محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


بررسی انیمیشن اسکروج: سرود کریسمس

کارتون اسکروج: سرود کریسمس انگار کسی شرط بسته است که یکی از دوست‌داشتنی‌ترین آثار ادبی - که با موفقیت‌های بی‌شماری اقتباس شده است و همه از میکی ماوس گرفته تا ماپت‌ها تا مستر ماگو و بازیگران کلاسیک بریتانیایی تا جیم کری را در بر می‌گیرد. تنها چند هفته پیش به رایان رینولدز و ویل فرل - می‌توانست آنقدر ضعیف بازسازی شود که تقریباً غیرقابل تماشا بود.

فیلم عاشقانه غمگین خارجی و فیلم های سینمایی در ژانرهای دیگر را در سایت فیلم نماوا تماشا نمایید.

کاراکترهای متحرک به قدری سفت و کلی هستند که شبیه به کاراکترهای موجود در مجموعه شروعی هستند که با نرم افزار ایجاد انیمیشن در لپ تاپ شما ارائه می شود. انیماتورها به جلوه‌های بصری عبور اسکروج به مکان‌های مختلفی که ارواح او را می‌برند توجه زیادی داشتند و به نحوه حرکت شخصیت‌های اصلی، حالات صورت یا وزن بدن‌شان توجه زیادی نداشتند. آهنگ‌های لزلی بریکوس، که در نوشتن فیلمنامه نیز مشارکت داشت، از فراموش‌شدنی تا کاملاً دردناک را در بر می‌گیرد، با اسکروج (لوک ایوانز) که یک تصنیف قدرتمند را که شبیه به طرد شدن بون جووی است، می‌سازد.

من با دوست و همکارم مت فاگرهولم علاقه ای به رمان سرود کریسمس چارلز دیکنز در سال 1843 و بیشتر اقتباس های متعدد آن دارم. من هر سال به کتاب صوتی تیم کاری گوش می‌دهم و همیشه نسخه‌های فیلم مورد علاقه‌ام از جمله Alistair Sim، MGM، و Mister Magoo را تماشا می‌کنم (با آهنگ‌های عالی از تیم «دختر بامزه» جول استاین و باب مریل). من همچنین به "مردی که کریسمس را اختراع کرد" با دن استیونز در نقش خود دیکنز که این کتاب را می نویسد بسیار دوست دارم. امیدوارم در این ماه به کتابخانه مورگان در شهر نیویورک بروم تا نسخه خطی اصلی را ببینم. بنابراین حداقل ۷۵ درصد به این فیلم موافق بودم. برای شکست دادن من تا یک ستاره باید سخت کار می‌کردم.

فیلم ترسناک جنی و پخش زنده فوتبال امشب نیز در سایت فیلم نماوا در دسترس قرار دارد. 

فکر می‌کنم هیچ‌کس نیازی به خلاصه‌نویسی از شخصیت‌ها یا طرح داستان ندارد. (اگر این کار را می‌کنید، با کتاب یا نسخه Alistair Sim شروع کنید.) شخصیت‌های سرود کریسمس دیکنز نمادهای فرهنگی هستند و نام اسکروج اکنون مترادف هر خسیس ثروتمندی است. دیدن همنامش اسکروج مک داک در نقش اسکروج با میکی موس در نقش باب کراچیت در نسخه دیزنی بسیار جالب است. اخراج معروف کریسمس توسط اسکروج با یک «به! هومبوگ!» و تینی تیم کراچیت «خدا به همه ما برکت دهد» هر دو به اندازه رودلف و عصاهای آب نبات بخشی از افسانه کریسمس هستند. این داستان کلاسیک رستگاری است. سرود کریسمس ماندگار می شود زیرا تغییر قلب از طریق تعامل با یک شخصیت مذهبی نیست، بلکه از طریق حساب کردن اسکروج از گذشته خود، ناکامی او در دیدن افراد اطرافش با درک و شفقت، و پیامدهای طمع و ظلم او است.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

و سپس زبان زیبا و غیرقابل قیاس دیکنز است که در اینجا به طور اتفاقی کنار گذاشته شده است. در دسترس قرار دادن مواد قدیمی یک چیز است، اما این فقط آن را بیهوده می کند. شخصیت‌های ویکتوریایی نباید شبیه خریداران در فودکورت مرکز خرید یا بدتر از آن مانند یک کلوچه ثروت که ترجمه ضعیفی دارد به نظر برسند ("گذشته می‌تواند به شما صدمه بزند، مخصوصاً به شما، اما اگر از آن بیاموزید می‌تواند شفا پیدا کند." "خوشبختی هر چیزی است که بخواهید." باشد.»)

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

برخی از اقتباس‌ها در اینجا بی‌ضرر هستند، اگر نه به خصوص معنادار، مانند ترکیب شخصیت‌های نامزد سابق اسکروج و دختر کارفرمای مهربانش یا تغییر خاطره کودکی اسکروج به خاطره‌ای از زندگی خود دیکنز. متأسفانه، تغییرات دیگر، نکات داستان را به شکلی غیرضروری سنگین به خانه می‌آورد، مانند تأکید بر ارتباط بین مرگ خواهر اسکروج و بیماری تینی تیم.

اما تغییرات دیگر حواس‌پرتی‌های بی‌هدف هستند، مانند اضافه کردن گروهی از خارپشت‌های خیابانی و جیرجیر موجودات جادویی ژربیل‌مانند و، به طرز مضحکی، سگ خانگی بزرگ اسکروج، پرودنس. تمام معامله بخیل انزوای اوست. او با سگی که نسبت به او محبت می کند و با او همراهی می کند، چه می کند؟ و در اولین گفتگوی شاد در صبح کریسمس، جایگزین کردن یک پیرمرد تصادفی به جای پسر باهوش و قابل توجه (اگر شکاک) چه می تواند باشد؟

فیلم سینمایی دوبله فارسی نیز با دوبله اختصاصی نماوا در سایت و اپلیکیشن این پلتفرم وجود دارد.

بهترین چیزی که می توان در مورد استعداد صدای درجه یک گفت این است که بی تقصیر است. ایوانز، جسی باکلی در نقش نامزد و جاناتان پرایس در نقش مارلی تمام تلاش خود را می کنند. اما حتی ایوانز و باکلی فوق‌العاده بااستعداد نیز نمی‌توانند این آهنگ‌ها را نجات دهند، کارهای بسیار کمتری از آهنگساز یا آهنگساز «تخیل ناب»، «گلدفینگر» و برنده اسکار «گفتگو با حیوانات». نمونه اشعار: «خوشبختی ستاره ای درخشان است. آیا ما خوشحالیم؟ بله ما هستیم." من زندگی کردن را دوست دارم و چرا که نه. "زیرا زندگی لذتی است که من آن را انکار نمی کنم."

این دومین باری است که بریکوس نسخه موزیکال رمان دیکنز را خلق می کند. اولی یک فیلم لایو اکشن با آلبرت فینی در نقش اسکروج بود. یکی از به یاد ماندنی‌ترین آهنگ‌های آن فیلم، "Thank You Very Much"، دوباره به عنوان جشن مرگ اسکروج در اینجا تکرار می‌شود. اگر "سرود کریسمس" بعدی اجتناب ناپذیر بهتر از این باشد، خدا به ما برکت خواهد داد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انیمیشن فانتزی نهایی: ارواح درون یک فیلم علمی-تخیلی محصول سال 2001 به کارگردانی هیرونوبو ساکاگوچی و موتونوری ساکاکیبارا است. این فیلم توسط  اسکوئر پیکچرز، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت محبوب بازی‌های ویدیویی، اسکوئر انیکس تولید شده است و بر اساس فرانچایز محبوب بازی‌های ویدیویی فانتزی نهایی ساخته شده است.

داستان در سال 2065 اتفاق می افتد، جایی که بشریت در معرض تهدید موجودات مرموز به نام فانتوم ها قرار دارد. داستان دکتر آکی راس با صداپیشگی Ming-Na Wen، دانشمندی است که در تلاش است راهی برای توقف فانتوم ها و نجات بشریت از نابودی آنها بیابد. این فیلم دارای بازیگران قابل توجهی است که شامل الک بالدوین، استیو بوشمی، وینگ ریمز و جیمز وودز می‌شود.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این فیلم برای زمان خود پیشگامانه بود، زیرا یکی از اولین فیلم هایی بود که از فناوری ضبط حرکت برای خلق شخصیت های واقعی استفاده کرد. انیمیشن چشمگیر است و توجه به جزئیات در رندر شخصیت ها و دنیایی که در آن زندگی می کنند مشهود است. موسیقی فیلم که توسط الیوت گلدنتال ساخته شده است نیز برجسته است و پس‌زمینه‌ای گسترده و احساسی را برای اکشن فراهم می‌کند.

 

علیرغم انیمیشن و تصاویر چشمگیر، «فانتزی نهایی: ارواح درون» یک شکست تجاری بود. این فیلم به دلیل داشتن یک طرح پیچیده و غیر جذاب که نتوانست در بین تماشاگران طنین انداز شود مورد انتقاد قرار گرفت. علاوه بر این، بسیاری از طرفداران فرنچایز بازی‌های ویدیویی احساس می‌کردند که فیلم فاقد قلب و روح بازی‌های اصلی است و شخصیت‌ها قابل ربط یا خاطره‌انگیز نیستند.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

به طور کلی، در حالی که کارتون فانتزی نهایی: ارواح درون برای زمان خود از نظر تکنیکی تأثیرگذار بود، طرح و شخصیت پردازی ضعیف آن در نهایت پتانسیل آن را تضعیف کرد. با این حال، این یک ورودی قابل توجه در تاریخ انیمیشن های کامپیوتری و فناوری ضبط حرکت است.

انیمیشن فانتزی نهایی: ارواح درون به موضوعات مختلفی در طول فیلم می پردازد، از جمله:

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

ماهیت زندگی و آگاهی: این فیلم به بررسی مفهوم زندگی و آگاهی می پردازد و به این پرسش می پردازد که چه چیزی باعث می شود که یک شخص واقعاً زنده بماند.

 

عواقب تخریب محیط زیست: فانتوم ها نتیجه تخریب محیط زیست هستند و فیلم پیامدهای بالقوه عدم مراقبت از محیط زیست را برجسته می کند.

 

قدرت ارتباط انسانی: شخصیت‌های فیلم ارتباطاتی را ایجاد می‌کنند و برای رسیدن به اهداف خود با یکدیگر همکاری می‌کنند و قدرت ارتباط انسانی و اهمیت کار گروهی را برجسته می‌کنند.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

قیمت پیشرفت: فیلم همچنین به این ایده می پردازد که پیشرفت و نوآوری می تواند هزینه داشته باشد و مهم است که عواقب اقدامات خود را در نظر بگیریم.

 

غلبه بر ترس و تعصب: فانتوم ها در ابتدا مورد ترس و سوءتفاهم قرار می گیرند و شخصیت ها باید یاد بگیرند که بر تعصبات و ترس های خود غلبه کنند تا راهی برای متوقف کردن آنها پیدا کنند.

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است کسی بخواهد انیمیشن فانتزی نهایی: ارواح درون را تماشا کند:

 

انیمیشن تاثیرگذار: این فیلم در زمان اکران خود پیشگامانه بود، زیرا از فناوری ضبط حرکت برای خلق شخصیت های واقعی استفاده می کرد و توجه به جزئیات در رندر شخصیت ها و دنیایی که در آن زندگی می کنند مشهود است.

 

طرفداران فرنچایز فاینال فانتزی: در حالی که این فیلم اقتباس مستقیم از هیچ یک از بازی های فاینال فانتزی نیست، شباهت هایی دارد، مانند وجود عناصر جادویی و تمرکز بر موضوعات علمی-تخیلی. طرفداران این فرنچایز ممکن است علاقه مند باشند که ببینند دنیای فاینال فانتزی چگونه در یک فیلم به تصویر کشیده می شود.

 

طرفداران علمی-تخیلی: این فیلم داستانی علمی-تخیلی در دنیایی آینده نگر است که در آن بشریت در معرض تهدید است و موضوعاتی مانند ماهیت زندگی و آگاهی، تخریب محیط زیست و قدرت ارتباط انسانی را بررسی می کند.

 

اکشن و ماجراجویی: این فیلم مملو از اکشن و ماجراجویی است، زیرا شخصیت ها برای نجات بشریت از شر فانتوم های مرموز مبارزه می کنند.

 

موسیقی متن: این فیلم دارای موسیقی تاثیرگذاری است که توسط الیوت گلدنتال ساخته شده است که پس‌زمینه‌ای فراگیر و احساسی را برای اکشن فراهم می‌کند.

خلاصه داستان کارتون فانتزی نهایی: ارواح درون در سال 2065 می گذرد، جایی که بشریت در معرض تهدید موجودات مرموز به نام فانتوم ها قرار دارد. داستان دکتر آکی راس، دانشمندی را دنبال می کند که در تلاش است راهی برای توقف فانتوم ها و نجات بشریت از نابودی آنها بیابد.

 

دکتر راس کشف کرده است که فانتوم ها اشکال حیات بیگانه ای هستند که زمین را تسخیر کرده و انرژی آن را تخلیه می کنند. او معتقد است که می تواند با پیدا کردن هشت امضای روح جلوی آنها را بگیرد که در صورت ترکیب، موجی ایجاد می کند که فانتوم ها را خنثی می کند.

 

دکتر راس در جستجوی خود توسط تیمی از سربازان به رهبری کاپیتان گری ادواردز، که علاقه عشق او نیز است، کمک می کند. آنها باید قبل از اینکه فانتوم ها آخرین شهر باقی مانده روی زمین را نابود کنند، با زمان مسابقه دهند تا امضاهای روح را پیدا کنند.

هنگامی که آنها در سراسر جهان سفر می کنند، با موانع و مخالفت های ارتش روبرو می شوند که معتقدند تنها راه برای متوقف کردن فانتوم ها استفاده از یک سلاح قدرتمند است که همه چیز را در مسیر خود نابود می کند. دکتر راس و کاپیتان ادواردز باید ارتش را متقاعد کنند که به آنها اجازه دهد نقشه خود را امتحان کنند، که شامل استفاده از امضاهای روح برای خنثی کردن فانتوم ها بدون از بین بردن سیاره است.

 

این فیلم زمانی به اوج خود می رسد که تیم امضای روح نهایی را پیدا می کند و آنها باید برای تکمیل ماموریت با فانتوم ها مبارزه کنند. سرنوشت بشریت به موفقیت یا شکست آنها بستگی دارد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انیمه شوالیه های زودیاک: روح طلایی، یک مجموعه انیمیشنی است که در سال 2015 منتشر شد. این یک اسپین آف از مجموعه اصلی انیمه های شوالیه های زودیاک است و داستان مقدسین طلا را دنبال می کند که خود را قربانی کردند تا ناله را از بین ببرند. دیوار در سری اصلی.

خلاصه داستان انیمه شوالیه های زودیاک: روح طلایی حول محور احیای قدیسان طلایی است که پس از بازگرداندن به زندگی خود را در سرزمین آسگارد می یابند. آنها باید با دشمنان جدید مبارزه کنند و هدف واقعی خود را در تلاش برای نجات دوباره جهان دوباره کشف کنند.

فیلم عاشقانه غمگین خارجی و فیلم های سینمایی در ژانرهای دیگر را در سایت فیلم نماوا تماشا نمایید.

ویژگی این سریال انیمیشن باکیفیت و صحنه‌های نبرد حماسی است که از ویژگی‌های بارز فرنچایز است. شخصیت ها به خوبی توسعه یافته اند و طرح درگیر کننده است، با پیچ و خم های فراوانی که بینندگان را در لبه صندلی خود نگه می دارد.

به طور کلی، سریال شوالیه های زودیاک: روح طلایی برای طرفداران فرنچایز «Saint Seiya» و برای هر کسی که از انیمه‌های اکشن و ماجراجویی حماسی لذت می‌برد، باید تماشا کنند. این مجموعه افزوده ارزشمندی به فرنچایز است و به تنهایی به عنوان یک مجموعه انیمیشنی هیجان انگیز و سرگرم کننده ایستاده است.

کارگردان سریال شوالیه های زودیاک: روح طلایی تاکشی فوروتا کارگردان انیمیشن ژاپنی و هنرمند استوری بورد است. او روی چندین مجموعه انیمیشن محبوب از جمله "Gintama"، "One Piece" و "Naruto Shippuden" کار کرده است.

فوروتا کار خود را به عنوان هنرمند استوری برد و کارگردان قسمت آغاز کرد و در طول دهه 2000 روی چندین سریال انیمیشن کار کرد. در سال 2013، او اولین کارگردانی خود را با مجموعه انیمیشن "Devil Survivor 2: The Animation" انجام داد.

فیلم ترسناک جنی و پخش زنده فوتبال امشب نیز در سایت فیلم نماوا در دسترس قرار دارد. 

فوروتا علاوه بر «Saint Seiya: Soul of Gold»، مجموعه‌های انیمیشن محبوب دیگری از جمله «هفت گناه مرگبار» و «دکتر استون» را نیز کارگردانی کرده است. او به دلیل توجه به جزئیات و توانایی اش در جان بخشیدن به داستان ها و شخصیت های پیچیده روی پرده شهرت دارد.

 

به طور کلی، Furuta یک کارگردان انیمه با استعداد است که به دلیل توانایی خود در ساخت مجموعه های انیمیشن جذاب و بصری خیره کننده شهرت به دست آورده است. کار او در "Saint Seiya: Soul of Gold" گواهی بر مهارت های او به عنوان کارگردان و فداکاری او در خلق انیمه های باکیفیت برای طرفدارانش است.

سریال شوالیه های زودیاک: روح طلایی یک مجموعه انیمه اسپین آف است که داستان قدیسان طلایی را دنبال می‌کند که خود را قربانی کردند تا دیوار ناله را در مجموعه اصلی انیمیشن «Saint Seiya» از بین ببرند. داستان پس از اتفاقات سریال اصلی رخ می دهد.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

در آغاز، دوازده مقدس طلایی زنده شده و به سرزمین آسگارد منتقل می‌شوند، جایی که باید با دشمنان جدید مبارزه کنند و هدف واقعی خود را دوباره کشف کنند. قدیسان طلا متوجه می شوند که توسط خدای اودین به زندگی بازگردانده شده اند که از آنها کمک می خواهد تا تهدید جدیدی را که جهان را به خطر می اندازد متوقف کند.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

همانطور که Gold Saints در محیط جدید خود حرکت می کنند، با دشمنان جدید و جنگجویان قدرتمندی روبرو می شوند که توانایی های آنها را به چالش می کشند. قدیسان طلایی همچنین برای کنار آمدن با اشتباهات گذشته خود و حس هدفمندی خود تلاش می کنند، زیرا متوجه می شوند که وظیفه آنها برای محافظت از جهان هنوز کامل نشده است.

 

در سرتاسر سریال، مقدسین طلا درگیر نبردها و رویارویی های حماسی می شوند که برای نجات جهان از نابودی مبارزه می کنند. در طول راه، آنها یاد می گیرند که با هم کار کنند و پیوندهای برادری را دوباره کشف کنند که آنها را به مدافعان افسانه ای آتنا و جهان تبدیل می کند.

خلاصه داستان "Saint Seiya: Soul of Gold" جذاب و پر اکشن است، با پیچ و خم های فراوانی که بینندگان را در لبه صندلی خود نگه می دارد. این مجموعه کار بسیار خوبی در گسترش مجموعه اصلی انیمیشن «Saint Seiya» و کاوش عمیق‌تر شخصیت‌ها انجام می‌دهد.

 

یکی از نقاط قوت سریال، شخصیت پردازی آن است. قدیسان طلا به خوبی توسعه یافته اند و شخصیت ها و انگیزه های آنها در عمق بیشتری نسبت به سریال اصلی بررسی شده است. این مجموعه همچنین شخصیت های جدیدی از جمله دشمنان و متحدان قدرتمند را معرفی می کند که به عمق و پیچیدگی داستان می افزاید.

فیلم سینمایی دوبله فارسی نیز با دوبله اختصاصی نماوا در سایت و اپلیکیشن این پلتفرم وجود دارد.

صحنه‌های اکشن در سریال شوالیه های زودیاک: روح طلایی شدید و به خوبی طراحی شده‌اند و مهارت‌های جنگی چشمگیر قدیسان طلا را به نمایش می‌گذارند. این سریال همچنین دارای یک مؤلفه احساسی قوی است، زیرا قدیسان طلا با اشتباهات گذشته خود روبرو می شوند و برای یافتن هدف واقعی خود تلاش می کنند.

 

به طور کلی، سریال شوالیه های زودیاک: روح طلایی داستان جذابی دارد که بر اساس سری اصلی ساخته شده و در عین حال عناصر و شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند. این سریال مطمئناً مورد توجه طرفداران این فرنچایز و هر کسی که از انیمه های اکشن حماسی و ماجراجویی لذت می برد، خواهد بود.

در آغاز "Saint Seiya: Soul of Gold" دوازده قدیسان طلا از سری انیمیشن اصلی "Saint Seiya" زنده شده و به سرزمین Asgard منتقل می شوند. آنها خود را در دنیای عجیب و غریب جدیدی می یابند که در آن باید با دشمنان جدید مبارزه کنند و هدف واقعی خود را دوباره کشف کنند.

 

با پیشروی سریال، Gold Saints با دشمنان و چالش‌های قدرتمندی روبرو می‌شوند که برای محافظت از جهان در برابر نابودی مبارزه می‌کنند. آنها همچنین تلاش می کنند تا با اشتباهات گذشته خود کنار بیایند و حس هدف خود را در حالی که با هم برای نجات جهان کار می کنند، دوباره کشف کنند.

در پایان این سریال، مقدسین طلا به هدف خود می رسند و در برابر نیروهای شیطان پیروز ظاهر می شوند. آنها به جای خود در میان ستارگان باز می گردند، آماده برای ادامه نبرد ابدی خود در برابر شیطان و محافظت از جهان از آسیب.

 

در مجموع شروع و پایان سریال شوالیه های زودیاک: روح طلایی به خوبی اجرا شده و نتیجه رضایت بخشی را به سریال ارائه می دهد. این سریال مطمئناً مورد توجه طرفداران این فرنچایز و هر کسی که از انیمه های اکشن حماسی و ماجراجویی لذت می برد، خواهد بود.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: شنبه 13 اسفند 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم کایجی 2 در بدهی غرق شده است و در بازی های قمار تهدید کننده زندگی موفق شد خود را از این مخمصه رها کند و بار دیگر درست در انتهای جدول قرار گیرد. او در حال پرداخت بدهی خود به عنوان یک برده است، اما با کمک دوستانش دو هفته آزادی خود را می خرد. کایجی اکنون به دنبال راهی است تا از پول خود و دوستانش که هنوز باید زیرزمینی کار کنند، بهترین استفاده را ببرد تا بتواند خودش و دوستانش را مجانی بخرد. آشنا و رقیب قدیمی او تونگاوا (Teruyuki Kagawa) که با رئیسش از مهلکه خارج شد، او را با یک کازینو مخفی آشنا می کند که در آن یک دستگاه غول پیکر پاچینکو در یک چشم به هم زدن وعده ثروت می دهد. با این حال، رئیس کازینو Seiya Ichijo (Yusuke Iseya) برد یا باخت را به شانس واگذار نمی کند. با کمک دوست جدیدی که کایجی در آن مکان پیدا می کند، ساکازاکی (کاتسوهیسا ناماسه) و یومی ایشیدا (یوریکو یوشیتاکا) که به پدرش قول داده بود از او مراقبت کند و در کازینو کار می کند، به آرامی یک استراتژی ارائه می کند. چگونه می توانند با وجود همه موانع به جکپات چند میلیونی برسند...

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

نقد و بررسی: دنباله فیلم لایو اکشن مانگا و انیمه به منبع خود وفادار است و بار دیگر ثابت می کند که یک تریلر فوق العاده سرگرم کننده است. به لطف مقدار خوبی از شوخ طبعی و درام، بیننده به لبه صندلی خود رانده می شود و این اگرچه "کایجی 2" کامل نیست. با این وجود، غواصی در دنیای این هیجان‌انگیز واقعاً آسان است و بنابراین یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های ژاپنی در چند سال اخیر را دریافت می‌کنیم. به احتمال زیاد فیلم هنگام تماشای بار دوم فقط نصف آن خوب خواهد بود، زیرا بیشتر تنش از طریق نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بازی‌ها ایجاد می‌شود، اما در این مرحله جای نگرانی نیست. خوشبختانه، طرفداران سریال می توانند این تریلر را نیز تماشا کنند، زیرا از قسمت اول می دانیم که انحراف از داستان اصلی در حوزه احتمالات است.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

فیلم کایجی 2 هیچ چیز جدیدی را امتحان نمی کند، بلکه از قوس داستانی دوم مانگا استفاده می کند. کاملاً واضح است که خود سریال زمان بیشتری برای پرداختن به درام شخصیت‌ها و استراتژی‌های قمار فردی دارد، اما اقتباس لایو اکشن به شیوه‌ای قابل تحسین می‌تواند مهم‌ترین جنبه‌ها را به صورت فشرده به نمایش بگذارد. با این حال، کسانی که قسمت اول را ندیده‌اند ممکن است در ادامه داستان با مشکلاتی روبرو شوند، زیرا در برخی از فلاش‌بک‌ها چیزها برای ما تکرار نشده است. این در واقع بسیار با طراوت است زیرا فیلم هیچ وقت را در این راه تلف نمی کند و از صحنه های معمولی طولانی اجتناب می کند. تنها پس از 20 دقیقه، شما کاملاً اسیر فیلم خواهید شد و برای کایجی، یک بازنده در جامعه که می‌خواهد در راه بازگشت بجنگد، تشویق می‌کنید.

پخش زنده فوتبال امروز در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

قهرمان داستان مطمئناً با قمار مشکل دارد، اما به نقطه ای از زندگی نیز رسیده است که نمی تواند با کار عادی از شر کوه بدهی خود خلاص شود. بنابراین، او مجبور است بار دیگر همه آن را به خطر بیندازد. ممکن است او و همچنین بسیاری از بازنده‌های دیگر، زمانی که در طول یک بازی فقط یک فرصت دیگر را التماس می‌کند، تصوری رقت‌انگیز از خود به جای بگذارد، اما هنوز آنقدر مغز و شوخ طبعی دارد که به خطری جدی برای بهترین‌های حرفه‌شان تبدیل شود. چیزی که باعث می شود او به عنوان یک شخصیت دلسوز کار کند، انسانیت اوست که با وجود تمام تجربیات بد گذشته اش توانسته آن را حفظ کند. شما فقط زمانی در زندگی به جایی می رسید که از دیگران به عنوان تخته فنری استفاده کنید، به این معنی که فقط می توانید در زندگی به هزینه دیگران ضربه بزرگی بزنید. با این حال، کایجی حاضر به زندگی بر اساس شعار این جامعه ظالم نیست.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

طبیعتاً این منجر به استفاده و خیانت به کایجی می شود، اما در نهایت ساده لوحی و خوش اخلاقی او باعث می شود که افراد مناسبی که می توانند به او در پیروز شدن در راه خود کمک کنند، نرم شود. در نهایت این ممکن است راه Kaiji را به سمت ثروت واقعی مسدود کند، اما شما فقط باید به رقبای او نگاه کنید تا بتوانید به راحتی به آنچه مهمتر است پاسخ دهید: پول یا دوستی.

یکی از مخالفان سابق کایجی، تونگاوا، اکنون در کنار او می‌جنگد، اما البته هنوز چیزی غیرقابل درک در مورد او وجود دارد، به طوری که هرگز نمی‌دانیم که آیا او بالاخره به کایجی خیانت خواهد کرد یا خیر. در مورد Yumi هم همینطور است، متغیری است که نمی توان آن را ارزیابی کرد و بنابراین به عامل هیجان فیلم می افزاید.

فیلم عاشقانه ترکی دوبله فارسی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

شگفت‌انگیز است که چقدر شخصیت‌ها فقط به یک دستگاه پاچینکو که کلید زده می‌شود خیره می‌شوند، در حالی که شما تقریباً نفس کشیدن را فراموش می‌کنید، حتی اگر با نگاهی دقیق‌تر واقعاً آنقدر اتفاق نمی‌افتد. اما این انتظار که با مونولوگ‌ها و توضیحات فراوان در مورد نتایج احتمالی بازی و استراتژی‌های مورد استفاده غنی‌تر می‌شود، تنش فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند که به لطف داستان‌های پس‌زمینه پیاده‌سازی شده شخصیت‌ها نیز عمق و رنگ می‌گیرد. به این ترتیب، 135 دقیقه فیلم مانند یک تیر می گذرد. یک موسیقی متن خوب و کارگردانی خوب معمولی (مانند قسمت اول که Tôya Satô یک بار دیگر روی صندلی کارگردانی می نشیند) باعث موفقیت فیلم در سطح فنی نیز می شود. همانند نسخه قبلی خود، "کایجی 2" با نوع خاصی از جادو نیز متمایز است که بلافاصله حتی کسانی را که علاقه کمی به قمار دارند را مجذوب خود می کند.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: جمعه 12 اسفند 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم بخش ریتم یک فیلم اکشن و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی رید مورانو و با بازی بلیک لایولی، جود لاو و استرلینگ کی براون است. این فیلم در مورد زنی به نام استفانی پاتریک (با بازی لایولی) است که به دنبال انتقام از کسانی است که در سانحه هوایی که منجر به کشته شدن خانواده اش شد.

فیلم ترسناک خارجی و فیلم های جنگی از ژانرهای پرطرفدار در سایت فیلم نماوا هستند.

این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. برخی عملکرد لایولی و سکانس‌های اکشن فیلم را تحسین کردند، در حالی که برخی دیگر از سرعت کم و عدم عمق احساسی آن انتقاد کردند. عملکرد فیلم در باکس آفیس نیز ناامیدکننده بود، با فروش جهانی تنها 6.8 میلیون دلار در مقابل بودجه 50 میلیون دلاری.

به طور کلی، فیلم سینمایی بخش ریتم ممکن است برای طرفداران فیلم‌های اکشن شخصیت‌محور جذاب باشد، اما از نظر سرعت و تأثیر احساسی کوتاهی دارد. علیرغم ایراداتی که دارد، این فیلم به خاطر بازی قوی لایولی و صحنه های اکشن تاثیرگذار ارزش دیدن را دارد.

فیلم سینمای ایران و جهان هر روزه در سایت فیلم نماوا به روز میشوند و علاقه مندان میتوانند ژانر مورد علاقه خود را از این پلتفرم دنبال کنند.

فیلم بخش ریتم یک فیلم اکشن و هیجان انگیز است. این فیلم ترکیبی از عناصر اکشن، تعلیق و درام است، زیرا شخصیت اصلی به دنبال انتقام از کسانی است که عامل تراژدی است که زندگی او را تغییر داده است. این فیلم همچنین دارای سکانس های اکشن شدید و صحنه های مبارزه است که مشخصه ژانر اکشن است.

"بخش ریتم" داستان استفانی پاتریک (بلیک لایولی) را دنبال می کند، زن جوانی که به دنبال انتقام از افرادی است که در سانحه هوایی که منجر به کشته شدن خانواده اش شده است. یک مامور سابق MI6 (جود لاو) به استفانی نزدیک می شود که به او پیشنهاد می کند تا به یک قاتل ماهر تبدیل شود. استفانی با مهارت های جدید خود به یک ماموریت خطرناک می رود تا افراد مسئول مرگ خانواده اش را ردیابی کند و آنها را به دست عدالت بسپارد.

فیلم سینمایی هندی در ژانرهای مختلف عاشقانه، اکشن، جنگی و دیگر ژانرها مهم بالیوود در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

هنگامی که او ماموریت خود را آغاز می کند، استفانی مجبور می شود با حقیقت در مورد گذشته خانواده و انگیزه های خود روبرو شود. در طول راه، او همچنین باید با دشمنان خطرناک و مرگباری که برای محافظت از منافع خود در برابر هیچ چیزی توقف نمی کنند، مقابله کند.

فیلم عاشقانه کره ای و فیلم عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

همانطور که داستان باز می شود، سفر استفانی به طور فزاینده ای خطرناک می شود و خطرات با هر مانع جدیدی که او با آن روبرو می شود بیشتر می شود. آیا استفانی می‌تواند انتقام خود را بگیرد و بسته‌ای را که به دنبالش است بیابد یا قربانی همان نیروهایی خواهد شد که خانواده‌اش را با خود بردند؟ «بخش ریتم» داستانی هیجان‌انگیز و پر احساس از انتقام و رستگاری است که بینندگان را در لبه صندلی‌هایشان نگه می‌دارد.

پخش زنده فوتبال اروپا نیز از بخش‌هایی است که در سایت فیلم نماوا آپدیت می‌شود و با توجه به چارت بازی ها میتوانید پخش زنده آن ها را دنبال کنید.

"بخش ریتم" بازیگران با استعدادی از جمله:

• بلیک لایولی در نقش استفانی پاتریک

• جود لا در نقش ایین بوید

• استرلینگ کی براون در نقش مارک سرا

• مکس کازلا در نقش لئون گیلر

• ریچارد بریک در نقش لیمانز

• رضا جافری به عنوان سرپرست

• توفیق برهم در نقش رضا

بلیک لایولی در نقش قهرمان فیلم، استفانی، زن جوانی که به دنبال انتقام از دست دادن خانواده اش است، بازی قدرتمندی ارائه می دهد. جود لاو همچنین به عنوان ایین بوید، مامور سابق MI6 که استفانی را برای تبدیل شدن به یک قاتل آموزش می دهد، برجسته می شود. بقیه بازیگران نیز بازی های قوی ارائه می دهند و عمق و پیچیدگی را به شخصیت های خود می بخشند.

فیلم عاشقانه جدید نیز در سایت فیلم نماوا موجود است.

در پایان، استفانی با موفقیت افراد مسئول مرگ خانواده‌اش را ردیابی کرده و می‌کشد. با این حال، او در نهایت تصمیم می گیرد از یکی از اهداف خود، یک روزنامه نگار سابق که برای ایفای نقش در نقشه ای که باعث سقوط هواپیما شده بود، چشم پوشی کند. استفانی در نهایت تصمیم می گیرد که مرد واقعاً مسئول مرگ خانواده اش نیست و به او اجازه می دهد زندگی کند.

با کامل شدن انتقام، استفانی به زندگی قبلی خود باز می گردد، اما با حسی تازه از هدف و بسته بودن. فیلم با بردن خواهر و برادرهای جوانش به ساحل به پایان می رسد و نشان می دهد که راهی برای حرکت از گذشته و شروع فصل جدیدی در زندگی خود پیدا کرده است.

به طور کلی، پایان «بخش ریتم» یک نتیجه رضایت‌بخش از سفر انتقام‌جویی و خودیابی استفانی ارائه می‌کند. در حالی که او به هدف خود یعنی انتقام دست می یابد، همچنین می آموزد که ببخشد و رها کند و راهی برای حرکت به جلو و شروع یک زندگی جدید پیدا کند.

«بخش ریتم» نقدهای متفاوتی از سوی تماشاگران دریافت کرد. برخی از بینندگان از سکانس‌های اکشن و داستان پر تعلیق فیلم لذت بردند، در حالی که برخی دیگر سرعت آن را کند و داستان را غیرقابل توجه دانستند. عملکرد بلیک لایولی به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت و بسیاری از بینندگان تحت تاثیر تبدیل او به یک قاتل ماهر قرار گرفتند.

برخی از تماشاگران همچنین از عدم عمق عاطفی و رشد شخصیت فیلم انتقاد کردند، زیرا چندین شخصیت احساس می‌کنند توسعه نیافته و انگیزه‌هایشان نامشخص است. عملکرد فیلم در باکس آفیس نیز ناامیدکننده بود، با فروش جهانی تنها 6.8 میلیون دلار در مقابل بودجه 50 میلیون دلاری.

به طور کلی، «بخش ریتم» ممکن است برای طرفداران ژانر اکشن-هیجانی جذاب باشد، اما ممکن است به دلیل سرعت کم و نداشتن عمق احساسی، فنجان همه افراد نباشد. با این وجود، ارزش تماشای بازی قوی لایولی و سکانس های اکشن تاثیرگذار فیلم را دارد.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم ماتادور فیلمی به کارگردانی ریچارد شپرد و با بازی پیرس برازنان و گرگ کینیر محصول سال 2005 است. این یک کمدی سیاه است که داستان یک هیتمن خسته و بدبین به نام جولیان نوبل (با بازی برازنان) را روایت می کند که در حین کار در مکزیکوسیتی با یک تاجر در حال مبارزه به نام دنی رایت (با بازی کینیر) دوستی غیرمحتمل برقرار می کند. . این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد، با تحسین خاص برای بازی برازنان، که جدایی از نقش های سنتی تر او در نقش جیمز باند بود. ترکیب کمدی و درام فیلم نیز مورد استقبال قرار گرفت، و همچنین کاوش آن در مضامین رستگاری و شانس های دوم نیز مورد استقبال قرار گرفت. با این حال، برخی از منتقدان فیلم را ناهموار و از نظر لحن ناسازگار می‌دانستند. به طور کلی، «ماتادور» یک فیلم سرگرم‌کننده و طنز تیره است که برای طرفداران کمدی‌های سیاه و مطالعات شخصیت‌های نامتعارف ارزش دیدن دارد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

"ماتادور" یک کمدی سیاه است که داستان جولیان نوبل (پیرس برازنان)، یک قاتل خسته را دنبال می کند که با افسردگی و اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می کند. زمانی که در مکزیکوسیتی مشغول به کار است، با تاجری به نام دنی رایت (گرگ کینیر) آشنا می‌شود که با مشکلات شخصی و حرفه‌ای خودش دست و پنجه نرم می‌کند. این دو مرد با هم دوستی غیرمحتملی پیدا می‌کنند و جولیان به دنی پیشنهاد می‌کند در ازای شرکتش در تلاش‌های تجاری‌اش کمک کند. از آنجایی که این دو مرد زمان بیشتری را با هم می گذرانند، شروع به افشای تاریک ترین رازها و ناامنی های خود برای یکدیگر می کنند که منجر به یک سری موقعیت های غیرمنتظره و اغلب خنده دار می شود. با این حال، گذشته آشفته جولیان با او روبرو می شود و او باید یک انتخاب دشوار را انجام دهد که دوستی تازه یافته اش با دنی را در معرض آزمایش قرار دهد. این فیلم مضامین رستگاری، دوستی و عواقب اعمال فرد را بررسی می‌کند، همه در چارچوب داستانی طنزآمیز و اغلب پوچ.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

ژانر "ماتادور" در درجه اول یک کمدی سیاه است، با عناصر جنایی و درام. این فیلم از لحن کمدی خود برای بررسی مضامین تیره تر و ارائه دیدگاهی منحصر به فرد از زندگی یک هیتمن استفاده می کند. شخصیت های فیلم پیچیده و اغلب ناقص هستند و خود داستان هم طنزآمیز و هم تلخ است. ترکیب کمدی و درام فیلم می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان جذاب باشد، اما به‌ویژه برای کسانی که از مطالعات شخصیت‌های نامتعارف و کمدی‌های سیاه لذت می‌برند، مناسب است.

"ماتادور" دارای بازیگران با استعدادی است، از جمله:

پیرس برازنان در نقش جولیان نوبل، یک قاتل مشکل دار با میل به نوشیدن و افسردگی.

گرگ کینیر در نقش دنی رایت، تاجری که با جولیان دوستی نامحتملی برقرار می کند.

هوپ دیویس در نقش کارولین "بین" رایت، همسر دنی، که او نیز با مسائل شخصی دست و پنجه نرم می کند.

فیلیپ بیکر هال در نقش آقای رندی، سرپرست جولیان در تجارت هیتمن.

دیلن بیکر در نقش لاول، تاجری که دنی در تلاش است با او معامله کند.

آدام اسکات در نقش فیل گاریسون، یکی از همکاران دنی.

پورتیا داوسون در نقش ژنیو، زنی زیبا که نظر جولیان را به خود جلب می کند.

بازیگران «ماتادور» بسیار عالی هستند و نقش برازنان از جولیان یک بازی برجسته است. Kinnear و Davis نیز در نقش های خود قوی هستند و بازیگران مکمل با طیف وسیعی از بازیگران شخصیت با استعداد پر شده است. شیمی بین بازیگران قابل لمس است و بازی آنها به ساخت فیلمی خاطره انگیز و سرگرم کننده کمک می کند.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

پایان «ماتادور» هم تلخ و هم امیدوارکننده است. پس از یک سری اتفاقات غیرمنتظره، دوستی جولیان و دنی مورد آزمایش قرار می گیرد، اما در نهایت آنها می توانند حس بسته شدن و رستگاری را پیدا کنند. جولیان با عواقب اعمال خود روبرو می شود و تصمیم می گیرد جبران کند، در حالی که دنی می تواند بر مبارزات شخصی خود غلبه کند و حس هدفمندی پیدا کند. فیلم با جدایی جولیان و دنی به پایان می رسد، هر دو با تجاربشان تغییر کرده اند اما برای ملاقات با یکدیگر بهتر هستند. پایان راضی‌کننده است و مضامین رستگاری و دوستی را به دور کامل می‌آورد و حس امیدواری به آینده را در مخاطب ایجاد می‌کند. به طور کلی، پایان «ماتادور» نتیجه‌ای مناسب برای داستان کمدی و تلخ فیلم است.

پخش زنده فوتبال رایگان نیز در نماوا با بالاترین کیفیت و تنها با پرداخت اشتراک نماوا قابل تماشا است.

تماشاگران عموماً از «ماتادور» به خاطر شخصیت‌های بی‌نظیر، طنز سیاه و بازی‌های قوی‌اش لذت بردند. بازی پیرس برازنان در نقش قاتل مشکل دار مورد ستایش ویژه قرار گرفت، زیرا این یک انحراف از نقش های سنتی تر او در نقش جیمز باند بود. ترکیب کمدی و درام فیلم نیز مورد استقبال قرار گرفت و بسیاری از بینندگان از دیدگاه منحصر به فرد آن در ژانر هیتمن استقبال کردند. شیمی بین برازنان و گرگ کینیر نیز به عنوان یک نکته برجسته مورد توجه قرار گرفت، زیرا دوستی بعید آنها بسیاری از لحظات کمدی و احساسی فیلم را ارائه می دهد. به طور کلی، «ماتادور» یک فیلم سرگرم‌کننده و خوش‌ساخت در نظر گرفته می‌شود که برداشتی تازه از مضامین آشنا ارائه می‌دهد.

فیلم عاشقانه کره ای و فیلم عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

 

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انیمه پیک پرنده، یک انیمیشن ژاپنی به کارگردانی هایائو میازاکی و محصول استودیو گیبلی است. این فیلم داستان جادوگری جوان به نام کیکی را روایت می‌کند که به شهری جدید نقل مکان می‌کند تا با استفاده از چوب جاروش خدمات تحویل کالای خود را راه‌اندازی کند. در طول راه، او دوستان جدیدی پیدا می کند و با چالش های مختلفی روبرو می شود که به رشد و کشف نقاط قوت خود کمک می کند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است. 

به طور کلی، «خدمات تحویل کیکی» یک فیلم جذاب و دلچسب است که ترکیبی لذت بخش از جادو، ماجراجویی و تم های دوران بلوغ را ارائه می دهد. این انیمیشن خیره کننده است، با رنگ های زنده و جزئیات پیچیده که دنیا و شخصیت ها را زنده می کند. موسیقی ساخته شده توسط Joe Hisaishi نیز یک نکته برجسته است که لحن عجیب و نشاط‌آور فیلم را کاملاً به تصویر می‌کشد.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید

یکی از نقاط قوت فیلم شخصیت های آن است، به خصوص خود کیکی که یک قهرمان داستان دوست داشتنی است. مبارزات و پیروزی‌های او در حالی که تلاش می‌کند جایگاه خود را در جهان بیابد، با بینندگان در هر سنی طنین‌انداز خواهد شد. این فیلم همچنین دارای حس قوی شگفتی و جادو است، با جزئیات تخیلی فراوان و لحظات مسحور کننده که تماشای آن را لذت بخش می کند.

به طور کلی، انیمه پیک پرنده یک فیلم انیمه کلاسیک است که جایگاه شایسته‌ای را در قلب بسیاری از بینندگان در سراسر جهان به دست آورده است. برای علاقه مندان به داستان های انیمیشن، فانتزی و دوران بلوغ، دیدن آن ضروری است.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید

"خدمات تحویل کیکی" یک انیمیشن ژاپنی است که در ژانرهای فانتزی، ماجراجویی و خانوادگی قرار می گیرد. داستان یک جادوگر جوان به نام کیکی است که به شهر جدیدی نقل مکان می کند تا با استفاده از چوب جاروش خدمات تحویل خود را راه اندازی کند و چالش های مختلفی که در تلاش برای یافتن جایگاه خود در جهان با آن روبرو می شود. این فیلم همچنین مضامین دوستی، استقلال و رشد شخصی را بررسی می‌کند و آن را به یک کلاسیک محبوب برای بینندگان در هر سنی تبدیل می‌کند.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی

انیمه پیک پرنده به طور کلی برای بینندگان در هر سنی مناسب در نظر گرفته می شود. این فیلم دارای رتبه G در ایالات متحده و رتبه U در انگلستان است که به معنای مناسب برای مخاطبان عمومی است. مضامین دوستی، استقلال، و خودشناسی برای کودکان و بزرگسالان قابل ارتباط و لذت بخش است. علاوه بر این، انیمیشن خیره کننده و داستان سرایی عجیب و غریب فیلم، تماشای آن را بدون در نظر گرفتن سن لذت بخش می کند. در مجموع، «سرویس تحویل کیکی» یک فیلم خانوادگی است که تماشاگران در هر سنی می توانند از آن لذت ببرند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

اگر از «پیک پرنده» لذت بردید، چندین انیمه و انیمیشن دیگر نیز وجود دارد که ممکن است از آنها لذت ببرید. در اینجا چند توصیه وجود دارد:

1- انیمه همسایه من توتورو: این یکی دیگر از فیلم های انیمه کلاسیک استودیو گیبلی به کارگردانی هایائو میازاکی است. داستان دو خواهر را روایت می کند که به حومه شهر نقل مکان می کنند و با روح جنگلی جادویی به نام توتورو دوست می شوند.

2- انیمه بازگشت گربه: این فیلم انیمه ای نیز از استودیو گیبلی، داستان دختر جوانی را روایت می کند که به پادشاهی جادویی گربه ها منتقل می شود. دارای شخصیت های جذاب، انیمیشن لذت بخش، و داستان عجیب و غریب است.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

3- انیمیشن پونیو: یکی دیگر از فیلم های استودیو گیبلی به کارگردانی هایائو میازاکی، "پنیو" داستانی خارق العاده از پسر جوانی است که با یک شاهزاده ماهی قرمز دوست می شود و به یک ماجراجویی جادویی می پردازد.

4- انیمیشن بندانگشتی: این فیلم انیمیشنی که با نام "Arrietty" نیز شناخته می شود، یکی دیگر از تولیدات استودیو گیبلی است. داستان خانواده کوچکی از وام گیرندگان است که در زیر تخته‌های یک خانه انسانی زندگی می‌کنند و دوستی بین یک وام‌گیر جوان به نام آریتی و پسری به نام شاون شکل می‌گیرد.

5- مری و جادوگر: این فیلم انیمه به کارگردانی هیروماسا یونبایاشی، داستان دختر جوانی را روایت می کند که یک گل جادویی را کشف می کند که به او قدرت می دهد یک شب جادوگر شود. دارای انیمیشن خیره کننده و یک ماجراجویی هیجان انگیز است که شما را در لبه صندلی خود نگه می دارد.

این انیمه ها و انیمیشن ها شبیه «خدمات تحویل کیکی» هستند که همگی دارای جهان های جادویی، شخصیت های جذاب و داستان های دل انگیز هستند.

برای تماشای انیمیشن جدید و فیلم و سریال به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

هایائو میازاکی یک انیماتور، فیلمساز و هنرمند افسانه ای ژاپنی است که به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین کارگردانان انیمیشن در تمام دوران شناخته می شود. او به همراه ایسائو تاکاهاتا و توشیو سوزوکی استودیو گیبلی، یک استودیوی مشهور انیمیشن در ژاپن را تأسیس کرد. میازاکی بسیاری از نمادین ترین فیلم های این استودیو را کارگردانی کرده است، از جمله «همسایه من توتورو»، «ارواح دور» و «شاهزاده مونونوکه».

 

فیلم‌های میازاکی به خاطر انیمیشن‌های خیره‌کننده، داستان‌گویی تخیلی و مضامین پیچیده‌شان شناخته می‌شوند. آنها اغلب محیط زیست گرایی، صلح طلبی و فمینیسم را بررسی می کنند و شخصیت های قوی و قابل ربط دارند. آثار او تحسین منتقدان و جوایز متعددی از جمله چندین جایزه اسکار و شیر طلایی از جشنواره فیلم ونیز را به دست آورده است.

 

Studio Ghibli یک استودیوی انیمیشن ژاپنی است که در سال 1985 توسط میازاکی، تاکاهاتا و سوزوکی تأسیس شد. این استودیو فیلم های انیمیشن محبوب بسیاری از جمله "خدمات تحویل کیکی"، "پورکو روسو" و "قلعه متحرک هاول" را تولید کرده است.

فیلم های این استودیو به خاطر انیمیشن های زیبا، شخصیت های به یاد ماندنی و داستان های جذابی که برای مخاطبان در هر سنی جذاب است، شناخته می شوند.

 

استودیو گیبلی با فیلم‌های محبوبش در ژاپن و سراسر جهان به یکی از تأثیرگذارترین استودیوهای انیمیشن در جهان تبدیل شده است. این استودیو دارای سبکی متمایز است که الهام بخش بسیاری از انیماتورها و فیلمسازان دیگر بوده است و میراث آن تا سال های آینده بر دنیای انیمیشن تاثیر گذاشته و شکل می دهد.

 

 

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم قطار سریع السیر قطبی، یک انیمیشن کریسمس آمریکایی محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی رابرت زمکیس و بر اساس کتابی به همین نام توسط کریس ون آلزبورگ برای کودکان است. این فیلم با صدای تام هنکس در چندین نقش مختلف و داستان پسر جوانی را روایت می کند که در شب کریسمس با قطار جادویی به قطب شمال می رود.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

یکی از نکات قابل توجه فیلم انیمیشن آن است که نفس گیر و واقعی است. توجه به جزئیات در طراحی کاراکترها و محیط ها چشمگیر است و فناوری ضبط حرکتی که برای جان بخشیدن به شخصیت ها استفاده می شود، درجه یک است.

یکی دیگر از جنبه های برجسته فیلم، موسیقی متن آلن سیلوستری است که روح جادویی و دلچسب داستان را کاملا به تصویر می کشد. موسیقی لایه‌ای از عمق احساسی را به فیلم اضافه می‌کند و کمک می‌کند مخاطب را بیشتر به دنیای فیلم بکشاند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

یکی از انتقادات به فیلم این است که برخی از دیالوگ‌ها می‌توانند درهم و تعلیمی باشند، و برخی از طنزها از بین می‌رود. با این حال، این مسائل جزئی هستند و از کیفیت کلی فیلم کم نمی کنند.

در خاتمه، «اکسپرس قطبی» یک فیلم بصری خیره کننده و از نظر احساسی رضایت بخش است که برای فصل تعطیلات عالی است. چه از طرفداران انیمیشن، فیلم های کریسمس یا فقط داستان سرایی خوب باشید، این فیلم مطمئناً خوشحال خواهد شد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

اگر از فیلم قطار سریع السیر قطبی لذت بردید، می‌توانید از فیلم‌های زیر نیز لذت ببرید که حس جادویی و دل‌انگیز مشابهی دارند:

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

"Elf" (2003) - کمدی در مورد انسانی که توسط الف ها در قطب شمال بزرگ شد و برای یافتن پدر واقعی خود به شهر نیویورک می رود.

"سرود کریسمس" (2009) - بازگویی داستان کلاسیک چارلز دیکنز در مورد ابنزر اسکروج و ارواح کریسمس در گذشته، حال و آینده.

 

"چگونه گرینچ کریسمس را دزدید" (2000) - اقتباسی سینمایی از داستان کلاسیک دکتر سوس در مورد گرینچ و نقشه او برای سرقت کریسمس از Whos in Whoville.

"بابانوئل" (1994) - کمدی در مورد مردی که به طور تصادفی باعث می شود بابانوئل در شب کریسمس از پشت بام خود به پایین بیفتد و مجبور شود جای او را بگیرد.

"تنها در خانه" (1990) - کمدی در مورد پسر جوانی که به طور تصادفی وقتی خانواده اش برای تعطیلات کریسمس به تعطیلات می روند و مجبور است از خانه خود در برابر دو سارق دفاع کند، جا مانده است.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

این فیلم‌ها همگی ترکیبی مشابه از طنز، قلب و روحیه تعطیلات دارند که می‌توانند برای مخاطبان در هر سنی لذت ببرند.

داستان در مورد پسر جوانی است که در مورد وجود بابانوئل تردید دارد. در شب کریسمس، او صدای سوت قطار را در خارج از خانه‌اش می‌شنود و تصمیم می‌گیرد آن را دنبال کند، اما قطاری جادویی به نام فیلم سینمایی قطار سریع السیر قطبی را کشف می‌کند که عازم قطب شمال است.

پسر سوار قطار می شود و با چند کودک دیگر و همچنین با هادی که تام هنکس نقش او را بازی می کند، ملاقات می کند. در طول سفر، بچه ها با بسیاری از تجربیات شگفت انگیز و جادویی مواجه می شوند، از جمله ملاقات با خود بابا نوئل.

با این حال، اعتقاد پسر به جادوی کریسمس زمانی مورد آزمایش قرار می گیرد که او متوجه می شود که همه در قطار به بابانوئل اعتقاد ندارند. پسر از طریق تجربیات خود در قطار، معنای واقعی کریسمس و قدرت باور را می‌آموزد.

در پایان، پسر با اعتقادی دوباره به جادوی کریسمس و قدردانی تازه‌ای از قدرت تخیل و روح انسانی به خانه بازمی‌گردد.

این یک فیلم انیمیشن فانتزی خانوادگی است. می توان آن را به عنوان یک فیلم کریسمس طبقه بندی کرد، زیرا داستان در شب کریسمس اتفاق می افتد و حول فصل تعطیلات می چرخد.

علاوه بر این، فیلم دارای عناصری از ماجراجویی و رمز و راز است، زیرا کودکان در قطار سفری به قطب شمال را آغاز می کنند و در طول مسیر با بسیاری از تجربیات جادویی و هیجان انگیز روبرو می شوند.

این فیلم همچنین دارای برخی طنزهای آرام و همچنین مضامین دوستی، اعتقاد و معنای واقعی کریسمس است که آن را به فیلمی تاثیرگذار و دلچسب تبدیل می کند که می تواند برای مخاطبان در هر سنی لذت ببرد.

«اکسپرس قطبی» یک فیلم عالی برای کودکان است. این فیلم دارای رتبه G است، به این معنی که برای همه مخاطبان مناسب است و مضامین آن دوستی، اعتقاد و جادوی کریسمس مطمئنا بینندگان جوان را خوشحال می کند.

 

علاوه بر این، انیمیشن از نظر بصری خیره کننده است و شخصیت ها دوست داشتنی و قابل ربط هستند و ارتباط کودکان با داستان را آسان می کند. موسیقی متن و موسیقی متن فیلم نیز عالی است و لایه ای از هیجان و احساسات را به فیلم اضافه می کند.

به طور کلی، «اکسپرس قطبی» یک فیلم دل انگیز و جادویی است که برای فصل تعطیلات عالی است و مطمئناً در بین کودکان و خانواده ها مورد علاقه خواهد بود.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فیلم امپراطوری روشنایی

فیلم امپراطوری روشنایی عنوانی باشکوه برای درام شخصیتی جدید و صمیمی سام مندز است که کمی تاریک و بدون تمرکز شروع می‌شود و با رها شدن، واضح‌تر و روشن‌تر می‌شود.

جدیدترین سریال منتشر شده، سریال آکتور و پخش زنده فوتبال را در نماوا تماشا کنید.

داستان در پاییز و زمستان 1980-1981 در شهر ساحلی مارگیت، کنت، حول یک سالن تئاتر آرت دکو با دو پرده می‌گذرد که فیلم‌هایی را نشان می‌دهد که در آن زمان جدید بودند (از جمله «گاو خشمگین»، «جنون به هم بزنید، "و "9 تا 5") و این تخیل مندس جوان را تغذیه کرد که بخش هایی از فیلمنامه را بر اساس دوران جوانی خود بنا کرد. نتیجه به نظر می رسد که انگار قرار است به طور کامل یکی دیگر از فیلم های «ببین، جادوی فیلم ها» باشد (حداقل سالی چند مورد از آن ها را می گیریم؛ رای دهندگان جوایز سینمایی مانند آن ها) و همچنین یک شبه خاطرات که قرار می دهد یک قاب جدید پیرامون کار یک کارگردان تثبیت شده (اخیراً چندین مورد از آن ها نیز وجود داشته است؛ گاهی اوقات آنها همان فیلم هستند).

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

و در یک سوم اول «امپراتوری نور» نشانه‌های هشداردهنده زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد فیلم چیزی جز یک کمپین اسکار برای خودش نخواهد بود. یک پروژکتوری با بازی توبی جونز وجود دارد که نشان می دهد پروژکتور چگونه کار می کند و در مورد تداوم بینایی و اینکه چگونه نور می تواند تاریکی را مسدود کند صحبت می کند. شخصیت‌های مختلف مدام از قهرمان، هیلاری اسمال (اولیویا کولمن) مدیر وظیفه تنها و معتاد به کار می‌خواهند که هر چند وقت یک بار در سالن بنشیند و اجازه دهد سینما او را از بدبختی‌هایش دور کند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

مندز و فیلمبردارش راجر دیکینز از شکل صفحه نمایش پانوراما برای تأکید بر چگونگی شکل‌گیری زندگی‌های معمولی در منظره‌ای از تاریخ استفاده می‌کنند که چهره‌های کوچک در پیش‌زمینه آن نمی‌توانند به طور کامل درک کنند. مشکل اینجاست که در ابتدا همه شخصیت‌ها Small نوشته می‌شوند، نه فقط هیلاری: مجسمه‌هایی از «مردم عادی» که اگر اجراکنندگان از طریق زبان بدن و لحن به آن‌ها جان نمی‌دادند، و اگر مندز و دیکینز این کار را نمی‌کردند، تحقیرآمیز به نظر می‌رسیدند. آنها را با چنین دقتی قاب نکنید و روشن نکنید.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

ما هیلاری غمگین را می بینیم که خودش را جمع می کند تا با کارکنان شوخی کند، با رئیس متاهلش آقای الیس (کالین فرث) یک برخورد جنسی پنهانی و تحقیرآمیز داشته است، تنها غذا می خورد و تنها راه می رود و در آپارتمانش تنها می نشیند، و به پایین می رود وان و زیر آب ماندن (بیان ژست آرزوی خودکشی). جدیدترین کارآموز او، یک مرد جوان سیاه پوست دوست داشتنی و خوش تیپ به نام استفن (مایکل وارد)، آنقدر قوی با او ارتباط برقرار می کند که می دانیم یک رابطه جوان کننده (هر چند نامناسب) در محل کار دقیقاً در گوشه و کنار است. وارد انرژی سیدنی پواتیه اوایل دهه 1960 را به نقش می بخشد: شخصیت جذاب و شوخ طبع است و برای هر کاری بازی می کند، اما در مورد اینکه انگلستان پس از تاچر چگونه وحشیانه با افرادی مانند او رفتار می کند عاقلانه است.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

اما او برای مدت طولانی یک انتزاع باقی می ماند، تا جایی که به نظر می رسد فیلم او را بیشتر به عنوان یک وسیله داستانی (یا بره قربانی) می سازد تا یک مرد. این فیلم با القای عذاب قریب‌الوقوع استفان می‌لرزد، و دیالوگ به حوادث نژادی اخیر اشاره می‌کند. اما مندز خشم، ترس و پریشانی خود را با همان نگاه گسسته ای نشان می دهد که هیلاری را با دیدن اسکین هدهایی که استفن را در پیاده رو عذاب می دهند، منجمد می کند. در اینجا نیز مانند سایر قسمت های فیلم، داستان سرایی به هم ریخته است. و به نظر می رسد کمتر آسان گیرانه است (به شیوه یک فیلم «پاتوق») تا اینکه تمایل به انحراف برای اهداف شعاری داشته باشد. نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا صحنه‌ای ظاهری است یا زیرنویس‌شده یا مسطح به نظر می‌رسد، زیرا فیلم نمی‌خواهد خیلی زود به شما چیزی بدهد، یا اینکه یکی از آن فیلم‌هایی است که نمی‌تواند تصمیم بگیرد با خودش چه کند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

اما در نهایت «امپراتوری نور» شیار خود را پیدا کرده و در آن می ماند. تحول مثبت آنقدر ناگهانی و قطعی است که ممکن است شما را متعجب کند که چرا فیلم تمام کارت‌های روایی و شخصیت‌پردازی مهم خود را در چند دقیقه اول روی میز قرار نداده و به چیزی که جالب است نپرد: تنش بین تعهد اجتماعی برای کمک کردن. افرادی که مشکل دارند یا نیازمند هستند، در مقابل آسیب های جانبی که معمولاً زمانی اتفاق می افتد که کمک کنندگان متوجه نمی شوند که اجبارهای خودشان نیز در این میان وجود دارد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

بخش‌هایی از جزئیات بیوگرافی در چند صحنه اول ارائه می‌شود، اما تا زمانی که (خیلی زیاد) بعداً با حساسیت و جزئیات مورد بررسی قرار نگیرید. هیلاری، برای مثال، لیتیوم مصرف می کند و باید یک سال قبل از کار به مرخصی پزشکی می رفت. بدون ارائه فوری و لایه ای این عوامل، بسیاری از صحنه های اولیه به عنوان خلاصه ای از کلیشه های فیلم بانوی مجرد غمگین خوانده می شوند. استفن، به همین ترتیب، آن شخصیت باهوش اما مبهم Nice Outsider Who's Too Good for This World نیست که فیلم به ما اجازه می دهد فکر کنیم او هست. مهم ترین فرد در زندگی او مادرش است، یک والد مجرد معتاد به کار که ده ها سال پرستار بوده و به پسرش یاد داده است که او برای شفای موجودات زخمی (مانند کبوتری با بال شکسته که از آن مراقبت می کند، یک الزام اخلاقی دارد. صحنه اولیه با هیلاری).

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تحلیل کارتون گربه چکمه پوش: آخرین آرزو

کارتون گربه چکمه پوش: آخرین آرزو به همان اندازه که گربه سان صاحب نامش بر پاهایش نورانی و نورانی است.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

پارادوکس ذاتاً وسوسه‌انگیز بچه گربه‌ای از جهان «شرک» 11 سال پس از اولین فیلم انفرادی او همچنان پابرجاست. او یک ماجراجوی پرشور، جذاب با خانم‌ها است که در سرتاسر این سرزمین می‌ترسند و شهرت دارند – اما به‌طور غیرقابل تحملی دوست‌داشتنی است زیرا با زبان صورتی و سنباده‌اش، شیر را از شیشه‌ی شات می‌اندازد. مثل همیشه، آنتونیو باندراس کاریزماتیک و حساس، لحن مناسبی را در کاوش در جنبه‌های زیبا و احمقانه این شخصیت متحرک خزدار پیدا می‌کند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

«آخرین آرزو» فهرستی از بازیکنان با استعداد مضحک و مضحک از فیلم اصلی «گربه چکمه پوش» نامزد اسکار در سال 2011 را گسترش می دهد. فلورانس پوگ، اولیویا کولمن، ری وینستون، داوین جوی راندولف، و جان مولانی و بسیاری دیگر به باندراس و دوست دیرینه و همبازی اش سلما هایک پینو می پیوندند. آنها مقدار شگفت انگیزی از مواد را به چیزی که ممکن است یک تلاش کاملاً بازیگوش باشد، می آورند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

اما البته، طنز سریع و جلوه‌های بصری استادانه، جذابیت‌های اصلی فیلم جوئل کرافورد کارگردان و کارگردان همکار ژانوئل مرکادو است. زیبایی‌شناسی فیلم ممکن است به شدت به تأثیرات انیمه‌ها متکی باشد، به خصوص در طول سکانس‌های اکشن، اما رنگ‌های زنده و بافت‌های غنی لذت بخش هستند. از خزه‌هایی که روی یک غول ترسناک جنگلی رشد می‌کنند تا ابریشمی براق سبیل‌های پوس که در باد می‌وزند، «آخرین آرزو» جزئیات شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. و اغلب دارای سایه های دراماتیک و حل شدن های ظریف برای انتقال از گذشته به حال یا صحنه ای به صحنه بعدی است.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

داستان با یک باکال فاسد آغاز می‌شود (شامل بشکه‌هایی پر از لچه) که قانع‌کننده‌تر از عیاشی آغازین در «بابل» است. گربه چکمه پوش به طور طبیعی جلو و مرکز است، با صدای دلش می خواند، جشن می گیرد - اما در نهایت، وقتی متوجه شد که شکارچی جایزه بزرگ، گرگ بد بزرگ (واگنر مورا) او را دنبال می کند، باید فرار کند. آخرین 9 زندگی او (مونتاژ پرزرق و برقی که نشان می دهد بسیاری از راه های مردن او مملو از چیزهای شوخ و کوچک است.) FYI برای والدین و مراقبان بچه های کوچک: The Big Bad Wolf اساساً The Grim Reaper است. او بی امان است و وحشتناک است.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

پوس با تظاهر به مرگ خود، به دنبال پناهگاهی برای گربه‌های تنگ می‌گردد که توسط مامان لونا، دلنشین راندولف اداره می‌شود. تماشای مبارزه گربه مغرور و متکبر برای جذب شدن در دنیای پیش پاافتاده غذای خشک و جعبه های زباله مشترک خنده دار است، و زوایایی که از طریق آن دگرگونی بی میل او را تجربه می کنیم ما را در ذهن او قرار می دهد. اما اینجاست که پوس با یک متحد بعید ملاقات می کند: یک چیهواهوا ژولیده و چشم دیوانه که تظاهر به گربه می کند زیرا جایی برای رفتن ندارد. ما او را به عنوان پریتو می شناسیم، و او با شیرینی صحنه ای توسط هاروی گیلن («آنچه در سایه ها انجام می دهیم») بازی کرده است. در یک گروه صداپیشگی، اجرای گیلن به عنوان برجسته‌سازی غیرمنتظره ظاهر می‌شود. معصومیت و اشتیاق غیرقابل انکار پریتو در مواجهه با خطر مسری است، اما او همچنین برخی از عمیق ترین لحظات احساسی را به فیلم ارائه می کند. باز هم، قسمت های تاریک تر "آخرین آرزو" ممکن است بینندگان جوان را آزار دهد.

وقتی کیتی سافت پاوز، رقیب سابق و شعله‌ور پوس ظاهر می‌شود (یک بار دیگر با طعنه‌آمیز و طعنه‌آمیز توسط هایک پینو صدا می‌شود)، هر سه به مأموریتی می‌روند تا ستاره آرزوی افسانه‌ای را بیابند تا زندگی ۹ پاس را احیا کنند. نقشه جادویی که آنها را به آنجا می برد، بسته به اینکه چه کسی آن را در دست دارد، مسیرهای بسیار متنوع و سرگرم کننده ای را نشان می دهد. اما آنها تنها کسانی نیستند که به دنبال نقشه و قدرت ستاره آرزو هستند. همچنین گلدیلاک ها و سه خرس (پوگ، وینستون، کولمن، و سامسون کایو) در دم آنها هستند که اکنون یک سندیکای جنایی با صدای کاکنی هستند که مستقیماً از یک فیلم گای ریچی خارج شده اند. (ایده وینستون و کولمن در نقش پدر و مادر پوگ در هر قالبی مقاومت ناپذیر است، و ما به این موارد بیشتر نیاز داریم.) و در کمترین نقش مکمل، مولانی نقش رئیس باند پرخور «بزرگ» جک هورنر را بازی می‌کند، شخصیتی برجسته که مجموعه‌های کمیاب دارد. ، اشیاء افسانه ای مانند دمپایی شیشه ای سیندرلا و شاخ های تک شاخ بچه.

 

پس از شروعی خروشان، «آخرین آرزو» کمی در وسط قسمت فرو می‌رود زیرا مشخص می‌شود که ما درگیر یک جستجوی کاملا استاندارد از این فیلمنامه توسط پل فیشر («کرودز: عصر جدید») و تامی سوردلو هستیم. "گرینچ" در سال 2018). البته، همه به دنبال دیگران هستند، و همه آنها به دنبال یک چیز هستند، با برخی موانع خنده دار و ترسناک در مسیر. اما این فیلم همچنین می‌تواند پیام‌های از خودگذشتگی و کار گروهی را به گونه‌ای منتقل کند که احساس سنگینی و بیهودگی نداشته باشد. و اجرای صدای خیره کننده و تصاویر خیره کننده چیزها را چنان جذاب نگه می دارد که برای سرگرم کردن شما نیازی به نشانگر لیزری یا اسباب بازی موش پر شده از گربه نخواهید داشت.

نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1401برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com