محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


در سریال کریپتون، جدیدترین اقتباس از کتاب کمیک سایفی، درباره سوپرمن نیست، درباره پدربزرگش است - که احتمالاً از نظر تئوری عالی به نظر می رسید.

یکی از مشکلات داستان جدید Syfy از سوپرمن، کریپتون، که پنج‌شنبه، 15 مارس، در SXSW نمایش داده می‌شود، این نیست که سریال روی پدربزرگش (یک پسر جوان در حال تسمه در حال حاضر) تمرکز می‌کند یا حتی می‌داند که شما نمی‌توانید به آن برسید. خود سوپرمن را ببینید. این چیزی کاملاً ساده تر اما دردسرساز است.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.       

چگونه، ممکن است از خود بپرسید که اگر کریپتون را تماشا می‌کنید، آیا آنقدر پسر/دختر طرفدار سوپرمن می‌شوید که به خودتان اجازه می‌دهید کریپتون خشن و نیمه‌گام را تماشا کنید و به خودتان دروغ بگویید که قانع‌کننده است؟ چقدر باید به شدت فداکار باشید تا بحث در مورد قانون و عمیق شدن در داستان پس‌زمینه کال‌ال قابل دفاع باشد، وقتی سریالی که آن بحث‌ها بر آن استوار است مانند یک آشفتگی بی‌جان به نظر می‌رسد که حتی به ایده ساختن چیزی براق و براق متعهد نیست. بی مغز اما سرگرم کننده؟

نه، کریپتون از آن دسته سریال هایی است که در آن تعجب می کنید که چه جهتی به همه داده می شود. هر سریالی که حداقل در 50 درصد مواقع شبیه یک جعلی به نظر می‌رسد در حال حاضر در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. اما اگر این سریال این حس را ایجاد کند که شخصیت‌های درون آن کاملاً بی‌الهام به نظر می‌رسند، پس شما با مشکل بزرگی روبرو هستید.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

اگر بخواهید دو قسمت اول کریپتون را تماشا کنید، از نظر تئوری، تنها چیزی که تجربه آن را تضمین می‌کنید پدیده فوق‌العاده نادری است که به نظر می‌رسد سرعت آن تا 60 درصد از اکشن‌های زنده کاهش یافته است و صحنه‌های جداگانه پخش می‌شوند. به عنوان تمرینات تقریباً اسلوموشن. یا انگار کل بازیگران یک استراحت بسیار طولانی برای ناهار گرفته اند و خود را با مقدار زیادی غذا پر کرده اند و همه آنها با خستگی امیدوارند که شخص دیگری انرژی لازم برای جرقه زدن صحنه بعدی را داشته باشد.

آنها نمی کنند.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

کریپتون قرار است یک کرایه کابلی سبک باشد (خوب، حتی اگر قرار نباشد اینطور باشد، همینطور است)، و سخت است که با نمایشی که به نظر می‌رسد مجموعه‌ای از صحنه‌های جنگی بی‌هیچ و بدون الهام را اجرا می‌کند، مخالفت کنید. به نظر می رسد همان کوچه است. مثل این است که نمایش این واقعیت را تلگراف می کند که پول زیادی برای پرتاب کردن ندارد، بنابراین، سریع، در یک صحنه تعقیب و گریز از کوچه پایین بیایید و سپس مشت! وقتی اسلحه‌ها کشیده می‌شوند، یا انفجارها یا هر چیز دیگری، به ندرت بدون مونولوگ‌های طولانی شلیک می‌شوند که به نظر می‌رسد هدفشان کنش‌های سبک و پر از شوخی است، اما معمولاً به جایی نزدیک‌تر به مبادلات بی‌معنی و ضعیف‌تر از دیالوگ‌های خسته ختم می‌شوند.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

در برخی مواقع تنها چیزی که واقعاً می خواهید این است که همه کسانی که درگیر هستند، زمان بهتری نسبت به زمانی که به نظر می رسد در ساخت کریپتون داشته باشند داشته باشند. هیچ جرمی در ساختن یک داستان ابرقهرمانی سبک وجود ندارد، اما شاید برای نمایشی که به نظر می رسد کاملاً غافل از این باشد که این نمایشی باشکوه و کسل کننده است و با سرعت یخبندان حرکت می کند که به هیچ وجه تنها با بودن به چیزها جاذبه نمی دهد وجود داشته باشد.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

اگر می خواهید در مورد کریپتون بدانید، خب، دروغ می گویید. هر کسی مانند آن از قبل همه چیزهایی را که باید بداند می داند و احتمالاً بدون قید و شرط عاشق این موضوع خواهد شد - Syfy باید بسیار خوش شانس باشد. برای بقیه، کریپتون در واقع درباره سوپرمن، با نام مستعار کال ال، نیست. این حتی در مورد پدر سوپرمن، جور ال، نیست. نه، این در مورد پدربزرگ سوپرمن، سگ ال (کامرون کاف) است که ما اولین بار او را به عنوان یک پسر بسیار جوان در حال تماشای پدربزرگ خود، Something-Something-El، می بینیم که توسط خدای خدایان که به طور غیر رسمی از سیاره کریپتون پرتاب می شود. ظاهراً بهترین لباس سری - یک سر طلایی با چند چهره - را می گیرد و آن را مانند سندان سنگین جلوه می دهد که با ناراحتی به جلو می رود. این کاراکتر به نظر می رسد که گویی یک نفر اضافی دارد که چیزی دیوانه از کمد محافظ پوشیده است، که پس از مدتی تنها دلیلی برای ادامه تماشا بود. این خیلی شادی به ارمغان آورد.

به هر حال، هنگامی که به پدربزرگ سگ-ال چکمه داده می‌شود، خانواده بدون تشریفات از «رتبه» خود محروم می‌شوند و در معرض مناطق پایین‌تر جهان CGI در کریپتون قرار می‌گیرند. سگ ال بزرگ می شود و تبدیل به یک بازیگر بریتانیایی بیست و چند ساله می شود که روزی پدربزرگ سوپرمن می شود، اما در حال حاضر به نظر می رسد که یک ... رذل بی مزه است؟

 

آدام استرنج (شان سیپوس)، مسافر زمان آینده که کلاه بیسبال ببرهای دیترویت بر سر دارد، ملاقات می کند و به سگ ال درباره نوه اش می گوید. متأسفانه سگ ال نمی‌خواهد چیز زیادی در مورد آینده بداند، او می‌خواهد در اطراف کریپتون سست شود و کاری انجام ندهد. خوب، خوب، این کاملاً درست نیست اما به نظر می رسد.

 

ببینید، کریپتون هوکی است. یکی از بهترین قسمت‌ها تماشای پائولا مالکومسون، بازیگر خوبی است که نقش مادر سگ‌ال، چاریس‌ال را بازی می‌کند، که در تمام صحنه‌ها طوری نگاه می‌کند که انگار خسته‌تر از آن است که خط‌هایش را تمام کند، مثل اینکه او ناامید است که در جای دیگری باشد. دیگران همین حال و هوا را ایجاد می کنند، و اگر شما همه چیز سوپرمن را بخواهید خیلی مهم نیست.

 

اما برای بقیه، نمایشی بدون سوپرمن و حول محور پدربزرگ نسبتا بی‌حرمش، فروش بسیار سختی است، بنابراین کمی اشتیاق و شور و شوق بیشتر از سوی همه مورد استقبال قرار می‌گرفت.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 31 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انیمیشن خرگوش شعبده باز یک فیلم کوتاه پویانمایی کامپیوتری آمریکایی محصول سال 2008 توسط پیکسار است که قبل از فیلم بلند آنها WALL-E در سینماها به نمایش درآمد. داستان کوتاه درباره پرستو، شعبده‌بازی است که سعی می‌کند نمایشی اجرا کند، اما خرگوشش، الک، تا زمانی که هویج خود را به دست نیاورد، با او همکاری نمی‌کند. این کوتاه ادای احترامی پر از تهوع به کارتون های کلاسیکی مانند تام و جری و لونی تونز و همچنین آثار تکس اوری است. Presto توسط داگ سویتلند، انیماتور کهنه کار پیکسار نوشته و کارگردانی شد، در اولین کارگردانی خود با داستانی به نویسندگی تد ماتوت، والری لاپونت و جاستین رایت.

ایده اولیه برای کوتاه مدت یک شعبده باز بود که یک خرگوش را که از ترس صحنه رنج می برد در کار خود گنجاند. این بسیار طولانی و پیچیده در نظر گرفته شد و این ایده دوباره کار شد. برای طراحی تئاتری که در پرستو به نمایش درآمد، فیلمسازان برای ایده‌های طراحی صحنه از چندین خانه اپرا و تئاتر دیدن کردند. هنگام تلاش برای متحرک کردن تماشاگران 2500 تماشاچی تئاتر، مشکلاتی به وجود آمد. این خیلی گران تلقی شد و با نشان دادن پشت تماشاگران حل شد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

واکنش‌ها به فیلم کوتاه مثبت بود، و منتقدان انتشار رسانه‌های خانگی فیلم WALL-E آن را یک ویژگی خاص لذت‌بخش می‌دانستند اگرچه در بلوری بعدی Criterion 4K گنجانده نشد). Presto نامزد جایزه Annie و جایزه اسکار شد. در سال 2008 در نمایش انیمیشن نمایش ها گنجانده شد.

طرح

شعبده باز دوران وودویل، پرستو دی جیوتاژیون[a] به خاطر هت تریکی که در آن خرگوش خود الک اعظم[b] را از کلاه بالایی خود بیرون می آورد، مشهور است. الک گرسنه و عصبانی در قفسی محبوس شده است و نمی تواند به هویج خود برسد.[3] پس از بازگشت پرستو از خوردن یک وعده غذایی، او شروع به تمرین عمل خود با الک می کند و نشان می دهد که کلاه بالایی او به طور جادویی به کلاه جادوگری متصل است که در پشت صحنه با الک نگهداری می شود. هر چیزی که به هر یک از کلاه ها وارد شود از کلاه دیگری بیرون می آید.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

پرستو که قصد دارد به الک غذا بدهد، متوجه می شود که نمایش او در حال شروع است و به جای آن روی صحنه می رود. الک تا زمانی که هویج را به او ندهند از همکاری در این عمل امتناع می ورزد و کلاه ها را به طرق مختلف بر علیه پرستو می چرخاند که منجر به درجات فزاینده ای از تحقیر می شود، مثلاً به او اجازه می دهد انگشتش را در تله موش بگیرد و به چشم خود ضربه بزند. یک تخم‌مرغ، و سرش را در یک محور تهویه مکیده کنید. هر یک از این بدبختی ها توسط مخاطب به عنوان بخشی از عمل تفسیر می شود. پرستو در همان زمان به دشمنی با الک ادامه می‌دهد، ابتدا هویج را به گل تبدیل می‌کند و بعداً آن را با تکه‌ای از نردبان خرد می‌کند و در نتیجه الک دست پرستو را از طریق کلاه جادوگر به پریز برق می‌چسباند.

پرستو که از رفتار الک خسته شده است، پشت صحنه به دنبال او طوفان می کند، اما مجموعه ای از وسایل آویزان صحنه را رها می کند و پایش را در یک طناب تقلبی گیر می دهد. او به فضای پرواز بالای صحنه کشیده شده است. وقتی پایش شل می‌شود، می‌افتد و خود را در خطر له شدن می‌بیند که هم توسط پایه‌ها و هم توسط پیانویی که در حال سقوط است، له شود. با درک این موضوع، الک از جادوی کلاه ها برای نجات پرستو استفاده می کند و تایید وحشیانه تماشاگران را برای هر دوی آنها به دست می آورد. پرستو با قدردانی هویج را به الک می‌دهد (با استفاده از مهارت‌های شعبده‌بازی برای بازگرداندن آن به شکل اولیه‌اش) و شروع به دادن صورت‌حساب دوم روی پوسترهای تبلیغاتی این عمل می‌کند.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

داگ سویتلند اولین کارگردانی خود را با بازی Presto انجام داد. Sweetland صداگذاری بدون دیالوگ را برای هر دو شخصیت فیلم فراهم می کند. او این فیلم را در آغاز سال 2007 عرضه کرد و در اواخر سال تولید را آغاز کرد و در می 2008 آن را به پایان رساند. قالب مبتنی بر گگ Presto به شدت تحت تأثیر کارتون های کلاسیک قرار گرفت. کارتون های Looney Tunes به کارگردانی Tex Avery تأثیر زیادی داشتند و الک به راحتی با Bugs Bunny مقایسه می شد. تام و جری، برادران مارکس، و چارلی چاپلین از دیگر تأثیرات آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد. طراحی شخصیت برای Presto بر اساس ویلیام پاول بود.

 

سناریوی اصلی برای این فیلم کوتاه شامل یک شعبده باز بود که پس از اینکه خرگوش قبلی او را ترک کرد، خودنویسی را که در جستجوی خرگوش است در عمل خود گنجانده است. از آنجایی که خرگوش جدید از ترس صحنه رنج می برد، عوارض ایجاد می شود. سویتلند آن را با طرح فیلم A Star Is Born مقایسه کرد. این ایده به دلیل طولانی بودن و پیچیده بودن دوباره مورد بررسی قرار گرفت و گفتن آن سه دقیقه بیشتر طول کشید.

 

برای دستیابی به محیطی بسیار رسمی، سازندگان فیلم به خانه اپرای سلطنتی در لندن، خانه اپرای پاریس و تئاترهای کلاسیک وودویل مانند Geary در سانفرانسیسکو - که گروه در یک تور از آن ها رفتند - برای ایده های طراحی صحنه نگاه کردند. متحرک سازی 2500 تماشاگر تئاتر حتی با کمک نرم افزار MASSIVE که جمعیت زیادی را تولید می کند، پیشنهاد گران قیمتی بود.

 

پیشنهادات اولیه نشان دادن برش‌های تنها بخش کوچکی از مخاطبان بود، اما اثر کامل تنها با نشان دادن پشت مخاطب به دست می‌آمد.[1] برای صرفه جویی در زمان، بیشتر مدل های مخاطب از فیلم قبلی پیکسار، Ratatouille به عاریت گرفته شد. علاوه بر این، بدن پرستو (از گردن به پایین) وکیل اسکینر است، و هویج یکی از بسیاری از لوازم غذایی آن فیلم بود.

 
نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انیمیشن خرگوش شعبده باز یک فیلم کوتاه پویانمایی کامپیوتری آمریکایی محصول سال 2008 توسط پیکسار است که قبل از فیلم بلند آنها WALL-E در سینماها به نمایش درآمد. داستان کوتاه درباره پرستو، شعبده‌بازی است که سعی می‌کند نمایشی اجرا کند، اما خرگوشش، الک، تا زمانی که هویج خود را به دست نیاورد، با او همکاری نمی‌کند. این کوتاه ادای احترامی پر از تهوع به کارتون های کلاسیکی مانند تام و جری و لونی تونز و همچنین آثار تکس اوری است. Presto توسط داگ سویتلند، انیماتور کهنه کار پیکسار نوشته و کارگردانی شد، در اولین کارگردانی خود با داستانی به نویسندگی تد ماتوت، والری لاپونت و جاستین رایت.

ایده اولیه برای کوتاه مدت یک شعبده باز بود که یک خرگوش را که از ترس صحنه رنج می برد در کار خود گنجاند. این بسیار طولانی و پیچیده در نظر گرفته شد و این ایده دوباره کار شد. برای طراحی تئاتری که در پرستو به نمایش درآمد، فیلمسازان برای ایده‌های طراحی صحنه از چندین خانه اپرا و تئاتر دیدن کردند. هنگام تلاش برای متحرک کردن تماشاگران 2500 تماشاچی تئاتر، مشکلاتی به وجود آمد. این خیلی گران تلقی شد و با نشان دادن پشت تماشاگران حل شد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

واکنش‌ها به فیلم کوتاه مثبت بود، و منتقدان انتشار رسانه‌های خانگی فیلم WALL-E آن را یک ویژگی خاص لذت‌بخش می‌دانستند اگرچه در بلوری بعدی Criterion 4K گنجانده نشد). Presto نامزد جایزه Annie و جایزه اسکار شد. در سال 2008 در نمایش انیمیشن نمایش ها گنجانده شد.

طرح

شعبده باز دوران وودویل، پرستو دی جیوتاژیون[a] به خاطر هت تریکی که در آن خرگوش خود الک اعظم[b] را از کلاه بالایی خود بیرون می آورد، مشهور است. الک گرسنه و عصبانی در قفسی محبوس شده است و نمی تواند به هویج خود برسد.[3] پس از بازگشت پرستو از خوردن یک وعده غذایی، او شروع به تمرین عمل خود با الک می کند و نشان می دهد که کلاه بالایی او به طور جادویی به کلاه جادوگری متصل است که در پشت صحنه با الک نگهداری می شود. هر چیزی که به هر یک از کلاه ها وارد شود از کلاه دیگری بیرون می آید.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

پرستو که قصد دارد به الک غذا بدهد، متوجه می شود که نمایش او در حال شروع است و به جای آن روی صحنه می رود. الک تا زمانی که هویج را به او ندهند از همکاری در این عمل امتناع می ورزد و کلاه ها را به طرق مختلف بر علیه پرستو می چرخاند که منجر به درجات فزاینده ای از تحقیر می شود، مثلاً به او اجازه می دهد انگشتش را در تله موش بگیرد و به چشم خود ضربه بزند. یک تخم‌مرغ، و سرش را در یک محور تهویه مکیده کنید. هر یک از این بدبختی ها توسط مخاطب به عنوان بخشی از عمل تفسیر می شود. پرستو در همان زمان به دشمنی با الک ادامه می‌دهد، ابتدا هویج را به گل تبدیل می‌کند و بعداً آن را با تکه‌ای از نردبان خرد می‌کند و در نتیجه الک دست پرستو را از طریق کلاه جادوگر به پریز برق می‌چسباند.

پرستو که از رفتار الک خسته شده است، پشت صحنه به دنبال او طوفان می کند، اما مجموعه ای از وسایل آویزان صحنه را رها می کند و پایش را در یک طناب تقلبی گیر می دهد. او به فضای پرواز بالای صحنه کشیده شده است. وقتی پایش شل می‌شود، می‌افتد و خود را در خطر له شدن می‌بیند که هم توسط پایه‌ها و هم توسط پیانویی که در حال سقوط است، له شود. با درک این موضوع، الک از جادوی کلاه ها برای نجات پرستو استفاده می کند و تایید وحشیانه تماشاگران را برای هر دوی آنها به دست می آورد. پرستو با قدردانی هویج را به الک می‌دهد (با استفاده از مهارت‌های شعبده‌بازی برای بازگرداندن آن به شکل اولیه‌اش) و شروع به دادن صورت‌حساب دوم روی پوسترهای تبلیغاتی این عمل می‌کند.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

داگ سویتلند اولین کارگردانی خود را با بازی Presto انجام داد. Sweetland صداگذاری بدون دیالوگ را برای هر دو شخصیت فیلم فراهم می کند. او این فیلم را در آغاز سال 2007 عرضه کرد و در اواخر سال تولید را آغاز کرد و در می 2008 آن را به پایان رساند. قالب مبتنی بر گگ Presto به شدت تحت تأثیر کارتون های کلاسیک قرار گرفت. کارتون های Looney Tunes به کارگردانی Tex Avery تأثیر زیادی داشتند و الک به راحتی با Bugs Bunny مقایسه می شد. تام و جری، برادران مارکس، و چارلی چاپلین از دیگر تأثیرات آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد. طراحی شخصیت برای Presto بر اساس ویلیام پاول بود.

 

سناریوی اصلی برای این فیلم کوتاه شامل یک شعبده باز بود که پس از اینکه خرگوش قبلی او را ترک کرد، خودنویسی را که در جستجوی خرگوش است در عمل خود گنجانده است. از آنجایی که خرگوش جدید از ترس صحنه رنج می برد، عوارض ایجاد می شود. سویتلند آن را با طرح فیلم A Star Is Born مقایسه کرد. این ایده به دلیل طولانی بودن و پیچیده بودن دوباره مورد بررسی قرار گرفت و گفتن آن سه دقیقه بیشتر طول کشید.

 

برای دستیابی به محیطی بسیار رسمی، سازندگان فیلم به خانه اپرای سلطنتی در لندن، خانه اپرای پاریس و تئاترهای کلاسیک وودویل مانند Geary در سانفرانسیسکو - که گروه در یک تور از آن ها رفتند - برای ایده های طراحی صحنه نگاه کردند. متحرک سازی 2500 تماشاگر تئاتر حتی با کمک نرم افزار MASSIVE که جمعیت زیادی را تولید می کند، پیشنهاد گران قیمتی بود.

 

پیشنهادات اولیه نشان دادن برش‌های تنها بخش کوچکی از مخاطبان بود، اما اثر کامل تنها با نشان دادن پشت مخاطب به دست می‌آمد.[1] برای صرفه جویی در زمان، بیشتر مدل های مخاطب از فیلم قبلی پیکسار، Ratatouille به عاریت گرفته شد. علاوه بر این، بدن پرستو (از گردن به پایین) وکیل اسکینر است، و هویج یکی از بسیاری از لوازم غذایی آن فیلم بود.

 
نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بررسی فیلم مادر

"ستاره فیلم"، آن موجود مرموز که کاریزمای کورش همه را به مدار مقاومت ناپذیر خود می کشاند، در حال تبدیل شدن به گونه ای در حال انقراض است. این باعث می‌شود جنیفر لوپز - یک ستاره بی‌نظیر سینما - معادل یک پلنگ برفی باشکوه روی صفحه باشد. لوپز به راحتی می تواند یک فیلم را به تنهایی حمل کند و آخرین پروژه او، فیلم مادر خوش شانس است که او را دارد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.       

این بدان معنا نیست که جدیدترین فیلم کارگردان نیکی کارو ("مولان") و تیم فیلمنامه نویسی به رهبری خالق "زیر زمین"، میشا گرین، بدون ستاره خود کاملاً غرق می شود. مانند بسیاری از فیلم‌های نتفلیکس، «مادر» می‌تواند در پس‌زمینه، در حالی که اتاق نشیمن را مرتب می‌کنید یا به ایمیل‌های تلفن خود پاسخ می‌دهید، استفاده کنید. چیدمان فیلم جاسوسی به اندازه کافی عمومی است که بتوان در حین انجام کار دیگری دنبال کرد و انگیزه های تبهکاران تنها به همان اندازه مشخص است که داستان به آنها نیاز دارد، یعنی اصلاً خیلی خاص نیست.

فیلم مادر برای منتقدان در سینما اکران شد، جایی که چیدمان همه جانبه باعث می‌شود بخش‌های رنگ‌به‌تعداد طرح واقعاً برجسته شود. تعداد انگشت شماری از انتخاب های سبک عجیب و غریب نیز در این قالب توجه را به خود جلب می کند: یک موتیف بصری تکرارشونده از عکس های زاویه باز با لبه های تار. به نظر می‌رسد ویرایش‌های عجیب و غریب و پرشتاب، کمبود پوشش در مجموعه را جبران می‌کنند.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

اما پرده بزرگ همچنین بوم بزرگتری را برای مکان‌های زیبای فیلم، مانند خلیج وحشی Tlingit، آلاسکا، خیابان‌های غرق‌آلود هاوانا – و اوه، سینسیناتی، اوهایو، فراهم می‌کند. (هر جاسوسی به مکانی برای مخفی شدن نیاز دارد.) مهمتر از آن، این مکان برای چهره لوپز دارای املاک بیشتری است.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

در بیشتر موارد، آن لیوان میلیارد دلاری در «مادر» بیانگر عزم تلخی است که با یک خبرچین ناشناس اف‌بی‌آی (لوپز) و نگهبانش کروز (عمری هاردویک) آغاز می‌شود که به سختی از یک حمله خونین به یک خانه فرار می‌کنند. خانه امن FBI در حومه ایندیانا. خبرچین به زودی به مادر تبدیل می شود، زیرا جاسوس سابق باردار در حالی که در بیمارستان در حال بهبودی از زخم هایش است، دختری به دنیا می آورد. او دو راه دارد: یا با نوزاد فرار کند و برای همیشه فرار کند یا حقوق والدین خود را امضا کند تا دخترش بتواند زندگی عادی داشته باشد. او دومی را انتخاب می کند.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

با این حال، او هرگ تعهد عاطفی خود را کنار نمی گذارد. و او همچنان مشتاقانه از کناری تماشا می کند و منتظر روزی است که گذشته او نیز زندگی زوئی جوان (لوسی پیز) را شکل دهد. و در واقع، درست بعد از تولد 12 سالگی زویی، دوست و معتمد مادر، جونز (پل راسی)، با پیامی به کابین جدا شده اش در کنار دریاچه آلاسکا می آید: زویی در خطر است. وقت رفتن است

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

همانند دوران مشهور او به عنوان یک رقصنده قطبی در «Hustlers»، بیشتر هیجان در «مادر» تماشای لوپز در حال حرکت است. او چاقو را در نبرد تن به تن می چرخاند. او در تعقیب و گریز شهری از روی سقف ماشین ها می پرد. حتی حرکت ظریف پر کردن و خم کردن یک تفنگ تک تیرانداز در حالی که روی پشت بام دراز کشیده است، وقتی او این کار را انجام می دهد، هیجان انگیز است. لوپز پیشینه خود را به عنوان یک رقصنده با سهولت یک حرفه ای کارکشته به رقص اکشن شنی تبدیل می کند.

فیلم تقریباً در نیمه راه تغییر می کند، زیرا زوئی و مادرش برای یک جلسه پیوند ترکیبی و دوره بقا در بیابان که منجر به فینال اکشن آتشین می شود، به کابین مامان عقب نشینی می کنند. «مادر» احتمالاً بیش از حد طولانی با ۱۱۵ دقیقه است، اما به سختی می‌توان گفت که کدام صحنه‌ها، به‌ویژه، می‌توانستند بریده شوند. در لحظات آرام‌تر، لوپز و همبازی جوانش، پائز، نقش‌های قانع‌کننده‌ای را به‌عنوان یک مربی بداخلاق و دانش‌آموز ضعیف ارائه می‌دهند.

 

در هر صورت، فیلم می‌توانست بیشتر از این لحظات استفاده کند، که در مقایسه با آدم‌های بد مقوایی که جوزف فاینس و گائل گارسیا برنال بازی می‌کنند، واقعی و ملموس است. به ما گفته می‌شود که هر یک از این مردان می‌توانند پدر زویی باشند، و این وسواس آنها با The Mother است که بقیه داستان را پیش می‌برد. در صف باش رفقا

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بررسی فیلم یک آدم خوب

«آدم‌های آسیب‌رسان به مردم صدمه می‌زنند»، که اغلب در زمینه همدلی یا بخشش استفاده می‌شود، بیانیه معتبری در مورد چگونگی تکرار الگوها است، مگر اینکه افراد برای درک و تغییر آنها قدم‌هایی بردارند. اما این نیز درست است که در برخی موارد، فقط افراد آسیب دیده می توانند به سایر افراد آسیب دیده کمک کنند. تجربه زیسته آنها به آنها در به اشتراک گذاشتن آموخته هایشان اعتبار می دهد و به افراد نیازمند نمونه ای ارائه می دهد تا نشان دهد که می توانند بهتر عمل کنند و احساس بهتری داشته باشند.

فیلم عاشقانه غمگین خارجی و فیلم های سینمایی در ژانرهای دیگر را در سایت فیلم نماوا تماشا نمایید.

به همین دلیل است که گروه های حمایتی نقش مهمی در کمک به افرادی که اعتیاد، بیماری، از دست دادن یا تجربه سوء استفاده دارند، ایفا می کنند.

سه نفر که به شدت آسیب دیده اند در فیلم یک آدم خوب به یکدیگر کمک می کنند. زک براف، نویسنده/کارگردان، فیلم را با بازی‌های مهربان و تاثیرگذار مورگان فریمن و فلورانس پیو گوینده می‌کند. هر دو نقش شخصیت هایی را بازی می کنند که پس از شکست های ویرانگر با عواقب غم انگیز، برای یافتن راهی به جلو تلاش می کنند.

فیلم ترسناک جنی و لیگ برتر انگلیس امشب نیز در سایت فیلم نماوا در دسترس قرار دارد.   

این نسبت به فیلم اولش، «ایالت باغ» به طور رسمی متعارف‌تر است و خوشبختانه نسبت به فیلم دومش «کاش اینجا بودم» کمتر خودپسندتر است. «یک فرد خوب» از همان حس زیرکانه جزئیات و شخصیتی که در هر دوی آنها مشهود است سود می برد، موضوعات جاه طلبانه اعتیاد، سوء استفاده، ترک، غم و اندوه طاقت فرسا و یافتن راهی برای بخشش نابخشودنی ها، حتی زمانی که به معنای بخشیدن خود باشد. و همانطور که از عنوان پیداست، معنی یک انسان خوب بودن چیست.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

پیو نقش آلیسون را بازی می‌کند، زن جوانی سبک‌دل که در امتداد سطح زندگی می‌رقصد و زیاد به انتخاب‌هایش فکر نمی‌کند. او با خوشحالی با ناتان (یک Chinaza Uche بسیار جذاب) نامزد کرده است. او به عنوان نماینده فروش یک شرکت داروسازی پول زیادی به دست می آورد و خود را متقاعد می کند که کارش غیراخلاقی نیست زیرا تنها دارویی که او فشار می آورد برای یک بیماری پوستی تجویز می شود.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

یک روز، آلیسون خواهر و برادر شوهر آینده‌اش را به شهر می‌برد تا به او در انتخاب لباس عروس کمک کند. برای چند ثانیه چشمش را از جاده برمی‌دارد تا نقشه تلفنش را در نزدیکی یک کارگاه ساختمانی ببیند. او نمی تواند از برخورد با یک بیل بکهو جلوگیری کند. آلیسون مجروح می شود و مسافرانش کشته می شوند.

فیلم سینمایی دوبله فارسی نیز با دوبله اختصاصی نماوا در سایت و اپلیکیشن این پلتفرم وجود دارد.

یک سال بعد، دختر نوجوان زوج کشته شده، رایان (بازی دوست داشتنی از سلست اوکانر)، با پدربزرگش، دانیل (مورگان فریمن) زندگی می کند. این تعدیل برای هر دوی آنها چالش برانگیز است زیرا رایان خصمانه است و عمل می کند. آلیسون تمام روز روی کاناپه مادرش در مهی از اعتیاد به اکسی کانتین دراز می کشد و سعی می کند دردهای روحی و جسمی او را بی حس کند. نامزدی او شکسته است. مادرش دایان (مولی شانون) صبرش تمام می شود و پزشکان نسخه های او را قطع می کنند.

آلیسون برای داروهای بیشتر ناامید می شود. دانیل، یک الکلی که یک دهه هوشیار بوده است، آنقدر در برخورد با رایان احساس درماندگی می کند که دوباره به نوشیدن فکر می کند. در عوض، او در مجموعه قطار مدل خود آرامش می‌یابد، محیطی که کنترل را در دست دارد و حتی می‌تواند تاریخ خود را همانطور که دوست دارد اتفاق می‌افتد، بازسازی کند.

فیلمنامه دارای مشکلات ساختاری است و زمان زیادی را صرف اعتیاد می کند که برخی از تحولات و روابط داستانی را با هم تغییر می دهد. این به شاخص‌هایی که اغلب دیده می‌شوند متکی است - شخصیتی به آینه نگاه می‌کند تا بگوید "از تو متنفرم" و ما اهمیت مجموعه قطار مدل را خیلی قبل از توضیح بیش از حد درک می‌کنیم. اما برخی دیالوگ‌های تند و بازی‌های متعهدانه و روشن‌فکر فریمن و پوگ آن را حفظ می‌کند. پوگ در هر مرحله از مبارزه آلیسون با اعتیاد به طور قابل توجهی خاص است، خواه او وزوز کند یا "به طرز سعادتمندانه ای بی حس" باشد یا برای گرفتن قرص، سم زدایی یا جایی در این بین عصبانی باشد. در یک صحنه، او با افرادی برخورد می‌کند که زمانی به آنها از بالا نگاه می‌کرد، و ما لایه‌به‌لایه‌ای را می‌بینیم که از احساس او از اینکه او چه کسی است، جدا می‌شود. در مورد دیگری، او تصمیم می گیرد که می تواند شیمی خود را به اندازه ای کالیبره کند تا یک قرص را نصف کند، و فکر می کند که می تواند مردم را فریب دهد تا فکر کنند او بالا نیست. آن وقت است که او با فریمن برخورد می کند که در آن لحظه بسیار تاثیرگذار در بهترین حالت خود قرار دارد. ما درگیری های او را می بینیم، اما او به آرامی او را تشویق می کند. آنچه آنها را به هم متصل می کند فراتر از دردی است که او برای او ایجاد کرده است. این بودن او در جایی است که او را در مورد استفاده از آن فریب نمی دهد. دنیل و آلیسون به چیزهای ضروری برهنه شده اند، و در بهترین لحظاتش، این فیلم نیز همینطور است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نقد و بررسی فیلم دکتر جی: اگر فیلمی به مضمون جدی خودش با احترام برخورد نکند، چگونه می توانیم آن را جدی بگیریم؟

فیلم دکتر جی داستان یک دکتر مرد است که با اکراه در متخصص زنان تخصص دارد. فیلم در برخی زمینه‌ها وضوح قابل‌توجهی دارد، اما در جاهای دیگر مبهم و ناسازگار است، در نهایت به طرز مضحکی.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

آیوشمان خورانا با بازی در نقش اهداکننده اسپرم در ویکی دونر (2012)، مردی با اختلال نعوظ در شوب منگل سااودهان (2017) و جوانی که با طاسی زودرس خود در بالا (2019) کنار می آید، اکنون با مجموعه متفاوتی از بیماری ها دست و پنجه نرم می کند. اعضای بدن و عملکردهای بدن - با این تفاوت که این بار او نیستند. فیلم جدید او در سینما، دکتر جی، درباره پزشکی است که می‌خواهد در ارتوپدی تخصص داشته باشد، اما در رشته زنان پذیرش می‌کند. دکتر اودی گوپتا به جای غوطه ور شدن در کار و تحصیل، تصمیم می گیرد در حالی که برای شرکت مجدد در آزمون ورودی آماده می شود، وقت خود را در این بخش بگذراند. چرا؟ زیرا جهان بینی محدود، سنت گرایانه و حامی او حکم می کند که زنان شاخه ای از پزشکی است که مربوط به زنان، زنان و زنان است.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

عدی با مادرش در بوپال یک خانه مشترک دارد. مبارزات اولیه او با بیماران زن در یک بیمارستان دولتی محلی به همان اندازه به این واقعیت مربوط می شود که او از نظر زنان و زایمان به راحتی به پزشک مراجعه نمی کند. او به عنوان تنها مرد در میان آنها، خود را توسط همکلاسی‌هایش نیز بی‌اهمیت می‌بیند، زیرا آنها متقاعد شده‌اند که او نمی‌خواهد کنار بیاید. دکتر ناندینی سریواستاوا (شفالی شاه) رئیس جمهور آمریکا با او سختگیر است زیرا می بیند که او در مورد این جریان صادق نیست. در همین حال، عدی با درگیر شدن با همکلاسی خود، دکتر فاطمه (راکول پریت سینگ) اوضاع را پیچیده تر می کند.

لیگ لالیگا در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

فیلم Doctor G ساخته Anubhuti Kashyap، کارگردان تازه‌کار، به Uday می‌پیوندد در جاده‌ای سنگلاخ از بی‌میلی تا بیداری و در نهایت تعهد کامل.

دومی - تعهد کامل - چیزی است که خود دکتر G فاقد آن است. مضمون چندین مکالمه مهم و خنده فراوان را به همراه دارد. بازیگران و نویسندگان (فیلمنامه: سامیت ساکسنا، ساوراب بهارات، ویشال واگ و خود آنوبهوتی کاشیاپ) بدون اینکه ما را در اصطلاح پزشکی غرق کنند، حس واقعی را به بیمارستان می‌دهند. اما اگرچه فیلم در برخی موارد وضوح قابل توجهی دارد، اما در توضیح بیش از حد چیزهای دیگر مبهم است.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

برای مثال، بدون تبدیل روایت به کتاب درسی یا سخنرانی، توضیح اینکه چرا عدی نباید بیمار را در اتاقی تنها با او معاینه می‌کرد، خطرات سقط جنین برای یک خردسال و پروتکل‌های الزام‌آور در این مورد را توضیح می‌دهد. چنین موردی (این را به فیلم هندی کمیاب تبدیل می کند که سقط جنین را به عنوان یک انتخاب قابل قبول برای یک زن به تصویر می کشد). ناندینی مکرراً به اودی می‌گوید که برای تبدیل شدن به یک متخصص زنان خوب باید «لمس مردانه را از دست بدهد» و همکلاسی‌هایش بر لزوم ایجاد احساس راحتی در بیمارانش در کنار او تأکید می‌کنند. با این حال، صحنه‌ای که ظاهراً خنده‌دار طراحی شده است، شامل کتک زدن عدی به زنی در حال زایمان است که بازوی او را می‌گیرد، رفتار نادرستی که هیچ‌کس به خاطر آن سرزنش نمی‌شود. بدرفتاری با مادران آینده و نگرش نادیده‌انگیز نسبت به درد زنان در بیمارستان‌ها غیرمعمول نیست، و در اینجا فیلمی وجود دارد که چنین صحنه‌ای را کمدی می‌داند، اما خود را به عنوان یک سازنده آگاهی معرفی می‌کند.

فیلم عاشقانه ترکی دوبله فارسی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.  

نویسندگان به خوبی توانسته اند عدی را در موضع خود در مورد اخلاقیات رابطه جنسی بین یک بزرگسال و یک خردسال در فیلم ثابت نگه دارند. با این حال، هیچ نیروی فیزیکی در کار نیست، اما فیلمنامه معنای تجاوز قانونی و نیاز به چنین قانونی را نامشخص می گذارد. این فرصتی است که با توجه به ادامه مقاومت اجتماعی در برابر تعاریف حقوقی مترقی رضایت از دست رفته است.

(نابودی جزئی در این پاراگراف) به عنوان یک فرد غیرمجاز که اودی را در حال نظارت بر زایمان اضطراری در راهروی بیمارستان می‌بیند، نمی‌توانستم از خود فکر کنم که چرا با وجود محدودیت‌های موقعیت و آن فضا، حرمت مادر حفظ نشده است. آیا هیچ صفحه نمایشی در کل ساختمان وجود نداشت، و حتی یک کارمند هم در دسترس نبود که به جای اینکه به جمعیت اجازه دهد در حالی که یک زن نوزادی را در انظار عمومی بیرون می‌اندازد، آن صفحه‌ها را به محل بیاورد؟ عدی به خاطر آن قسمت سرزنش می شود، اما به دلایل بسیار متفاوت. (هشدار اسپویلر به پایان می رسد)

به نظر می رسد فیلمنامه در عادی سازی یک مسلمان و یک تامیلیایی در کلاس عدی به خوبی پیش می رود تا این که این کار را نمی کند. دلیل تردید فاطمه در مورد عدی همچنان مبهم است. شما زنان را نمی شنوید، بیش از یک زن در زندگی اش به او گفته اند. درست است که عدی وقتی برای اولین بار او را ملاقات می کنیم، یک دمدمی مزاج است، اما اگر منصفانه با او در اینجا رفتار کنم، من کاملاً مطمئن نبودم که بتوانم فاطمه را هم بشنوم - که او نمی خواهد به او متعهد شود به صراحت بیان شده است، آنچه مبهم است. به همین دلیل است. این امر به ویژه قابل توجه است زیرا مادر عدی در سیاه و سفید اعلام می کند که اختلافات مذهبی موضوعی نیست. البته این استاندارد و ایمن هندو-مرد-به اضافه-زن-از-اجتماع-اقلیتی است که معمولاً عاشقانه های بین جوامع در بالیوود هستند، اما این یک بحث جداگانه است. برجسته تر، ذکر کاملا احمقانه از Rajinikanth است که در یک خط ارائه شده توسط بانوی تامیلیایی قرار داده شده است، زیرا در انجیل به نقل از بالیوود، ظاهراً این همان کاری است که همه تامیلی ها انجام می دهند. بالاخره خیلی جالب نیست، ها، تیم دکتر جی؟

تنها شخصیتی که با عمق و شفافیت در سرتاسر نوشته شده است، مادر بیوه سرزنده اودی است که با بازی شیبا چادای مهیب بازی می‌کند که در این فیلم، حتی از مادری که اوایل امسال در Badhaai Do حضور داشت، بالاتر است. نمودار او و رابطه اودی با او ثابت‌ترین موضوع در دکتر جی را تشکیل می‌دهد، که این سوال را مطرح می‌کند که چرا نویسندگانی که این نقش‌های فرعی دوست‌داشتنی را برای این هنرمند با استعداد تصور می‌کنند، نمی‌توانند او را به عنوان یک نقش اول تصور کنند. او نقش برجسته ای در Doctor G دارد. راکول لیاقت خیلی بیشتر از اینها را دارد. در مورد آیوشمن، او احتمالاً می‌تواند عدی را در خواب بکشد - او به اندازه کافی خوب است، اما بازی او در اینجا چیزی را به ما نمی‌دهد که قبلاً ارائه نکرده است.

 

درست زمانی که به نظر می رسد که دکتر جی دست به کار شده است، با یک آهنگ مضحک همراه با تیتراژ پایانی به پایان می رسد که در فیلمبرداری آن با تمام آنچه تا آن زمان گفته شده در تضاد است. Doctor G داستان مردی است که یاد می گیرد زنان را جدی بگیرد. و در کنار این عدد، عدی/آیوشمان در لباس پزشک گشاد در حال آواز خواندن مرا دیل داک داک کارت های توسط زنانی با لباس های تنگ و ریز با همان رنگ ترکیب شده است، در حالی که فاطمه/راکول با لباسی در آغوش کشیده و برهنه او را به هیجان می آورد. سینه را دراز می کشد و به سمت او می اندازد.

 

اگر فیلمی به موضوع انتخابی خود با احترام برخورد نکند، چگونه می توانیم آن را جدی بگیریم؟

 
نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا

شعار ناگفته فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» «کوچک فکر کن» است که به‌طور متناقضی آن را از سایر بخش‌های دنیای سینمایی مارول که به سمت بزرگ‌تر شدن گرایش دارند، جدا کرده است. فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا با کوچک کردن Ant-Man/Scott Lange (پل راد) و دیگر شخصیت‌های اصلی به اندازه زیر اتمی ده دقیقه بعد از داستان و فرستادن آنها به قلمرو کوانتومی با این ایده بازی می‌کند. به نظر می رسد که پاندورا جیمز کامرون دوباره به عنوان جلد یک آلبوم تلفیقی جاز دهه 1970 طراحی شده است، و آنها را تا پایان فیلم در آنجا نگه می دارد، زیرا آنها با یک ابرشرور تبعیدی به نام کانگ (جاناتان میجرز) مبارزه می کنند. نتیجه به طور همزمان بزرگترین و کوچکترین فیلم Ant-Man است، یک ترفند خوب.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

آیا دیدن آن ضروری است؟ نه - ساعت وسط به روش ساده و آسان ثبت شده "مرد مورچه ای" سرگرم کننده است. پیتون رید، کارگردان بازگشته و جف لاونس، فیلمنامه‌نویس، به شخصیت‌ها اجازه می‌دهند تا در قلمرو کوانتومی پرسه بزنند، که مانند نسخه‌ای علمی-تخیلی روان‌گردان از آن جنگل‌ها در سریال‌های دهه 1930 است که در آن یک کاوشگر غربی بی‌خبر، یک ژست را به اشتباه تعبیر می‌کند و یک قبیله محلی را عصبانی می‌کند، یا توسط یک فیل در رودخانه غوطه ور می شوند، یا از خوردن گوشت مار غافلگیر می شوند تا زمانی که نیش می زنند و متوجه می شوند که طعم آن شبیه مرغ است.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

در اینجا، این قبیله شامل یک پسر با چراغ قوه برای سر و یکی با بدنی شفاف و ژلاتینی است که به تعداد "سوراخ" انسان ها وسواس دارد (اوج کمدی اجرای راد مکثی است که او در حالی که اسکات در سرش می شمرد. و یک تله پات (ویلیام جکسون هارپر) که نفرین شده است که دائماً افکار عجیب و غریب و/یا کثیفی را که در ذهن دیگران می چرخد می شنود. به جای فیل ها، خانه هایی وجود دارند که به نظر می رسد خانه فرد فلینت استون با پسر خمیر پیلزبری جفت می شود و این خانه ها زنده هستند و می توانند در جنگ راه بروند و از خود دفاع کنند. همچنین حشرات ژلاتینی و سایر موجودات، درختچه‌ها و درختان با الگوبرداری از قارچ‌ها و گلسنگ‌ها و یک چیز میتوکندری مانند گودزیلا وجود دارد.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

همه آنها ظاهراً بر اساس عکس های "جهان های کوچک" با سطوح بزرگنمایی متفاوت الگوبرداری شده اند. اینکه طراحان این چیزهای میکروسکوپی و زیراتمی را به دلیل "کوچک بودن" گروه بندی کرده اند، بخشی از سرگرمی است. این مانند چیزی است که یک بچه برای یک نمایشگاه علمی دور هم جمع کرده است، به این امید که جذابیت محض جبران نداشتن محتوای علمی واقعی باشد. حیف که، با همه شوخی‌های سرگرم‌کننده‌اش، جهان روی صفحه بیشتر شبیه محافظ صفحه‌نمایش مارول است. بیل پوپ که فیلم‌های «ماتریکس» و چندین فیلم سام ریمی و ادگار رایت را فیلم‌برداری کرد، فیلمبردار این فیلم است، اما نه آن‌قدر که متوجه شوید. یک فیلمبردار (یا کارگردان - حتی رایان کوگلر به نظر می رسد توسط مارول دست و پا زده شده است) کار زیادی برای نشان دادن شخصیت فردی در این پروژه ها انجام نمی دهد، در حالی که بسیاری از زمان اجرا توسط شرکت های جلوه سازی از قبل تجسم شده است. و زمانی که رئیس استودیو مارول، کوین فایج، که به نظر می‌رسد مصمم است هنر را به حداقل برساند، از ترس از بین بردن ماشین محتوا، از قلم وتوی زیبایی شناختی استفاده می‌کند.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

در مورد کانگ: او همان چیزی است که علاقه مندان به ژانر آن را "تجدید مجدد" می نامند. سازندگان فیلم به او نیاز دارند که یک شرور ترسناک و قدرتمند باشد (او در اصل تانوس در یک بسته بندی جدید است: یک دیوانه نسل کشی) و در این فیلم معرفی شود تا بتواند به سرعت به عنوان بد بزرگ برای تیم بعدی انتقام جویان معرفی شود. بالا اما آنها همچنین باید توضیح دهند که چرا جانت ون داین (میشل فایفر)، همسر سابق مرد مورچه ای اصلی هنک پیم (مایکل داگلاس) که به مدت 30 سال در قلمرو کوانتومی گیر افتاده بود، هرگز به کسی از کانگ اشاره نکرد.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

پاسخ قانع کننده نیست، علیرغم اینکه فایفر همه چیز را فروخته است. اما این یک فیلم کمیک است، بنابراین باید با آن رول شوید. فایفر، دست‌کم، کارهای زیادی در پیشبرد طرح و پرداختن به شکاف‌های داستان‌گویی انجام می‌دهد. در همین حال، متأسفانه، امید Evangeline Lilly، با نام مستعار The Wasp، فقط به نظر می رسد که وجود دارد. او حضور دارد و درگیر است، اما تاثیر چندانی نمی گذارد. (البته از نظر روایی، او توسط Cassie تحت الشعاع قرار گرفته است: آخرین مورد بیشتر فیلم Pyms بود، و این فیلم عمدتاً در مورد اسکات و کاسی است که اکنون یک نوجوان با لباس فوق العاده خودش است و کاترین نیوتن آن را بازی می کند. آنها هنوز هم توانستند به مایکل داگلاس نکات خوب زیادی بدهند.)

کانگ یک شخصیت ضعیف است - او بد است، دیوانه است، او یک نابغه است، او می خواهد از قلمرو کوانتومی فرار کند و تقریباً همین است. تنها کارهای زیادی وجود دارد که بازیگران یا فیلمسازان می توانند انجام دهند تا او را ترسناک جلوه دهند. فیلم آن اعصاب (یا شاید اجازه استودیو؟) را ندارد که لبخند را از روی صورت تماشاگر پاک کند، مثلاً آخرین اکت «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» یا ساعت میانی «ایندیانا جونز و» معبد عذاب." یک صحنه کوتاه وجود دارد که در آن کانگ اسکات را متقاعد می کند تا از توانایی های دزدی خود برای سرقت معادل این فیلم از حلقه قدرت یا سنگ بی نهایت یا جعبه مادر با تهدید به قتل کسی در مقابل او استفاده کند، سپس اسکات را مجبور می کند تا مرگ او را برای همیشه تجربه کند.

 
نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com