محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


بررسی فیلم یک آدم خوب

«آدم‌های آسیب‌رسان به مردم صدمه می‌زنند»، که اغلب در زمینه همدلی یا بخشش استفاده می‌شود، بیانیه معتبری در مورد چگونگی تکرار الگوها است، مگر اینکه افراد برای درک و تغییر آنها قدم‌هایی بردارند. اما این نیز درست است که در برخی موارد، فقط افراد آسیب دیده می توانند به سایر افراد آسیب دیده کمک کنند. تجربه زیسته آنها به آنها در به اشتراک گذاشتن آموخته هایشان اعتبار می دهد و به افراد نیازمند نمونه ای ارائه می دهد تا نشان دهد که می توانند بهتر عمل کنند و احساس بهتری داشته باشند.

فیلم عاشقانه غمگین خارجی و فیلم های سینمایی در ژانرهای دیگر را در سایت فیلم نماوا تماشا نمایید.

به همین دلیل است که گروه های حمایتی نقش مهمی در کمک به افرادی که اعتیاد، بیماری، از دست دادن یا تجربه سوء استفاده دارند، ایفا می کنند.

سه نفر که به شدت آسیب دیده اند در فیلم یک آدم خوب به یکدیگر کمک می کنند. زک براف، نویسنده/کارگردان، فیلم را با بازی‌های مهربان و تاثیرگذار مورگان فریمن و فلورانس پیو گوینده می‌کند. هر دو نقش شخصیت هایی را بازی می کنند که پس از شکست های ویرانگر با عواقب غم انگیز، برای یافتن راهی به جلو تلاش می کنند.

فیلم ترسناک جنی و لیگ برتر انگلیس امشب نیز در سایت فیلم نماوا در دسترس قرار دارد.   

این نسبت به فیلم اولش، «ایالت باغ» به طور رسمی متعارف‌تر است و خوشبختانه نسبت به فیلم دومش «کاش اینجا بودم» کمتر خودپسندتر است. «یک فرد خوب» از همان حس زیرکانه جزئیات و شخصیتی که در هر دوی آنها مشهود است سود می برد، موضوعات جاه طلبانه اعتیاد، سوء استفاده، ترک، غم و اندوه طاقت فرسا و یافتن راهی برای بخشش نابخشودنی ها، حتی زمانی که به معنای بخشیدن خود باشد. و همانطور که از عنوان پیداست، معنی یک انسان خوب بودن چیست.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

پیو نقش آلیسون را بازی می‌کند، زن جوانی سبک‌دل که در امتداد سطح زندگی می‌رقصد و زیاد به انتخاب‌هایش فکر نمی‌کند. او با خوشحالی با ناتان (یک Chinaza Uche بسیار جذاب) نامزد کرده است. او به عنوان نماینده فروش یک شرکت داروسازی پول زیادی به دست می آورد و خود را متقاعد می کند که کارش غیراخلاقی نیست زیرا تنها دارویی که او فشار می آورد برای یک بیماری پوستی تجویز می شود.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

یک روز، آلیسون خواهر و برادر شوهر آینده‌اش را به شهر می‌برد تا به او در انتخاب لباس عروس کمک کند. برای چند ثانیه چشمش را از جاده برمی‌دارد تا نقشه تلفنش را در نزدیکی یک کارگاه ساختمانی ببیند. او نمی تواند از برخورد با یک بیل بکهو جلوگیری کند. آلیسون مجروح می شود و مسافرانش کشته می شوند.

فیلم سینمایی دوبله فارسی نیز با دوبله اختصاصی نماوا در سایت و اپلیکیشن این پلتفرم وجود دارد.

یک سال بعد، دختر نوجوان زوج کشته شده، رایان (بازی دوست داشتنی از سلست اوکانر)، با پدربزرگش، دانیل (مورگان فریمن) زندگی می کند. این تعدیل برای هر دوی آنها چالش برانگیز است زیرا رایان خصمانه است و عمل می کند. آلیسون تمام روز روی کاناپه مادرش در مهی از اعتیاد به اکسی کانتین دراز می کشد و سعی می کند دردهای روحی و جسمی او را بی حس کند. نامزدی او شکسته است. مادرش دایان (مولی شانون) صبرش تمام می شود و پزشکان نسخه های او را قطع می کنند.

آلیسون برای داروهای بیشتر ناامید می شود. دانیل، یک الکلی که یک دهه هوشیار بوده است، آنقدر در برخورد با رایان احساس درماندگی می کند که دوباره به نوشیدن فکر می کند. در عوض، او در مجموعه قطار مدل خود آرامش می‌یابد، محیطی که کنترل را در دست دارد و حتی می‌تواند تاریخ خود را همانطور که دوست دارد اتفاق می‌افتد، بازسازی کند.

فیلمنامه دارای مشکلات ساختاری است و زمان زیادی را صرف اعتیاد می کند که برخی از تحولات و روابط داستانی را با هم تغییر می دهد. این به شاخص‌هایی که اغلب دیده می‌شوند متکی است - شخصیتی به آینه نگاه می‌کند تا بگوید "از تو متنفرم" و ما اهمیت مجموعه قطار مدل را خیلی قبل از توضیح بیش از حد درک می‌کنیم. اما برخی دیالوگ‌های تند و بازی‌های متعهدانه و روشن‌فکر فریمن و پوگ آن را حفظ می‌کند. پوگ در هر مرحله از مبارزه آلیسون با اعتیاد به طور قابل توجهی خاص است، خواه او وزوز کند یا "به طرز سعادتمندانه ای بی حس" باشد یا برای گرفتن قرص، سم زدایی یا جایی در این بین عصبانی باشد. در یک صحنه، او با افرادی برخورد می‌کند که زمانی به آنها از بالا نگاه می‌کرد، و ما لایه‌به‌لایه‌ای را می‌بینیم که از احساس او از اینکه او چه کسی است، جدا می‌شود. در مورد دیگری، او تصمیم می گیرد که می تواند شیمی خود را به اندازه ای کالیبره کند تا یک قرص را نصف کند، و فکر می کند که می تواند مردم را فریب دهد تا فکر کنند او بالا نیست. آن وقت است که او با فریمن برخورد می کند که در آن لحظه بسیار تاثیرگذار در بهترین حالت خود قرار دارد. ما درگیری های او را می بینیم، اما او به آرامی او را تشویق می کند. آنچه آنها را به هم متصل می کند فراتر از دردی است که او برای او ایجاد کرده است. این بودن او در جایی است که او را در مورد استفاده از آن فریب نمی دهد. دنیل و آلیسون به چیزهای ضروری برهنه شده اند، و در بهترین لحظاتش، این فیلم نیز همینطور است.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نقد و بررسی فیلم دکتر جی: اگر فیلمی به مضمون جدی خودش با احترام برخورد نکند، چگونه می توانیم آن را جدی بگیریم؟

فیلم دکتر جی داستان یک دکتر مرد است که با اکراه در متخصص زنان تخصص دارد. فیلم در برخی زمینه‌ها وضوح قابل‌توجهی دارد، اما در جاهای دیگر مبهم و ناسازگار است، در نهایت به طرز مضحکی.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

آیوشمان خورانا با بازی در نقش اهداکننده اسپرم در ویکی دونر (2012)، مردی با اختلال نعوظ در شوب منگل سااودهان (2017) و جوانی که با طاسی زودرس خود در بالا (2019) کنار می آید، اکنون با مجموعه متفاوتی از بیماری ها دست و پنجه نرم می کند. اعضای بدن و عملکردهای بدن - با این تفاوت که این بار او نیستند. فیلم جدید او در سینما، دکتر جی، درباره پزشکی است که می‌خواهد در ارتوپدی تخصص داشته باشد، اما در رشته زنان پذیرش می‌کند. دکتر اودی گوپتا به جای غوطه ور شدن در کار و تحصیل، تصمیم می گیرد در حالی که برای شرکت مجدد در آزمون ورودی آماده می شود، وقت خود را در این بخش بگذراند. چرا؟ زیرا جهان بینی محدود، سنت گرایانه و حامی او حکم می کند که زنان شاخه ای از پزشکی است که مربوط به زنان، زنان و زنان است.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

عدی با مادرش در بوپال یک خانه مشترک دارد. مبارزات اولیه او با بیماران زن در یک بیمارستان دولتی محلی به همان اندازه به این واقعیت مربوط می شود که او از نظر زنان و زایمان به راحتی به پزشک مراجعه نمی کند. او به عنوان تنها مرد در میان آنها، خود را توسط همکلاسی‌هایش نیز بی‌اهمیت می‌بیند، زیرا آنها متقاعد شده‌اند که او نمی‌خواهد کنار بیاید. دکتر ناندینی سریواستاوا (شفالی شاه) رئیس جمهور آمریکا با او سختگیر است زیرا می بیند که او در مورد این جریان صادق نیست. در همین حال، عدی با درگیر شدن با همکلاسی خود، دکتر فاطمه (راکول پریت سینگ) اوضاع را پیچیده تر می کند.

لیگ لالیگا در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

فیلم Doctor G ساخته Anubhuti Kashyap، کارگردان تازه‌کار، به Uday می‌پیوندد در جاده‌ای سنگلاخ از بی‌میلی تا بیداری و در نهایت تعهد کامل.

دومی - تعهد کامل - چیزی است که خود دکتر G فاقد آن است. مضمون چندین مکالمه مهم و خنده فراوان را به همراه دارد. بازیگران و نویسندگان (فیلمنامه: سامیت ساکسنا، ساوراب بهارات، ویشال واگ و خود آنوبهوتی کاشیاپ) بدون اینکه ما را در اصطلاح پزشکی غرق کنند، حس واقعی را به بیمارستان می‌دهند. اما اگرچه فیلم در برخی موارد وضوح قابل توجهی دارد، اما در توضیح بیش از حد چیزهای دیگر مبهم است.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

برای مثال، بدون تبدیل روایت به کتاب درسی یا سخنرانی، توضیح اینکه چرا عدی نباید بیمار را در اتاقی تنها با او معاینه می‌کرد، خطرات سقط جنین برای یک خردسال و پروتکل‌های الزام‌آور در این مورد را توضیح می‌دهد. چنین موردی (این را به فیلم هندی کمیاب تبدیل می کند که سقط جنین را به عنوان یک انتخاب قابل قبول برای یک زن به تصویر می کشد). ناندینی مکرراً به اودی می‌گوید که برای تبدیل شدن به یک متخصص زنان خوب باید «لمس مردانه را از دست بدهد» و همکلاسی‌هایش بر لزوم ایجاد احساس راحتی در بیمارانش در کنار او تأکید می‌کنند. با این حال، صحنه‌ای که ظاهراً خنده‌دار طراحی شده است، شامل کتک زدن عدی به زنی در حال زایمان است که بازوی او را می‌گیرد، رفتار نادرستی که هیچ‌کس به خاطر آن سرزنش نمی‌شود. بدرفتاری با مادران آینده و نگرش نادیده‌انگیز نسبت به درد زنان در بیمارستان‌ها غیرمعمول نیست، و در اینجا فیلمی وجود دارد که چنین صحنه‌ای را کمدی می‌داند، اما خود را به عنوان یک سازنده آگاهی معرفی می‌کند.

فیلم عاشقانه ترکی دوبله فارسی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.  

نویسندگان به خوبی توانسته اند عدی را در موضع خود در مورد اخلاقیات رابطه جنسی بین یک بزرگسال و یک خردسال در فیلم ثابت نگه دارند. با این حال، هیچ نیروی فیزیکی در کار نیست، اما فیلمنامه معنای تجاوز قانونی و نیاز به چنین قانونی را نامشخص می گذارد. این فرصتی است که با توجه به ادامه مقاومت اجتماعی در برابر تعاریف حقوقی مترقی رضایت از دست رفته است.

(نابودی جزئی در این پاراگراف) به عنوان یک فرد غیرمجاز که اودی را در حال نظارت بر زایمان اضطراری در راهروی بیمارستان می‌بیند، نمی‌توانستم از خود فکر کنم که چرا با وجود محدودیت‌های موقعیت و آن فضا، حرمت مادر حفظ نشده است. آیا هیچ صفحه نمایشی در کل ساختمان وجود نداشت، و حتی یک کارمند هم در دسترس نبود که به جای اینکه به جمعیت اجازه دهد در حالی که یک زن نوزادی را در انظار عمومی بیرون می‌اندازد، آن صفحه‌ها را به محل بیاورد؟ عدی به خاطر آن قسمت سرزنش می شود، اما به دلایل بسیار متفاوت. (هشدار اسپویلر به پایان می رسد)

به نظر می رسد فیلمنامه در عادی سازی یک مسلمان و یک تامیلیایی در کلاس عدی به خوبی پیش می رود تا این که این کار را نمی کند. دلیل تردید فاطمه در مورد عدی همچنان مبهم است. شما زنان را نمی شنوید، بیش از یک زن در زندگی اش به او گفته اند. درست است که عدی وقتی برای اولین بار او را ملاقات می کنیم، یک دمدمی مزاج است، اما اگر منصفانه با او در اینجا رفتار کنم، من کاملاً مطمئن نبودم که بتوانم فاطمه را هم بشنوم - که او نمی خواهد به او متعهد شود به صراحت بیان شده است، آنچه مبهم است. به همین دلیل است. این امر به ویژه قابل توجه است زیرا مادر عدی در سیاه و سفید اعلام می کند که اختلافات مذهبی موضوعی نیست. البته این استاندارد و ایمن هندو-مرد-به اضافه-زن-از-اجتماع-اقلیتی است که معمولاً عاشقانه های بین جوامع در بالیوود هستند، اما این یک بحث جداگانه است. برجسته تر، ذکر کاملا احمقانه از Rajinikanth است که در یک خط ارائه شده توسط بانوی تامیلیایی قرار داده شده است، زیرا در انجیل به نقل از بالیوود، ظاهراً این همان کاری است که همه تامیلی ها انجام می دهند. بالاخره خیلی جالب نیست، ها، تیم دکتر جی؟

تنها شخصیتی که با عمق و شفافیت در سرتاسر نوشته شده است، مادر بیوه سرزنده اودی است که با بازی شیبا چادای مهیب بازی می‌کند که در این فیلم، حتی از مادری که اوایل امسال در Badhaai Do حضور داشت، بالاتر است. نمودار او و رابطه اودی با او ثابت‌ترین موضوع در دکتر جی را تشکیل می‌دهد، که این سوال را مطرح می‌کند که چرا نویسندگانی که این نقش‌های فرعی دوست‌داشتنی را برای این هنرمند با استعداد تصور می‌کنند، نمی‌توانند او را به عنوان یک نقش اول تصور کنند. او نقش برجسته ای در Doctor G دارد. راکول لیاقت خیلی بیشتر از اینها را دارد. در مورد آیوشمن، او احتمالاً می‌تواند عدی را در خواب بکشد - او به اندازه کافی خوب است، اما بازی او در اینجا چیزی را به ما نمی‌دهد که قبلاً ارائه نکرده است.

 

درست زمانی که به نظر می رسد که دکتر جی دست به کار شده است، با یک آهنگ مضحک همراه با تیتراژ پایانی به پایان می رسد که در فیلمبرداری آن با تمام آنچه تا آن زمان گفته شده در تضاد است. Doctor G داستان مردی است که یاد می گیرد زنان را جدی بگیرد. و در کنار این عدد، عدی/آیوشمان در لباس پزشک گشاد در حال آواز خواندن مرا دیل داک داک کارت های توسط زنانی با لباس های تنگ و ریز با همان رنگ ترکیب شده است، در حالی که فاطمه/راکول با لباسی در آغوش کشیده و برهنه او را به هیجان می آورد. سینه را دراز می کشد و به سمت او می اندازد.

 

اگر فیلمی به موضوع انتخابی خود با احترام برخورد نکند، چگونه می توانیم آن را جدی بگیریم؟

 
نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا

شعار ناگفته فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» «کوچک فکر کن» است که به‌طور متناقضی آن را از سایر بخش‌های دنیای سینمایی مارول که به سمت بزرگ‌تر شدن گرایش دارند، جدا کرده است. فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا با کوچک کردن Ant-Man/Scott Lange (پل راد) و دیگر شخصیت‌های اصلی به اندازه زیر اتمی ده دقیقه بعد از داستان و فرستادن آنها به قلمرو کوانتومی با این ایده بازی می‌کند. به نظر می رسد که پاندورا جیمز کامرون دوباره به عنوان جلد یک آلبوم تلفیقی جاز دهه 1970 طراحی شده است، و آنها را تا پایان فیلم در آنجا نگه می دارد، زیرا آنها با یک ابرشرور تبعیدی به نام کانگ (جاناتان میجرز) مبارزه می کنند. نتیجه به طور همزمان بزرگترین و کوچکترین فیلم Ant-Man است، یک ترفند خوب.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

آیا دیدن آن ضروری است؟ نه - ساعت وسط به روش ساده و آسان ثبت شده "مرد مورچه ای" سرگرم کننده است. پیتون رید، کارگردان بازگشته و جف لاونس، فیلمنامه‌نویس، به شخصیت‌ها اجازه می‌دهند تا در قلمرو کوانتومی پرسه بزنند، که مانند نسخه‌ای علمی-تخیلی روان‌گردان از آن جنگل‌ها در سریال‌های دهه 1930 است که در آن یک کاوشگر غربی بی‌خبر، یک ژست را به اشتباه تعبیر می‌کند و یک قبیله محلی را عصبانی می‌کند، یا توسط یک فیل در رودخانه غوطه ور می شوند، یا از خوردن گوشت مار غافلگیر می شوند تا زمانی که نیش می زنند و متوجه می شوند که طعم آن شبیه مرغ است.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

در اینجا، این قبیله شامل یک پسر با چراغ قوه برای سر و یکی با بدنی شفاف و ژلاتینی است که به تعداد "سوراخ" انسان ها وسواس دارد (اوج کمدی اجرای راد مکثی است که او در حالی که اسکات در سرش می شمرد. و یک تله پات (ویلیام جکسون هارپر) که نفرین شده است که دائماً افکار عجیب و غریب و/یا کثیفی را که در ذهن دیگران می چرخد می شنود. به جای فیل ها، خانه هایی وجود دارند که به نظر می رسد خانه فرد فلینت استون با پسر خمیر پیلزبری جفت می شود و این خانه ها زنده هستند و می توانند در جنگ راه بروند و از خود دفاع کنند. همچنین حشرات ژلاتینی و سایر موجودات، درختچه‌ها و درختان با الگوبرداری از قارچ‌ها و گلسنگ‌ها و یک چیز میتوکندری مانند گودزیلا وجود دارد.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

همه آنها ظاهراً بر اساس عکس های "جهان های کوچک" با سطوح بزرگنمایی متفاوت الگوبرداری شده اند. اینکه طراحان این چیزهای میکروسکوپی و زیراتمی را به دلیل "کوچک بودن" گروه بندی کرده اند، بخشی از سرگرمی است. این مانند چیزی است که یک بچه برای یک نمایشگاه علمی دور هم جمع کرده است، به این امید که جذابیت محض جبران نداشتن محتوای علمی واقعی باشد. حیف که، با همه شوخی‌های سرگرم‌کننده‌اش، جهان روی صفحه بیشتر شبیه محافظ صفحه‌نمایش مارول است. بیل پوپ که فیلم‌های «ماتریکس» و چندین فیلم سام ریمی و ادگار رایت را فیلم‌برداری کرد، فیلمبردار این فیلم است، اما نه آن‌قدر که متوجه شوید. یک فیلمبردار (یا کارگردان - حتی رایان کوگلر به نظر می رسد توسط مارول دست و پا زده شده است) کار زیادی برای نشان دادن شخصیت فردی در این پروژه ها انجام نمی دهد، در حالی که بسیاری از زمان اجرا توسط شرکت های جلوه سازی از قبل تجسم شده است. و زمانی که رئیس استودیو مارول، کوین فایج، که به نظر می‌رسد مصمم است هنر را به حداقل برساند، از ترس از بین بردن ماشین محتوا، از قلم وتوی زیبایی شناختی استفاده می‌کند.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

در مورد کانگ: او همان چیزی است که علاقه مندان به ژانر آن را "تجدید مجدد" می نامند. سازندگان فیلم به او نیاز دارند که یک شرور ترسناک و قدرتمند باشد (او در اصل تانوس در یک بسته بندی جدید است: یک دیوانه نسل کشی) و در این فیلم معرفی شود تا بتواند به سرعت به عنوان بد بزرگ برای تیم بعدی انتقام جویان معرفی شود. بالا اما آنها همچنین باید توضیح دهند که چرا جانت ون داین (میشل فایفر)، همسر سابق مرد مورچه ای اصلی هنک پیم (مایکل داگلاس) که به مدت 30 سال در قلمرو کوانتومی گیر افتاده بود، هرگز به کسی از کانگ اشاره نکرد.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

پاسخ قانع کننده نیست، علیرغم اینکه فایفر همه چیز را فروخته است. اما این یک فیلم کمیک است، بنابراین باید با آن رول شوید. فایفر، دست‌کم، کارهای زیادی در پیشبرد طرح و پرداختن به شکاف‌های داستان‌گویی انجام می‌دهد. در همین حال، متأسفانه، امید Evangeline Lilly، با نام مستعار The Wasp، فقط به نظر می رسد که وجود دارد. او حضور دارد و درگیر است، اما تاثیر چندانی نمی گذارد. (البته از نظر روایی، او توسط Cassie تحت الشعاع قرار گرفته است: آخرین مورد بیشتر فیلم Pyms بود، و این فیلم عمدتاً در مورد اسکات و کاسی است که اکنون یک نوجوان با لباس فوق العاده خودش است و کاترین نیوتن آن را بازی می کند. آنها هنوز هم توانستند به مایکل داگلاس نکات خوب زیادی بدهند.)

کانگ یک شخصیت ضعیف است - او بد است، دیوانه است، او یک نابغه است، او می خواهد از قلمرو کوانتومی فرار کند و تقریباً همین است. تنها کارهای زیادی وجود دارد که بازیگران یا فیلمسازان می توانند انجام دهند تا او را ترسناک جلوه دهند. فیلم آن اعصاب (یا شاید اجازه استودیو؟) را ندارد که لبخند را از روی صورت تماشاگر پاک کند، مثلاً آخرین اکت «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» یا ساعت میانی «ایندیانا جونز و» معبد عذاب." یک صحنه کوتاه وجود دارد که در آن کانگ اسکات را متقاعد می کند تا از توانایی های دزدی خود برای سرقت معادل این فیلم از حلقه قدرت یا سنگ بی نهایت یا جعبه مادر با تهدید به قتل کسی در مقابل او استفاده کند، سپس اسکات را مجبور می کند تا مرگ او را برای همیشه تجربه کند.

 
نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم داخل یک پیش‌فرض اولیه دارد که آنقدر جذاب است که می‌توانید تصور کنید هر تعداد فیلمساز با استعداد از آن یک غذای مطلق درست می‌کنند. مشکل این است که واسیلیس کاتسوپیس، کارگردان فیلم، ظاهراً یکی از آنها نیست. نتیجه فیلمی است که هرگز در یک کلیت رضایت‌بخش جمع نمی‌شود و بیشتر بینندگان بعد از آن احساس گرسنگی برای چیزی واقعی می‌کنند، مثل قهرمان بدبختی که فقط 105 دقیقه قبل را صرف تماشای ماجراهای ناگوارش کرده‌اند.

برای تماشای فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

آن قهرمان نمو (ویلم دافو)، یک دزد هنر است. همانطور که داستان شروع می شود، او را به تازگی در یک آپارتمان پنت هاوس بزرگ در نیویورک رها کرده اند. پس از غیرفعال کردن زنگ امنیتی، نمو به سرعت تقریباً تمام نقاشی‌های اگون شیله را که برای گرفتن آن‌ها حاضر است، می‌گیرد، اما درست زمانی که می‌خواهد حرکت کند، سیستم امنیتی خراب می‌شود و همه چیز را قفل می‌کند. گرداننده به نمو می گوید که او تنهاست و سپس ناپدید می شود. نمو پس از تلاش و شکست در شکستن یک پنجره و بریدن درب پرآذین جلو، سرانجام متوجه می شود که گیر کرده است.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک و فیلم عاشقانه نیز در نماوا فراهم شده است.

این بد است، اما وقتی او به زودی متوجه می شود، اوضاع بسیار بدتر می شود. اگرچه آپارتمان مملو از آثار هنری بی‌ارزش است (در تیتراژ پایانی آن‌ها مانند سایر فیلم‌ها با آهنگ‌های موجود در موسیقی متن فهرست شده است) و بریک‌آ براک، اما چیز کمی وجود دارد که نشان دهد انسان‌ها واقعاً در آنجا زندگی می‌کنند. یخچال تقریباً خالی است (اگرچه وقتی فریزر باز است، لوله‌کشی بسته می‌شود و تنها منبع آب یک استخر، سیستم آبیاری خودکار برای باغ سرپوشیده و چند دستگاه بزرگ است، «Macarena» را پخش می‌کند. تانک‌های ماهی (و احتمالاً می‌توانید سرنوشت ماهی‌های موجود در آنها را حدس بزنید) اگر این کافی نبود، سیستم کنترل فریزینگ باعث می‌شود دما، ظاهراً تصادفی، بین اوج پخت و انجماد تغییر کند.

پخش زنده فوتبال در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

نمو متوجه می شود که او برای مدت طولانی در انتظار است. اما این مانع از عزم او برای فرار نمی‌شود، عمدتاً با چیدن وسایل آپارتمان در برجی که به امید شکستن از نورگیر بالا بالا می‌رود. در بین آن تلاش‌های شدید و گهگاهی دردناک، چون روزها ظاهراً به هفته‌ها در می‌آیند، او با سرگرم کردن خود، دردهای انزوا را از خود دور می‌کند. او برنامه‌های آشپزی تقلبی را اجرا می‌کند (نشان می‌دهد که چگونه می‌توان ماکارونی را بدون اجاق گاز درست کرد) و داستان‌هایی را درباره سایر ساکنان ساختمانی که می‌تواند از طریق دوربین امنیتی ببیند، اما نمی‌دانند او آنجاست، می‌سازد. این اثر مانند چیزی است که مت دیمون در «مریخی» از سر گذرانده است - با این تفاوت که همه چیز در محیطی اتفاق می‌افتد که به اندازه کافی پول داشته باشد تا بتواند بخش خوبی از یک مأموریت مریخ را به تنهایی تأمین کند.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

برگردیم به آنچه در مورد فیلمسازان دیگر می‌گفتم که احتمالاً چیزی را از چیدمانی که کاتسوپیس و فیلمنامه‌نویس بن هاپکینز در اینجا ابداع کرده‌اند، می‌سازند. در حین تماشای «درون» و یافتن کار نکردن آن، متوجه شدم که به سه کارگردان کاملاً متفاوت فکر می‌کنم که می‌توانستند با مواد معجزه کنند. برای مثال، می‌توانم ببینم که جری لوئیس آن را به یک قطعه بالقوه درخشان از تک‌نفره‌ای ماندگار تبدیل می‌کند، در حالی که در تلاش برای رهایی یافتن، مکان را به هم ریخته می‌کند. (

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

اگر به این شک دارید، سکانس آغازین حیرت‌انگیز آخرین تلاش کارگردانی‌اش، "Cracking Up" را ببینید که در آن او ناخواسته اتاق انتظار روانپزشک خود را با حرکات بی‌نظم، یک زمین موم‌شده و یک کیسه M&M خراب می‌کند.) از سوی دیگر. از طرفی، من همچنین می‌توانم داستان را به‌عنوان نوعی فیلم ترسناک خانه هنری وجودی (بدون جناس) از افرادی مانند میشائیل هانکه ببینم – چیزی که اگر او به‌طور غیرقابل توضیحی برای کارگردانی سومین فیلم «اتاق فرار» استخدام شود، ممکن است به نتیجه برسد. در نهایت، دوست داشتم این مفهوم را در دست لری کوهن بزرگ فقید ببینم، که به خاطر فیلم هایی با پیش فرض های جسورانه ای مانند این شهرت داشت و می توانست به درستی این حرکت ها را به سمت تفسیر جامعه شناختی درباره ارزش، تحت اللفظی و استعاری هنر هدایت کند. .

مسافت پیموده شده شما ممکن است در رابطه با فیلمسازانی که به آنها اشاره کردم متفاوت باشد، اما هر چه در مورد آنها بگویید، همه آنها دیدگاه های خاصی را به کارشان می آورند که آنها را متمایز و جذاب می کند. از سوی دیگر، به نظر می رسد کاتسوپیس هیچ چیز جالبی در مورد روایت اصلی خود یا زیرمتن آن در مورد ارزش هایی که مردم برای هنر قائل هستند، ندارد. در نتیجه، وقتی نمو را می‌بینیم که برای فرار از سرنوشت ظاهری‌اش تلاش می‌کند، «درون» چیزی بیش از یک تمرین بی‌رحمی نیست، و در حالی که برخی از لحظه‌های فردی تاریک خنده‌دار هستند، واقعاً زیاد نیستند. همه چیز به گونه ای به پایان می رسد که فکر می کنم کمی نمادین باشد (بچه، خود روبن اوستلوند نیز ممکن است آن را روی بینی بیابد)، اما احتمالاً باعث می شود اکثر بینندگان به طور جدی احساس ضعف کنند.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نقد و بررسی سریال مامور شب- این تریلر سیاسی پرپیچ و خم ظریف‌تر از شیک است

نقش آفرینی عالی، کشتار فراوان و توطئه ای آرام درباره یک مامور اف بی آی که روزهایش را در انتظار زنگ زدن خط تلفن می گذراند. شما نمی‌توانید از یک نمایش جاسوسی بیشتر درخواست کنید.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

مامور شب یک تریلر سیاسی است که بر اساس فیلم مهیج سیاسی متیو کویرک در سال 2012 به همین نام ساخته شده است و درباره یک مامور شب است که درگیر برخی از هیجانات سیاسی می شود. می شنوم که می پرسی مامور شب چیست؟ خب، در این مورد، او یک مامور اف‌بی‌آی به نام پیتر ساترلند (گابریل باسو) است که یک دسته جوی معمولی را از بمبی در قطار مترو نجات می‌دهد. به دلایلی، او را در زیرزمین کاخ سفید روی میز می گذارند و در حالی که منتظر تلفن کمکی است که ماموران مخفی می توانند با آن تماس بگیرند تا به قدرت ها اطلاع دهند که در مشکل هستند، مدیریت می کند.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

اما آن تلفن لعنتی هرگز زنگ نمی خورد. پیتر ادمین خود را با وجدان انجام می دهد، اما می دانید که او در دل او هیجان هایی را می خواهد - شاید حتی ماهیت سیاسی داشته باشد.

از شانس و اقبال، در سرتاسر شهر، یک زن و شوهر (حرفه ای و عاشقانه) از ماموران مخفی در مشکل هستند. درست قبل از اینکه مجبور شوند برای جان خود بجنگند - اما درست بعد از اینکه می شنویم آنها در مورد یک خال احتمالی روسی در کاخ سفید زمزمه می کنند - خواهرزاده خود رز لارکین (لوسیان بوکانان) را به تلفنی در پایین خیابان می فرستند تا تماس بگیرد... بله. تلفن! تلفن!

در حالی که عاشقان مخفی ما کشته می شوند، رئیس دفتر رئیس جمهور، دایان فار (هنگ چاو)، پیتر را مسئول حفظ امنیت رز می کند. او می‌گوید: «اگر او با شماره شما تماس گرفت، این مهم‌تر از چیزی است که تصور کنید. "من کاملا به شما اعتماد دارم."

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

من سؤالات زیادی در این مورد دارم (و بیشتر در مورد اینکه چرا یک بازیگر 43 ساله را در چنین کلاه گیس خاکستری ارزانی مانند جادوگر اندور در کت و شلوار تجاری قرار دادند)، اما فرصتی برای پرسیدن وجود ندارد، زیرا بیشتر طرح در حال وقوع است! فیلمنامه در حالی که ما می رویم پاهای خود را پیدا می کند!

این شامل دو ماشین تعقیب و گریز، تیراندازی زیاد، تعدادی گلوله تمام شده، یک خانه امن، یک گاوصندوق اسلحه در یک میز قهوه‌خوری، یک شرور با حلقه‌ای که تاج خانه سلطنتی یوگسلاوی را حمل می‌کند و پیتر گمان می‌کند ممکن است سرنخی باشد، افراد شرور است. بدون هیچ حلقه ای، و به خصوص زوج بانی و کلاید بی رحم، احتمالاً از روسیه. همه اینها قبل از این است که رز به پیتر بگوید که عمه و عمو جاسوس نگران بودند که خال در کاخ سفید وجود داشته باشد. اکنون، آنها نمی توانند به هیچ کس اعتماد کنند و باید سرکشی کنند.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

این یک سرگرمی محرکه، نرم و لطیف تر از نرم است، با هر چرخش سنجاق سر کاملاً مذاکره شده است. اجراهای خوبی وجود دارد - به خصوص از باسو، که دو یا سه نت از چیزی که به راحتی می توانست یک نت باشد می گیرد. این احساس گرمی را به شما می دهد که وقتی با چیزی کمی بهتر از آنچه که باید باشد روبرو می شوید. شما نمی‌توانید از اقتباسی که از یک تریلر سیاسی پرفروش درباره یک مامور شبانه تهیه کرده‌اید، بیشتر بخواهید. احساس می‌کنم تقریباً یک و نیم متر فاصله‌ام با از دست دادن کامل موضوع فاصله دارم، اما خیلی این احساس را دارم.

مجری برنامه Shawn Ryan است، که اخیراً مسئول سریال S.W.A.T است، اما او همچنین پشت یکی از باهوش ترین و دست کم گرفته شده ترین سریال های پلیسی دهه های اخیر بود. سپر خلق خارق‌العاده‌ای بود - قوس‌های داستانی بلند و کوتاهی که فساد سیستم و روح را بررسی می‌کرد، بازی‌های عالی - نه تنها از طرفداران اصلی مانند مایکل چیکلیس، جی کارنز و والتون گوگینز، بلکه از ستاره‌های مهمان مانند فارست. ویتاکر، که فراموش نشدنی بود - و شخصیت‌هایی با پیچیدگی برای رقابت با هر چیزی در The Wire.

من تعجب می کنم که رایان چقدر آرزو دارد دوباره دندان هایش را به چنین چیزی بکشاند؟ شما نمی‌توانید او را سرزنش کنید اگر او هنوز، 15 سال، پس از هفت فصل بازجویی از همه روش‌هایی که مردان می‌توانند یکدیگر را بی‌رحمانه کنند، بهبود می‌یابد. و گربه هاشون (اگر می دانید، می دانید. لعنت به هلندی…)

 

به هر حال، سریال مامور شب به گونه‌ای مناسب تنظیم شده است که هزینه‌های 10 قسمتی شما را به ارمغان بیاورد. فکر می کنم خال زیر کلاه گیس دایان پنهان شده است. همچنین، اکنون که فهمیدم باسو مرا یاد چه کسی می‌اندازد (ریچارد مدن با ویژگی‌های ظریف‌تر در بادیگارد)، امیدوارم بتوانم کمی بهتر تمرکز کنم و تا شاید سه یا حتی چهار قسمت از آن، موضوع را از دست ندهم. پیدا کردن

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سریال جذاب بیف

سریال بیف، سریالی عالی از نتفلیکس دو نفر را از محافل کاملاً متضاد در لس آنجلس می گیرد و با یکدیگر برخورد می کند و از خشم عمومی در حال جوشش در این کشور استفاده می کند تا به روایتی قانع کننده دامن بزند. در ملاقات اخیر با پزشک، از من پرسیده شد که آیا مضطرب هستم، و من پاسخ دادم: «مگر همه اینطور نیستند؟» به نظر می رسد که حال عمومی همه در حال حاضر بین اضطراب، ناامیدی و خشم معلق است، و خالق لی سونگ جین از این وضعیت ملی برای ساختن یک قطعه تلویزیونی جسورانه استفاده می کند، چیزی که از کمدی به درام و هیجان انگیز و هیجان انگیز در نوسان است. دوباره برگشتن. سریال بیف که توسط جفتی از بهترین اجراهایی که امسال در هر چیزی خواهید دید، تثبیت شده است، جرأت می‌کند که چگونه به قهرمان‌هایش اجازه می‌دهد شرور باشند و در عین حال آنها را به آینه‌ای برای خودمان تبدیل می‌کنند. همه ما روزهای بدی داشتیم و همه ما یک پلک با تصمیم احمقانه فاصله داریم.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

مجموعه ای از تصمیمات احمقانه سریال را شروع می کند زیرا دنی (استیون یون) سعی می کند اقلام را به یک فروشگاه بزرگ بازگرداند و پس از ناتوانی در انجام این کار ناامید می شود. او در ماشینش در پارکینگ در حال جوشیدن است که خیلی سریع عقب می‌نشیند و ماشین شیک را نمی‌بیند که با سرعت به سمت موقعیتش می‌رود. راننده آن ماشین، امی (علی ونگ)، روی بوق دراز می کشد و حتی انگشت وسط را به او می دهد. دنی از بس. او با سرعت در خیابان های پشت سر او می چرخد و سعی می کند چهره او را خوب ببیند و اگر او را بگیرد چه کسی می داند. او تا این حد فکر نکرده است. او در حال رانندگی در یک چمن برای تلاش برای قطع کردن او، میزها را می چرخاند و تقریباً در عوض به او برخورد می کند. همانطور که او با سرعت دور می شود، شماره پلاک او را می گیرد، و خوب، او این را رها نمی کند.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.           

چند قسمت اول سریال بیف از نظر طرح‌بندی به زیبایی ساختار یافته‌اند، و ما را به دنیای دنی و امی می‌برد و در عین حال به آرامی آنها را به‌گونه‌ای به هم گره می‌زند که به طور فزاینده‌ای خطرناک به نظر می‌رسد. دنی یکی از آن مردانی است که نی برای گرفتنش تمام شده است. آن وسایلی که او در صحنه افتتاحیه برمی‌گرداند؟ آنها برای اقدام به خودکشی بودند. او یک مهاجر کره‌ای است که به عنوان یک پیمانکار، الاغ خود را به هم می‌زند تا پدر و مادرش را به ایالات متحده بیاورند، اما او هنوز در حال بهبودی از دلیلی است که آنها مجبور به ترک در وهله اول شدند: یک طرح غیرقانونی شامل پسر عموی خطرناکش آیزاک (دیوید) چو). والدین موقت برادرش پل (مازینو جوان) که دنی او را مردی تنبل می بیند، به استرس او کمک نمی کند. برای دنی، حادثه خشم جاده نشانه همه چیز اشتباه در زندگی او است. او فقط سعی می کند از یک نقطه بیرون بیاید. این خانم فکر می کند کیست؟

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

از سوی دیگر، امی در دنیای هنری طبقه بالای لس آنجلس زندگی کاملا متفاوتی دارد. صحنه‌های اولیه به طرز ماهرانه‌ای صحنه‌های امی و همسرش جورج (جوزف لی) را که در مورد معاملات بزرگ و بازسازی خانه صحبت می‌کنند با دنی که دائماً حداقل مانده حساب را بررسی می‌کند، قطع می‌کند. این افراد در زندگی روزمره خود بسیار متفاوت هستند، اما امی فشار خانواده را نیز می داند. او تعجب می کند که آیا هنگام بزرگ کردن دخترش زیاد از حد تعادل کار و زندگی را قربانی کرده است. او به زنانی که با شوهر خوش تیپ او معاشقه می کنند مشکوک است. او دائماً در حال شلوغی است، و این تنها کاری است که او در آن پارکینگ حق تقدم داشت، درست است؟ این یارو فکر می کند کی است؟

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

سریال جدید بیف داستان دو نفر است که به نظر می‌رسد بارها در زندگی‌شان مجبور شده‌اند «راه بزرگ را بروند». آنها با آن تمام شده اند. دنی ابتدا امی را پیدا می کند و در خانه او کار وحشتناکی انجام می دهد. امی متوجه می شود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و با بمباران Yelp در تجارتش و سپس اساساً گربه ماهیگیری برادرش، اقدام را تشدید می کند. با این حال، "بیف" به طور هوشمندانه ای صرفاً به مجموعه ای از تصمیمات وحشتناک فزاینده ای که ممکن است انتظارش را دارید راضی نمی شود. به نظر می‌رسد که دنی و امی در واقع در یک جامعه کلیسایی کره‌ای و دومی زمانی که او نهایتاً احترام حرفه‌ای را که شایسته آن است به دست می‌آورد، بدون اینکه خراب شود، واقعاً چیزها را پشت سر می‌گذارند و خوشبختی پیدا می‌کنند. اما آن تصمیمات قبلی موجی نیست.

استیون یون به سادگی یکی از بهترین بازیگران نسل خود است و او در اینجا تصمیمات بسیار جذابی می گیرد. او زبان بدن مردی را می‌فهمد که از باخت خسته شده است، اما نمی‌تواند از انجام اشتباهات بزرگ‌تر و بزرگ‌تر در تلاش برای پیروزی دست بردارد. او مانند یک قمارباز است که فکر می کند افزایش شرط بندی به نحوی شانس او را تغییر می دهد. با این حال، یون تسلیم کلیشه‌هایی نمی‌شود که می‌توانست فقط یک بخش عصبانی-جوان اینسل باشد. او این شخصیت را با نجابت، پشیمانی و فرسودگی قابل ربط بدون بازی کردن بیش از حد عیب‌های دنی تحت الشعاع قرار می‌دهد. خیلی از بازیگران می‌توانستند به شرارت دنی تکیه کنند، اما این دو شخصیت است که «بیف» را از ریل دور نگه می‌دارد - حداقل تا قسمت ماقبل آخر، که بلعیدن آن کمی سخت می‌شود و تصمیم‌های مهمی می‌گیرد. دور از دنی و امی به روشی که از نظر موضوعی غنی نیست.

وونگ از قسمت اول تا آخر با یون ضرب و شتم به ضرب و شتم مسابقه می دهد. این به راحتی بهترین کار بازیگری دوران حرفه ای او است و امیدوارم از نظر همکاری های آینده ده ها در را به روی او باز کند.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سریال جایزه در بزرگ اپل تی‌وی یک آشفتگی ناگوار است.

Apple TV+، احتمالاً ناخواسته، در حال توسعه یک سبک خانه است. سریال‌های کمدی سرویس استریم عمدتاً به شیوه‌ای تقریباً جهانی ترافیک می‌کنند: فضای داخلی آماده اینستاگرام، نورپردازی درخشان، نوشتن/شخصیت‌هایی که ناامیدانه برای تأیید مخاطبان هستند. درام های آنها - به استثنای "Severance" تقریباً بی عیب - تفاوتی ندارند. «دختران درخشان»، «ظن» و «دفاع از جیکوب» به عنوان فیلم‌هایی با بودجه متوسط بهتر بودند، زیرا گوشت آن‌ها به اندازه کافی برای توجیه 8 تا 12 قسمت وجود ندارد. «جایزه درب بزرگ»، آخرین نسخه اپل تی‌وی، تلاش می‌کند درام و کمدی را با هم پیوند بزند و در هر دو شکست خورده است، در حالی که طراحی و تولید عالی Pinterest و نوشته‌های هوشمندانه‌ای از کانال Hallmark را دارد.

برای تماشای فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

برگرفته از M.O. رمان والش با همین نام توسط تیمی که شامل دیوید وست رید ("Schitt's Creek")، "جایزه درب بزرگ" گروهی از بازیگران به رهبری کریس اودود در نقش داستی، معلم تاریخ اروپای دبیرستان (و سوت زن متخصص) است. ) که در تولد 40 سالگی اش با او آشنا می شویم. پس از جشن گرفتن چهل هدیه مسخره مجزا در صبحانه با همسرش کاس (گابریل دنیس) و دخترشان ترینا (جولیت آمارا)، داستی با خوشحالی سوار اسکوتر موتوری جدید خود به محل کار می‌رود. سرگیجه او در حین توقف در فروشگاه عمومی محلی کاهش می یابد: یک ماشین آبی تیره، که با پروانه ای درخشان به نام مورفو مزین شده است، یک شبه در داخل فروشگاه ظاهر شده است. هیچ کس نمی داند چگونه به آنجا رسیده است.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک و فیلم عاشقانه نیز در نماوا فراهم شده است.

هنگامی که اثر انگشت و شماره تامین اجتماعی خود را به آن می دهید، یک کارت آبی مرتب چاپ می کند که تمام پتانسیل شما را به شما نشان می دهد. نتایج اغلب ناخوشایند هستند: روی کارت یک شخصیت نوشته شده است "دروغگو"، در حالی که روی کارت متعلق به یک زن خانه دار که خودش تی شرت ها و چوچک ها را درست می کند، نوشته شده است "شاهزاده". کارت داستی او را به یک مارپیچ از شک و تردید شدید می رساند: «معلم/سوت زن.»

پخش زنده فوتبال در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

او در سرگردانی خود تنها نیست: کارت مورفو متعلق به جیکوب (سامی فورلاس) - دانش آموز گوشه گیر و بی دست و پا داستی که در غم مرگ برادر دوقلوی شیردار خود در یک تصادف رانندگی اخیر غمگین است - "قهرمان" نوشته شده است که او را گیج می کند. . پدر جیکوب، بو (آرون رومن وینر)، که دارای تمام ویژگی های مردانگی سمی است، به طرز نگران کننده ای از کارت خود الهام گرفته است که روی آن «کلانتر» نوشته شده است. پدر روبن (دیمون گوپتون) از کارت خود که روی آن نوشته شده است "پدر" ناامید شده است. تقریباً تنها کسی که از کارت خود راضی است جورجیو است (جاش سگرا که در این نقش لحظات خوبی را سپری می‌کند)، بازیکن سابق هاکی حرفه‌ای و صاحب رستوران ایتالیایی فعلی که روی کارتش «سوپراستار» نوشته شده است. با تاسف زیاد داستی، به زودی تنها چیزی که هر کسی می‌تواند در Deerfield درباره آن صحبت کند کارت‌های Morpho آبی است، معنی آنها، چه باید/می‌تواند معنی داشته باشند، و اینکه آیا هر یک از اینها اهمیت دارد یا خیر.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

صداپیشه مشهور جیم مسکیمن، در نقش کری، پدر اوداود، در نقش مردی مسن که تصمیم می‌گیرد به دنبال رویایی که روی کارت مورفو او نوشته شده است، بیشترین خنده‌ها را به خود می‌گیرد: «مدل مرد». شیمی گوپتون با الی مکی، بازیگر نقش هانا، متصدی بار، شیرین و گرم است، و لایه‌هایی از ارتباط را در شهری ایجاد می‌کند که به سرعت در حال تبدیل شدن به دعوا و کینه توزی است. به هر حال، بشریت از طلوع تمدن در جریان آشوب به خدا و نوشیدنی روی آورده است. چیزی که پویایی ماکی و گوپتون را بسیار جذاب می کند این است که هانا، به قول خود پدر روبن، «یک نفر در دیرفیلد است که به چیزی از او نیاز ندارد». این دو بازیگر شایسته سریال متفاوت و بهتری هستند. O'Dowd نیز توپی دارد که می تواند اعماق ناامیدی کیهانی و کمدی ماجراهای ناگوار روزانه را متعادل کند. او مانند پاسخ ایرلند به جیسون بیتمن است که می تواند درد و خنده را به راحتی کاهش دهد. کیفیت نوشته به دلیل توانایی او در فروش واقعیت داستی تقریباً در صحنه های او بی ربط است. یک سکانس به خصوص خنده دار وجود دارد که در آن او "آره!" آشر را اجرا می کند. در هدیه تولد کمتر مورد پسند کاس: یک ترمین.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

نوشته ایزی (کریستال آر. فاکس) برای بو، کاس و مادر کاس شاید از همه درهم‌تر باشد. گویی نویسندگان اسپاگتی های روایی را به دیوار انداخته اند تا ببینند چه چیزی گیر کرده است. دنیس بازیگر توانمندی است اما قوس او درهم و برهم است. شخصیت پردازی ایزی از گرمی به سوسیوپاتی می رود.

نسخه بهتری از این سریال در جایی وجود دارد، نسخه ای که صادقانه و جذاب این ایده ها را مورد بازجویی قرار می دهد. آیا "پتانسیل" شما با "آینده شما" یکی است؟ آیا آنچه از زندگی می خواهید کافی است؟ آیا باید امیدها و رویاهای خود را اصلاح کنید تا نسخه متفاوت و بهتری از خود باشید؟ آیا نتایج یک ماشین فال به سبک آرکید باید به شما الهام بخشد تا زندگی خود را تغییر دهید، یا این فقط گراز است؟ «Nick of Time»، قسمت دوم فصل دوم سریال «منطقه گرگ و میش» به کارگردانی راد سرلینگ، با نویسندگی مطمئن و بازی‌های جذاب ویلیام شاتنر و پاتریشیا برسلین به پرسش‌هایی درباره سرنوشت و سرنوشت پرداخت. اما در اینجا هیچ اشاره ای به نویسندگی استادانه ریچارد متسون یا مهارت کارگردانی ریچارد ال. اپیزودهای 6 و 7، به‌ویژه، چنان انبوهی از داستان‌های فرعی و چرخش‌های روایی به چپ هستند که به سختی به عنوان مرتبط با داستان کلی ثبت می‌شوند. اتاق نویسندگان در اینجا می‌خواست کاری شبیه به یک ریف علمی تخیلی در «برش‌های کوتاه» انجام دهد، اما با برداشتی مبهم سرلینگ از «دن در زندگی واقعی» به پایان رسید. نتیجه معادل تلویزیون یک ساندویچ از یک زنجیره سریع معمولی است: مطمئناً خوراکی است، اما در حین یا پس از آن نه تغییر شکل می‌دهید و نه جابجا می‌شوید.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سیلوستر استالونه در فیلم تولسا کینگ جذاب پارامونت بازی می کند

دوایت "ژنرال" مانفردی (سیلوستر استالونه) 25 سال گذشته را در زندان گذرانده است و پاییز را برای دوستانش در مافیای نیویورک می پذیرد. او آدم ربایی نیست؛ او می‌تواند دهانش را ببندد، ورزش کند و به خواندنش (فاوست، شکسپیر، قوانین طبیعت انسان نوشته رابرت گرین) کمک کند، در حالی که منتظر است تا پاداش وفاداری‌اش را درو کند. اسلی با صدای نیش غرغر می‌کند: «من با این زندگی ازدواج کردم و می‌خواهم ببینم که آیا دوباره ازدواجم کرد یا خیر.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

اما خروج او از ماهیتابه او را مستقیماً به داخل آتش می برد: پسر دون به جای اینکه جایگاه سابقش را در سازمان بگیرد، جای او را به عنوان کاپو گرفته است. آنها او را می فرستند تا عملیات جنایی را در یک مرز کاملاً جدید آغاز کند: تولسا، اوکلاهاما. ممکن است بگویند (البته با انگشتان فشرده) در آن‌ها از تپه‌ها طلا وجود دارد، اما برای دوایت، این احساس به نظر می‌رسد که او را به چراگاه می‌برند. هرچند مهم نیست؛ اگر چیزی وجود داشته باشد که دوایت در آن خوب باشد، در حال انطباق است. خوب، آن و شکستن جمجمه.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

در مورد فیلم تولسا کینگ، تیلور شریدان چیزهای زیادی وجود دارد - واضح است که گام بعدی او در نقشه اش برای تسلط بر جمعیت شناسی صندلی راحتی پس از درام وسترن فوق العاده اش "Yellowstone" است. بیشتر آن در لحن روشن و جوشانش نهفته است، با جذابیت مرد عاقل در سرزمین غریب چیزی مانند «کوتاه شو» (کتاب، فیلم، و برنامه تلویزیونی). وقتی دوایت به تولسا می رسد، از فرودگاه خارج می شود تا بلافاصله ملخ «بزرگتر از خروس» به صورتش کوبیده شود. مهم نیست، با تمام دقت در صحبت کردنش، مدت زیادی نمی گذرد که راننده او (تایسون جی ویل) به دستیار سابق او تبدیل می شود، زیرا او یک داروخانه محلی علف های هرز (که توسط بودی فاصله دار مارتین استار اداره می شود) را تکان می دهد تا اولین محافظت خود را آغاز کند. راکت پولشویی با همه شاخص‌ها، تولسا احتمالاً نمی‌توانست او را ببیند.

پخش زنده فوتبال امروز در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

مطمئناً در دو اپیزود اول بارقه‌هایی از تهدیدها وجود دارد و زمانی فرا می‌رسد که دوایت نمی‌تواند در موقعیتی غوغا کند یا راهش را رد کند. همانطور که صحنه لحظه آخری با شخصیت مکس کازلا که قبلاً معرفی نشده بود نشان می دهد، او ممکن است تنها بازی مافیایی در شهر نباشد. و علاوه بر این، در اولین شب بیرون رفتن، دوایت با یک ساقدوش مطلقه (آندریا ساویج) می خوابد که معلوم می شود یک مامور ATF است. اما در حال حاضر، شریدان و ترنس وینتر، مجری برنامه ("امپراتوری تخته واک") راضی هستند که به ما اجازه دهند از تماشای استالونه کار خود را در یک آب و هوای کاملاً ناآشنا: غرب لذت ببریم.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

وقتی «تولسا کینگ» چشمک می زند و کمدی می شناسد، تبدیل به یک باندبازی می شود. استالونه، علی‌رغم تمام تلاش‌های ناموفقش برای بازی در کمدی‌های صریح ("Rhinestone"، "Stop! or My Mom Will Shoot") زمانی که بخواهد واقعاً بامزه باشد. دوایت یک مجرای عالی برای ترکیب خاص خود از پرخاشگری دوست داشتنی است، مانند شخصیت جو پشی از «رفقای خوب» اگر قد او به همان اندازه که واقعاً می‌خواست باشد. او سریع صحبت می‌کند (خوب، سریع برای Sly) و در لبه چاقو دوستانی پیدا می‌کند و صحنه‌های بعد صحنه را برای گرم کردن یا پوشاندن لباس‌های گروه شخصیت‌های سریال می‌گذراند.

مسلماً برای مردی مانند استالونه که ماهیت جهان‌وطنی درک شده زندگی قرن بیست و یکم را می‌خواند، جذابیت خاصی از حالت قرمز وجود دارد. دوایت مردی است نه فقط خارج از فضا، بلکه زمان. او که یک ربع قرن را در خانه بزرگ گذرانده است، گیج شده است از برنامه های گوشی های هوشمند، علف های هرز قانونی و همه این ضمایر لعنتی. او پس از اینکه تصادفاً در صندلی عقب ماشین بلند شد به بودی اعتراف می کند: «من احساس می کنم ریپ ون وینکل هستم.

فیلم عاشقانه ترکی دوبله فارسی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.  

اما این لحظات نادرستی سیاسی به عنوان سرزنش پیشرفت های جامعه خوانده نمی شود، نه آن گونه که یک طرفدار معمولی "Yellowstone" ممکن است به آنها پاسخ دهد. در عوض، دوایت در مورد جایگاه خود در جهان گیج و گم شده است - در مورد سال‌هایی که برای مربی‌ای که با تبعید به او جبران می‌کند یا دختری که دیگر با او صحبت نمی‌کند قربانی کرد. او مردی است که با شرایطش بیگانه شده است و مجبور است خود را در دنیایی بازسازی کند که دیگر ارزش هایش را ندارد.

این دوایت است، و همچنین استالونه: تلویزیون، به نظر می رسد، تولسا اوست، و افسانه بزرگ صفحه نمایش آگاهانه در محدوده های جدیدش جولان می دهد. اما پیرمرد 76 ساله هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی دهد و در صفحه نمایش کوچک، حتی بزرگتر از قبل به نظر می رسد. زیر قلم وینتر و شریدان، «تولس کینگ» هم درام مافیایی و هم وسترن است، اسلای جایی بین چیلی پالمر و ایتان ادواردز جان وین در «جستجویان» نشسته است.

این فضای مناسبی است که او می تواند آن را اشغال کند، هم به عنوان ستاره اکشن سالخورده و هم به عنوان بازیگر شخصیت باهوش. نمایش اطراف او گهگاه برای ادامه دادن تلاش می کند - گرت هدلاند، دانا دیلینی و آنابلا سیورا به سختی حضور دارند، علیرغم اینکه فضای قابل توجهی در تیتراژ و مطالب مطبوعاتی اشغال می کنند. اما ارزش این را دارد که بمانیم تا ببینیم آن‌ها چه نقشی در جالب‌ترین سفر Sly به سمت غروب خواهند داشت.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 اسفند 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

راسل کرو، بازیگر، ستاره سینما و کارگردان میلیاردر نیست، اما احتمالاً بیش از بسیاری از ما با میلیاردرها نزدیکتر بوده است. به نظر می رسد که این نوع قرار گرفتن ممکن است نشان دهنده عملکرد او در اینجا به عنوان یک میلیاردر فناوری باشد - که حرفه خود را به عنوان "قمارباز" به یک نقاش بالقوه پرتره می دهد - و یک ارسال عجیب و غریب برای خود در فیلم پوکر فیس ترتیب می دهد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این یکی از زیباترین اجراهای کرو نیست، اما با وجود اضطراب قابل توجهی که شخصیت او، جیک فولی، احساس می‌کند، احساس راحتی و زندگی می‌کند. یا ممکن است احساس کند. او کاملاً اجازه نمی دهد، که نکته اصلی عنوان است. فیلم با شخصیت کرو در اوایل نوجوانی شروع می‌شود و با بهترین دوستش درو، دوچرخه‌سواری می‌کند و به سمت چاله شنای محلی می‌رود. من می توانم اضافه کنم که سوراخ شنای محلی استرالیا است. می دانید، یکی از لبه های صخره است و یک آبشار به آن متصل است. به هر حال، آنجاست که جیک جوان و دوستان جوانش یاد می‌گیرند که چگونه بازی کنند و چگونه در کارت‌ها برنده شوند، در سکانسی که در ابتدا تنش ایجاد می‌کند، اما سپس به این نتیجه می‌رسد که «آیا جوان بودن و غافل بودن عالی نیست. جشنی با آهنگ پارتی Indoor Garden Party "جنگ یک روز دیگر".

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

در نهایت به منبع ثروت کنونی فولی می پردازیم: نرم افزار نظارتی که از برنامه های بازی رایانه ای که جیک با دوستانش کار می کرد رشد کرده است. ما همچنین می دانیم که جیک در حال آماده شدن برای بررسی است، زیرا او به ملاقات پسری به نام Shaman Bill (جک تامپسون، بازیگر سرسخت سینمای Down Under) می رود که با جیک در مورد مرگ و میر صحبت می کند و او را با یک سرم حقیقت به بیرون می رود. بعدا بازی کن جیک پس از تبادل نظر با همسر دومش (همچنان که مونتاژ سرم حقیقت نشان داد، همسر اول در یک تصادف رانندگی درگذشت) و دختر نوجوانش، هلیکوپتر به خانه پر از وسایل و هنرهای کمیاب خود رفت تا به سه نفر از دوستان قدیمی خود پیشنهاد دهد. انتخاب: یک ماشین میلیون دلاری بگیرید یا پنج میلیون تراشه در یک مسابقه پوکر ریسک کنید. فقط این یک مسابقه پوکر معمولی نیست.

پخش زنده فوتبال امروز در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

یکی از دوستان با یکی از اعضای خانواده جیک در روابط بسیار صمیمی دروغگو است. دیگری یک قربانی باج گیری است که جیک را راه اندازی می کند. نقش‌آفرینی لیام همسورث (که 26 سال از کرو کوچک‌تر است، که وضعیت بهترین دوران کودکی را کمی بعید می‌سازد، اما در حال شمارش است) یک معتاد به خودکشی است. و جیک فقط دارویی دارد که این بچه ها را با واقعیت روبرو کند.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

به جز تنظیمات فوق الذکر نیز در بازی است - سه سارق مسلح در راه هستند تا با برخی از آن هنر فرار کنند. فولی و دوستان، همراه با یک دستیار قابل اعتماد و در نهایت توسط درو، که اکنون توسط RZA بازی می‌شود - بدون لهجه استرالیایی، اما باز هم کسی که در حال شمارش است - در اتاق وحشت خانه می‌روند. مسلح فقط به یک تپانچه اتوماتیک با یک گلوله در آن (داستان طولانی). بنابراین آنها تصمیم می گیرند منتظر افراد بدهای مسلح تر باشند.

فیلم عاشقانه ترکی دوبله فارسی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

اما اوه، سپس همسر دوم و دختر نوجوان ظاهر می شوند. باید توجه کرد، باید اقدام کرد. «صورت پوکر» که توسط کرو و استفن ام. کوتس نوشته شده است، می‌خواهد در طول مدت کوتاهی که در آن اجرا می‌شود، چیزهای بسیار متفاوتی باشد. (این یک ساعت و سی و نه دقیقه است، اما تیتراژها بیشتر از یک ساعت و بیست و هشت شروع می شود.) تفکر درام مرگبار، معمای انتقام، تریلر اسارت - همه آنها در اینجا چرخشی پیدا می کنند. و همه اینها با نظریه یکپارچه درباره میلیاردر خوب یا حداقل قابل بازخرید تکمیل شده است. حتی اگر بتوانید لذتی که کرو با تنظیمات دوربین در صحنه های خاص دارد را حس کنید، پوکر فیس به طور همزمان بسیار زیاد است و نه چندان زیاد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

پخش کنید یا از آن بگذرید: فیلم لوتر: سقوط خورشید در نتفلیکس، که در آن سریال پرطرفدار بی‌بی‌سی به بازخوانی فیلم‌های مهیج قاتل سریالی تبدیل می‌شود.

سریال تحسین‌شده بی‌بی‌سی با نقش آفرینی ادریس البا، لوتر با فیلم سینمایی «لوتر: خورشید سقوط کرده» (اکنون در نتفلیکس)، حماسه‌ای مستقل که بیشتر به یک سریال مهیج قاتل سریالی قدیمی شباهت دارد تا یک برنامه تلویزیونی پرستیژ که نمایش قابل توجهی را به نمایش گذاشت. انبوهی از نامزدهای جوایز از اولین بار آن در سال 2010. منظورم این است که در نسخه‌ای از لندن اتفاق می‌افتد که گاتهام سیتی را شبیه روستای اسمورف‌ها می‌کند. طرح آن مانند اسپانکس روی یک نهنگ اسپرم اعتبار را کاهش می دهد. و آنتاگونیست آن با بازی اندی سرکیس با موهای کلاه ایمنی دیوانه‌وار، قاتل Jigsaw از Saw را شبیه وینی پو می‌کند. با این حال، با عملکرد هوشمندانه سینتیا اریوو (هاریت)، که ممکن است ارزش 130 دقیقه از زندگی شما را داشته باشد، به ما آسیب‌ها و خروارهایی از البای غوغا می‌دهد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

فیلم لوتر: سقوط خورشید: ببینیم یا نه؟

اصل: شب: تاریک و طوفانی. قربانی: یک پسر نوجوان فقیر که توسط مردی تلفنی اغوا می شود و تهدید می کند که اسرار او را فاش می کند. عمل شیطانی: جناب ما در چیزی که به نظر تصادفی است متوقف می شود و مرد تلفنی، به ویژه دیگر تلفنی نیست، به او حمله می کند و او را می رباید. مرد بد: دیوید رابی (سرکیس)، مردی که پول بیشتری نسبت به سلامت عقل دارد. او با اخاذی از قربانیانش با اثبات تمام نهی‌هایی که در اینترنت انجام داده‌اند، ضربات خود را می‌گیرد، سپس آنها را شکنجه می‌کند و به قتل می‌رساند. در مورد پرونده: لوتر (البا)، که با وجود اینکه یک کارآگاه نشان پلیس پلیس است که بسیار خارج از خطوط رنگ می‌گیرد، همچنان شاغل است. شما نوع آن را می شناسید - مادرتان به شما در مورد این افراد، قدبلند و تیره و در حال جویدن و دود کردن هشدار داده است، و آنها دیده اند و کارهای بدی انجام داده اند و تقریباً به طور قطع دینامیت در گونی هستند. یک میلیون ایموجی قلب

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

لوتر به صحنه می‌آید و به مادر مضطرب قربانی قول می‌دهد که بچه را پیدا کند، قولی که به سرعت از طریق دو اتفاق به پایان می‌رسد: یکی، جسد کودک در یک عمارت حلق‌آویز شده با اجساد چند قربانی دیگر پیدا می‌شود. توسط خانواده های قربانیان درست در زمانی که تمام صحنه آتش گرفت، کشف شد. (آیا وقتی این اتفاق می‌افتد از آن متنفر نیستید؟) و دوم، اعمال خلاف قانون لوتر او را به زندانی با امنیت حداکثری می‌کشاند، جایی که او به عنوان یک کارآگاه نشان پلیس سابق اکنون با یک هدف بزرگ در پشت خود وجود دارد. در همین حال، کارآگاه اودت راین (اریوو) رهبری تحقیقات قاتل زنجیره ای را بر عهده می گیرد. بر خلاف هر سری از حوادث دیگر که شامل چنین قاتل های قاتل در فیلم ها یا زندگی واقعی است، هیچ کس به خود زحمت نمی دهد لقب قاتل را بدهد. آیا می توانم Catfisher را پیشنهاد کنم؟ وب جهانی Wacko؟ شاید مهره خالص؟ خیلی احتمالات

پخش زنده فوتبال امروز در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

البته، لوتر فقط باید این مرد را بگیرد، بنابراین او شورش زندانی را ترتیب می‌دهد که فرار او از پوکی را پوشش می‌دهد – اگرچه این کار آسانی نیست، زیرا او باید هل بدهد، هل بدهد، مشت کند، با لگد و ضربه سر از ساختمان بیرون بیاید. پر از بچه هایی که می خواهند استخوان هایش را در آبگوشت بجوشانند، اما او به سختی با یک خراش موفق می شود. (نگران نباشید، تا زمانی که فیلم تمام شود، لوتر به اندازه کافی کبودی، زخم‌های چاقو، دنده‌های ضربه‌خورده و خونریزی داخلی و خارجی خواهد داشت که کمی لنگ می‌زند.) او ملحفه‌ای را از روی ولوو که به سرعت در حال پیر شدن است بیرون می‌آورد و می‌رود.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

در این طرح به سرعت در حال پیر شدن کار کنید، که مطمئناً از آتروفی یک زندگی بی تحرک می ترسد و بنابراین با سرعت تمام پیش رو دارید، بنابراین بهتر است ادامه دهید. این شامل پیمایش در سیاهچال‌های سکس کوچه پس‌کوچه و تونل‌های مترو متروکه و عمارت‌های دورافتاده در کنار دایره قطب شمال در نروژ است - یادداشتی برای لوتر، زیپ کت لعنتی‌تان را ببندید، آنجا سرد است - همه اینها در حالی که با کارآگاه راین میو و جیر می‌زنید. نیم قدم از رابی و موهای پرپشت او که ناامید کننده است، موهای او و موقعیت را پشت سر بگذارد، زیرا آیا آن مرد از یک آرایشگر شخصی استفاده می کند تا آن را به این شکل یا چه چیزی به دست آورد، و به این دلیل که لوتر تنها یک ربع از او عقب است. آیا شرور این را شخصی می کند؟ آیا قهرمانان ما او را می گیرند؟ آیا هرگز شاهد خواهیم بود که لوتر وارد فروشگاهی شود و حداقل یکی از تلفن های مشعل ظاهراً بی پایان او را بخرد؟

فیلم عاشقانه ترکی دوبله فارسی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.  

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com