محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


دنباله نرم یک ابرقهرمان بیمار است

فیلم مرد آهنی 2 دنباله‌ای شیک و با اکتان بالا است، نه به خوبی نسخه اصلی، اما بار دیگر بر اساس اجرای عجیب و غریب رابرت داونی جونیور ساخته شده است. در "مرد آهنی" و "شوالیه تاریکی")، که آن را یک سطح بالا می برد. داونی در اینجا تونی استارک را به ما می دهد که از همیشه خودخواه تر و خودخواه تر است. یا، و به نظر می رسد او کلید اینجاست.

فیلم سینمایی و فیلم جدید 2022 نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

همه قهرمانان یک نقص کشنده دارند. این یکی از قوانین جاده در داستان است. عیب تونی استارک این است که در حال مرگ است. عمل ماگالومانی به طور طبیعی انجام می شود، اما اکنون به عنوان یک پوشش مفید است. بسته باتری نصب شده روی قفسه سینه یا منبع حیات یا هر چیز دیگری که هست رو به اتمام است و خونش را مسموم می کند. این با استفاده از کمیاب ترین عنصر در جدول تناوبی کار می کند و برای تجدید آن نیاز به کشف یا اختراع یک عنصر جدید است. آسان نیست.

بنابراین تونی در رویدادهای بزرگ کنار می‌ایستد و از یک مانیتور خون کوچک استفاده می‌کند - که مفید نامیده می‌شود "Stark Blood Monitor"، در صورتی که کسی آن را ببیند - که به او می‌گوید سمیت خون او بی‌رحمانه به سمت مرگ می‌رود. این ترس خصوصی اوست که حتی با پپر پاتس وفادار (گوئینت پالترو) که شرکت او را اداره می کند، مشترک نیست.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، انیمیشن سینمایی نیز در سایت فیلم نماوا موجود است.

استارک اسپانسر یک نمایشگاه استارک در محل نمایشگاه جهانی نیویورک است، و او برای حضور در لباس مرد آهنی پرواز می کند و وعده صلح جهانی را می دهد. عرصه مملو از هواداران ستایشگر است. تصور کنید استیو جابز آیپد 3 را اعلام کند. اما مشکل در راه است. رقیب سرسخت او جاستین همر (سم راکول) ارتشی از لباس های آهنی رقیب را برنامه ریزی می کند. یک کمیته کنگره به سرپرستی سناتور متقلب استرن (گری شانلینگ) از استارک می خواهد که مرد آهنی را به مالکیت انحصاری وزارت دفاع تبدیل کند. و در روسیه، ایوان وانکو (میکی رورک) تلخ معتقد است که پدر استارک اسرار مرد آهنی را از پدرش دزدیده است.

فیلم عاشقانه 2022 نیز از ژانرهای پرطرفدار در نماوا هستند.

هامر ونکو را استخدام می کند تا کت و شلواری بهتر از استارک طراحی کند، دو طرح کت و شلوار به جنگ می روند، ما نیم ساعت جلوه های ویژه هیجان انگیز دریافت می کنیم و باب عموی توست. اما شما همچنین یک خواهرزاده و متخصص هنرهای رزمی سکسی دارید که با بازی اسکارلت جوهانسون بازی می‌کند، که ممکن است بیشتر از آن چیزی باشد که به نظر می‌رسد. این شخصیت در کتاب‌های مصور بیوه سیاه نامیده می‌شد که هرگز نشانه خوبی نبود. در کنار استارک، رفیق او سرهنگ دوم "رودی" رودز (دان چیدل) می‌جنگد. در حالی که از میان کولاک موشک های دشمن راکت می کنند، این دو زمانی برای گفتگو پیدا می کنند. یک موشک چقدر باید کند حرکت کند اگر دوستتان وقت دارد به شما هشدار دهد که از آن طفره بروید؟

 

بهترین سکانس CGI در فیلم در اواسط نقطه اتفاق می افتد، زمانی که تونی استارک تصمیم می گیرد ماشین خود را در گرندپری موناکو رانندگی کند و ایوان وانکو بدون ترس در وسط مسابقه ایستاده، لباسی شبیه یک گلادیاتور گره خورده به تن دارد و شلاق های برقی را در دست دارد که می توانند تکه تکه کنند. یک ماشین در دو او تقریباً استارک را نابود می‌کند، که آنقدر هیجان‌انگیز است که فراموش می‌کنیم تعجب کنیم که او از کجا می‌دانست که تونی ماشین خودش را می‌راند. بعد از این مسابقه است که هامر او را ثبت نام می کند.

علاوه بر تماشا، امکان دانلود فیلم ها در تمامی ژانرها وجود دارد و برای دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 که یکی از دسته ها است، میتوانید به نماوا مراجعه نمایید.

میکی رورک تمام آرزوهای ایوان وانکو را به ما می دهد، مگر اینکه بازوی سومی برای خالکوبی های بیشتر داشته باشد. عملکرد او ویژگی هایی دارد که دندان های طلایش را در خنده های بی روح به هم می زند و غرغرهای زیادی می کند. سام راکول در نقش هامر، یک ناله‌گر دمدمی مزاج که به نظر می‌رسد در تجارت سلاح‌های فوق‌العاده در بالای سرش است، یک اجرای کمدی خشن ارائه می‌دهد.

برای سرگرمی کودکان نیز میتوانید انیمیشن های جدید را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید.

شما دنباله می خواهید، دنباله دارید. «مرد آهنی 2» که مانند فیلم اول جان فاورو کارگردانی شد، کار را به پایان رساند. از آنجایی که هر دو فیلم اساساً دارای یک قوس داستانی هستند، با این حال، شگفتی های زیادی وجود ندارد، که باعث شد به این فکر کنم که چگونه بچه ها در آن لباس ها زنده می مانند. مطمئنا، لباس ها زره پوش هستند، اما بدن آنها اینطور نیست. با چند سقوط سرگیجه آور و ضربات وحشیانه و انفجارهای یواشکی می توانید بدون شکستن تمام استخوان های بدن خود زنده بمانید؟ فقط پرسیدن'. در پایان یک روز طولانی، آن کت و شلوار باید با خمیر خونی پر شود.

فیلم هندی دوبله فارسی در کنار فیلم های خارجی آمریکایی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 آذر 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دو فیلم در فیلم جکی وجود دارد، فیلم پابلو لارن درباره جکی کندی (ناتالی پورتمن) بلافاصله قبل، در حین و پس از ترور همسرش، رئیس جمهور جان اف کندی. یکی از این فیلم ها خوب است. دیگری استثنایی است. اولی مدام دومی را تضعیف می کند.

برای تماشای این فیلم سینمایی کمدی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

فیلم شماره یک یک بیوگرافی تخیلی است که در آن یک سوژه مشهور برای یک مصاحبه طولانی می نشیند، اینجا با یک خبرنگار مجله با بازی بیلی کروداپ (بی نام و نشان اما بر اساس زندگی نامه نویس تئودور اچ. وایت، که "برای پرزیدنت کندی: یک پایان" نوشته است. مقاله زندگی که یک هفته پس از ترور رئیس جمهور جان اف کندی منتشر شد). این فیلمی است که در آن یک شخص مهم به جایگاه خود در تاریخ فکر می کند و سعی می کند نحوه درک آنها را کنترل کند. مبهم و فراگیر است و در جاهای دیگر بهتر انجام شده است. .

تک تک صحنه‌های این فیلم «شخصیت تاریخی خود را در نظر می‌گیرد» با شایستگی انجام می‌شود و گاهی اوقات بسیار بیشتر از آن، به لطف زیرمایه‌های همدلی و اغماض در دیالوگ‌ها. گزارشگر اغلب نسبت به بانوی اول سابق تحسین می کند. حتی گاهی اوقات هنگام صحبت کردن او حرف او را قطع می کند یا سعی می کند کلماتی را در دهانش بگذارد یا نگرانی های او را رد کند، که نشان می دهد حتی یک زن بسیار قدرتمند وقتی در اتاقی با مردی است که از بدو تولد به او گفته شده است چقدر می تواند قدرتمند نباشد. و اعمال ذاتا مهمتر از هر زن است. این مطالب در این فیلم دوم به لحظاتی در فلاش بک های اجتناب ناپذیر به دوران اوج جکی در فیلم Camelot و درست پس از قتل جان اف کندی متصل می شود. ما جکی را می‌بینیم که اغلب زن تنها در اتاقی پر از مردان است که سعی می‌کند خودش را نشان دهد و آنچه را که می‌خواهد و نیاز دارد بگوید، اما (کارمندان کاخ سفید، افراد نظامی، حتی RFK او) به او گفتند که غیرممکن است - به دلیل امنیت یا پروتکل یا سابقه یا صرفاً به این دلیل که مردان به طور مرموزی بهتر از او می دانند - و او باید تسلیم شود.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر فیلم های خارجی، فیلم ایرانی نیز قرار دارد.      

اما دستگاه قاب بندی در نهایت ضروری نیست (افسوس که تعداد کمی هستند) زیرا، چه گزارشگر و جکی در مورد آنچه در ضبط شده صحبت می کنند یا غیرقابل ضبط، و اینکه آنچه جکی می گوید از نظر عینی درست است یا صرفاً خودخواهانه است، ما داریم قبلاً همه چیزهایی را که هر دوی آنها باید می‌گفتند، به شکلی فوری‌تر و اغلب آزاردهنده‌تر، با فلاش بک‌ها دیده‌اند.

 

فلاش بک ها فیلم دوم و بسیار برتری را تشکیل می دهند، فیلمی که شوک مکاشفه را به همراه دارد: ما بارها این فصل فشرده و مهم تاریخ را دیده ایم که بارها از هر نقطه نظر، اما به ندرت در عمق و عمدتاً از نقطه نظر بازسازی شده است. دیدگاه جکی، که باید از اصل آنچه که همه در هنگام از دست دادن همسرشان می گذرند، فقط در بزرگترین صحنه جهان می گذشت.

اما هر زمان که لارین و بازیگران و گروهش در «گذشته» (که بسیار «حال‌تر» از مصاحبه‌ها به نظر می‌رسد)، به ساختن آن ادامه می‌دهند تا زمانی که به عنوان ماده خام برای یک مصاحبه به نظر برسد. اپرای نانوشته یا یک فیلم ترسناک روانشناختی ساخته نشده، «جکی» بی‌وقفه ما را از آن فضای عاطفی بیرون می‌کشد و ما را به خبرنگار و جکی برمی‌گرداند که در مورد معنای آن هش می‌کنند.

فیلمهای سینمایی ایرانی جدید و فیلم سینمایی دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا قرار دارد.

فیلم دوم "جکی" جدید و اغلب قدرتمند است و تمام تازگی و قدرت خود را از ویژگی های خاص می گیرد. این «جکی» داستان زنی است که به طور ناگهانی و با خشونت شوهرش را از دست داده، سپس باید بفهمد چگونه می‌تواند چند روز آینده زندگی‌اش را بدون تسلیم کردن عقل خود و قدرتی که زمانی داشته، پشت سر بگذارد. ماهیت پیش پا افتاده این فیلم دوم چیزی است که به آن احساس بسیار دقیقی می دهد. جزئیاتی مانند لکه‌های خونی خاص روی لباس جکی و کبودی روی ساق پا او هنگام درآوردن جوراب‌های ساق بلندش، عکس‌هایی از نگاه جکی به تمام مردانی که به این نتیجه رسیده‌اند که باید سرنوشت او را برای او تعیین کنند. با صدای جکی در حالی که او سعی می کند بدون استفاده از کلمه "مرگ" به فرزندانش بگوید که پدرشان مرده است، به این ترتیب که او به خوابی افسرده می رود و شروع می کند به پوشیدن لباس هایش و پوشیدن لباس های مختلف در حین گوش دادن به آلبوم مورد علاقه جک. ضبط اصلی بازیگران "Camelot": همه اینها به شدت واقعی به نظر می رسد. اما لارین به شدت به «قدرت» آن فشار می آورد (اغلب با استفاده از موسیقی متن ترانه و در عین حال بسیار غم انگیز Mica Levi). حتی اجرای لهجه محور پورتمن، در حالی که به طرز وحشیانه ای متعهد است، بیش از حد شبیه یک جعل هویت تحقیق شده، در نظر گرفته شده و نفس گیر مرلین مونرو است، نقشی که به جای تجسم از درون، از بیرون به درون ساخته شده است. به ندرت نمونه واضح‌تری از هنرمندان دیده‌ام که در مسیر خودشان قرار بگیرند و خودشان را زیر پا بگذارند.

برای کودکان نیز برنامه کودک سینمایی جدید تهیه شده است.

بخش بزرگی از مشکل (به هر حال برای من) این است که به نظر می‌رسد لارن می‌خواهد بیانیه‌ای، شاید یکی از اظهارات نهایی، درباره تبدیل تجربه زیسته به اسطوره بیان کند. این فیلم واقعاً آنقدرها را ندارد که بتواند آن را بسازد، هرگز به این سوال اهمیت ندهید که آیا این نوع فیلم ذاتاً مهم‌تر و جدی‌تر است و ارزش برتری‌های انتقادی را نسبت به فیلم ساده‌تر و هیجان‌انگیزتر درباره یک بیوه دارد. با از دست دادن شوهرش و مسئولیت هایش در قبال فرزندانش (اعم از بیولوژیکی و نمادین، یعنی مردم آمریکا).

یکی از ژانرهایی که میتوانید در نماوا بیابید فیلم سینمایی هندی عاشقانه است.

جکی به عنوان یک شی فانتزی که صدها میلیون زن کمتر معروف می‌توانند ترس‌ها، اهداف و خواسته‌های خود را بر روی او فرافکنی کنند. جکی به عنوان همسر و مادر، تلاش می کند آن را در بدترین روزهای زندگی اش حفظ کند. جکی به عنوان همسر وفادار زخمی شده توسط خیانت شوهر خوش تیپش. حتی جکی به عنوان بانوی اول ایالات متحده، به چشم‌اندازی هولناک تغییر یافته جهانی نگاه می‌کند و می‌پرسد که چه اتفاقی می‌افتد: همه این جکی‌ها در ساعات و روزهای قبل و بعد از قتل حضور دارند. این حالات مختلف در نحوه حرکت جکی در اتاق ها در حالی که دوربین او را تعقیب می کند، نحوه نگاه او به اشیا و افراد، و روشی که او تلاش می کند تا خودش را جمع و جور کند و نیازهایش را بیان کند، بدون تعویق به مردی که اتفاق می افتد، تعبیه شده است. صحبت کردن با

جکی باید برای خودش، بلکه برای جکی، شخصیت تاریخی، اسطوره، ساده‌سازی بیش از حد، لوح سفید، چهره‌ی آرمان‌خواه واپس‌گرا اما در عین حال انقلابی و غیره ایستادگی کند. ما هرگز به اندازه جکی که ناگهان مجبور شد از خانه ای که کمتر از سه سال در آن زندگی می کند نقل مکان کند، به این جکی متصل نیستیم زیرا مغز شوهرش در یک موتورسیکلت منفجر شد. در همین حال، شخصیت‌های دیگر فقط برای یک یا دو چیز، همیشه در رابطه با جکی، و در نتیجه بازی‌های مکمل فیلم (مخصوصاً توسط پیتر سارسگارد در نقش رابرت کندی، که شباهت چندانی به او ندارد یا به نظر نمی‌رسد، اجازه دارند بایستند). ، و چه کسی اهمیت می دهد) احساس می کنید کاملاً تصور و درک شده است. بازیگران همیشه وقتی از آنها خواسته می‌شود که ایده‌های خود را مجسم کنند، شکست می‌خورند، در حالی که تمایل دارند با مواردی مانند "تو نقش رابرت، برادر مرد مقتول و تنها کسی که درد خواهر شوهرت را می‌فهمد"، کاملاً خوب عمل کنند.

فیلم بزرگی که «جکی» است، به مبارزه ادامه می‌دهد تا خود را از چنگال لجن‌آمیز فیلمی که می‌توانست بهتر باشد، می‌داند چه چیزی برای ما بهتر است، رها کند. پس از مدتی مبارزه با مبارزه ای که در خود فیلم به تصویر کشیده شده است غیر قابل تشخیص می شود.

دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی نیز از برنامه‌های نماوا است.

"جکی" درام (گاهی ملودرام) می داند که چیست و چه می خواهد بگوید. به مخاطب اعتماد می کند تا همه چیز را بفهمد و از طریق شهود با ما صحبت می کند، اغلب خطرات قابل توجهی می پذیرد و خود را کاملاً آسیب پذیر می کند. این همان چیزی است که در دوره ای دیگر به عنوان "فیلم زنانه" کنار گذاشته می شد - یعنی. فیلمی درباره تجربه عاطفی یک زن – که بعداً توسط مورخان و منتقدانی که تلاش می‌کنند دیگران را وادار کنند تا ببینند که این نوع فیلم به اندازه فیلم‌هایی که افراد مشهور در آن می‌نشینند معتبر و شایسته بررسی است، بازیابی می‌شود. مصاحبه هایی در مورد میراث و دوگانگی آنها در مورد حقیقت و داستان، عملکرد و اصالت. (شخصیت جکی در حال حاضر شروع به شکل دادن به اسطوره خود در مواد فلاش بک کرده است؛ اگر بخواهید دنبال آن بگردید همه چیز وجود دارد، و همانطور که در سرتاسر «جکی» وجود دارد، این کار با تخیل بسیار بیشتر از هر چیز دیگری انجام شده است. طعنه آمیز است که داستان جکی در اینجا عمدتاً مربوط به زنی است که سعی می کند تجربه خود را با شرایط خودش تصور کند، اما طرف های مختلف، عمدتاً مرد، به او می گویند که او اشتباه می کند، یا کافی نیست.

امکان دانلود نیز در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است. دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی دو ژانر محبوب است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 29 آذر 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

وینسنت وارد فیلم چه رویاهایی که می‌آیند آنقدر نفس گیر، آنقدر زیبا و در تخیلش آنقدر جسورانه است که در پایان تعجب می کند که در نهایت به نتیجه نرسیده است. ما را به مرز عاطفی می برد، اما ما را به سمت آن سوق نمی دهد. این با یک یادداشت عجیب و غیرقابل قانع کننده به پایان می رسد - یک وضوح متعارف در فیلمی که در بیشتر طول خود جسورانه و رویایی بوده است.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

بنابراین، بله، من ناامیدی از آن دارم. اما نمی‌خواهم شما را از دیدن آن منصرف کنند، زیرا این فیلمی است که حتی در شکل ناقص خود نشان می‌دهد که چگونه فیلم‌ها می‌توانند ناشناخته‌ها را تصور کنند، می‌توانند تخیل ما را به مکان‌های شگفت‌انگیز هدایت کنند. و شامل اجراهای دلخراشی از رابین ویلیامز و آنابلا سیورا است. فیلم آنقدر خوب است که به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توانست بهتر باشد: به نظر می‌رسد به سمت یک جهش بزرگ پیش می‌رود، می‌توانیم آمدن آن را حس کنیم، و سپس حل می‌شود. اگر هالیوود مصمم است ما را با یک پایان خوش اجباری تغییر دهد، پس نباید ما را با فیلمی که شایسته بهتر است عذاب دهد.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

من از افشای اسرار بیش از حد دریغم، اما چیدمان فیلم آنقدر به طور کامل منتشر شده است که احتمالاً تا به حال حقایق کلیدی خاصی را می‌دانید. اگر این کار را نکردید، مرور را تا بعد ذخیره کنید.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

حقایقی که از آگهی‌ها و تریلرها می‌دانید این است که کریس و آنی (ویلیامز و اسکیورا) وقتی قایق‌هایشان در دریاچه‌ای در سوئیس برخورد می‌کنند، یک ملاقات زیبا دارند. ازدواج می کنند. آنها دو بچه دارند. آنها خوشحال هستند. سپس هر دو کودک در یک تصادف کشته می شوند. آنی دچار خرابی می شود، کریس از او پرستاری می کند، هنر به عنوان درمان عمل می کند، آنها به نوعی زندگی خود را به هم وصله می کنند - و سپس کریس کشته می شود.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

فیلم او را به دنیای بعدی دنبال می کند و آن را با تصاویری که به نظر می رسد از خاطرات و تخیل خود وام گرفته شده است، خلق می کند. در یکی از سکانس‌هایی که از لحاظ بصری هیجان‌انگیزترین سکانس‌هایی است که تا به حال دیده‌ام، او منظره‌ای را اشغال می‌کند که یک نقاشی است، و وقتی گلی را می‌کند، در دستش به رنگ روغن تبدیل می‌شود. به نظر می‌رسد سایر نقاط این دنیا با شادی از اتاق‌های ذخیره‌سازی تصاویری که در ذهن خود نگه می‌داریم جمع شده‌اند: هنر رنسانس، پیش از رافائل، کارت‌های تبریک، کیچ فرشته (کروب‌ها بر روی ابرهای چاق شناور می‌شوند). بعداً، زمانی که کریس به جهنم می‌رود، تصاویر تاریک‌تر و وحشتناک‌تر می‌شوند - بوش با دالی تلاقی کرد.

 

در دنیای بعدی یک راهنما به نام آلبرت (کوبا گودینگ جونیور) وجود دارد. آیا او تمام آن چیزی است که به نظر می رسد؟ اکنون ما از اطلاعات موجود در تبلیغات فراتر رفته ایم و من محتاط تر خواهم بود. داستان که از رمانی از ریچارد متسون الهام گرفته شده است، بر این فرض استوار است که بهشت در یک حالت جریان وجود دارد، که ساکنان آن هویت هایی را به خود می گیرند که خودشان یا ما را خوشحال می کند. که در طول زندگی با یک هویت مقید شده ایم، آزاد می شویم. بهشت از یک جهت به معنای تبدیل شدن به آن چیزی است که می خواهید باشید.

و جهنم؟ آلبرت می گوید: جهنم برای کسانی است که نمی دانند مرده اند. یا می دانند که مرده اند اما نمی دانند معامله چیست. یا با این معامله کنار نمی آیند. بسیاری از کسانی که در جهنم هستند، مرتکب بزرگترین گناه در برابر خداوند هستند که ناامیدی است: آنها معتقدند که غیر از امید هستند.

 

پس از مرگ فرزندان و همسرش، آنی ناامید شده، خود را کشته و به جهنم رفته است. کریس می خواهد او را پیدا کند: "من همسر روح او هستم." آلبرت می گوید این امکان پذیر نیست: "هیچ چیز باعث نمی شود او شما را بشناسد." اما او به عنوان یک راهنما عمل می کند و کریس وارد جهنمی می شود که مانند بهشت با شدت بصری و اصالتی که شگفت آور است تحقق یافته است. در این فیلم جاده جهنم نه با نیت خیر، بلکه با چهره های نفرین شده، تلخ و شاکی هموار شده است (چهره و صدای پدر کریس توسط کارگردان آلمانی ورنر هرتزوگ بازی می شود).

اتفاقی که پس از آن رخ می دهد، آنچه در طول فیلم اتفاق می افتد، شبیه هیچ چیزی است که قبلاً ندیده اید. وینسنت وارد کارگردان نیوزلندی است که آثارش همیشه مخاطبان زیادی را به خود جلب نکرده است، اما همیشه جرات داشته که ایده‌های بزرگ و جلوه‌های بصری جسورانه را بیان کند. او «ناوبر» (1988) را ساخت، درباره انگلیسی های قرون وسطایی که برای فرار از طاعون تونل می زنند - و در زمان حال ظهور می کنند. و سپس، در سال 1993، او "نقشه قلب انسان" را ساخت، که در مورد اودیسه یک پسر اسکیمو از آلاسکا در دهه 1930 به لندن در جنگ، و از یک رابطه عاشقانه بزرگ تا ماجراجویی بالا بود.

 

"What Dreams May Come" مانند "The Navigator" با شخصیت‌هایی که سرنوشت خود را در کلیسای جامع جستجو می‌کنند به پایان می‌رسد - اما این تصویر، مانند بسیاری از تصاویر فیلم، شبیه هیچ‌کدام است که قبلاً ندیده‌اید. وارونه است، سقف‌های طاق‌دار بزرگ کف و منظره را فراهم می‌کنند. از آنجایی که من از هرتزوگ نام بردم، ممکن است این باور او را نیز نقل کنم که قرن ما «گرسنه تصاویر بزرگ است». این فیلم آن‌ها را فراهم می‌کند و همچنین لحظات آرامی از طبیعت شگفت‌انگیز انسانی ارائه می‌کند، مانند زمانی که شخصیتی با بازی روزالیند چائو توضیح می‌دهد که چرا به نظر می‌رسد مهماندار هواپیمای آسیایی است، و زمانی که شخصیت دیگری با بازی مکس فون سیدو، قوانین بازی را توضیح می‌دهد. همانطور که او آنها را درک می کند.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 29 آذر 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بررسی سریال انیمیشن زوتوپیا+ طرفداران را به زوتوپیا برمی گرداند.

زوتوپیا+ مجموعه‌ای از انیمیشن های کوتاه Disney+ است که طرفداران را به دنیای حیوانات بازمی‌گرداند زوتوپیا

انیمیشن زوتوپیا+ طرفداران را به دنیایی که از سال 2016 در آن نرفته اند باز می گرداند، Zootopia! این مجموعه از شش فیلم کوتاه به بینندگان اجازه می‌دهد در رویدادهایی که در طول فیلم در حال انجام است، اما هرگز ندیدیم، پشت پرده اوج بگیرند.

برای تماشای این فیلم قدیمی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

آیا تا به حال در مورد برنامه ریزی عروسی پریسیلا فکر کرده اید؟ برای خدمتکارانی که باید فلش را در رستوران سرو کنند چگونه است؟ یا توانایی دوک ویزلتون در خوانندگی؟ خوب، به دنبال این نباشید زیرا این انیمیشن کوتاه همه چیز و بیشتر را به شما می دهد. با پیوندی درخشان و شگفت‌انگیز هر کدام با فیلم بلند Zootopia، سریال های کوتاه Zootopia+ کمی بیشتر از داستان را به روش‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده بیان می‌کنند.

در کنار تماشای انیمه و انیمیشن، دانلود سریال و دانلود فیلم نیز در نماوا فراهم شده است.

صداپیشگان اصلی برای همه شخصیت‌هایی که روی صفحه می‌بینیم بازگشته است و باعث می‌شود سریال کوتاه باورپذیرتر شود. واقعاً احساس می‌شود که شاهد چندین اضافات کوچک به داستان فیلم هستیم که به نوبه خود باعث می‌شود داستان بهتر پر شود. پس از تماشای Zootopia+، دیگر هرگز به Zootopia به همان شکل نگاه نخواهید کرد. برخی از لحظاتی که ممکن است شبیه لحظه های دور ریختنی باشند، اکنون بیش از هر زمان دیگری معنا خواهند داشت. طرفداران طولانی مدت Zootopia با این داستان های جدید که شامل شخصیت های ثانویه مورد علاقه آنها می شود، هیجان زده خواهند شد.

فیلم ایرانی نیز در نماوا پرطرفدار است. یکی از ژانرهای پربازدید آن فیلم سینمایی کمدی است.

خود فیلم های کوتاه از شش تا نه دقیقه، شامل دنباله عنوان آغازین و تیتراژ است. این بدان معنی است که آنها یک پرخوری آسان هستند زیرا می توانید همه آنها را در کمتر از یک ساعت تماشا کنید. برخی احمقانه، برخی شدید، و همه آنها از نظر بصری خیره کننده هستند. تیم انیمیشن توانست همان ظاهر و احساس را ایجاد کند، در حالی که تصاویر را برای وضوح بهتر و حتی بیشتر شبیه به آن به روز کرد - پس از گذشت شش سال.

از پرطرفدارترین ژانرهای فیلم ها در کنار کارتون های رنگارنگ می توان به فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی اشاره کرد.

طرفداران Zootopia مطمئناً دوست دارند کمی بیشتر از آنچه قبلاً دیده بودیم به کاوش در داستان بپردازند، در حالی که این مقدمه عالی برای تازه واردان به جهان است. Zootopia+ اکنون در Disney+ در حال پخش است، بنابراین روی کاناپه در آغوش بگیرید و از آشنایی بیشتر با کلان شهر مورد علاقه همه لذت ببرید.

در مجموعه‌ای کوتاه به کلان شهر پستانداران سریع زوتوپیا بازمی‌گردد که عمیق‌تر به زندگی برخی از جذاب‌ترین ساکنان فیلم برنده اسکار، از جمله فرو فرو، شیک پوش قطبی شیک پوش، می‌پردازد.

فیلم Zootopia، زمانی که در سال 2016 اکران شد، موفقیت بزرگی برای دیزنی به دست آورد. این انیمیشن با محوریت یک پلیس خرگوش تازه کار و یک روباه کلاهبردار بدبین، در گیشه جهانی 1.024 میلیارد دلار به دست آورد. اجرای تئاتری آن با این حال، علیرغم موفقیت عظیم خود، دیزنی به طور رسمی به دنباله Zootopia چراغ سبز نشان نداده است. در عوض، استودیو تصمیم گرفت مجموعه‌ای برای دیزنی پلاس با محوریت برخی از برجسته‌ترین شخصیت‌های فیلم بسازد. این مجموعه عمیق‌تر به رویدادهای فیلم می‌پردازد و به طرفداران فیلم زمان بیشتری برای لذت بردن از این لحظات کلیدی می‌دهد، اما این لزوماً به معنای عالی بودن آن نیست.

 

مانند یکی دیگر از سری‌های دیزنی +، من گروت هستم، واقعاً هیچ دلیل واقعی برای وجود Zootopia+ وجود ندارد. در حالی که کارگردان‌ها قبلاً به کاوش بیشتر در جهان طعنه زده بودند، قسمت‌ها آنقدر کوتاه هستند که واقعاً قابل توجه باشند. هیچ چیز اساسی در سریال وجود ندارد، که قابل درک است - با شش قسمت، که طولانی ترین آنها 8 دقیقه است، واقعاً به سختی می توان داستان زیادی را بیان کرد. این بدان معنا نیست که طرفداران فیلم - و خانواده ها - این سریال را نخواهند خورد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 22 آذر 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انیمیشن داستان خرس یک فیلم کوتاه انیمیشن شیلیایی محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی گابریل اوسوریو بارگاس با فیلمنامه‌نویسی مشترک با دانیل کاسترو و تهیه‌کنندگی پاتو اسکالا پیرارت است. این فیلم کوتاه از پدربزرگ کارگردان، لئوپولدو اوسوریو، الهام گرفته شده است، که پس از کودتای شیلی به مدت دو سال در زندان بود، سپس مجبور شد در طول دوران دیکتاتوری در تبعید زندگی کند. این فیلم از نظر انتقادی موفقیت‌آمیز بود و جایزه اسکار را برای بهترین فیلم کوتاه انیمیشن در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار برد. این اولین انیمیشن شیلیایی برنده جایزه اسکار و اولین انیمیشن آمریکای لاتین است که برنده اسکار شده است.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این داستان یک خرس نر است که با یک نمایش پیپ قابل حمل امرار معاش می کند و ماجراهای یک خرس بالغ نر را به تصویر می کشد که از خانواده خود دور می شود و به سیرک می رود، فرار می کند و به خانواده اش می پیوندد. خرس نر در نمایش پیپ به وضوح نشان دهنده خرس نر است که در حال اجرای نمایش پیپ است. اما آیا نمایش پیپ نشان دهنده زندگی خودش است؟ در ابتدای فیلم، او را می‌بینیم که قبل از شروع به کار، تعمیرات جزئی را در نمایش پیپ انجام می‌دهد. خانه خالی است و صبح خیلی زود است – خیلی زود است که همسر و پسرش قبل از او خانه را ترک کنند.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

خب چه خبر است؟ آیا خرس یک اثر داستانی کامل را در نمایش پیپ روایت می کند؟ آیا او دیدگاهی تحریف شده از آنچه اتفاق افتاده ارائه می دهد (یعنی همسر و پسرش بودند که برده شدند و او جا ماندند)؟ آیا او واقعاً فرار کرده بود اما وقتی او برگشت خانواده اش خانه را ترک کرده بودند؟ آیا در واقع همه اینها درست بود و دلایل دیگری وجود داشت که مادر و پسر آن روز صبح قبل از او از خانه بیرون بودند؟

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

فیلم اجازه همه این تفاسیر را می دهد. برای کسانی که فکر می کنند پایان خوشی وجود ندارد، با دقت به فیلم نگاه کنند. تخت زناشویی به وضوح توسط دو خرس خوابیده شده است. صندلی های آشپزخانه طوری عقب می زنند که انگار پسر و مادر آن ها را اینطور رها کرده اند (اگر می رفتند، صندلی ها را مرتب زیر میز هل می دادند). اتاق پسر مرتب است، اما شاید پسر یک خرس جوان مرتب باشد). شاید بیان مالیخولیایی خرس ناشی از خاطرات چیزی است که تقریباً برای همیشه از دست داده است، نه از دست دادن فعلی.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

نکته این است که فیلم *منظور* آن است که این توضیحات چندگانه را داشته باشد. شواهد کافی برای حمایت از بسیاری از استدلال های مختلف وجود دارد، اما شواهد کافی برای قطعی بودن یک توضیح وجود ندارد. و این تمام هدف فیلم است. منظور این است که ناراحت کننده باشد. این فیلم تمثیلی واضح از زندگی در شیلی در زمان پینوشه است، جایی که مخالفان به طور معمول اعدام یا تبعید می شدند. خانواده ها مطمئن نبودند که چه اتفاقی برای عزیزانشان افتاده است، و به طرز غم انگیزی، بسیاری هنوز در آن موقعیت وحشتناک عدم اطمینان هستند. اما برای برخی عاقبت خوشی داشت - بسیاری از افرادی که تبعید شدند پس از سقوط پینوشه بازگشتند و به خانواده‌هایشان پیوستند.

این حس مالیخولیایی و عدم اطمینان و انبوهی از نتایج است که فیلم به طرز درخشانی برمی انگیزد. جای تعجب نیست که این فیلم در کشورهایی که تجربه مشابهی از رژیم های سرکوبگر دارند نیز به گرمی مورد استقبال قرار گرفته است.

چیزی که به‌ویژه برایم تکان‌دهنده بود، خرس جوانی بود که این نمایش را دید، و برای او همه چیز به وضوح فقط یک داستان ماجراجویی بود. شاید آنطور که باید باشد - بار کردن نسل های آینده با نگرانی و پشیمانی بیش از حد عاقلانه نیست. اما یک حیثیت اضافه وجود دارد که آنچه برای توله یک ماجراجویی است به وضوح بار عاطفی بزرگی برای خرس مسن تر است.

به نظر من این یکی از بهترین تمثیل هایی است که تا به حال فیلمبرداری شده است. و اگر بخواهم به این فیلم از 1 تا 10 امتیاز بدهم، به آن نمره 9 می دهم زیرا فیلم کوتاه خوبی بود که من تماشا کردم. ممکن است برخی آن را خیلی کوتاه بدانند، اما فیلمی است که ارزش دیدن را دارد زیرا درس‌های زندگی شگفت‌انگیزی را به اشتراک می‌گذارد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 20 آذر 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نقد و بررسی مستند معلم من اختاپوس

این مستند نتفلیکس که در آب‌های سواحل آفریقای جنوبی فیلمبرداری شده است، رابطه‌ی تغییر‌دهنده زندگی یک مرد را با یک سرپای وحشی روایت می‌کند.

فیلم هندی دوبله فارسی در کنار فیلم های خارجی آمریکایی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

اگر یک زیست شناس دریایی نیستید و هنوز معلم اختاپوس من را ندیده اید، احتمالاً هیچ احساس قوی نسبت به سرپایان هشت دستی ندارید. ممکن است شاخک‌های آن‌ها را با فیلم‌های ترسناک یا بشقاب‌های پیش‌غذا مرتبط کنید - اما احتمالاً نه موضوعات تکان‌دهنده‌ای مانند ارتباط بین گونه‌ای یا تجدید فیزیکی پس از آسیب شدید، تا دو مورد از نقاط عطف پاک نشدنی در این فیلم طبیعت غیرمتعارف را نام ببرید.

هیچ کس نمی تواند به جای شخصیت عنوان مستند صحبت کند، اما شکی نیست که برای کریگ فاستر، مستندساز و غواص فداکاری که با او در مرکز صحنه مشترک است، این یک داستان عاشقانه است. علاقه او به یک اختاپوس معمولی به یک وسواس سالم تبدیل می شود و فیلم حاصل از کارگردانان پیپا ارلیچ و جیمز رید، تقریباً تمام طول زندگی او را که کمتر از یک سال و نیم است، پوشش می دهد، ماه ها در طبیعت وحشی که می تواند مراقبه باشد.

فیلم سینمایی و فیلم جدید 2022 نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

و همچنین پر از اکشن فیلم معلم من اختاپوس، اولین مستندی نیست که ما را در گیاهان و جانوران ماورایی اقیانوس‌های زمین فرو می‌برد - تعدادی از فیلم‌های MacGillivray Freeman و Imax این کار را به شکلی باشکوه انجام داده‌اند. اما این اولین موردی است که داستان یک موجود دریایی را از چنین دیدگاه شخصی و صمیمانه روایت می کند و نه تنها ارتباطات عاطفی بلکه رفتارهای حیوانات را که قبلاً برای دانشمندان ناشناخته بود، آشکار می کند.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، انیمیشن سینمایی نیز در سایت فیلم نماوا موجود است.

داستان با سادگی فریبنده و زیبایی خیره کننده در تکه ای از دریا در نزدیکی کیپ غربی آفریقای جنوبی که توسط جنگل انبوه کلپ محافظت می شود و در نتیجه نسبتاً آرام است، می گذرد. با این حال، آب آن به شدت سرد است و به زیر 50 درجه فارنهایت می رسد و فاستر بدون لباس غواصی یا لباس غواصی می رود. او می خواهد یک تجربه مستقیم با محیط زیست داشته باشد و قصد دارد تا حد امکان در میان ماهی ها و نرم تنان غیرقابل نفوذ باشد. در آغاز ماجراجویی، سرمای نیروبخش نیز برای او راه نجاتی است، راهی برای بازگشت به احساس هدف. او به ما می گوید: «سرما مغز را ارتقا می دهد.

فیلم عاشقانه 2022 نیز از جدیدترین و پرطرفدارترین ژانرها در نماوا هستند.

در صداگذاری و مصاحبه‌های روی صفحه، فاستر توضیح می‌دهد که او به غواصی بازگشت، لذت دوران کودکی، زمانی که احساس می‌کرد از کار خسته شده و مطمئن نیست چگونه ادامه دهد. فوریت برای بهبودی خود با تمایل او برای تبدیل شدن به یک پدر خوب برای پسر مدرسه‌ای خود، تام (که در نهایت غواص می‌شود، و همچنین تهیه فیلم هواپیمای بدون سرنشین) افزایش یافت. معلم اختاپوس من برای چند لحظه کوتاه در آغاز راه خود، تهدید می کند که به قلمرو مخوف خودیاری عصر جدید منحرف خواهد شد. اما فاستر به قدری دوست‌داشتنی کم‌کلاس و متواضعانه حضوری روی صفحه دارد، و دیدگاه او آنقدر به دیگری علاقه‌مند است که هر گونه ترسی به سرعت برطرف می‌شود.

معلوم می شود که کنجکاوی او با اختاپوسی که در غواصی های روزانه اش به آن ها می رود مطابقت دارد، و او به فاستر، که ردیابی حیوانات و فرهنگ های شمنی کالاهاری ها را در فیلم هایی که با برادرش ساخته بود کاوش کرده بود، الهام می دهد تا دوباره دوربینش را بردارد. . به نوبه خود، تعامل او با اختاپوس، الهام بخش یکی از دوستانش، فیلمبردار راجر هوراکس، می شود تا با دوربینش در موج سواری به او بپیوندد.

علاوه بر تماشا، امکان دانلود فیلم ها در تمامی ژانرها وجود دارد و برای دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 که یکی از دسته ها است، میتوانید به نماوا مراجعه نمایید.

معلم اختاپوس من یک دستاورد فنی خیره کننده است، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که هلمرهای ارلیخ و رید و تدوینگر دان شوالم با 3000 ساعت فیلم مواجه شدند، فیلمبرداری در یک دوره هشت ساله که مدت ها قبل از اینکه فاستر با حیوان عنوان روبرو شود شروع شد. فراتر از فرآیند طولانی ویرایش، گروهی از متخصصان پس از تولید مجبور بودند فیلم‌های مجموعه وسیعی از دوربین‌ها را از نظر بصری منسجم کنند. در مراحل غوطه‌ور شدن هیچ درز مشخصی وجود ندارد، نه شکافی در پالت آبی نفیس یا نور زیر آب.

برخلاف گوندا که از لحاظ سینمایی جسورانه، صدای انسان را از روایت خود حذف می‌کند و تأثیر عمیقی دارد، Teacher بسیار در مورد تعامل بین انسان‌ها و گونه‌های دیگر و پتانسیل مثبت آن است. در داستانی که روایت می‌کند، حسی از ارتباط انسان و بیگانه اسپیلبرگ وجود دارد، حس شگفتی و رمز و راز که با موسیقی کوین اسماتز تقویت شده است. با این حال، هرگز ساخارین یا ساده نیست، و بی‌پایان شگفت‌انگیز است. ما در حال سواری هستیم زیرا فاستر دوست سرپایان خود را در حال شکار خرچنگ و خرچنگ، شکار شدن توسط کوسه‌ها و سرگرم شدن در یک بازی کمیک با ماهی‌ها تماشا می‌کند. استعداد او برای استتار و زنده ماندن چشمگیر است، هوش او حیرت انگیز است، اعتماد او به فاستر عمیقاً متحرک است.

برای سرگرمی کودکان نیز میتوانید انیمیشن های جدید را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید.

اگر هیچ چیز دیگری نباشد، مستند ارلیش و رید یادآوری دیگری از این است که ما چقدر در مورد موجوداتی که این سیاره را با ما سهیم هستند می دانیم و چقدر در سلسله مراتب گونه هایی که ابداع کرده ایم، تصور می کنیم. ممکن است فکر کنید که در حال تماشای فیلم دیگری درباره حیوانات هستید تا اینکه حدود 20 دقیقه بعد، شاخکی باز شد و دست فاستر را دراز کرد. شما نیز مانند او، ممکن است احساس کنید که جزر و مد تغییر می کند، و همچنین ممکن است عاشق شوید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: شنبه 12 آذر 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

در انیمیشن خانه هیولا، خانه وحشتناک خانه است

یکی از کهن الگوهای ترسناک تخیل دوران کودکی - خانه تاریک و اسرارآمیز آن طرف خیابان - به معنای واقعی کلمه در "خانه هیولاها" زنده می شود، یک انیمیشن فوق العاده وحشتناک به کارگردانی گیل کنان.

برای تماشای این فیلم قدیمی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

در ابتدا خانه، که در یک بلوک کاملاً معمولی حومه شهر قرار دارد، چیزی جز خانه ویران شده آقای نبرکراکر، پیرمردی بداخلاق با دندان های بد، شانه ای وحشتناک و صدای استیو بوشمی به نظر نمی رسد. به سرعت برای یک کارآگاه پسر خوش دست به نام دی جی و دو دستیار جوانش و سپس برای همه افراد دیگر مشخص می شود که ویکتوریایی ویکتوریا توسط یک نیروی بدخواه و شیطانی تسخیر شده است. اسباب بازی ها را می گیرد. مردم را می خورد و از آنجایی که این فیلمی است که مخاطبی را هدف قرار می دهد که عملکردهای بدنی درشت برای آنها منبع دائمی خنده است، دوباره آنها را استفراغ می کند. خانه غرش می کند، آروغ می زند، آتش می اندازد و در نهایت معلوم می شود... کاتلین ترنر.

در کنار تماشای انیمه و انیمیشن، دانلود سریال و دانلود فیلم نیز در نماوا فراهم شده است.

اگر بگویم که «خانه هیولا» بهترین فیلم تابستانی کودک پسند تا کنون بوده است («مورچه قلدر» و «بارنیارد» رقابت را در چند هفته آینده گسترش خواهند داد)، ممکن است مانند تمجیدهای عجیب و غریب به نظر برسد - یا شاید مانند ستایش ضعیف در هر صورت، حیا را می توان در کنار نبوغ، جزو فضیلت های تصویر برشمرد. 86 دقیقه طول می کشد - که در طی آن من حتی یک تکان از همراهان 7 ساله خود را مشاهده نکردم - و وقت خود را با درس های ارزشمندی که به طور معمول روی فیلم های خانوادگی مانند برچسب های تغذیه ای روی جعبه های غلات قندی چسبانده می شود، تلف نمی کند تا از مضطرب شدن اطمینان حاصل کند. پدر و مادر که آشغال تا حدی ارزش دارد. "خانه هیولا" بی تکلف، هوشمندانه (توسط دن هارمون، راب شراب و پاملا پتلر) نوشته شده و بسیار سرگرم کننده است.

فیلم ایرانی نیز در نماوا پرطرفدار است. یکی از ژانرهای پربازدید آن فیلم سینمایی کمدی است.

همچنین برای افراد فن‌آور در بین مخاطبان، اصلاح جالبی از تکنیک‌های انیمیشن را نشان می‌دهد. مانند فیلم «اکسپرس قطبی» رابرت زمکیس، «خانه هیولاها» (که آقای زمکیس به عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن خدمت می‌کرد) به‌جای الگوریتم‌های رایانه‌ای به‌عنوان پایه تصاویر متحرک خود، از حرکات دیجیتالی بازیگران واقعی استفاده می‌کند. آدم‌های فیلم کمی شبیه مجسمه‌های پلاستیکی قالب‌گیری شده به نظر می‌رسند (آنهایی که در «Polar Express» بیشتر شبیه عروسک‌های چینی به نظر می‌رسند)، اما ژست‌های آن‌ها به‌طور غیرقابل پیش‌بینی روان و غیرقابل پیش‌بینی است، و باعث می‌شود که کیفیت بازی را بیشتر از همیشه قدردانی کنید. در فیلم های انیمیشن ژست ها و حرکات دی جی (میچل موسو) و دوستانش - یک هموطنان پژمرده به نام چاودر (سام لرنر) و یک مو قرمز متحجر به نام جنی (اسپنسر لاک) - ظاهری اصیل و آزاد دارد. به نظر آنها بچه های واقعی هستند، نه شبیه موپت های کارتونی فوق العاده زیبا و سر بزرگ.

از پرطرفدارترین ژانرهای فیلم ها در کنار کارتون های رنگارنگ می توان به فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی اشاره کرد.

و در بیشتر موارد آنها مانند بچه‌های واقعی صحبت می‌کنند و رفتار می‌کنند، یا حداقل مانند شخصیت‌هایی که برگرفته از سنت غنی قهرمانان خوش‌دست و از لحاظ فکری کنجکاو هستند. دی جی از نسل دایره المعارف براون است (شاید از طریق جیمی نوترون، اما مهم نیست)، و جنی شباهت خاصی به هریت جاسوس دارد. من مطمئن هستم که چاودر شما را به یاد کسی در کلاس پنجم می اندازد، هر کجا یا هر زمان که بود. بزرگسالان در تصویر - والدین پریشان دی جی (فرد ویلارد و کاترین اوهارا)، که یک روز قبل از هالووین برای یک همایش دندانپزشکی می روند، زی (مگی جیلنهال)، پرستار بدخلق که جای آنها را می گیرد، و پلیس های شهر درهم و برهم. (کوین جیمز و نیک کانن) - قابل پیش بینی بی فایده هستند. بچه‌ها که به حال خودشان رها شده‌اند، باید بر شری غلبه کنند که به جز بدون توجه، در میان آنها شکوفا می‌شود.

 

آقای کنان که اولین فیلم بلند خود را بازی می کند، داستان نویس سرزنده ای است. «خانه هیولاها» همچنین دارای مهر خلاقانه بی‌گمان آقای زمکیس و همکار تهیه‌کننده اجرایی او، استیون اسپیلبرگ است. چند لحظه ادای احترام خودکار سرگرم‌کننده و خودآگاه وجود دارد: توپ بسکتبال ویلسون با چهره‌ای انسانی که روی آن لک شده است. وسایل لوله کشی که با حرکات نازک دایناسورهای "پارک ژوراسیک" جان می گیرند. هالووین حومه شهر خارج از "E.T." اما اثر عمیق‌تر تأثیر آقای اسپیلبرگ، به‌ویژه، در تداعی فیلم از دوران کودکی به‌عنوان حالتی شگفت‌انگیز با تاریکی نهفته است. فقدان نظارت بر بزرگ‌سالان هم ترسناک و هم هیجان‌انگیز است، و این خانه هیولایی، لذت ترسیدن را به مخاطبان در تمام سنین یادآوری می‌کند، بدون اینکه ترس از محدودیت‌های راحت عبور کند.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تصور کنید "E.T." به عنوان یک مرد فلزی سر به فلک کشیده، و کمی از جذابیت های انیمیشن غول آهنین را دارید، یک انیمیشن جذاب درباره پسری که با یک روبات از فضا دوست می شود. این غول در شبی در سال 1957 به زمین می نشیند، زمانی که آمریکا به ذره اسپوتنیک در آسمان نگاه می کند، و راه خود را در روستای مین می ریزد و آنتن های تلویزیون و ماشین ها را می خورد تا زمانی که یک نیروگاه برق پیدا می کند. اینجاست که هوگارت هیوز جوان او را پیدا می کند.

برای تماشای این انیمیشن زیبا به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

هوگارت پسر 9 ساله ای است که با مادر مجرد خود (جنیفر آنیستون) زندگی می کند و آرزوی داشتن یک حیوان خانگی را دارد. او می‌گوید آن‌ها بیش از حد خانه را به هم می‌ریزند و نمی‌دانند که یک ربات 100 فوتی می‌تواند به چه چیزی برسد. یک شب هوگارت متوجه می شود که آنتن تلویزیون آنها گم شده است و دنباله غول آهنین را دنبال می کند تا به نیروگاه برسد، جایی که ربات را از برق گرفتگی نجات می دهد. این باعث می‌شود که غول برای همیشه دوستش باشد و حالا تنها کاری که هوگارت باید انجام دهد این است که ربات را از مادرش و دولت فدرال مخفی نگه دارد.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، دانلود فیلم نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

"غول آهنی" نمونه دیگری از آزادی است که فیلمسازان در انیمیشن پیدا می کنند: این یک فیلم 100 میلیون دلاری جلوه های ویژه لایو اکشن بود، اما با کسری از این هزینه ساخته شد زیرا مرد فلزی کشیده شده است. ساخته نشده است. و در اینجا یک فیلم خانوادگی با یک پیام است: یک تمثیل جنگ سرد که در آن غول آهنین از یک پسر کوچک می آموزد که محکوم به اسلحه شدن نیست زیرا "شما همانی هستید که انتخاب می کنید." داستان فیلم در دهه 1950 می گذرد، زیرا در آن دهه به نظر می رسید که داستان های علمی تخیلی بیشتر درگیر هولوکاست هسته ای و مهاجمان فضایی هستند. این شامل یک نسخه کارتونی خنده دار از فیلم آموزشی هشداردهنده "اردک و پوشش" است که در آن به بچه ها توصیه می شد با مخفی شدن در زیر میز خود از بمب های H-بمب پناه بگیرند. و شرور یک جنگجوی سرد به نام کنت منزلی (با صدای کریستوفر مک دونالد) است، یک مرد جی که البته غول آهنین را یک نقشه خرابکارانه می بیند و می خواهد آن را تکه تکه کند.

 

آن تمثیل سیاسی در زیر بسیاری از جذابیت های سطحی مدفون است. جذابیت این فیلم به خاطر داستان «E.T.» آن درباره پسری است که سعی می‌کند یک موجود بیگانه را از مادرش پنهان کند. غول آهنی به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از آن است که نمی‌توان آن را در کمد پنهان کرد، اما یک سکانس خنده‌دار وجود دارد که در آن هوگارث دست موجود را به خانه می‌آورد، و او مانند یک سگ نافرمان به اطراف می‌چرخد.

فیلم های کشور های مختلف از جمله فیلم ایرانی و سریال های جدید ایرانی نیز در نماوا فراهم شده است.

مانند انیمیشن های جدید ژاپنی، «غول آهنین» خوشحال است که در همه چیز به جز اکشن زنده، یک «فیلم واقعی» است. هیچ حیوان کوچک و بامزه ای وجود ندارد و نه یک شماره موزیکال: این یک داستان است، ساده و ساده. کارگردان، برد برد، کهنه‌کار «سیمپسون‌ها» است که نگاه بصری‌اش در اینجا، بسیار پیچیده‌تر از «سیمپسون‌ها»، شبیه تکنیک «خط واضح» هایائو میازاکی ژاپنی («همسایه من توتورو») است. مانند بسیاری از انیمیشن ها کار می کند، تا شما را هر از گاهی فراموش کنید که این نقاشی های متحرک هستند، زیرا داستان و شخصیت ها بسیار قانع کننده هستند.

فیلم های اکشن جدید و فیلم جنایی نیز در نماوا قرار دارد.

در مورد خود غول آهنی، او به طرز شگفت آوری دوست داشتنی است. او ابتدا نمی تواند انگلیسی صحبت کند، اما به سرعت مطالعه می کند و مانند E.T. دانش بزرگ را با ساده لوحی یک غریبه در سرزمینی گیج کننده ترکیب می کند. صدای او از وین دیزل است و به نظر می رسد که به صورت الکترونیکی پایین آمده است. او ساده به نظر می رسد - چیزی شبیه یک سازه بزرگ Erector Set با دهانه بیل بخار - اما همانطور که او را می شناسیم در مقابل چشمان ما به شخصیت تبدیل می شود - یک لوس بزرگ که ما برایش متاسفیم. در نقطه اوج بزرگ (که همچنین مانند "E.T." شامل تهدیدی از طرف بوروکرات ها و تکنوکرات ها است)، امیدواریم هوگارت بتواند یک بار دیگر به نجات دوستش کمک کند.

تماشای کارتون جدید نیز برای کودکان در نماوا فراهم شده است.

ساختن چنین فیلمی باید سخت باشد. دیزنی بازار انیمیشن های سنتی را بسته است، اما به نظر می رسد استودیوهای دیگر مایل به پول دادن به شبیه به موسیقی دیزنی (مثل "پادشاه و من") هستند، حتی اگر آنها شانس بیشتری برای حرکت در جهت مخالف داشته باشند - به سمت داستان های واقعی. مستقیم گفت «غول آهنین» که بر اساس کتابی از تد هیوز، شاعر بریتانیایی که اخیراً درگذشته، ساخته شده است، نه تنها یک داستان جذاب است، بلکه داستانی درگیر است که چیزی برای گفتن دارد.

بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی در کنار ژانرهای دیگر قرار دارد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 6 آذر 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com