینترنت هیجان ایجاد می کند، جایی که طرفداران معمولاً فیلم های خارجی را تلنگر نمی کنند. این سه داستان بهم پیوسته را روایت می‌کند که طبقات اجتماعی مکزیکوسیتی را در بر می‌گیرد، از افراد ثروتمند تلویزیون گرفته تا طبقه کارگر و بی‌خانمان‌ها، و با اشاره به کوئنتین تارانتینو که «داستان عامه‌پسند» او تأثیری مغناطیسی بر جوانان داشت، در میان آن داستان‌ها می‌چرخد.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

خیلی ها تحت تاثیر قرار می گیرند اما تعداد کمی انتخاب می شوند: آلخاندرو گونزالس ایناریتو که اولین فیلم بلند خود را انجام می دهد، چیزی را که می تواند استفاده کند قرض می گیرد، اما کارگردانی بدیع و پویا است.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

عنوانی که به انگلیسی ترجمه شده است، «عشق یک عوضی است» است و هر سه داستان او شامل سگ‌هایی است که به اندازه شخصیت‌های انسانی اهمیت پیدا می‌کنند. فیلم با یک سلب مسئولیت آغاز می شود که قول می دهد در ساخت فیلم به هیچ حیوانی آسیب نرسیده باشد. این اطلاعیه معمولاً در انتهای فیلم‌ها ظاهر می‌شود، اما قرار دادن آن در «آمورس پروس» عاقلانه است، زیرا سکانس اول شامل دعوای سگ‌ها است و نشستن هر سه آن برای دوستداران حیوانات مهربان دردناک خواهد بود.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

«اکتاویو و سوزانا»، بخش اول، با اتومبیل‌هایی که در خیابان‌های شهر در حال تعقیب و گریز و درگیری با اسلحه هستند شروع می‌شود. تصاویر بسیار سریع و گیج کننده هستند، در ابتدا متوجه نمی شویم که بدن در حال خونریزی در صندلی عقب متعلق به یک سگ است. این کوفی است، حیوان مبارز محبوب اکتاویو (گائل گارسیا برنال)، مرد جوان فقیری که درمانده عاشق سوزانا (ونسا باوش)، عروس نوجوان برادر شومش رامیرو (مارکو پرز) است. فلاش بک ها نشان می دهد که چگونه کوفی پس از کشتن یک سگ قهرمان تیراندازی شد. حالا تعقیب و گریز به یک تصادف تماشایی در یک تقاطع ختم می شود - تصادفی که هر سه داستان فیلم را شامل می شود.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.      

در بخش دوم، «دانیل و والریا»، با یک تهیه‌کننده تلویزیونی (آلوارو گوئررو) آشنا می‌شویم که خانواده‌اش را رها کرده و با یک مدل و بازیگر جوان زیبا (گویا تولدو) زندگی می‌کند. او یک آپارتمان جدید و بزرگ برای او اجاره کرده است. تصویر والریا از یک بیلبورد که از پنجره قابل مشاهده است به داخل لبخند می زند. اما وقتی سگ کوچک والریا یک توپ را به سوراخی در زمین تعقیب می کند، خوشحالی آنها خدشه دار می شود، زیر تخته کف ناپدید می شود و دیگر برنمی گردد. آیا گم شده، به دام افتاده یا ترسیده است؟ والریا خطاب به دانیل ناله می کند: «هزاران موش در آن پایین وجود دارد.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

ما متوجه می شویم که والریا در تصادفی که فیلم را شروع می کند، دست داشته است. ما این بار آن را از زاویه‌ای متفاوت می‌بینیم، و در واقع هر بار که اتفاق می‌افتد، یک شوک است. پای او به شدت آسیب دیده است، و یک عارضه منجر به عارضه دیگر می شود - در حالی که سگ هنوز زیر زمین خفه می کند، گاهی با ترحم ناله می کند، گاهی اوقات به طرز شومی سکوت می کند. این سکانس مطمئناً مدیون کارگردان بزرگ اسپانیایی لوئیس بونوئل است که برخی از بهترین فیلم‌هایش را در مکزیک ساخته است و «تریستانا» او با بازی کاترین دونو در نقش زیبایی که پایش را از دست داده است. این بخش نوعی شلختگی تیره است - بیمارگونه و کنایه آمیز، زیرا این عاشقانه با مثله کردن زیبایی و با ناامیدی (که برای هر صاحب حیوان خانگی شناخته شده است) از سگی آزمایش می شود که وقتی آن را صدا می زنند نمی آید.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

هر از گاهی در دو بخش اول، یک آدم خیابانی را دیده‌ایم، ریش‌دار و هوازده، همراه با دسته سگ‌های خودش. بخش سوم، «ال چیوو و مارو»، بازیگر مشهور مکزیکی امیلیو اچواریا را بازی می‌کند، که می‌دانیم، او یک انقلابی است و با کشتن اجیر از خود حمایت می‌کند. مردی به ال چیوو نزدیک می شود که می خواهد از شر شریک زندگی خود خلاص شود و الهام گرفته می شود تا پیچ و تاب وحشیانه خود را به این نقشه قتل اضافه کند. این سه داستان پیوندهای زیادی دارند، شاید جالب ترین آنها این باشد که ال چیوو سگ زخمی کوفی را نجات داده و اکنون از او مراقبت می کند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

"Amores Perros" در 154 دقیقه داستان سنگینی دارد - برخی می گویند بسیار سنگین - و پر از شخصیت و فضا. این اثر یک فیلمساز متولد شده است و می توانید شور و اشتیاق گونزالس ایناریتو را در حالی که در ملودرام، تصادف، حس و خشونت فرو می رود، احساس کنید. شخصیت های او توتم های بی مزه و غیراخلاقی این همه خشونت مدرن هالیوود نیستند، بلکه افرادی با احساسات و انگیزه هستند. آنها عشق، پول و انتقام می خواهند. آنها نه تنها سگ های خود را دوست دارند بلکه به شدت به آنها وابسته هستند. و واضح است که طبقات پایین در بقای بهتر از ثروتمندانی هستند که اعتمادشان از دارایی‌هایشان است، نه توانایی‌شان.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

این فیلم نه تنها من را به یاد بونوئل می‌اندازد، بلکه دو فیلم‌ساز دیگر را به یاد مکزیک می‌اندازد: آرتورو ریپستین و آلخاندرو جودوروفسکی. آثار آنها همچنین با زیرشکم نازک جامعه راحت است و خطراتی را در بر می گیرد که به حسادت جایی برای نفس کشیدن داده نشود. فیلم بزرگ جودوروفسکی "سانتا سانگره" (1990) را در نظر بگیرید که در آن فرقه ای از زنان برای احترام به یک شهید دستان خود را قطع کردند. "Amores Perros" برای برخی از تماشاگران فیلم بسیار زیاد خواهد بود، همانطور که "Pulp Fiction" بود و "Santa Sangre" قطعاً بود، اما حاوی جرقه الهام است.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تماشای فیلم لاوینگ

پخش زنده رایگان و سریال آکتور در نماوا را تماشا کنید.

فیلم لاوینگ ساخته جف نیکولز آن فیلم جریان اصلی کمیاب است که بدون توسل به مونولوگ یا ملودرام، ناامیدی و خشم را برمی انگیزد. دو نفری که در مرکز این دوره درام قرار دارند، تمایلی به سخنرانی طولانی ندارند. آنها افرادی ساکت، محافظه کار و تقریبا خجالتی هستند که به دلیل عاشق شدن، ازدواج و بچه دار شدن در مرکز یکی از مهمترین پرونده های دادگاه عالی دهه 60 قرار گرفتند. رویکرد نیکولز با دقت، محتاطانه و عمیقاً توجه به داستان انسانی است که او سعی دارد تعریف کند. در اینجا هیچ حسی از استثمار وجود ندارد - اگر چیزی باشد، او تقریباً بیش از حد محترم است زیرا تمایلی به نشان دادن هیچ نقصی ندارد. می توان دلهره قابل درک کارگردان را در بیان داستان دو شخص خصوصی که زندگی آنها بسیار عمومی شده است، احساس کرد. آنچه برای دیدگاه نیکولز بسیار مهم است این است که چقدر به دو سرنخ خود اعتماد دارد و آنها در ازای این اعتماد چه چیزی به او پس می‌دهند.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

در سال 1958 ویرجینیا، یک مکانیک و کارگر ساختمانی به نام ریچارد لاوینگ (جوئل ادگرتون) با دوست دختر باردار خود میلدرد (روث نگا) ازدواج کرد. آن دو به واشنگتن دی سی رفتند تا اتحادیه خود را رسمی کنند و ریچارد یک هکتار زمین در نزدیکی خانه خانواده میلدرد خرید که قصد داشت در آن خانه ای بسازد. آنها امیدوار بودند که مادر ریچارد اولین فرزندشان را به دنیا بیاورد و آنها در آرامش در محیطی زیبا و روستایی زندگی کنند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

در نیمه های شب همه چیز تغییر کرد. افسران به خانه آنها نفوذ کردند و ریچارد و میلدرد را دستگیر کردند و اظهار داشتند که مجوز ازدواج آنها در ویرجینیا خوب نیست و آنها قوانین ضد همسان سازی را نقض کرده اند که بیان می کرد زوج های مخلوط نژاد تخلفی هستند که مجازات آنها زندان است. با کمک یک وکیل محلی (بیل کمپ)، خانواده عاشق تحت یک شرط آزاد شدند: آنها باید ایالت ویرجینیا را ترک می کردند و به مدت 25 سال برنمی گشتند. آنها مجبور شدند خانواده، زمین، خانه ای که می خواستند بسازند و آینده ای که برای خود دیده بودند را ترک کنند. همانطور که جهان با ظهور جنبش حقوق مدنی تغییر کرد، فرصتی به وجود آمد تا از پرونده Lovings استفاده کنیم تا در نهایت قوانین نژادپرستانه ای که هنوز زندگی ها را در بخشی از کشور ویران می کنند حذف کنیم.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

از صحنه های آغازین، کیفیتی لمسی و زنده در فیلمسازی نیکولز وجود دارد. مردم همیشه با دستان خود کاری انجام می دهند - تمیز کردن آشپزخانه، چیدن آجر برای خانه، کار روی ماشین و غیره. و همیشه چیزی در هوا وجود دارد، از صدای جیرجیرک تا گرمای محسوس تابستان ویرجینیا. هیچ چیز در اینجا شبیه به عقب افتادگی نیست. طراحی و کارگردانی تولید آنقدر زیبا است که مردم آن را بدیهی می دانند. خانه دوست داشتنی، ماشین هایی که او روی آنها کار می کند، سلول های زندانی که در آن شب را در آن می گذرانند، و غیره - همه عناصر با دقت مورد توجه قرار گرفته اند، اما بیش از حد برجسته نشده اند. این نمونه ای استادانه از نحوه استفاده از زمان و مکان در یک فیلم بدون جلب توجه به آن است، همانطور که بسیاری از فیلم های فصل جوایز تمایل دارند انجام دهند. اینجا هیچ چیز پر زرق و برقی نیست

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

و این زیبایی‌شناسی فیلم‌سازی برای اجراها نیز صدق می‌کند، دو تا از بهترین چرخش‌های بازیگری که امسال خواهید دید. ادگرتون که مدت‌ها بازیگر جذابی بود، هرگز بهتر از اینجا نبوده است، به‌ویژه که سنگینی موقعیتش تقریباً به نظر می‌رسد که او را از نظر فیزیکی پایین می‌آورد. چشم‌هایش بریده‌اند، حالت خمیده‌اش از کار سخت و نگرانی در مورد رفاه همسر و خانواده‌اش. همانطور که پرونده لاوینگ پرمخاطب تر شد، ریچارد لاوینگ مجبور شد با ترس دائمی زندگی کند و متوجه شود که اگر خانواده اش را ترک کند مسلماً امن تر هستند. به ندرت فضای ظالمانه و هر دقیقه از هر روز تأثیر نژادپرستی در اینجا به تصویر کشیده شده است. مانند گرد و غبار در هوا یا جیرجیرک در شب - همیشه وجود دارد.

همانطور که ادگرتون اینجا خارق العاده است، مسلماً فیلم نگا است. این چشمان او هستند که من به یاد خواهم داشت، که تنها با یک نگاه رو به پایین یا نگاه تحسین آمیز به شوهرش، مونولوگ درونی زیادی را منتقل می کند. صحنه ای وجود دارد که در آن میلدرد از طریق یک تماس تلفنی خبرهای شگفت انگیز و خوبی دریافت می کند و نیکولز دو چیز را می داند. یکی، او می داند که نباید به میلدرد تعجب کند یا تک گویی کند. دو، او می داند که از چهره نگا خارج نشود. چشمان او در این شرایط بسیار بیشتر از دیالوگ می‌گویند. و این حکایت از هدایای نیکولز به عنوان یک فیلمساز دارد: کسی که می‌داند چگونه از ابزارهایی که در اختیار دارد بیشتر از نوشتن گفتگوهای توضیحی استفاده کند. ما هر روز فیلم‌هایی را می‌بینیم که در آن‌ها مردم آشکارا احساسات و خواسته‌های خود را به شیوه‌هایی که منعکس‌کننده تجربیات انسانی نیستند، بیان می‌کنند. و با این حال، بیش از هر چیزی که من در مدت طولانی در فیلم دیده‌ام، در مورد معنای انسان بودن در نگاه نگا بازتاب داده شده است. این یک اجرای پیچیده، ظریف و آرام است که قدرت خود را از طریق باورپذیری اش بیشتر از نمایشی که در فیلم هایی مانند این انتظار داشتیم به دست می آورد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 9 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم زیر شن

وقتی برای اولین بار گروهبان را می بینیم. راسموسن (رولاند مولر) در لحظات آغازین درام دانمارکی فیلم زیر شن، او در حال رانندگی با یک جیپ با ظاهری است که پلیس متروک وودی هارلسون در افتتاحیه "Rampart" را به یاد می آورد - فک پرنده، مصمم و خشن. ، درخشش نابخشودنی در چشمانش.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

بهار 1945 است. آلمان تسلیم شده و نیروهایش پس از پنج سال اشغال دانمارک را ترک می کنند. راسموسن در حال رانندگی در کنار ستونی از سربازان آلمانی، یکی را می بیند که پرچم مچاله شده دانمارک را حمل می کند. جیغ می کشد تا متوقف شود، از جیپ بیرون می پرد و به شدت به مرد ضربه می زند و فریاد می زند: «این پرچم تو نیست!» و این پایان کار نیست. در حالی که مرد مات و مبهوت روی زمین دراز کشیده است، راسموسن همچنان با مشت هایش به او می کوبد تا جایی که تمام صورت، زمین و پرچمش خون است.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

چنین نمایش خشم یک دانمارکی از اشغالگران نازی قابل درک است، اما فقط فردی است. مجازاتی که مارتین زندولیت نویسنده/کارگردان در «سرزمین من» توصیف کرد، هر چند جمعی است. این شامل استفاده از سربازان آلمانی متعدد برای پاکسازی صدها هزار مین زمینی بود که نازی ها در سواحل دانمارک دفن کرده بودند و منجر به کشته شدن بسیاری شد.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

جالب اینجاست که خود فیلم نمی‌گوید که یادداشت‌های مطبوعاتی آن چه می‌گویند: بر اساس معاهدات بین‌المللی روز و همچنین کنوانسیون ژنو 1949، این اقدام - که به دستور انگلیسی‌ها اما توسط دانمارکی‌ها انجام شد - یک جنگ بود. جرم. به گفته زندولیت، هرگز در تاریخ دانمارکی یا مباحث عمومی آن دوره به اندازه کافی به آن پرداخته نشده است.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند

بدیهی است، دلایل بزرگ و بسیار واضحی وجود دارد که نشان می دهد نازی ها به عنوان وحشیانه ترین هیولاهای انسانی در اسطوره های محبوب فیلم ها به تصویر کشیده شده اند. اما همیشه یک ساده سازی بود که اصلاح را دعوت می کرد. در سال 1981، فیلم "Das Boot" اثر ولفگانگ پترسن، که درباره خطرات زندگی در یک قایق نازی بود، تا حدی با انسانی کردن سربازانی که زندگی آنها را به نمایش گذاشت، به یک موفقیت بین المللی تبدیل شد. «سرزمین من» متعلق به مجموعه فیلم‌های عمدتا اروپایی است که این تلاش را ادامه داده‌اند.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

کار آن تا حدودی با این واقعیت ساده‌تر می‌شود که رایش نازی در زمان شروع داستان به ویرانه‌های در حال سوختن تبدیل شده است، و آلمانی‌هایی که می‌بینیم بچه‌های ترسیده و لاغری هستند که نزدیک پایان جنگ به ارتش فراخوانده شده‌اند. محدوده سنی تا 17 سال در یک صحنه اولیه، افسران دانمارکی به آنها توضیح می دهند که سواحل دانمارک به شدت استخراج شده در اروپا بوده است، ظاهراً به این دلیل که هیتلر انتظار داشت تهاجم متفقین به آنجا بیاید، زیرا نزدیک ترین نقطه زمینی به برلین بود. بیش از دو میلیون مین پشت سر گذاشته شد.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

از پسرها می پرسند چند نفر مین دیده اند. فقط چند دست بالا می رود. بنابراین، دانمارکی ها دستورالعمل هایی را در مورد این اقدام بسیار خطرناک ارائه می دهند. این شامل گرفتن یک چوب و بررسی شن و ماسه تا زمانی است که توده فلزی معدن شناسایی شود، سپس به آرامی آن را از ماسه جدا کرده و با بازکردن و استخراج ماشه آن را خنثی کنید. ناگفته نماند که می توان یک حرکت اشتباه و جان یا عضوی را قربانی کرد.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

وقتی داستان درست شروع می شود، گروهبان. راسموسن مسئول 14 جوان آلمانی در یک اردوگاه موقت در نزدیکی ساحل است. (یادداشت‌های مطبوعاتی نمی‌گویند که آیا گروهی از زندانیان معمولاً به یک دانمارکی واگذار می‌شدند یا نه؛ این کمی بعید به نظر می‌رسد.) در ابتدا، او مانند همان صحنه اول خشن به نظر می‌رسد. او به پسرها می گوید که 60000 مین در یک ساحل نزدیک مدفون است. اگر آنها شش ساعت را حذف کنند، می توانند چند ماه دیگر به خانه بروند - با این فرض که در حین انجام وظیفه خود را منفجر نکنند.

در مرحله اول داستان، مرد دانمارکی با اتهامات خود به گونه ای برخورد می کند که از وحشی گری فریاد به سادیسم نزدیک می شود. هرگز به ما کوچکترین چیزی در مورد اینکه او در برابر نازی ها چیست، نگفتیم. ما فقط می توانیم فرض کنیم که او به عنوان یک دانمارکی موارد جدی دارد. پس از گرسنگی دادن به پسرها و دروغ گفتن به آنها در مورد یکی از آنها که مجروح شده است، شروع به نرم شدن می کند و آنها را فردی می بیند و با آنها مانند یک انسان واقعی رفتار می کند. بعداً، حادثه ای که او آنها را به خاطر آن سرزنش می کند، او را به سمت خصومت متمایل می کند.

 

این تغییر نگرش از سوی راسموسن می‌تواند در تحکیم محورهای دراماتیک یک ساختار استاندارد سه‌پرده، کمی بیش از حد ناگهانی و فرمولی به نظر برسد. با این وجود، فیلم به دلیل کیفیت بالای اجرایش، عموماً باورپذیر و پیوسته جذاب است. به عنوان راسموسن، مولر، که رفتاری شبیه به مایکل فاسبندر دارد، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند، هم شدید و هم با دقت سایه. پسران آلمانی بسیار خوب بازی می کنند، با بازیگران جوان، لوئیس هافمن و جوئل باسمن، مخصوصاً آن نوع بازی های خیره کننده ای را ارائه می دهند که باید به فیلم های دیگر منجر شود.

زندولیت گفته است که او و همسرش فیلمبردارش کامیلا هیلم نادسن به برخی از فیلم‌های دهه 1960 به عنوان الهام‌بخش نگاه «سرزمین من» نگاه می‌کردند و تأثیر آن مفید است. با رنگ‌های خاموش و نورپردازی طبیعت‌گرایانه‌اش، این فیلم به‌خوبی زیبایی مناطق ساحلی را به تصویر می‌کشد که مبارزات انسانی را در قلب داستان قاب می‌کند.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: شنبه 8 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم چشم آبی کمرنگ یکی از چیزهایی که ممکن است تماشاگر فیلم در اواسط زمستان تاریک واقعی به دنبال آن نباشد، اواسط زمستان تیره تر روی صفحه نمایش است. افشای کامل: فیلم چشم آبی کمرنگ به نویسندگی و کارگردانی اسکات کوپر و با بازی همکار مکرر او کریستین بیل که در دره ناهموار هادسون نیویورک در سال 1830 اتفاق می‌افتد، در اواسط زمستان کاملاً غرق شده است. فیلم‌برداری ماسانوبو تاکایاناگی گاهی اوقات نوعی از رنگ‌های خاکستری فوق‌العاده را بازتولید می‌کند که توسط جرقه‌های آب آبی و یونیفرم‌های آبی دانشجویان آکادمی نظامی وست پوینت، مؤسسه نوپایی که بخش عمده‌ای از اکشن‌های داستان در آن رخ می‌دهد، شکسته می‌شود.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

البته سرد بودن با داستان همخوانی دارد. در آکادمی، یک کادت به نام فرای، نه فقط مرده - با حلق آویز کردن، ابتدا فرض می شود - بلکه با قلبش بریده شده کشف می شود. ناظران بسیار ترسیده مدرسه، از ترس رسوایی که ممکن است ضربه مرگباری به محل وارد کند، یک قانونگذار بازنشسته را برای تحقیق دعوت می کنند.

آگوستوس لندور، با بازی بیل، یک "کلبه ای" منزوی است، یک بیوه که دختر نه چندان بالغش چند سال قبل خانه اش را ترک کرد. او دوست دارد مشروب بخورد، یک شریک خواب در یک میخانه دار خونگرم (شارلوت گینزبورگ) دارد و با وجود هوشیاری خشکش مستعد مالیخولیا است. شهرت دارد که او یک بار از یک جنایتکار اعتراف کرده است که چیزی جز "نگاه نافذ" نداشته است.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

برداشتن قلب اجساد - دیگری وجود خواهد داشت - نشان دهنده کمی است. و به زودی لندور در مورد مسائل شیطان پرستی استشمام می کند. یکی از دانش‌آموزان که کارآگاه را رصد می‌کرد، آن سرنخ را معتبر نمی‌دانست. او اصرار دارد که قاتل "شاعر" بوده است.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

این کادت یکی از ادگار آلن پو است، یک طرد شده حساس در میان لاف‌زنان نظامی‌گرا و البته خود شاعر آینده. پو با بازی غیرعادی هری ملینگ، که به طور مشابه در «تصنیف باستر اسکراگز» جذاب بود، زیر بال لندر گرفته می‌شود. این دو علاقه خاصی به دکتر آکادمی، دانیل مارکیز (توبی جونز) و خانواده اش دارند. این قبیله می‌تواند آدامزها را برای پول خود به ارمغان بیاورد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

خانم مارکیز مجبور به شکستن چینی خانگی در کمتر از یک لحظه است. دختر لیا (لوسی بوینتون) به زیبایی پیانو می نوازد و بسیار نفس می کشد و از چیزی که در اینجا به عنوان "بیماری سقوط" یاد می شود رنج می برد. البته، ادگار عاشق او می شود - همه پسران دیگر در وست پوینت نیز عاشق او هستند. لی مشاهده می کند که بیماری ادگار به خوبی برای او مناسب است و او نیز به نوبه خود مراقبه های شاعرانه خود را در مورد "لنور" برای او می خواند. عنوان داستان از آن گرفته شده است.

فیلم چشم آبی کم‌رنگ که برگرفته از رمانی از لویی بایارد است، یکی از آن معماهایی است که دارای آنقدر محدود از شخصیت‌ها/مظنونان است که روایت اصلی آن به نوعی ظاهری به نظر می‌رسد، و همینطور هم هست.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

نکته: اگر تعجب می‌کنید که چرا بازیگری به اندازه بیل برای نقشی که در آن چند قتل را حل می‌کند و به رشد یک شخصیت بزرگ ادبی آمریکایی کمک می‌کند و نه چیزهای دیگر، امضا کرد، خوب، او این کار را نکرد. . تنها پس از حل این معمای ظاهراً مرکزی است که «چشم آبی کمرنگ» به طور کامل به تجارت واقعی خود متعهد می شود و داستانی از ضرر و تفکیک نادرست را ارائه می دهد. شخصیت پردازی بیل، ظریف و کمی مبهم در سرتاسر، در اینجا شکوفا می شود. و در نهایت سر می زند. این فیلم به شخصیت واقعی که در میان چیزهای دیگر، تبدیل به خالق قابل بحث داستان پلیسی آمریکایی می‌شود، تجلیل می‌کند، در حالی که به خودی خود نوری لرزان را بر فرورفتگی‌های تاریک‌تر قلب انسان می‌تاباند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بررسی کارتون لیگ ابر حیوانات خانگی

یک فیلم انیمیشنی با مفهوم بالا در مورد حیوانات با قدرت های فوق العاده توسط ابرقدرت ها به زندگی پر جنب و جوش و دوست داشتنی در پشت صحنه آورده می شود: استعداد صدای پر جنب و جوش از بازیگران همه ستاره، فیلمنامه ای هوشمند، هیجان انگیز و بسیار خنده دار، و مهمتر از همه ، توانایی بهره بردن از یکی از عمیق ترین احساسات بشریت، عشق ما به حیوانات خانگی و عشق آنها به ما. کمدی اغلب از محل بدبینی، مخالفت یا کنایه می آید. اما در اینجا، خنده دارترین لحظات از درک عمیق و علاقه به کمیک ها ناشی می شود. بسیار خوب، شاید در شوخی در مورد موسیقی جاز یک خرافات وجود داشته باشد.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

اما هر چه بیشتر دنیای ابرقهرمانان را دوست داشته باشید، از دیدن سوپرمن که سگ خانگی‌اش، کریپتو، یک اسباب‌بازی جیر جیر شبیه بتمن را پرتاب می‌کند، قدردانی خواهید کرد. و زمانی که بتمن مورد علاقه جدید من، با صدای کیانو ریوز، با تاریکی اظهار نظر کند (البته): "امیدوارم که این اسباب بازی مجوز داشته باشد." مشاهده برخی از کوچکترین جزئیات، مانند خورشید قرمز کریپتون و اشاره به نیاز به کسی که نامش را به عقب بگوید، ممکن است یک ثانیه طول بکشد. مطمئن شوید که تا پایان تیتراژ برای یک دی سی کامیکس دیگر در شوخی با مردی که پشت صدای کریپتو، دواین جانسون است، حضور دارید.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

کریپتو و سوپرمن (جان کرازینسکی) از زمانی که کریپتونی‌ها، جور ال و لارا، کال ال کوچک را در کشتی موشکی فرو بردند، در حالی که سیاره آنها در حال انفجار بود و توله سگ کریپتو در آخرین لحظه به داخل آن پرید تا شرکت آینده کلارک کنت/سوپربوی را حفظ کند، صمیمی‌ترین دوستان بودند. . در حال حاضر آنها به عنوان یک تیم کار می کنند تا همه را از شر افراد بد، چه از زمین و چه از سیارات دیگر در امان نگه دارند. کریپتو دوست دارد بهترین دوست سوپرمن باشد تا اینکه دنیا را نجات دهد. این تا زمانی است که سوپرمن شروع به گذراندن زمان زیادی با دوست دخترش، خبرنگار بی باک لویس لین (اولیویا وایلد) می کند. و سپس یک ابرشرور بسیار قدرتمند از کریپتونیت سبز برای سلب قدرت سوپرمن استفاده می کند و او و بقیه اعضای لیگ عدالت را اسیر می کند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

من اغلب گفته‌ام فیلم‌های ابرقهرمانی را باید بر اساس افراد بدشان قضاوت کرد، و یکی از این داستان‌ها یک لولو است. به معنای واقعی کلمه. اما اجازه دهید کمی پشتیبان گیری کنیم. سوپرمن نگران بی توجهی به کریپتو در حالی که آماده می شود از لوئیس خواستگاری کند، او را به پناهگاه حیوانات می برد تا ببیند آیا می تواند دوستی پیدا کند یا خیر. این یک چالش است زیرا کریپتو واقعاً نمی داند چگونه با حیوانات غیر فوق العاده صحبت کند (والدین از شوخی «بچه های همکار» استیو بوشمی قدردانی خواهند کرد).

 

این پناهگاه مجموعه ای کاملاً متنوع دارد: پی بی، یک خوک شیرین (ونسا بایر)، مرتون، یک لاک پشت عاشق اما نزدیک بین (ناتاشا لیون)، چیپ، یک سنجاب بلند (دیگو لونا)، آس، یک سگ بداخلاق (کوین) هارت) و ... لولو، خوکچه هندی بدون مو (کیت مک کینون) که زمانی حیوان آزمایشی برای کسی نبود جز مرد بد میلیاردر لکس لوتور (مارک مارون).

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

همه ما می دانیم که کریپتونیت سبز ابرقدرت های هر فردی از کریپتون را خنثی می کند، و به این ترتیب Lex سوپرمن و کریپتو را غیرفعال می کند. اما زمانی که دی سی نیاز دارد تهدید جدیدی برای ابرقهرمان کریپتونی بیاندیشد، سنگ رنگی دیگری از سیاره منفجر شده به کار می آید. چرخه رنگی واقعی از سنگ‌های کریپتونیت در تاریخ DC وجود دارد با قدرت‌هایی که همه چیز را از جنون موقت گرفته تا حرکت‌های رقص سرد و تغییر جنسیت را ایجاد می‌کند. این فیلم کریپتونیت نارنجی را برای ما به ارمغان می آورد که لکس معتقد است همان قدرت سوپرمن را به او می دهد. معلوم می شود که فقط روی حیوانات کار می کند و نتایج آن غیرقابل پیش بینی است.

 

بنابراین، هنگامی که یک سنگ نارنجی کریپتونیت به کف پناهگاه برخورد می کند، همه حیوانات فوق العاده بزرگ می شوند. کریپتو، که هرگز نمی‌خواست دوست یا هم‌تیمی دیگری به جز سوپرمن داشته باشد، باید سعی کند توپ‌های عجیب و غریب از پناهگاه را متقاعد کند تا به او کمک کند تا سوپرمن و دوستانش در لیگ عدالت را نجات دهد: بتمن (ریوز، به طرز خنده‌داری در حال حاضر است)، زن شگفت‌انگیز (جمیلا) جمیل)، فلش (جان اوایل)، آکوامن (جمین کلمنت)، فانوس سبز (داشا پولانکو)، و سایبورگ (دیوید دیگز).

ما به چه چیزی نیاز داریم تا به ما نشان دهیم که گروه کنترل ابرقدرت های جدید خود را در دست دارد؟ یک مونتاژ آموزشی البته همانطور که حیوانات به ما می گویند. آن‌ها باید بر مهارت‌ها و کار گروهی خود مسلط شوند تا لیگ عدالت را از دست لولو نجات دهند، لولو که فکر می‌کند با شرارت کردن او، خود را به لکس لوتور تبدیل خواهد کرد. کیت مک کینون به عنوان خوکچه هندی کوچک به تالار مشاهیر فانتوم زون می پیوندد (او را همستر صدا نکنید). صدای او برای خودش یک سلاح فوق‌العاده شیطانی است، با استعداد یک دیوای کلاسیک هالیوود. (فکر کنید Tallulah Bankhead در حال تکان دادن یک کوکتل و یک جا سیگار بلند).

 

درس‌هایی درباره دوستی و عشق بی‌قید و شرطی که ما از آن دریافت می‌کنیم و به حیوانات خانگی خود می‌دهیم، در «لیگ سوپر حیوانات خانگی دی سی» به شکلی شیرین ارائه می‌شوند. اکشن و کمدی این فیلم پرجنب‌وجوش همه‌چیز را دارد که عشق بی‌قید و شرط ما را به کمیک‌ها و ابرقهرمانان در آستانه قرن دومش تقویت کرده است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تماشای مستند چهره سکوت

کارگردان جاشوا اوپنهایمر عمل کشتار، غیرعادی‌ترین برخورد با قتل عام و افرادی که مرتکب آن می‌شوند، هم مخاطبان مستند و هم فیلمسازان را در سال 2013 برانگیخت. قتل‌های ضد کمونیستی و حمایت‌شده توسط دولت در اندونزی در دهه 1960 برای بازنمایی اعمال خود به عنوان صحنه‌های فیلم قهرمانانه. نتایج، که خود من در آن زمان متذکر شدم، «به شدت وحشتناک» و همچنین در افشاگری‌های عمیق‌ترشان نگران‌کننده بود.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

فیلم جدید اوپنهایمر، «نگاه سکوت»، یک قطعه همراه عمدی برای «کشتن» است، و همچنین قوی و ناراحت‌کننده است. چارچوب مفهومی آن تقریباً به اندازه فیلم قبلی خاص نیست و این می تواند به نفع آن باشد. اوپنهایمر به جای کار با چندین جنایتکار، با خانواده یک قربانی ساکن می شود. "سکوت" داستان مرگ این مرد را روایت می کند - که به دلیل شرایطش به مرور زمان وزن نمادین خاصی در بین اندونزیایی ها به دست آورد - از نگاه برادر کوچکترش، آدی، اپتومتریست در اوایل دهه 40 خود که پس از مرگ او به دنیا آمد. والدین او که اکنون بسیار مسن بودند، او را به عنوان جایگزینی برای فرزند بزرگترشان می‌دانستند، اما به‌عنوان یک وکیل برای او.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

فیلم با تماشای مانیتور تلویزیون توسط آدی شروع می شود و به فیلمی نگاه می کند که در آن یک مرد مسن تر با خوشحالی یک قتل را بازگو می کند. من او را باز کردم. روده هایش بیرون ریخت.» مجموعه‌ای از عنوان‌ها به بیننده می‌گویند که بیش از یک میلیون «کمونیست» فرضی در طول دوره آشوب اندونزی به قتل رسیده‌اند و «مجرمین هنوز در سراسر کشور قدرت را در دست دارند». اوپنهایمر و دوربین‌هایش آدی را در حین سفر در مناطق روستایی کشورش دنبال می‌کنند و برای چندین نفر از مصاحبه‌کنندگانش که به کارهای خود اعتراف می‌کنند، معاینه می‌کند و عینک تجویز می‌کند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

 آدی، که در اوایل توضیح می‌دهد که «وقتی با افراد مسن‌تر ملاقات می‌کنم، دوست دارم در مورد گذشته بشنوم»، یک فرد بسیار شاد و عمل‌گرا است که از رابطه‌ای آرام با دخترش لذت می‌برد. وقتی او فیلم قاتلان اعتراف شده را تماشا می کند یا شخصاً به سخنان اراذل و اوباش یک بار گوش می دهد، چهره او به شدت مورد بررسی قرار می گیرد، ظاهر سکوتی که عنوان فیلم به آن اشاره دارد. او به یک معنا به تماشاگر آن طرف صفحه می آموزد که چگونه این داستان ها را پردازش کند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

و چه داستان های وحشتناکی هستند. پیرمردی به آدی می گوید: «نوشیدن خون قربانیت مهم است، وگرنه دیوانه می شوی. یک مرد نظامی که یک بار پس از انجام کارهای کشتار خود، به تلاش برای درخواست سفر دریایی به ایالات متحده آمریکا مباهات می کند. او می گوید که او چنین چیزی را به دست آورده است، زیرا ما این کار را انجام دادیم زیرا آمریکا به ما یاد داد از کمونیست ها متنفر باشیم.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

در اتاق مدرسه ای که یکی از فرزندان آدی در آن آموزش می بیند، معلمی به اتهامات او توضیح می دهد که "کمونیست ها" باید می رفتند زیرا "بی رحم" بودند و چهره ژنرال های نظامی را که با آنها همکاری نمی کردند، مثله می کردند. یک ساخته کوچک جالب "پس کمونیست ها ظالم نبودند؟" کودک بعداً از آدی می پرسد. به دلایل زیادی این سوال سختی است، یکی اینکه در بسیاری از موارد، «کمونیست ها» حتی کمونیست هم نبودند.

نگرش برخی از مصاحبه شوندگان تقریباً به اندازه این مطالب دیوانه کننده و ترسناک است. کسی که نمی‌خواهد قتل‌ها مطرح شود، غر می‌زند: «زخم خوب شده است». کنایه از کسی که دستی در ایجاد زخم داشته است و آن را "درمان شده" می گوید، طنز آزار دهنده است. سپس یک مرد نظامی سابق است که شروع به سخنرانی برای آدی می کند: "آیا بستگان قربانیان می خواهند این اتفاق دوباره تکرار شود؟" او غرش می کند و کمی می لرزد. خطر واقعی ای که آدی خود را در آن قرار داد با تیتراژ پایانی فیلم مشخص می شود: کارگردان مشترک اوپنهایمر «ناشناس» نام دارد و بیش از سی تائید دیگر از یک «ناشناس» وجود دارد که تیتراژ پایین می رود.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

مستند «شرکت» در سال 2003 بخش اعظم ژیمناستیک قانونی ایالات متحده را ساخت که به شرکت‌ها نوعی شخصیت و حقوق متصدی اعطا می‌کرد و به این نتیجه رسید که اگر یک شرکت یک شخص باشد، یک جامعه‌شناس بدخواه خواهد بود. پرتره اندونزی که از «عمل کشتار» و «نگاه سکوت» بیرون می‌آید، شخصیت ملی را در یک حالت فوگ روانی مداوم قرار می‌دهد. گفتمان پس از هولوکاست اغلب از عبارت «دیگر هرگز» به عنوان یک شعار استفاده می‌کرد، که به طور خاص به آزار و اذیت یهودیان اشاره می‌کرد، اما همچنین به ممنوعیت بربریت اشاره می‌کرد. اتفاقاتی که در این فیلم ها مورد بررسی قرار می گیرند یادآوری ناامیدکننده هستند که پیشرفت بشر در این زمینه در بهترین حالت ناچیز بوده است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بررسی کاپیتان فوق العاده

فیلم کاپیتان فوق العاده به نویسندگی و کارگردانی مت راس از «سیلیکون ولی» خانواده‌ای را معرفی می‌کند که از دنیا به بیابان شمال غربی اقیانوس آرام عقب نشینی کرده‌اند. آنها از شبکه خارج شده اند. برای غذا شکار می کنند. آنها متکی به خود هستند. این «خانواده سوئیسی رابینسون» یا آن سری فیلم های دهه 1970 درباره «خانواده وحشی» است. هوای تازه. نه مصرف گرایی بدون ماتریالیسم بسیار خوب، به نظر خوب می رسد، اگر کمی ناپایدار باشد. چنین آرمان شهرها به یک رهبر قوی نیاز دارند و پدر بن (ویگو مورتنسن) همین است. او با پنج فرزندش طوری رفتار می کند که انگار سربازان سرباز هستند (و همچنین کاندیدای دکترا).

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

چون بچه هستند و از تأثیرات دیگر بریده می شوند، حرف هایش را طوطی وار به او برمی گردانند، جهان بینی او را بی چون و چرا با او در میان می گذارند. این خانواده به عنوان فرقه است. همه‌ی این‌ها بسیار جذاب هستند و فیلم‌هایی مانند «ساحل پشه‌ها» یا «دویدن در خالی» را به یاد می‌آورند که دارای جو‌های خانوادگی مشابه و پدرانی با کنترل کاریزماتیک (البته با نیت خوب) بودند. اما «کاپیتان خارق‌العاده» آن‌قدر غیرانتقادی و دلسوزانه با موقعیت (و بن) برخورد می‌کند که بین چیزی که در واقع روی صفحه نمایش داده می‌شود و راس فکر می‌کند که روی پرده است، یک گسست کامل وجود دارد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

هنگامی که فیلم باز می شود، مادر این قبیله کوچک (Leslie Trin Miller) به دلیل اختلال دوقطبی در بیمارستان بستری شده است و پدر را به عنوان "کاپیتان" کشتی باقی می گذارد. او بچه ها را در تمرینات مبارزه، تمرینات بوت کمپ قرار می دهد و پسر بزرگش بودوان (جرج مک کی) را از طریق مراسم تعقیب و کشتن یک آهو به صورت انفرادی وارد مردانگی می کند. شب‌ها دور آتش می‌نشینند، بچه‌ها کتاب‌هایی مانند تفنگ، میکروب و فولاد، میدلمارچ و داستایوسکی می‌خوانند. آنها در مورد سرمایه داری و طبقات استثمار شده بحث می کنند، شبیه ربات های کوچک به نظر می رسند، بودوان در یک نقطه به پدرش می گوید: "من دیگر یک تروتسکی نیستم.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

من یک مائوئیست هستم." (این خانواده ای است که "تروتسکی-یست" توصیفی است و "تروتسکی-ایت" توهین است. انگار سال 1929 در اتحاد جماهیر شوروی است.) بچه ها دلتنگ مادرشان می شوند و می خواهند بدانند کی برمی گردد. وقتی بن خبر می‌رسد که لسلی خودکشی کرده است، به زبان ساده به بچه‌ها اطلاع می‌دهد.

 

والدین لسلی، بن را مقصر همه چیز می دانند و او را از آمدن به مراسم خاکسپاری منع می کنند. بن، که تمام زندگی خود را طوری تنظیم کرده است که هرگز مجبور به پاسخگویی به کسی نباشد، بچه ها را در اتوبوس مدرسه غول پیکر آنها جمع می کند و به قصد تصادف در مراسم تشییع جنازه و اطمینان از اینکه لزلی مراسم سوزاندن بودایی را که همیشه می خواست دریافت کند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

این یک سفر جاده ای طولانی است. آن‌ها گه‌گاه راه می‌روند، یک‌بار برای سرقت لوازم از یک فروشگاه مواد غذایی (آنها قبلاً چنین تمرین‌هایی را اجرا کرده‌اند)، و یک بار برای یک مراسم سالانه خانوادگی: جشن روز نوام چامسکی. یک روز اگر یکی از بچه ها تصمیم بگیرد نوام چامسکی از آن پر است چه اتفاقی می افتد؟ آیا این حتی مجاز خواهد بود؟ طنز اینجا، و بسیار وحشتناک است، این است که بن بچه هایش را طوری بزرگ می کند که وضعیت موجود را زیر سوال ببرند، تا هیچ اطلاعاتی را به طور عمده فرو نبرند، و با این حال او محیطی ایجاد می کند که زیر سوال بردن اقتدارش غیرممکن است.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

خانواده می ایستند و شب را با خانواده می مانند (هارپر کاترین هان، دیو استیو زان و دو فرزندشان)، و تضاد فرهنگی شدید است. بچه های بن چیزی از فرهنگ پاپ نمی دانند. بن برای برنده شدن در این بحث که فرزندانش بدون رفتن به مدرسه به خوبی آموزش دیده اند، کودک شش ساله خود را مجبور می کند که یک رساله بداهه در مورد منشور حقوق ارائه دهد که هدف آن شرمساری پسرعموهای مدرسه دولتی است. هیچ ایده ای در مورد هیچ چیز کودکی که حقایق مربوط به منشور حقوق را به صدا در می آورد، قرار است جذاب و کمدی باشد و همچنین یک لحظه «پنج بالا» برای خانواده باشد. حدس می زنم. بیشتر به نظر می رسید که بن یک قلدر مقدس نسبت به کسانی بود که از او به خانه خود استقبال کردند.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

«کاپیتان شگفت‌انگیز» برخی از مسائل شخصیتی مانند بن را تصدیق می‌کند: بودوان باید پشت سر پدرش برای دانشگاه درخواست کند و رلین (نیکولاس همیلتون) آشکارا علیه کنترل پدرش شورش می‌کند. رلین در یک نقطه انتخابی را انجام می دهد که به نظر می رسد یک پیروزی است و سپس او عقب نشینی می کند و از پدرش به خاطر نافرمانی عذرخواهی می کند. بن برای عذرخواهی خود نمی گوید: "من هم متاسفم." میگه دوستت دارم قرار است لمس کننده باشد. این نیست. رلیان ده ساله است. او چیزی برای عذرخواهی ندارد. به طور خلاصه مشکل «کاپیتان فوق العاده» همین است.

فیلم کاپیتان فوق‌العاده آنقدر با بن ملایم است که وقتی فرانک لانگلا به عنوان پدر لزلی ظاهر می‌شود و از نحوه تربیت بن بچه‌ها عصبانی می‌شود، صدای عقل به نظر می‌رسد. و با این حال، فیلم طوری با لانگلا رفتار می کند که انگار او یک شرور است، یک گربه چاق از خود راضی، نمادی از هر چیزی که بن و همسرش (و بچه های هواپیمای بدون سرنشینشان) از آن متنفرند. («به استفاده غیراخلاقی از فضا نگاه کنید!» یکی از دختران بن در حالی که به حیاط خلوت پدربزرگشان نگاه می کند، جیک می زند.)

بچه ها (همیلتون، مک کی، چارلی شاتول، شری کروکس، سامانتا ایسلر، آنالیز باسو) همگی عالی هستند و یک واحد خانوادگی باورپذیر ایجاد می کنند. مورتنسن سایه‌های خمیده اقتدارگرایانه‌ای از نرمی، گشودگی بن می‌دهد، به‌ویژه زمانی که او بچه‌هایش را تشویق می‌کند تا به افکارشان فکر کنند (اجبار کردن دخترش به عمیق‌تر شدن در تحلیل ادبی‌اش از لولیتا صحنه کوچک زیبایی است). مورتنسن بازیگر فوق‌العاده قدرتمندی است و می‌تواند در کلوزآپ بیشتر از بسیاری از بازیگران با تمام بدن‌شان کار کند. این نگرش فیلم است که مشکل دارد.

ژان ژاک روسو ایده بازگشت به طبیعت به عنوان خیر نهایی را ابداع نکرد. از زمانی که آدم و حوا در باغ جست و خیز کردند، با انسان ها بوده است. این تفکر ادامه می‌دهد: اگر انسان‌ها می‌توانستند «به طبیعت بازگردند»، شاید بتوان همه مشکلات جهان را ریشه‌کن کرد. اما یک اشتباه در این نوع تفکر وجود دارد. شهروندان کشورهای فقیر در حال حاضر در یک وضعیت "طبیعی" زندگی می کنند، بدون آب جاری، کشاورزی معیشتی، بدون پزشکی مدرن. آن‌ها احتمالاً می‌توانند یکی دو چیز به هیپی‌ها بگویند که چگونه «طبیعت» در حالت خامش تکان‌های خوبی نمی‌دهد، و یک تخت گرم و یک حمام داغ چیزی برای عطسه کردن نیست. اما این طرز فکر پابرجاست و از خطوط ایدئولوژیک عبور می کند. آمیش ها و منونیت ها وجود دارند. «بقاگرایان» هستند که در ترکیباتی با زرادخانه‌ها و تئوری‌های توطئه خود پنهان شده‌اند. شاخه‌های رادیکال مسیحیت وجود دارند که از آموزش خانگی حمایت می‌کنند و «در اما نه» بودن در جهان را اولویت می‌دهند. جونزتاون خطرناک ترین نمونه از آنچه که یک عقب نشینی از جهان می تواند منجر شود است، اما موارد دیگری نیز وجود دارند که عواقب به همان اندازه ویرانگر دارند. مشکل جامعه نیست مشکل انسان است. یک مدینه فاضله تنها زمانی می تواند کار کند که از یک نفر تشکیل شده باشد. دومی که یک نفر دیگر ظاهر شد، شما با مشکل مواجه خواهید شد.

اگر بن یک نوع «کمپ عیسی» بود، غرق در یک برند سیاسی از مسیحیت، و بچه هایش را برای رپچر آخرالزمانی آماده می کرد، آیا رفتار او به همان شکلی عجیب و غریب که اینجاست، ارائه می شد؟ آیا یک فیلم یک پدر بقا را در کنار بچه‌ها و سلاح‌هایش به‌طور غیرانتقادی نشان می‌دهد؟ این همان طرز فکر است، فقط ایدئولوژی های متفاوت. فقط به این دلیل که بن چپ است، به این معنا نیست که او آدم تند و تیز نیست. «کاپیتان شگفت‌انگیز» می‌توانست از شک و تردید بسیار بیشتری استفاده کند.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com